-
Τι σημαίνει τελικά 'αντρικό' αμάξι ? Όπως και τελικά τι σημαίνει 'γυναικείο' αμάξι ?
Επίσης γιατί όλοι μα όλοι αναφέρουν super cars και γιατί δεν αναφέρει κανένας μερικά πραγματικά 4x4 jeep ? Μόνος ένας ανέφερε Lada Niva και συμφωνω μαζί του.
Μάλλον ορισμένοι πρέπει να ξεκολλήσουν από αυτές τις 'χαζές' ετικέτες.
Στο προκείμενο το πιο 'hardcore' αυτοκίνητο που οδήγησα και το είχα στην κατοχή μου μια μια ολόκληρη μέρα ήταν ένα Suzuki Samurai.
Όποιος το έχει οδηγήσει ξέρει για τι πράγμα μιλώ Ηλεκτρονικά βοηθήματα μηδέν, πραγματική τετρακίνηση, αποπνικτική ζέστη, θόρυβος μπόλικος κ.λπ κ.λπ.
Αποζημίωση οι όμορφες παραλίες που πήγα -
Suzuki Samurai, έρημοι χωματόδρομοι και έρημες παραλίες ,με 2 βλαμμένα -που σε κανα χρόνο θα πέρναμε το δίπλωμα οδήγησης- μέσα να απολαμβάνουν τις χαζομάρες που κάνανε με αυτό, καταταφέραμε μάλιστα σχεδόν να το κολλήσουμε στην άμμο αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Ωραίες αναμνήσεις
Και ναι ήταν ένα 'αντρικό αυτοκίνητο' παρόλα αυτά αγαπήθηκε πολύ και από τις γυναίκες.
Πάντως για μια ακόμα φορά θα πώ οτι αυτή η συζήτηση μου φαίνεται εντελώς άκυρη... -
Lada 2105
Εργαλειο δουλειας για τους περισσοτερους, drift machine για λιγους αλλους... (βλεπε Kacey)
Πισω κινηση, χωρις μπλοκε, τιμονι ''φορτηγου'', 4 ταχυτητες, βαρυ, γερο, αθανατο...ΥΣ: Μ'ενα μοτερακι Fiat Supermirafiori και μπλοκε διαφορικο ζωγραφιζε...
-
Λοιπόν οι mirage και Notis είναι από τους λίγους που έπιασαν το νόημα της κουβέντας, μπράβο παιδιά και τεκμηριωμένα και ξεφύγατε από τα τετριμένα.
Έτσι, έτσι... τεκμηριωμένα (ή αλλιώς... νοικοκυρεμένα κ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ!!)
-
Τις περιπέτειες με το Samurai μου τις θύμισε ο Everville οπότε σε αυτόν τα credits
-
Γιατί εγώ που είπα το Niva δεν παίρνω ένσημα; Αντε μην πάρω τηλέφωνο κανεναν Επόπτη Εργασίας...
-
Noμίζω ότι αντρικό αμάξι θεωρείται αυτό που χρειάζεται τεράστια @@ρια για να το πας πραγματικά γρήγορα...
Χωρίς να το έχω οδηγήσει, κάτι τέτοιο έχω ακούσει για το Rx7.
Y.Γ: Τώρα τι σόι αντρικό αυτοκίνητο θεωρείται το ΜΧ5 δεν καταλαβαίνω. Είναι πανεύκολο στην οδήγηση.
-
βρε γκρινιάρη hrdoukas διάβαζε λίγο πιό προσεκτικα τί γράφω,
Ο χρήστης genik έγραψε:
...οι mirage και Notis είναι από τους λίγους που έπιασαν το νόημα της κουβέντας...το παρακολουθώ πολύ καλά το thread μην νομίζεις, απλώς ήταν οι πιό πρόσφατοι αυτοί οι δύο. άντε να πώ πως εσύ έσυρες το χωρό για τα 4x4, μπράβο και σε σένα λοιπόν.
-
Suzuki Samurai... Τι μου θυμήσατε...! Έχω ζήσει και εγώ ανάλογες στιγμές οδηγικής απόλαυσης πριν 3 καλοκαίρια. Νάξος να έχω γυρίσει όλα τα γραφεία ενοικιάσεως και να είναι το μοναδικό διαθέσιμο για ενοικίαση τετρατροχο όχημα.
Στην αρχή, για να πω την αλήθεια, δεν χάρηκα ιδιαίτερα που υπήρχε μόνο αυτό διαθέσιμο. Όταν αργότερα όμως το οδήγησα και κινήθηκα σε έρημους χωματόδρομους πηγαίνοντας σε κάθε στροφή με ανάποδα ή με τα τέσσερα, είτε με τετρακίνηση είτε όχι, ήταν απόλαυση. Πραγματικά δεν χόρταινα να το οδηγώ. Χώρια τα μέρη που είχα προσεγγίσει. Απίστευτες δυνατότητες εκτός δρόμου για το μέγεθός του και τον κινητήρα του. Και ήταν και με τη μαλακή οροφή που άνοιγε. Να πηγαίνεις σβέλτα σε δρόμους που άλλα αυτοκίνητα δεν μπορούν να ακολουθήσουν, να σε χτυπάει το δροσερό αεράκι και να χαζεύεις τα τοπία του νησιού.
Πραγματικά η αίσθηση από όλα τα μέρη του αυτοκινήτου ήταν άμεση, αυτούσια, χωρίς κανένα φιλτράρισμα. Ένιωθες ότι πραγματικά το οδηγείς εσύ 100%, εσύ το κάνεις ότι θες στο δρόμο χωρίς να επεμβαίνει κάποιο ηλεκτρονικό βοήθημα. Μια αίσθηση που λείπει από τα σημερινά αυτοκίνητα.
Το μόνο αρνητικό, μετά είχα τη μουρμούρα της κοπέλας μου, όχι για τις καφρίλες που έκανα, αλλά για την επίπτωση στη μέση της, καθώς ακόμα και από πετραδάκι να περνούσες το ένιωθες...
-
Ο χρήστης genik έγραψε:
Με αφορμή ένα thread που πήρε το βλέφαρό μου σε ένα άλλο forum (πάντα για αμάξια), ξεκινάω αυτό, θέλοντας να εστιάσω την προσοχή, στο πόσο έχουν 'φλορίνει' τα αμάξια και κατά πόσο θα 'φλορίνουν' κιάλλο με το πέρασμα του χρόνου.
Στο thread αυτό που διάβασα λοιπόν, ο φίλος μας έλεγε για τις σκάστρες των WRC αλλά και γενικότερα τις σκάστρες και ότι πια δεν μπορούν να μπούν στα σύγχρονα αμάξια γιατί είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία/σχεδιασμός των νέων αυτοκινήτων, έλεγε για MAF κλπ.
Και να προσθέσω κιάλλα όπως όλα τα συστήματα που 'κρατούν πίσω' το αμάξι για το ηλεκτρονικό γκάζι και και και και και ... και δεν συμαζεύεται. Όλα αυτά για την ασφάλειά μας φυσικά αλλά με κόστος την μείωση της οδηγηκής κ@υλας, της αίσθησης ρε παιδί μου... κρίμα... απογοήτευση.Φθάνω λοιπόν στο ερώτημα, τελικά υπάρχουν αντρίκια αμάξια σήμερα εκεί έξω? Ποιά είναι αυτά? Και εάν δεν υπάρχουν θα βγούν άραγε?
(Θέλω γνώμες καλά τεκμηριωμένες να γίνει ένα καλό θέμα αυτό, να μην κατέβει ο κάθε ελληνάρας εδώ και αρχίσει να πλέκει εγκώμια για το δικό του Τουτου, μόνο και μόνο επειδή είναι δικό του)
... πάμε!
να προσθεσω.... πριν 30 χρονια η citroen εβγαζε διαφιμιστικο με το gs να κανει σλαλομ με 3 ροδες για να δειξει την αποτελεσματικοτητα της αναρτησης του. σημερα τι λενε οι διαφημησεις?
-
Οι διαφημίσεις της Citroen πάντως εξακολουθούν να λένε οτι τα αυτοκίνητα με Υδροπνευματική ανάρτηση κινούνται με 3 ρόδες
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Y.Γ: Τώρα τι σόι αντρικό αυτοκίνητο θεωρείται το ΜΧ5 δεν καταλαβαίνω. Είναι πανεύκολο στην οδήγηση.Έτσι ακριβώς! Μόνο του πάει! Γι' αυτό και το προτιμούμε εμείς οι γυναίκες...!!
-
Ο χρήστης NotiS_UK έγραψε:
Lada 2105
ΥΣ: Μ'ενα μοτερακι Fiat Supermirafiori και μπλοκε διαφορικο ζωγραφιζε...Χα χα! Είχα ένα YUGO με αυτό το μοτέρ (90-95 άλογα από ότι θυμάμαι...)
Η μία άκρη του καπό ήταν ανασηκωμένη γιατί δεν χώραγε να κλείσει! Άσε τα χύμα καλώδια... Κάθε φορά που άλλαζα λάδια σε βεντζινάδικο (δεν έκαιγε σταγόνα!!!) ο υπάλληλος πάθαινε πλάκα. Περίμενε το μοτεράκι του YUGO και έβλεπε το χάος! 'Τι έχει γίνει εδώ μέσα;;; και κάτι τέτοια)Σε 3 χρόνια άλλαξα 3 φορές μπροστινό σύστημα. Ευτυχώς οι τιμές των ανταλλακτικών ήταν γελοίες!
ο-100 σε 6 δευτερόλεπτα και ... ως εκεί γιατί μετά το... έχανες!
Είχα γυρίσει όλη την Ελλάδα με δαύτο. Πλαταμώνας - Αθήνα χωρίς εξάτμιση (είχαν κοπεί οι βίδες της εξαγωγής). Πέρα από τον θόρυβο, τίποτα. Άσε που όποτε ήθελα να βάλω κάτι τράβαγα γραμμή από την μπαταρία κατευθείαν. Ασφάλειες; Ποιές ασφάλειες;
Οπότε η ψήφος μου πάει εκεί!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Y.Γ: Τώρα τι σόι αντρικό αυτοκίνητο θεωρείται το ΜΧ5 δεν καταλαβαίνω. Είναι πανεύκολο στην οδήγηση.
Έτσι ακριβώς! Μόνο του πάει! Γι' αυτό και το προτιμούμε εμείς οι γυναίκες...!!
Αδικείς τον εαυτό σου τώρα...Ενώ ξέρεις ότι άλλο εννοώ.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Y.Γ: Τώρα τι σόι αντρικό αυτοκίνητο θεωρείται το ΜΧ5 δεν καταλαβαίνω. Είναι πανεύκολο στην οδήγηση.
Έτσι ακριβώς! Μόνο του πάει! Γι' αυτό και το προτιμούμε εμείς οι γυναίκες...!!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Y.Γ: Τώρα τι σόι αντρικό αυτοκίνητο θεωρείται το ΜΧ5 δεν καταλαβαίνω. Είναι πανεύκολο στην οδήγηση.
Έτσι ακριβώς! Μόνο του πάει! Γι' αυτό και το προτιμούμε εμείς οι γυναίκες...!!
και εγω που ειμαι γκέι
-
Φυσικά βρε παιδιά...Να μου πείτε αντρικό αυτοκίνητο ένα Μ3 ε-30 ναι, να πείτε ένα Ρχ7, ένα 205, ένα 306 κτλπ εντάξει.
Δεν είναι όλα αντρικά αυτοκίνητα. Τουλάχιστον εγώ το αντιλαμβάνομαι διαφορετικά. Και δεν είναι ανάγκη να προσβάλεστε για μια άποψή μου επειδή είστε οι ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου αυτού.
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Φυσικά βρε παιδιά...Να μου πείτε αντρικό αυτοκίνητο ένα Μ3 ε-30 ναι, να πείτε ένα Ρχ7, ένα 205, ένα 306 κτλπ εντάξει.Δεν είναι όλα αντρικά αυτοκίνητα. Τουλάχιστον εγώ το αντιλαμβάνομαι διαφορετικά. Και δεν είναι ανάγκη να προσβάλεστε για μια άποψή μου επειδή είστε οι ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου αυτού.
δεν προσβαλλομαι.. απλα ειμαι γκέι
με την θεμις (οπτεριος) ειμαστε και φιλεναδες
αγοραζουμε κοσμοπολιταν και βλεπουμε sex and the city -
Εντάξει γιατί και εγώ ήμουν υποψήφιος αγοραστής αλλά λόγω ύψους δεν το απέκτησα...
-
Εάν εξαιρέσουμε τα SUPER CAR, ειδικοί κατασκευαστές, βελτιωτές, (ΌΧΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ) από τους μεγάλους κατασκευαστές μαζικής παραγωγής, το είδος του αυτοκινήτου που θέλει γνώση για να πάει στο όριο αλλά εκεί και δεν θα έχει αντίπαλο, το βλέπω μάλλον δύσκολο να το δούμε.
Παράδειγμα όλες οι εταιρείες βγάζουν πλέον και ένα πολύ γρήγορο στην κατηγορία του, όλα όμως τα καλά χαρακτηριστικά προέρχονται από ένα μάτσο ηλεκτρονικά (δεν μιλώ για κινητήρα), τα οποία καλύπτουν τα όποια λάθη του οδηγού, καλό στήσιμο, καλό τιμόνι, καλά φρένα, όλα προέρχονται πλέον από ένα επεξεργαστή και αντίο ικανότητα του οδηγού.
Φυσικά αυτό είναι καλό για τους μέσους οδηγούς (όπως είμαστε οι πιο πολλοί), αλλά αυτός που θέλει το κάτι παραπάνω δεν θα το βρει εύκολα στην αγορά.Υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο που να είναι ζυγισμένο και οδηγίσιμο στο όριο χωρίς ηλεκτρονική βοήθεια; σχεδόν όχι.
Πιστεύω ότι το 106 ραλύ είναι ένα από τα τελευταία καλά αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν για οδηγούς και όχι για χειριστές.
Εάν αποσυνδέσουμε τα διάφορα ηλεκτρονικά καλούδια, θα αποκαλυφθούν πολλές αδυναμίες σε πολλά αυτοκίνητα που θεωρούνται πολύ καλά.Με το παραπάνω σκεπτικό όχι δεν υπάρχουν καλά αυτοκίνητα για οδηγούς πλέον, υπάρχουν καλά αυτοκίνητα για χειριστές.
Τα πιό αντρίκια αμάξια!