Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 77
    • 78
    • 21 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2063
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης technik έγραψε:
      Από τότε που πρωτοεμφανίστηκε το νέο-space-Civic, η Honda έκανε ένα βήμα πίσω τοποθετόντας τον ημιάκαμπτο (τουλχ σε οδική συμπεριφορά, εν αντιθέσει με τους χώρους).

      Δηλαδή το σημερινό civic -στις απλές εκδόσεις- έχει χειρότερη οδική συμπεριφορά απο το προηγούμενο?

      Όλα τα τεστ λένε το αντίθετο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        omikrone3 last edited by

        Ναι ρε σεις κοψτε την γκρινια μια χαρα ειναι.Ειναι γρηγορο στην ευθεια?(Ο-100

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsilis last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:

          Από τότε που πρωτοεμφανίστηκε το νέο-space-Civic, η Honda έκανε ένα βήμα πίσω τοποθετόντας τον ημιάκαμπτο (τουλχ σε οδική συμπεριφορά, εν αντιθέσει με τους χώρους).

          Δηλαδή το σημερινό civic -στις απλές εκδόσεις- έχει χειρότερη οδική συμπεριφορά απο το προηγούμενο?

          Όλα τα τεστ λένε το αντίθετο.

          Έλα ντε,γιατί και εγώ αυτό θυμάμαι....

          Επίσης,θα ήμουν υπόχρεος αν μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει πώς γίνεται το πεντάθυρο Σιβίκ με τον κατάπτυστο ημιάκαμπτο να κρατάει καλύτερα από το Σιβίκ σεντάν με την εξελιγμένη πίσω ανάρτηση...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης tsilis έγραψε:

            Από τότε που πρωτοεμφανίστηκε το νέο-space-Civic, η Honda έκανε ένα βήμα πίσω τοποθετόντας τον ημιάκαμπτο (τουλχ σε οδική συμπεριφορά, εν αντιθέσει με τους χώρους).

            Δηλαδή το σημερινό civic -στις απλές εκδόσεις- έχει χειρότερη οδική συμπεριφορά απο το προηγούμενο?

            Όλα τα τεστ λένε το αντίθετο.

            Έλα ντε,γιατί και εγώ αυτό θυμάμαι....

            Επίσης,θα ήμουν υπόχρεος αν μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει πώς γίνεται το πεντάθυρο Σιβίκ με τον κατάπτυστο ημιάκαμπτο να κρατάει καλύτερα από το Σιβίκ σεντάν με την εξελιγμένη πίσω ανάρτηση...

            λάθος διατύπωση...

            θέλω να πώ ότι το νέο civic μπορεί να έχει καλύτερη οδική συμπεοριφορά (ως νέα γενιά),
            αλλά πιστεύω ότι θα μπορούσαν να είχαν καταφύγει σε καλύτερες λύσεις
            στην πίσω ανάρτηση..
            Αυτό έγινε πολύ έξυπνα με τους χώρους του αυτοκινήτου και το design...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Μα αν έχει καλύτερη συμπεριφορά με την δεδομένη διάταξη, γιατί να καταφύγουν σε άλλη λύση, που και κόστος παραπάνω θα είχε, και αντίκτυπο στους χώρους πίσω;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Μα αν έχει καλύτερη συμπεριφορά με την δεδομένη διάταξη, γιατί να καταφύγουν σε άλλη λύση, που και κόστος παραπάνω θα είχε, και αντίκτυπο στους χώρους πίσω;

                θα σας δωσω ένα παράδειγμα και ίσως καποιοι από εσάς να δείτε τον εαυτό σας μέσα από αυτό

                Εγω εχω ενα ταπερ απο τις αρχεις του 2006
                Εχω 315 λιτρα πορτπαγκαζ και αιρcondition.....
                Ειναι σαφές ότι μιας και διατηρώ οικογένεια να με βόλευε να εχω 415 ή παραπάνω χωρίς ρεζέρβα λιτρα για να πηγαίνω διακοπες και να νομίζω ότι εχω πάρει το frv.
                ... και να εχω και το διζωνικό κλιματισμό ώστε όταν πηγαίνω Αθηνα - Θεσσαλονίκη το μεσημέρι ο οδηγός να έχει τη θερμοκρασία που θέλει και ο συνοδηγός να μη παγώσει (ο ήλιος είναι από τον οδηγό!!!!)

                Αυτό το πλεονέκτημα μου το δίνει το νέο type-R που για τα λεφτά που θα ζητάει 31-32 χιλιάριακα πρέπει να είναι και λίγο λουσάτο.... Είναι κάτι πλέον που η κατηγορία το θέλει

                Επίσης προσέξτε ότι είναι σχετικά οικογενειακό αλλά με 4 θέσεις όπως το παλιό. Δε πιστεύω ότι θα έχει 5 θέσεις. Τα άλλα (GTI, OPC κλπ....) πόσες θέσεις έχουνε?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  μια παρατηρηση : αναφερθηκε πουθενα ποσα κιλα θα ειναι???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    οχι ακριβώς αλλά έχω 2 παρατηρήσεις για το θέμα από αυτά που είπανε... για το βάρος και την κανανομή....

                    Οι ελαφρώς μικρότερες σχέσεις αποζημιώνουν για την μικρή αύξηση του απόβαρου.

                    και

                    η κεντρική τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου κάτω από το πάτωμα της καμπίνας χαμηλώνει το κέντρο βάρους και την ροπή αδρανείας του πλαισίου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                      μια παρατηρηση : αναφερθηκε πουθενα ποσα κιλα θα ειναι???

                      Θα είναι πάνω απο 900 κιλά οπότε ΡΟΜΠΕΣ, ΑΙΣΧΟΣ, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ κλπ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adis4gr last edited by

                        ποσα θαναι? 1200 κατι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          1200 κάτι είναι το παλιό

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            1200 κάτι είναι το παλιό

                            1300 ειναι το 1,800

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                              καλα αμα εχουν τελικα ημιακαμπτο θα ειναι οι μεγαλυτεροι ΞΕΦΤΙΛΕΣ του 2007.......

                              ΑΙΣΧΟΣ....

                              Ρε, πας καλά; Αν το αυτοκίνητο είναι ΚΑΛΟ και ΣΤΡΙΒΕΙ και ΠΑΕΙ, τι σκατά σε νοιάζει τι έχει από κάτω;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Να κοιτάτε αυτά που έχουν σημασία. (προφανώς το βάρος θα είναι σχετικά χαμηλό, αλλά φαντάζομαι απλά κοντά στο 1800)
                                Το τεπόζιτο στο κέντρο θα κάνει το αμάξι καλύτερα ζυγισμένο

                                Αυτό θα είναι ένα από τα πολύ δυνατά του σημεία

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  popol-ros last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                  καλα αμα εχουν τελικα ημιακαμπτο θα ειναι οι μεγαλυτεροι ΞΕΦΤΙΛΕΣ του 2007.......

                                  ΑΙΣΧΟΣ....

                                  Ρε, πας καλά; Αν το αυτοκίνητο είναι ΚΑΛΟ και ΣΤΡΙΒΕΙ και ΠΑΕΙ, τι σκατά σε νοιάζει τι έχει από κάτω;

                                  αντι να παμε μπροστα, πηγαινουμε πισω....

                                  το θεμα δεν ειναι μονο να στριβει και να πηγανει γρηγορα. οπως γνωριζεις ενα αυτοκινητο χτιζεται πρωτα απο την πισω αναρτηση και μετα απο την μπροστα....
                                  και στην τελικη μιλαμε για ενα σπορ αυτοκινητο εν ετη 2007 ..... ενα αυτοκινητο το οποιο εχει μια ιστορια πισω του με πολυ ισχυρους προγονους...

                                  αλλα απο οτι φαινεται δεν κραταμε τα καλα του παρελθοντως, κοιταμε μονο την φινετσα και ποσο πορτ μπαγκαζ εχει...

                                  εκει που πρεπει να κερδιζει συνεχως ποντους η χοντα , εκει τους χανει τελικα...

                                  απο οτι φαινεται τελιωσαν οι εποχες που τα αυτοκινητα με 185 (ραλλυ) και 205 (type R) πελμα λαστιχου μπορουσαν να ξεσκισουν πολλα δηθεν γρηγορα αυτοκινητα....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Για να δούμε λοιπόν αν το νέο , βαρύτερο, με σάπια ανάρτηση, φαρδιά μαρκετινίστικα λάστιχα και χωρίς περισσότερη δύναμη θα είναι πιο αργό σε μια πίστα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      popol-ros last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      Για να δούμε λοιπόν αν το νέο , βαρύτερο, με σάπια ανάρτηση, φαρδιά μαρκετινίστικα λάστιχα και χωρίς περισσότερη δύναμη θα είναι πιο αργό σε μια πίστα.

                                      όπως γνωρίζεις , ενα αυτοκίνητο δεν ειναι μόνο ενας ψυχρος αριθμός σε ενα γυρολογιο μιας πιστας....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 0
                                        007 last edited by

                                        όπως γνωρίζεις , ενα αυτοκίνητο δεν ειναι μόνο ενας ψυχρος αριθμός σε ενα γυρολογιο μιας πιστας....

                                        Και ομως ειναι (παντα για τα sport μοντελα)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kid last edited by

                                          Ο χρήστης 007 έγραψε:

                                          όπως γνωρίζεις , ενα αυτοκίνητο δεν ειναι μόνο ενας ψυχρος αριθμός σε ενα γυρολογιο μιας πιστας....

                                          Και ομως ειναι (παντα για τα sport μοντελα)

                                          H Z06 είναι πιο γρήγορη από την 430 σε πίστα. Πιστεύεις ότι η Ζ06 είναι πιο σπορ από την 430?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            winmik last edited by

                                            Καλά πάντως μάπα ή όχι το νέο R, με τόση φασαρία που γίνεται, κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 21 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr