Υπαρχει σιγουρα καποια επιδοτηση σε αυτους που δουλευουν μεσω ιντερνετ οσον αφορα την φορολογια αυτο το γνωριζω απο φιλο που ειναι η βιοτεχνια του στο προγραμμα.Τωρα πως γινεται λαδια που αγοραζα απο το φθηνοτερο ισως μαγαζι της πολης 21ε το λιτρο αυτος να τα δινει 12 [η διαφορα ειναι τεραστια] ενω σε αυτα που εβαλα τωρα 12.5ε αυτος τα δινει 10ε δεν μπορω να το εξηγησω.
Latest posts made by branson
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Ο Λαμπριανίδης μπορεί και πουλάει πιο φτηνά από το site γιατί το έχει φτιάξει με την επιδότητηση του προγράμματος 'ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ' (δείτε και το σχετικό link στη σελίδα του. Επιδοτείται χοντρά από την Ε.Ε. για το ηλεκτρονικό μαγαζί του, σε αντίθεση με το κανονικό του μαγαζί που υπάγεται στους ληστρικούς νόμους του Ελληνικού κράτους. Τα ξέρω όλα αυτά γιατί κάποτε το έψαχνα για το μαγαζί του πατέρα μου...
Δεν μπορει παρα να κανεις πλακα αφου το Δικτυωθειτε επιδοτει μονο αγορα, δημιουργια site κι εκπαιδευση Η/Υ και δεν νομιζω αυτο να ειναι κινητρο για να μειωσει τις τιμες του!
Και μην μου πεις κανω λαθος γιατι δουλεψα στο Δικτυωθειτε δυο χρονια αλλα σιγουρα ειναι σε καποιο προγραμμα αν κρινω απο την διαφορα τιμων μεταξυ site-καταστηματων!Εφοσον επιδοτει την αγορα δεν ειναι αυτο κινητρο για να μειωσει τις τιμες?
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Ακου να δεις τι εμαθα σημερα και δεν ξερω τι να πω.Ειχα ζητησει τιμη και για τα 0-40 και μου τα ειπε 17.5 το λιτρο, εδω να πω οτι τα ARAL κοστισαν 12.5 ενω ο υπευθυνος του μαγαζιου κατοχος ενος s2000 εσκιζε τα ρουχα του οτι ασε τους ειδημονες ARAL και ξερο ψωμι ενω ματαια προσπαθουσα να τον πεισω οτι με ενδιεφερε πανω απο ολα η προδιαγραφη 503.01.Λοιπον να επανελθω και να πω οτι σημερα βρηκα μαγαζι στο κεντρο που πουλα τα LIQUI MOLLY 10-60 12ευ το λιτρο τι γινεται τελικα?
Αυτο πως το βλεπεις?Volkswagen Group Oil Specifications and their Applications
VW 500.00
This is an “old” oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999)
Viscosity ratings: SAE 5w-40, 10w-40 or 20w-40
This oil can be used in all petrol and some diesel engines, apart from those referred to under other specifications.VW 501.01
This is another “old” oil specification with exactly the same application as
VW 500.00.
Viscosity ratings: SAE 10w-40, 15w-40 or 20w-40VW 502.00
This oil can only be used in petrol engines and is recommended for those which are subject to arduous conditions. It must not be used for any engines with variable service intervals or any which are referred to under other specifications.
Viscosity ratings: SAE 0w-40, 5w-40 or 10w-40VW 503.00
This is a relatively new oil specification for petrol engines with variable service intervals. It includes the AUDI S4, but not the RS4, or the TT and S3 with outputs of more than 180bhp.
Viscosity rating: SAE 0w-30VW 503.01
A new oil specification specifically for the RS4, and the TT and S3 with outputs of more than 180bhp, Passat W8 and Phaeton W12.
Viscosity rating: 0w-30VW 505.00
For all diesel engines prior to model year 2000 (August 1999)
Viscosity rating: 0w-40, 5w-40 or 10w-40VW 505.01
For all diesel engines with unit injectors (Pumpe-Duse or PD) without variable service intervals.
Viscosity rating: SAE 5w-40VW 506.00
For all diesel engines except those with unit injectors, with variable service intervals.
Viscosity rating: SAE 0w-30VW 506.01
For all diesel engines, including those with unit injectors, with variable service intervals.
Viscosity rating: SAE 0w-30Hope this helps for starters. If more advice is needed please feel free to ask.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Δεν ηταν ατυχης ουτε και γενικευση δεν μπερδευω την αμερικανικη πολιτικη μιλαω για τον αμερικανο εμπορο ειδικα. Εσυ δηλαδη σε θεματα εμπορικου ηθους βαζεις το ιδιο αμερικανους και γερμανους μην τρελαθουμε κιολας.
Σε γενικο επιπεδο συμφωνουμε απολυτα.Οι Γερμανοι ειναι αυτο που λεμε 'λιρα εκατο' Τωρα αν αναλυσουμε τι και πως θα φαμε καμια εκατο σελιδες....>Για να μην το αναφερω εγω μηπως γνωριζει κανεις πως η μονσαντο πηρε εγκριση για τους μεταλλαγμενους σπορους της ενω γινοταν χαμος για ανισοροπια στο περιβαλον [εκτος των αλλων].
Γενικα οντως αυτη ειναι η νοοτροπια τους,που αγνοει συνθηκη Κιοτο κλπ κλπ.>Οσο για τα ARAL δεν θεωρω ουτε γνωριζω αν ειναι τα καλυτερα λαδια απλως πληρουν τις προδιαγραφες του κινητηρα μου
Ειναι ηδη εξαγορασμενη απ τη BP κι εδω αμφιβαλω για το ερευνητικο της προγραμμα,αν κι ασχολουμαι χρονια με τη VW σαν εταιρια ποτε δεν την ειχα σε ιδιαιτερη συμπαθεια.>και εμπιστευομαι τους γερμανους περισοτερο απο τους αμερικανους οταν λενε κατι.
Οπως πχ τα σατανικα watt που δηλωνουν οι γιαπωνεζοι στα ηχεια και τα πραγματικα που δηλωνουν οι Γερμανοι
Αλλα ειπαμε, ο πελατης θελει παπατζιλικι...>Αναφερεις για πληροφοριες που παρεχουν οι αμερικανοι ενω δεν κανουν το ιδιο οι γερμανοι δηλαδη οτι γραφουν για τα λαδια τους οι αμερικανοι προφανως εχεις κανει τα απαραιτητα τεστ και τα εχεις διασταυρωσει γιαυτο και η εμπιστοσυνη που τους εχεις. Για ποιο λογο να δωσει ο γερμανος κινηματικα ιξωδη εχεις την εντυπωση οτι το 99,9% του πολιτη δινει δεκαρα για αυτο?Τελικα να πω οτι οποιος γνωριζει πραγματα στις ηπα γνωριζει οτι αν τα σπρωξεις καλα γραφεις και περνας οτι θελεις.
Συμφωνω αλλα στο θεμα των λιπαντικων οι Αμερικανοι αν δεν θεωρουνται η κορυφη κατεχουν ηγετικη θεση σε θεμα ποιοτητας και τεχνογνωσιας,χωρις να σημαινει αυτο οτι δεν υπαρχουν αντιστοιχες Γαλλικες η Γερμανικες εταιριες.
Τη θεση αυτη που κατεχουν δεν τους καθιστα ποιο εξυπνουν η ποιο μαγκες αλλα οταν εχεις το πλεονεκτημα να κουμανταρεις τον πλανητη με το τσαμπουκα στο ποιο πολυτιμο αγαθο σαν ενεργεια οπως ειναι τα πετρελαια εχεις και την διαθεση και το χρονο να 'παιξεις' πειραματιζομενος εκτος του οτι επιλεγεις και την πετρελαιοπηγη που θα εκμεταλευτεις στα λιπαντικα.Συγκριτικα σε Γερμανικο επιπεδο αν τους συγκρινουμε με τους αμερικανους σαφως και οι Γερμανοι ειναι ποιο μαγκες αφου δε διαθετουν τον πλουτο εξορυξης οπως οι Αμερικανοι.
Κι αν θες ντε και καλα Γερμανικο λαδι βαλε φιλε μου Liqui Moly.
Η εταιρια απλα ειναι αλλου,χωρια που ειναι απο τις ελαχιστες εταιριες λιπαντικων στην Ελλαδα (οι οποιοες μετρουνται στα δαχτυλα του ενος χεριου) οπου εκτος οτι ειναι απολυτα εισαγομενες ειναι κατευθειαν απ το εργοστασιο τους στη Γερμανια κι οχι Τουρκια οπως ........αντε να μη πω και χαλασω μερικους.>Παιδια ειλικρινα το λεω δεν ειμαι κουμουνι.Λες να ειμαι κι εγω και να μη το ξερω?
Κατα τα αμερικανα ισωςΜακη τα liqui molly αντικατεστησα με τα aral παρα πολυ ακριβα λαδια ηθελα 110 ευρω μονο για λαδια.Και εδω να δωσω τις πρωτες εντυπωσεις μου οι οποιες ειναι πολυ θετικες. Στο κρυο ξεκινημα αλλη φαση καμια σχεση κυριολεκτικα ενω εκει που με ενδιεφερε περισοτερο στην πιεση δηλαδη με 230χ για περιπου 1.5 λεπτο δεν ξεπερασε τους 105 βαθμους με εξ. θερμοκρασια 23 και γενικα δεν εχω αρνητικα για την ωρα ο καιρος θα δειξει .
Στειλε pm το κινητο σου μεχρι τα χριστουγενα θα ελθω να τα πουμε απο κοντα. -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Δεν ηταν ατυχης ουτε και γενικευση δεν μπερδευω την αμερικανικη πολιτικη μιλαω για τον αμερικανο εμπορο ειδικα. Εσυ δηλαδη σε θεματα εμπορικου ηθους βαζεις το ιδιο αμερικανους και γερμανους μην τρελαθουμε κιολας.Για να μην το αναφερω εγω μηπως γνωριζει κανεις πως η μονσαντο πηρε εγκριση για τους μεταλλαγμενους σπορους της ενω γινοταν χαμος για ανισοροπια στο περιβαλον [εκτος των αλλων].Οσο για τα ARAL δεν θεωρω ουτε γνωριζω αν ειναι τα καλυτερα λαδια απλως πληρουν τις προδιαγραφες του κινητηρα μου και εμπιστευομαι τους γερμανους περισοτερο απο τους αμερικανους οταν λενε κατι.
Αναφερεις για πληροφοριες που παρεχουν οι αμερικανοι ενω δεν κανουν το ιδιο οι γερμανοι δηλαδη οτι γραφουν για τα λαδια τους οι αμερικανοι προφανως εχεις κανει τα απαραιτητα τεστ και τα εχεις διασταυρωσει γιαυτο και η εμπιστοσυνη που τους εχεις. Για ποιο λογο να δωσει ο γερμανος κινηματικα ιξωδη εχεις την εντυπωση οτι το 99,9% του πολιτη δινει δεκαρα για αυτο?
Τελικα να πω οτι οποιος γνωριζει πραγματα στις ηπα γνωριζει οτι αν τα σπρωξεις καλα γραφεις και περνας οτι θελεις.
Επισης το παραδειγμα σου για την αγορα αυτοκινητου πιστευω τωρα που το ξαναβλεπεις και εσυ θα δεχθεις οτι ηταν πραγματικα ατυχες αλλο το λαδι και αλλο το αυτοκινητο ειναι εντελως ανομοια πραγματα.
Παιδια ειλικρινα το λεω δεν ειμαι κουμουνι. -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Τελικα επελεξα τα ARAL SUPER TRONIC 0-40 τα οποια προτεινει η εταιρια για τον κινητηρα μου και ειναι vw 503.01 που αφορα τα τουρμπατα.
Εδω θα ηθελα να παρατηρησω μια προτιμηση των περισοτερων στα αμερικανικα λαδια και πραγματικα μου κανει εντυπωση αυτο διοτι προκειται για τους μεγαλυτερους απατεωνες του πλανητη. -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Έχεις κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα με 60άρι και δεν ξέρω αν οι ανοχές σου στα ελατήρια θα δουλέψουν σωστά με 40άρι. Δοκίμασε να κατέβεις σε 50άρι και βλέπουμε. Σου προτείνω το Mobil 1 15W50 που είναι Group IV/V και ένα από τα καλύτερα overall 50άρια της αγοράς.
Και εγω σε 50αρι σκεφτομουν αλλα μηπως το 15 ερχεται λιγο χοντρο για κρυες εκινησεις ελεγα για 5-50 τι λες και εσυ.
To Mobil 1 15W50 είναι Made in USA ενώ το 5W50 δεν είναι χωρίς να σημαίνει ότι το 5W50 δεν είναι καλό - κάθε άλλο φυσικά.
Το M1 15W50 έχει πιο κλειστό ιξώδες άρα καλύτερη αντοχή ιξώδους σε βάθος χρόνου-χρήσης.
Τέλος το M1 15W50 έχει ένα από τα καλύτερο Pour Point στην κλάση των 15W (-42C), εφάμμιλο με το AMSOIL AME 15W40 (-42C) και υποδεέστερο μόνο από το αντίστοιχο ης RED LINE (-45C).ευχαριστω πολυ φιλε μου βεβαια ξεχασα να αναφερω οτι το μοτερ απο τοτε που μπηκαν τα 10-60 δουλευει με 1,2 1,4 ob και 1 bar σταθερο αυτος ηταν και ο λογος που επελεξα αυτα τα λαδια συν οτι σε διαφορα σαιτ με βελτιωμενα 200-250 ιππων επιλεγονταν τα συγγεκριμενα λαδια
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Έχεις κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα με 60άρι και δεν ξέρω αν οι ανοχές σου στα ελατήρια θα δουλέψουν σωστά με 40άρι. Δοκίμασε να κατέβεις σε 50άρι και βλέπουμε. Σου προτείνω το Mobil 1 15W50 που είναι Group IV/V και ένα από τα καλύτερα overall 50άρια της αγοράς.Και εγω σε 50αρι σκεφτομουν αλλα μηπως το 15 ερχεται λιγο χοντρο για κρυες εκινησεις ελεγα για 5-50 τι λες και εσυ.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Εχοντας κατα νου να αλαξω ιξωδες στο αυτοκινητο μου παρακαλουθησα ολη την συζητησι προσπαθωντας να βγαλω μια ακρη για το καλυτερο λαδι για το αμαξι μου.Αποτελεσμα, εχω χασει την μπαλα με τα γραφομενα και δεν μπορω να αποφασισω για αυτο θα δωσω στoιχεια και ο θεος μαζι μας.
Το αυτοκινητο ειναι ιμπιζα 20vt 2000μ κωδικος κινητηρα AQX
Στο βιβλιο του κατασκευαστη υπαρχουν οι προδιαγραφες για vw50101 vw50500 vw50000 vw52000Παμε τωρα στο auto data cd2 οπου προτεινονται τα εξης, τα παραθετω οπως γραφονται.
engine oil grade cold climate 5-30
engine oil grade moderate climate 15-40
engine oil grade hot climate 20-40
engine oil grade classification API-ACEA SG-A2-96
engine oil grade alternative moderate climate 10-30 sunth.
engine oil grade classification alternative API-ACEA SG-A3-96Στο αυτοκινητο η αντιπροσωπεια για τα πρωτα 10000χχ λογω εγγυησης γιατι μετα δεν με ξαναειδαν εβαζαν τα divinol sunthoil 5-50 και απο τοτε μεχρι σημερα 150000χχ χρησιμοποιω LIQYI MOLLY GT1 10-60 απο τα οποια δεν εχω κανενα παραπονο απλα επειδη και τα λαδια εξελισονται ειπα να παω σε κατι ποιο συγχρονο.
Θα ηθελα και την γνωμη του G60 γιατι ειναι του γκρουπ αληθεια ΜΑΚΗ δεν ηξερα οτι εχεις συνεργειο τωρα να ξερεις οτι παντα εχω τον νου μου οταν ελθω ΚΑΤΕΡΙΝΗ θα περασω να τα πουμε..
Μην ξεχασω μπηκα στο σαιτ της aral και τα ειδα ολα μαζι με συνθετικα προτεινουν και 2 ορυκτελαια, ημαρτον -
RE: VW FORUM
Nα ζητησω και εγω μια γνωμη για 20vt ιμπιζα 156 ιππων και με τι λαδι να συνεχισω μετα απο 150000χχ
valvoline sunpower 5-40
aral high tronic 5-40
liqui molly 10-40
aral megatronic 5-50Να σημιωσω οτι τα λαδια τα αλαζω καθε 10-12χχ.