Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 252
    • Best 1
    • Groups 0

    athel

    @athel

    ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΥΠΆΛΛΗΛΟΣ - ΤΡΕΝΑ-ΜΟΥΣΙΚΗ

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    252
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΚΕΡΚΙΝΗ ΣΕΡΡΩΝ

    athel Unfollow Follow

    Best posts made by athel

    • RE: ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΜΕ

      Θα ήθελα να πει όποιος θέλει να μας ενημερώσει τι μουσική, ακούει όταν ταξιδεύει (πχ κλασική, Rock, Ελληνική...).

      Η δική μου μουσική απόλαυση όταν οδηγώ, από κασέτα και όχι από cd, ότι είναι Ροκ και μάλιστα σκληρό, όχι μπαλάντες, (AC/DC, SCORPIONS, JUDAS, SLAYER, κτλ), το βράδυ μπορεί να ακούσω και κάτι καλό Ελληνικό (Έχουμε πολλά καλά τραγούδια).

      Αυτά για πρώτη φορά

      Καλή χρονιά και Υγεία.

      posted in Αντίλογος
      A
      athel

    Latest posts made by athel

    • RE: 2014 - Formula 1 Petronas Malaysia Grand Prix

      Το SC βγήκε για δοκιμή και έλεγχο.

      posted in Formula 1
      A
      athel
    • RE: 2014 - Formula 1 Petronas Malaysia Grand Prix

      Υποβρύχια θα γίνουν τα μονοθέσια, άσε που θα βραχυκηκλώση κανενα κύκλωμα με τόσο νερό.

      posted in Formula 1
      A
      athel
    • RE: 2014 - Formula 1 Petronas Malaysia Grand Prix

      βλέπω τώρα από RTL πολύ νερό,

      posted in Formula 1
      A
      athel
    • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

      Ο χρήστης ATHEL έγραψε:
      Παρακαλώ μια βοήθεια, πριν από λίγες μέρες ο γιός μου αγόρασε ένα μεταχειρισμένο καρτ, το σασί είναι της
      LENZOKART με μοτέρ comer w85 ατυτόματο κιβώτιο και αγωνιστική εξάτμιση.
      Έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα στο να το εκκινήσουμε, ο εκκινητής γίνεται με το κλασικό σχοινί, το πρόβλημα για να το γυρίσεις το μοτέρ είναι ότι πρέπει να είσαι ΜΑΣΙΣΤΑΣ, αλλά και κάθε φορά βγαίνει εκτός από το ράουλο. Το βάλαμε εμπρος όλο και όλο μια φορά.
      Ξέρει κάποιος να μας ενημερώσει αν υπάρχει κάποιο μυστικό, αν μπορεί να εκκινεί με εξωτερική μίζα στο γρανάζι της αλυσίδας, (Ξέρω ότι είναι αριστερόστροφο και ξεσφίγγει αν το γυρίσεις δεξιά που θέλει ο στρόφαλος, γιατί το δοκίμασα)

      Το πρόβλημά μας είναι ότι βρισμόμαστε στην Κερκίνη Σερρών και πρέπει να πάμε στην Θεσσαλονίκη, γιατί εδώ στην περιοχή δεν βρείκαμε άμθρωπο που να ξέρει να μας πει, τι ακριβώς φταίει.
      Ευχαριστώ από τώρα.

      Για όσους ξεκινάνε πρώτη φορά κάθε αρχή και δύσκολη, μετά από αλλαγή του καρμπυρατέρ και του κορδονιού όλα πήγαν ρολόι, η κορδονιέρα έχει κόλπο που λύθηκε, το προβλημα της εκκίνησης.
      Εδώ βλέπω ότι οι ποιο πολλοί είστε σε άλλη κλάση, πολλά άτομα του χώρου στην Θεσσαλονίκη εκτός από τον κ Σαλβατορε http://www.drsracing.com/shop/index.php που με βοήθησε, με το ξεκίνησαν τα παιδιά ς επέμενα να αγοράσουν ποιο μεγάλο ποιο γρήγορο, και εμείς ξέρουμε τα καλά, αλλά ευρώ δεν έχουμε και αυτό καλό είναι.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      athel
    • RE: Διάφορα Νέα Aπρίλιος Μαϊος 2013

      Αν ακούγετε έτσι θα πέσει πολύ γέλιο

      Youtube Video

      Το πρωτότυπο

      Youtube Video

      posted in Formula 1
      A
      athel
    • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

      Παρακαλώ μια βοήθεια, πριν από λίγες μέρες ο γιός μου αγόρασε ένα μεταχειρισμένο καρτ, το σασί είναι της
      LENZOKART με μοτέρ comer w85 ατυτόματο κιβώτιο και αγωνιστική εξάτμιση.
      Έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα στο να το εκκινήσουμε, ο εκκινητής γίνεται με το κλασικό σχοινί, το πρόβλημα για να το γυρίσεις το μοτέρ είναι ότι πρέπει να είσαι ΜΑΣΙΣΤΑΣ, αλλά και κάθε φορά βγαίνει εκτός από το ράουλο. Το βάλαμε εμπρος όλο και όλο μια φορά.
      Ξέρει κάποιος να μας ενημερώσει αν υπάρχει κάποιο μυστικό, αν μπορεί να εκκινεί με εξωτερική μίζα στο γρανάζι της αλυσίδας, (Ξέρω ότι είναι αριστερόστροφο και ξεσφίγγει αν το γυρίσεις δεξιά που θέλει ο στρόφαλος, γιατί το δοκίμασα)

      Το πρόβλημά μας είναι ότι βρισμόμαστε στην Κερκίνη Σερρών και πρέπει να πάμε στην Θεσσαλονίκη, γιατί εδώ στην περιοχή δεν βρείκαμε άμθρωπο που να ξέρει να μας πει, τι ακριβώς φταίει.
      Ευχαριστώ από τώρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      athel
    • RE: ΟΣΕ

      Άλλο ΟΣΕ και άλλο Σιδηρόδρομος, ξεκινάμε από αυτή την βάση.
      Δεν μας ενδιαφέρει το μέλλον του ΟΣΕ, μας ενδιαφέρει όμως το μέλλον του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα, τον οποίο θέλουν να εξαφανίσουν οι αντίπαλοί του (Οδικό λόμπι, πολιτικοί μέρος του λόμπι (βλέπε μετοχές σε ΚΤΕΛ), εργολάβοι οδικών έργων).
      Τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα δυστυχώς τον διαχειρίζονται και ελέγχουν ανάξιοι και βαλτοί για να αποτύχει.

      Σε λίγες μέρες λένε οι πληροφορίες ότι θα κλείσουν πολλές γραμμές.
      Από 01/07/10 :
      -Κατάργηση Κοζάνης
      -1 δρομολόγιο Φλώρινα
      -4 με 5 δρομολόγια Έδεσσας
      -1 δρομολόγιο Λάρισα – Θεσσαλονίκη
      -1630 – 1631 (Τοπικό Σερρών_Θεσσαλονίκης)
      -IC 90 και IC91

      Πελοπόννησος
      -Μένουν μόνο δύο δρομολόγια Πάτρας – Καλαμάτας.
      -Δεν έχει παρθεί ακόμα απόφαση για Τρίπολη και για την Μεσσήνη.

      ΟΙ πληροφορίες αυτές μπορεί να είναι και Ράδιο Αρβύλα, αλλά σε λίγες μέρες θα ξέρουμε.

      Αυτά τα νέα μέχρι στιγμής.

      posted in Αντίλογος
      A
      athel
    • RE: ΟΣΕ

      Ο χρήστης djalma έγραψε:
      Και τι προτείνουν οι φίλοι του ελληνικού σιδηρόδρομου? Μια πρόταση δεν έχω ακούσει, πάντα μας φταίνε οι άλλοι, τα λαμόγια. Εμείς οι ίδιοι που είχαμε βολευτεί με αυτήν την νοοτροπία δεν φταίμε??

      Μάλλον βιάστηκες να απαντήσεις, εδώ και καιρό έχουν προτείνει πολλά, διάβασε στην σελίδα 10 τις απόψεις του ΣΦΣ.

      http://www.sfs.gr/(S(3bxzq0zcouon2ejwfwq3nw55))/Hypertrak/BinaryContent.aspx?pagenb=28872

      Πρόταση του ΣΦΣ σελ 14,

      http://www.sfs.gr/(S(3bxzq0zcouon2ejwfwq3nw55))/Hypertrak/BinaryContent.aspx?pagenb=28976

      posted in Αντίλογος
      A
      athel
    • RE: ΟΣΕ

      Πρόσφατο Δελτίου Τύπου που εξέδωσε ο ΣΦΣ. (Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου) όχι του ΟΣΕ.

      Το σχέδιο «εξυγίανσης» του ΟΣΕ, ένα νέο συγκοινωνιακό έγκλημα.

      Η αναλγησία ή ασχετοσύνη και ο τριτοκοσμικός τρόπος σκέψης για μια ακόμη φορά θα ονομαστεί υπευθυνότητα, επαγγελματισμός και εξορθολογισμός. Οι ανεπαρκείς δημόσιοι λειτουργοί και οι για δεκαετίες διοικούντες, οι άνθρωποι που η μοναδική τους ικανότητα είναι να παρουσιάζουν το μαύρο για άσπρο με την παρεΐστικη νοοτροπία των «κολλητών» και των «αρεστών» φίλων, καταφέρνουν να απαξιώσουν και να διαλύσουν τον Ελληνικό σιδηρόδρομο καθώς και τα μέσα σταθερής τροχιάς στο σύνολο τους. Πολύ μακριά από τα Ευρωπαϊκά πρότυπα και πλησιάζοντας την λογική των απολίτιστων κοινωνιών με γελοίες δικαιολογίες ετοιμάζονται να μηδενίσουν τα Ελληνικά σιδηροδρομικά δίκτυα και να εκθεμελιώσουν τα πάντα γύρω από το τραίνο και τις μαζικές μεταφορές. Οι αστείες δικαιολογίες για το ότι πάντα φταίνε οι άλλοι, η ατιμωρησία στα συνεχή εγκλήματα και η απύθμενη βλακεία δεν πείθουν κανένα πιά.
      Αυτό που εμείς εισπράττουμε είναι η παντελής έλλειψη ήσσονος προσπάθειας αλλά και ψηγμάτων ευφυΐας για να εξορθολογίσουν τον Ελληνικό σιδηρόδρομο και να τον καταστήσουν αντάξιο ή έστω να πλησιάσει την Ευρωπαϊκή νοοτροπία πάνω σε αυτόν τον τομέα. Τα στοιχεία δείχνουν ότι αν αύριο κλείσουν τα δίκτυα της Πελοποννήσου και κάποια περιφερειακά της Μακεδονίας η εξοικονόμηση θα είναι μηδαμινή. Και όλο το δίκτυο να καταργήσουν πάλι τα κόστη θα παραμείνουν. Κατάφεραν οι μαθητευόμενοι μάγοι όλα τα προηγούμενα χρόνια να φτιάξουν μια μορφή δημόσιας επιχείρησης που όσο περισσότερο εργάζεται τόσο περισσότερες ζημιές να συσσωρεύει. Ανέπτυξαν δηλαδή από κοινού, για να μην πούμε με τη συνέργεια του ΥΜΕ, μια ζημιογόνα πατέντα επιχειρηματικότητας μοναδικής στα παγκόσμια δεδομένα που καταδεικνύει αφενός την φιλοσοφία των αρεστών και προπαντός ατιμώρητων βλάκων που ασέλγησαν με τους εκάστοτε κομματικούς μανδύες προστασίας για σειρά ετών απέναντι στην Ελληνική κοινωνία και αφετέρου, την παντελή άγνοια, του πώς παρέχονται δημόσιες υπηρεσίες μεταφορών. Και αυτό αφορά τόσο τον Σιδηρόδρομο όσο και τις Αστικές Συγκοινωνίες.
      Δεν θα δεχθούμε κανένα περιορισμό του ήδη περιορισμένου Ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου το οποίο στο σύνολο του έχει εκσυγχρονιστεί τα τελευταία χρόνια με σημαντικά κονδύλια της ΕΕ και του Έλληνα φορολογούμενου και πολύ περισσότερο δεν μας πείθουν πλέον οι αόριστες παιδικές δικαιολογίες. Ζητάμε να λειτουργήσει επιτέλους η απλή κοινή λογική αλλά πρωτίστως να δημιουργηθεί το ανάλογο νομικό περιβάλλον για να μπορέσει να λειτουργήσει επιτέλους αυτή η απλή λογική.

      Από τον Σύλλογο Φίλων του Σιδηροδρόμου.

      posted in Αντίλογος
      A
      athel
    • RE: Home Hi-Fi

      Όνειρο μιας ζωής ήταν να έχω ένα μηχάνημα αναπαραγωγής με καλό ήχο, έτσι μετά από πολύ κόπο απέκτησα το παρακάτω σύστημα.

      -Πλατό Michell Gyro Tec
      -Βραχίωνα SME 309
      -Κεφαλή Clear Audio - beta s II.
      -Ενισχυτή Symphonic Line RG10 MKIII
      -Ηχεία ODEON Κόρνες
      -CD PLAYER CABRIGEUDIO TRACK1
      -Μεταλλική Βάση Stadesιgn

      Ο ήχος του είναι καθαρός και ουδέτερος, με μεγάλο εύρος αλλά αδικείται στον χώρο που το έχω, πάντως είναι ένα αξιοπρεπές σύστημα αναπαραγωγής που δεν σε προδίδει.

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      A
      athel
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr