Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 315
    • 316
    • 64 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    73449
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      miltellas last edited by

      Ο χρήστης romilos έγραψε:

      @romilos Αυτά είναι γυναικεία λάδια. Τα αντρικά είναι 15/50.

      Λεω να βαλω κανενα νταλικερικο 20/60

      Χα! Έχω για σένα! AMSOIL AHR 60 Super Heavy Weight Racing Oil. Έχει το πιο απίθανο Pour Point ever = -36C!!! Για 60άρι ΜΟΝΟΤΥΠΟ μιλάμε! Το απόλυτο 60άρι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        romilos last edited by

        Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

        @romilos Αυτά είναι γυναικεία λάδια. Τα αντρικά είναι 15/50.

        Λεω να βαλω κανενα νταλικερικο 20/60

        Χα! Έχω για σένα! AMSOIL AHR 60 Super Heavy Weight Racing Oil. Έχει το πιο απίθανο Pour Point ever = -36C!!! Για 60άρι ΜΟΝΟΤΥΠΟ μιλάμε! Το απόλυτο 60άρι...

        ....φορτωσε....

        καλα φανταζεσαι εσυ μιλτο να εβαζες αλλο λαδι στο δικο σου??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miltellas last edited by

          ΟΧΙ!
          ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            branson last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:

            Να δωσω μερικες πληροφοριες ακομη.
            Τα λαδια τα αλαζω καθε 12000χχ περιπου και οταν τα βγαζω εχουν σχεδον το φυσικο τους χρωμα.
            Πληρουν τις προδιαγραφες της VW και μου στοιχιζουν 20 ευρω το λιτρο.
            Επισης στις κρυες εκινησεις τον χειμωνα δεν κροταλιζει τιποτα δουλευει πολυ ηρεμα.

            Πληρουν τις προδιαγραφες της VW? Για τα 10W60 λέμε;

            Εγώ βάζω στο σιβίκ μου 15W50 από τη πρώτη μέρα. Είναι πολύ καλά μέσα στη πόλη σε μποτιλιάρισμα, αλλά όταν τρέχω στην εθνική ο κινητήρας μάλλον υποφέρει γιατί είναι πολύ χοντρά.

            Ξεκινάει στο κρύο (-15) μια χαρά, αυτό σημαίνει ότι περνάει το πρώτο τεστ. Το δεύτερο τεστ λέγεται rotary viscometer και τόσο χοντρό λάδι σε ψηλές στροφές δεν θα έχει καλά αποτελέσματα. Επειδή έχω σταματήσει να κινώ το αμάξι μέσα στη πόλη και κάνω μόνο ταξίδια σκέφτομαι να κατέβω στο 5W30, 10W30, 0W40 σίγουρα καλύτερη λίπανση το χειμώνα με ψηλές ταχύτητες.

            Αν με τα λεπτά λάδια έχει ο κινητήρας το καλοκαίρι καλή πίεση στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, είναι καλύτερη λίπανση από τα χοντρά.

            Αν καταλαβα καλα θεωρεις οτι τα χονδρα λαδια δημιουργουν προβλημα στις υψηλες στροφες.Το αυτοκινητο αποδιδει 206 αλογα στις 5450στ. δεν ειναι κανενα saxo που περνα τις 8000 και δουλευει στο 1.2 bar ενω εργοστασιακα ειναι στο 0.4
            Η εταιρια που προγραματισε τον εγγεφαλο μετα απο επικοινωνια που ειχα μαζι τους μου ειπαν οτι τωρα θα ηταν καλυτερα και συμφωνα με τις κλιματολογικες συνθηκες της ελλαδος να χρησιμοποιησω λαδι με μεγαλο ανοιγμα οιξωδους και εγω ακολουθησα την συμβουλη τους

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Με τόσο χοντρό λάδι έχεις πολύ μειωμένη ροή. Αν αυτοί που σου το είπαν ΞΕΡΟΥΝ ότι δεν θα υπερθερμαίνεται το λάδι στα κουζινέτα λόγω χαμηλής ροής, τότε δεν θα έχεις πρόβλημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                branson last edited by

                Eχω οργανο θερμοκρασιας λαδιου και παρακολουθω.
                Οταν πρωτοπηρα το αυτοκινητο απο την αντιπροσωπια και για 10000χχ λογω εγγυησης χρησιμοποιουσαν το DIVINOL 5/50.
                Σε σταθερη πορεια 140χα θερμοκρασια 35 βαθμοι το οργανο ηταν κολημενο στους 110 βαθμους.
                Οταν εβαλα τα LIQUI MOLY στις ιδιες συνθηκες το οργανακι εδειχνε 100-102 βαθμους.
                Θελω να πω οτι ειδα διαφορα δεν το αφησα ετσι γιαυτο και μπηκα στην συζητησι επειδη ειδα κατα κορο να γραφεται οτι τα μεγαλα ιξωδη προκαλουν ανοδο της θερμοκρασιας.Δεν ειμαι ειδικος απλα καταθετω την προσωπικη μου εμπειρια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  romilos last edited by

                  Ο χρήστης branson έγραψε:
                  Eχω οργανο θερμοκρασιας λαδιου και παρακολουθω.
                  Οταν πρωτοπηρα το αυτοκινητο απο την αντιπροσωπια και για 10000χχ λογω εγγυησης χρησιμοποιουσαν το DIVINOL 5/50.
                  Σε σταθερη πορεια 140χα θερμοκρασια 35 βαθμοι το οργανο ηταν κολημενο στους 110 βαθμους.
                  Οταν εβαλα τα LIQUI MOLY στις ιδιες συνθηκες το οργανακι εδειχνε 100-102 βαθμους.
                  Θελω να πω οτι ειδα διαφορα δεν το αφησα ετσι γιαυτο και μπηκα στην συζητησι επειδη ειδα κατα κορο να γραφεται οτι τα μεγαλα ιξωδη προκαλουν ανοδο της θερμοκρασιας.Δεν ειμαι ειδικος απλα καταθετω την προσωπικη μου εμπειρια

                  Κατι αναλογο ειχαμε παρατηρησει και στο 206 μας, αλλα το αποδιδουμε περισσοτερο στο 'στρωσιμο' του μοτερ..

                  (αλλωστε δε θεωρω τυχαιο οτι στα 1000km η θερμοκρασιες ηταν πολυ μεγαλυτερες απο τις 10.000km σε ιδιες συνθηκες!)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Η θερμοκρασία του λαδιού που δείχνει το όργανο είναι μάλλον στο κάρτερ, επηρεάζεται πολύ από την εξωτερική θερμοκρασία και δεν δείχνει τη θερμοκρασία στα κουζινέτα. Δεν μπορείς να καταλάβεις τι γίνεται.

                    Ένα χοντρό λάδι δημιουργεί πιο δυνατό φιλμ προστασίας από ένα λεπτόρρευστο. Αν ΔΕΝ υπάρχουν προβλήματα λίπανσης λόγω μειωμένης ροής του παχύρρευστου λιπαντικού, μάλλον προστατεύει καλύτερα. Αυτό που είναι όμως σίγουρο είναι ότι θα αντέξει πολύ λιγότερα χιλιόμετρα στο κινητήρα γιατί σκίζεται, υπερθερμαίνεται και καταπονείται πολύ περισσότερο από ένα λεπτό λάδι. Είναι πολύ δύσκολο να βγάλει 15-30.000 χλμ ένα 15/50, το 5/30 μπορεί. Ο κατασκευαστής με την επιλογή σε λιπαντικό δίνει τη χρυσή τομή ανάμεσα σε οικονομία και προστασία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      candreop last edited by

                      Ρε παλικάρια, εσείς που είστε γνώστες ... σε ένα Passat 1.8 αυτόματο του 1997 τι λάδια προτείνετε να βάλω.

                      Να είστε καλά

                      Κων/νος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Από αυτά που θα σου προτείνει ο G60 να βάλεις τα πιο χοντρά γιατί το αμάξι είναι αυτόματο και ζορίζει το κινητήρα χαμηλά, εκτός αν μένεις σε καμιά Φλώρινα οπότε θα βάλεις τα πιο λεπτά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          g60 last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Από αυτά που θα σου προτείνει ο G60 να βάλεις τα πιο χοντρά γιατί το αμάξι είναι αυτόματο και ζορίζει το κινητήρα χαμηλά, εκτός αν μένεις σε καμιά Φλώρινα οπότε θα βάλεις τα πιο λεπτά.

                          0w/05

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            miltellas last edited by

                            Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

                            Από αυτά που θα σου προτείνει ο G60 να βάλεις τα πιο χοντρά γιατί το αμάξι είναι αυτόματο και ζορίζει το κινητήρα χαμηλά, εκτός αν μένεις σε καμιά Φλώρινα οπότε θα βάλεις τα πιο λεπτά.

                            0w/05

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Πω πω, καλά που βρήκε ο Μίλτος το μονότυπο για να τα 'ενισχύσω'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

                                Από αυτά που θα σου προτείνει ο G60 να βάλεις τα πιο χοντρά γιατί το αμάξι είναι αυτόματο και ζορίζει το κινητήρα χαμηλά, εκτός αν μένεις σε καμιά Φλώρινα οπότε θα βάλεις τα πιο λεπτά.

                                0w/05

                                Miλτο μηπως να κανουμε καμια λαοσυναξη για
                                Αντε για ακουω προτασεις....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  Ο χρήστης candreop έγραψε:
                                  Ρε παλικάρια, εσείς που είστε γνώστες ... σε ένα Passat 1.8 αυτόματο του 1997 τι λάδια προτείνετε να βάλω.

                                  Να είστε καλά

                                  Κων/νος

                                  Αν το μοτερ ειναι το τουρμπισιο θα βαλεις 0w/40.Τιποτα αλλο(θα κοιταξεις να εχει την προδιαγραφη 503.01)

                                  Αν ειναι ατμοσφαιρα ενα καλο συνθετικο 5w/40

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jim-theo last edited by

                                    Αληθεια προχθες εβλεπα μια συγκριση σε Αμερικανικο λαδοforum μεταξυ Valvoline-Mobil1 φορεμενα και τα δυο σε VW turbo κι εβγαινε σταθερα σε διαδοχικες αναλυσεις καλυτερο το Valvoline, εντυπωση μου εκανε (και το οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας με το Mobil1 ειχε μεγαλες ποσοτητες βαρεα μεταλλα)!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      romilos last edited by

                                      Παιδια ειχα το εξης προβλημα..

                                      Προχθες αλλαξαμε σε lancia y τα λαδια και βαλαμε καποια (δεν αναφερω ακομα κατι) 5/40.
                                      Αλλαζουμε λαδια, φευγουμε απο βενζιναδικο κομπλε ολα!
                                      Κανουμε αλλα 4-5 χιλομετρα το ιδιο απογευμα ολα οκ!
                                      Την επομενη μερα το πρωι πηγαινοντας η μανα μου στη δουλεια, μετα απο 5 χιλιομετρα περιπου φρεναρει λεει το μοτερ και δεν πηγαινε σχεδον καθολου.Μου ειπε πως πηγαινε να σβησει μεσα στην κινηση
                                      Επισης παρατηρησε σχετικα ανεβασμενη θερμοκρασια (την εχω δασκαλεψει να τα κοιταει )
                                      Μετα τον πανικο της παρκαρει και μετα το μεσημερι παλι τα ιδια...
                                      κανει 10 χιλιομετρα περιπου και παρκαρει..
                                      Οι θερμοκρασιες ανεξηγητα ψηλες, αδυναμια μοτερ, και γρηγορο ανεβασμα θερμοκρασιων

                                      Γινεται αλλαγη λαδιων με 0/40 εννοειται αλλης μαρκας.
                                      Το αυτοκινητο μεχρι τωρα εχει κανει πανω απο 30-40km και δεν εχει το παραμικρο προβλημα!!

                                      Καμια ιδεα???
                                      Εντυπωση μου εκανε πως οταν καναμε τα πρωτα 10 km μετα την αλλαγη λαδιων δεν ειχε παρουσιασει κατι περιεργο..
                                      την επομενη μερα το πρωι παρουσιασε..

                                      Σκεφτηκαμε και το σεναριο βενζινης αλλα γιατι να ανεβαζει θερμοκρασιες???

                                      παρακαλω για τη βοηθεια σας μιας και πολυ σημαντικο στην υποθεση ειναι η ΜΑΡΚΑ των λιπαντικων (η πρωτη)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Το μόνο που μπορώ να σκεφθώ (για το σύστημα λίπανσης) είναι το φίλτρο λαδιού. Αν ο αισθητήρας πίεσης του λαδιού είναι πριν το φίλτρο στο lancia και το φίλτρο έχει καταρρεύσει εσωτερικά και μπλοκάρει τη ροή του λαδιού στο κινητήρα θα δουλεύει ο κινητήρας χωρίς λάδι (ή όσο λάδι περνάει από το χαλασμένο φίλτρο) χωρίς να ανάβει η ένδειξη στο ταμπλό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          romilos last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                          Το μόνο που μπορώ να σκεφθώ (για το σύστημα λίπανσης) είναι το φίλτρο λαδιού. Αν ο αισθητήρας πίεσης του λαδιού είναι πριν το φίλτρο στο lancia και το φίλτρο έχει καταρρεύσει εσωτερικά και μπλοκάρει τη ροή του λαδιού στο κινητήρα θα δουλεύει ο κινητήρας χωρίς λάδι (ή όσο λάδι περνάει από το χαλασμένο φίλτρο) χωρίς να ανάβει η ένδειξη στο ταμπλό.

                                          Η μ@λ@κ@α ηταν οτι φιλτρο λαδιου πηραμε ενα απο ανταλλακτικα αλλα τελικα δεν εκανε, οποτε αναγκαστηκαμε και πηραμε απο βενζιναδικο!!!!!
                                          Λες να εκανε αυτο το ολο θεμα?????????
                                          Αποκλειεται να ειναι θεμα λαδιου???
                                          Αλλα τι να επαθε να εγινε τοσο λεπτο ????

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dog80 last edited by

                                            Το φίλτρο αν έχει τις ίδιες τρύπες και την τσιμούχα στην ίδια θέση δέν έχει κανένα πρόβλημα. Να καταλάβεις, στο μηχανάκι μου (Yamaha) έχω βάλει φίλτρο λαδιού απο Nissan Sunny.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 64 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr