-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Panda ωραίο αμαξάκι για την πόλη και ψηλό.
Επίσης και τα τρίδυμα τα θεωρώ καλή επιλογή.Αλλά ακριβή!!
Αφού πρόκειται για νέα οδηγό, είμαι και εγώ υπέρ του μεταχειρισμένου. Επιλογές υπάρχουν πολλές αλλά χρειαζόμαστε και άλλα data:- Μέχρι πόσα χρήματα?
- Θα το χρησιμοποιείς μόνο εντός πόλης?
- Τι προτεραιότητες έχεις? Π.χ. ασφάλεια, οικονομία, εξοπλισμός, κ.ο.κ.
Καλώς ήρθες στην παρέα μας και ελπίζουμε να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε!!
-
Ο χρήστης titina έγραψε:
... ειμαι 24 ετών και **άσχετη **με το θέμα αυτοκίνητο. το θέμα είναι πως τώρα χρειάζεται να αγοράσω ένα για να με διευκολύνει στη δουλεια μου και θέλω τη γνώμη σας. Το πρόβλημα είναι πως είμαι κοντή και το να **κολλάω το κάθισμα μπροστα είναι αντιαισθητικό **και ενοχλητικό για μένα πέρα απο μη ασφαλές. Υπάρχει κανένα **μικρο αυτοκινητάκι **που πιστεύετε πως ενδείκνυνται περισσότερο ίσως από κάποιο άλλο?Όπως φαίνεται δηλώνει άσχετη με αυτοκίνητα που δεν είναι το ίδιο με το άσχετη οδηγός οπότε και δεν βλέπω το λόγο να πάρει αυτοκίνητο μεταχειρισμένο για νέο οδηγό.... Ούτε αναφέρει πουθενά οικονομικές δυσκολίες οπότε γιατί να το θεωρήσουμε εμείς πρόβλημα....
Καθώς δεν αναφέρει πουθενά απαιτήσεις δεν είναι εύκολο να της πούμε κάτι προς τη σωστή κατεύθυνση. Καλό δηλαδή θα ήταν να μας πει κάτι περισσότερο για το τί θέλει, τι θα βάζει μέσα, πώς και που θα πηγαίνει, που θα το παρκάρει και πόσα δίνει).
Με βάση τα κριτήριο που θέτει, να την διευκολύνει στη δουλειά της (υποθέτω για να πηγαινοέρχεται στη δουλειά της εντός πόλης) και το θέμα της απόστασης από το τιμόνι κλπ θα της πρότεινα το Smart for2. Μικρότερο κατά πολύ από οτιδήποτε άλλο με τον μεγαλύτερο κατά πολύ χώρο για 2 άτομα, πολύ αεράτο, δεν φαίνεσαι κολλημένος στο παρμπρίζ, στυλάτο και ευχάριστο (fun, funky, μοδάτο) και αυτόματο και με μικρή κατανάλωση (αλλά προσοχή, δεν λέω οικονομικό...) -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Αίσχιστο για την πόλη π.χ. είναι το Atos.To ακριβώς αντίθετο θα υποστήριζα εγώ...
Είχα 2 ετών συμβίωση με εταιρικό Ατος και ήταν μια χαρά για την πόλη.Μπορεί η θέση οδήγησης να φορτηγοφέρνει λίγο αλλά κάθεσαι ψηλά, έχεις πολύ καλή ορατότητα γύρω γύρω και οι διαστάσεις του είναι πολύ μαζεμένες.
Το μόνο κακό είναι ότι στα μοντέλλα χωρίς υδραυλική υποβοήθηση το τιμόνι είναι θεόβαρο.Επίσης δεν καίει υπερβολικά και αρπάζει μια χαρά από χαμηλά ο κινητήρας του...
-
To Atos επίσης μου είχε κάνει κάκιστη εντύπωση για τα σε άθλια θέση τοποθετημένα πενταλ του και τον πολύ αδύνατο συμπλέκτη. Κατα τα άλλα είνια πολυ καλό.
Τα τρίδυμα νομίζω είναι η καλύτερη επιλογή στα λεφτά τους, ενα C1 με τον απολύτως βασικό εξοπλισμό είναι μια χαρά και δεν είναι και τόσο ακριβό.
-
smart for4.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
smart for4.Αυτό έχει σταμάτησει να παράγεται ή κάτι τέτοιο λέγεται οτι θα συμβεί
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
smart for4.
Αυτό έχει σταμάτησει να παράγεται ή κάτι τέτοιο λέγεται οτι θα συμβεί
Έχει σταματήσει εδώ και μήνες. Και να παρήγετο, ποιος ο λόγος να το προτιμήσει κανείς αντί του αδελφού Colt που ήταν και φθηνότερο?
-
Μόνο ο σχεδιασμός. Αλλά ήταν συμπαθέστατο μέσα έξω για να λέμε την αλήθεια.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μόνο ο σχεδιασμός. Αλλά ήταν συμπαθέστατο μέσα έξω για να λέμε την αλήθεια.Και: αρκετά ακριβότερο σε αγορά/aftermarket/service, με λιγότερη εγγύηση και πιο πολλά πλαστικά μέρη στο αμάξωμα αν δεν απατώμαι
-
Ο χρήστης titina έγραψε:
Το πρόβλημα είναι πως είμαι κοντή και το να κολλάω το κάθισμα μπροστα
είναι αντιαισθητικό και ενοχλητικό για μένα πέρα απο μηασφαλές.Ας πάρεις και μια απάντηση από κάποιον που ξέρει το πρόβλημα
- Η γυναίκα μου είναι 1.49+
Υπάρχουν ΤΕΣΣΕΡΑ ζητήματα
α) Η απόσταση του τιμονιού από το στήθος (ζήτημα ασφάλειας και αισθητικό)
β) Η απόσταση των πεντάλ από τα πόδια (ζήτημα οδηγικής άνεσης)
γ) Η απόσταση των χειριστηρίων (ζήτημα που δεν υφίσταται στα περισσότερα μοντέλα)
δ) Ορατότητα (ζήτημα που στο ύψος του 1.49 ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ, όσο και να σου πούν για
καθίσματα που σηκώνονται και μεγάλα τζάμια). Θα μάθεις να οδηγείς με την 'δύναμη' του starwars.KANENA απολύτως μικρό αυτοκίνητο δεν έλύνε απόλυτα αυτά τα ζητήματα που δημιουργεί η έλλειψη
ύψους (που όμως έχει ένα σωρό άλλα πλεονεκτήματα ). Δοκιμάσαμε σχεδόν όλα τα
μοντέλα και σου το λέω υπεύθυνα: δεν λύνεται εκτός αν ανέβεις κατηγορία=λεφτά (δες παρατήρηση 4)-
Πρέπει ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ το αυτοκίνητο που θα πάρεις να έχει ρυθμιζόμενο τιμόνι καθ' ύψος ώστε να
το κατεβάσεις χαμηλά και να μην 'φαίνεται' που βρίσκεται κατά την οδήγηση. Δεν λύνει το πρόβλημα
αλλά το κρύβει. Πρόσεξε το ξαναλέω: 'μόνο κρύβει το πρόβλημα' ότι κολλάς στο τιμόνι. -
Πρέπει ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ το αυτοκίνητο που θα πάρεις να έχει σε 'φυσιολογική' θέση την μεσαία κωλώνα
της πόρτας, δηλαδή να έχει σχετικά ίσες σε πλάτος πόρτες μπρός και πίσω. Τα δίπορτα αυτοκίνητα
ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ επειδή η πόρτες είναι τεράστιες θα φαίνεσαι άθλια μέσα έχοντας τραβήξει το κάθισμα.
Καλά αυτοκίνητα είναι το panda, το atos και το picanto. Δές τα και κάθισε μέσα. -
Κάποια μοντέλα, προσφέρουν και ρύθμιση τιμονιού κατά μήκος (η κωλώνα του τιμονιού μπαινοβγαίνει).
Στην κατηγορία picanto (που πήραμε), atos, matiz, c1, aygo κλπ δεν προσφέρεται, και ακόμη χειρότερα
λύνει μόνο το μισό 'πρόβλημα' (με το τιμόνι που είναι πολύ κοντά), δεν φαίρνει τα πεντάλια πιό έξω.
Είναι ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ λοιπόν αλλά ακριβό ζήτημα, λύνει το μισό πρόβλημα και είναι δυσεύρετο στην κατηγορία. -
Στο αυτοκίνητο έχουμε πάντα ένα δεύτερο ζευγάρι 'οδηγικά' παπούτσια, γιατί με τις γόβες λόγω
ύψους δεν γίνεται να οδηγήσει, καθώς και ένα χοντρουλό μαξιλάρι για την μέση, γιατί όσο και να
φέρεις το κάθισμα ψηλά και μπροστά δεν βολεύεσαι.
Μετά από μερικούς μήνες που θα συνηθήσεις (και θα καλυτερέψεις σαν οδηγός), θα τραβήξεις το κάθισμα
ένα κλίκ πίσω και μετά άλλο ένα. Θα ξεφορτωθείς και το μαξιλάρι (που μόνο ψυχολογική υποστήριξη
δίνει τελικά) και θα είσαι... κούκλα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
στυλάτο και ευχάριστο (fun,** funky**, μοδάτο)Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά γιατί τόσες κολακείες;
Έχεις μπόλικες επιλογές, αρκεί να μας πεις στα πόσα ευρουλάκια θα ήθελες να κινηθείς. Από μικρή εμπειρία με sei και twingo, θα πήγαινα στο twingo αρκεί η οικονομική διαφορά να μην ήταν τρελό χάσμα. Και τα δύο πάντως, πολύ δυνατές επιλογές. Με κούφανε το sei που ανέβαινε με 5η μια πολύ στενή πολλή ανηφόρα αγόγγυστα με 2 άτομα και το twingo το 60αρι με 5 άτομα -τα οποία κάθονταν μια χαρά- να κόβει βόλτες στην Αθήνα με A/C εξίσου άνετα...Πιο σπορτίφ σε εμφάνιση το sei, πιο στιβαρό και αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου -και λίγο ωραιότερος διάκοσμος το twingo. Ωστόσο, τα οικονομικά τους μόνο λένε την αλήθεια...
-
Δες και το micra. Μια χαρά αυτοκίνητο, σβέλτο με καλό εξοπλισμό και πιστεύω θα βολευτείς, πολύ καλή ορατότητα(μεγάλες γυάλινες επιφάνειες). Το έχει η αδελφή μου , που δεν είναι ψηλή και δεν φαίνεται κολημένη στο τιμόνι. Το αυτοκίνητο στα 1,2 είναι αστέρι.
-
Κι εγώ προτείνω ένα από τα τρίδυμα (TOYOTA AYGO, PEUGEOT 107, CITROEN C1). Πανέμορφα, πρακτικά, εξοπλισμένα, οικονομικά, με καλό κινητήρα και φυσικά... γλυκύτατα! Πιστεύω ότι θα ταιριάζουν πάρα πολύ σε κοπέλα, ειδικά στην συγκεκριμένη περίπτωση.
-
Ο χρήστης Batman έγραψε:
Αφού πρόκειται για νέα οδηγό, είμαι και εγώ υπέρ του μεταχειρισμένου. Επιλογές υπάρχουν πολλές αλλά χρειαζόμαστε και άλλα data:
- Μέχρι πόσα χρήματα?
- Θα το χρησιμοποιείς μόνο εντός πόλης?
- Τι προτεραιότητες έχεις? Π.χ. ασφάλεια, οικονομία, εξοπλισμός, κ.ο.κ.
Καλώς ήρθες στην παρέα μας και ελπίζουμε να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε!!
καταρχας σας ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο.
Η αλήθεια είναι πως προτιμώ για ψυχολογικούς λόγους και εγώ κάτι μεταχειρισμένο. Τα χρηματα που μπορώ να διαθέσω είναι 6,000 αλλά με ζόρι ίσως να φτάσουν μεχρι 8,000 ευρω.θα ήθελα να είναι μοντέλο που να έχει βασικά πράγματα όπως πχ υδραυλικό και ρυθμιζόμενο τιμόνι. Δε νομίζω ποτέ να βγώ εκτος πόλης και η σειρα προτεραιοτήτων μου είναι ευχρηστία, ασφάλεια, εξοπλισμός οικονομία. Το σειτσέντο που προτίνατε οι περισσότεροι με καλύπτει όσων αφορα στο θέμα του τιμονιου? μου αρέσει ασφαλώς περισσότερο το σιτροεν c1 αλλά σε μεταχειρισμένο δε νομίζω να βρώ. Επίσης τι θα λέγατε για πεζό 106 ή 206?παιδια τελικά οι άντρες είστε τα καλύτερα παιδιά!(εχω την αίσθηση πως σε ξέρω και με έχεις βοηθήσει σε άλλο ζήτημα σε άλλο site)
-
106 εγώ δεν θα σου πρότεινα πάντως. 206 με περισσότερη άνεση θα διάλεγα, από τη στιγμή που 6000 είναι λογικό ποσό για αγορά.
Όντως, δύσκολο να βρεις τώρα τρίδυμα μεταχειρισμένα σε τέτοια τιμή, ωστόσο μπορεί σε λίγους μήνες να γίνει και αυτό δυνατό. Ίσως με τα 8000 να βρεις πάντως...
Το Seicento πολύ καλή φάση, εγώ αυτό που έχω ως εμπειρία ήταν το sporting χωρίς A/C και υδραυλικό, αλλά με άλλες πινελιές και η τιμή του πριν από 2 χρόνια ήταν 4000
-
Ο χρήστης titina έγραψε:
καλησπέρα,
ειμαι 24 ετών και άσχετη με το θέμα αυτοκίνητο. το θέμα είναι πως τώρα χρειάζεται να αγοράσω ένα για να με διευκολύνει στη δουλεια μου και θέλω τη γνώμη σας. Το πρόβλημα είναι πως είμαι κοντή και το να κολλάω το κάθισμα μπροστα είναι αντιαισθητικό και ενοχλητικό για μένα πέρα απο μη ασφαλές. Υπάρχει κανένα μικρο αυτοκινητάκι που πιστεύετε πως ενδείκνυνται περισσότερο ίσως από κάποιο άλλο?
σας ευχαριστώ πάρα πολύ .Το πιο ιδανικο αμαξι για εσενα ειναι το Ηummer H2.. Αν εχεις οποιοδηποτε απορια πες μου..edit [kouk]...
-
edit και γρήγορα Random1
-
Το χασα πάλι...
Τέλος πάντων,αν πρόκειται για μεταχειρισμένο...και πάλι corsa,Yaris(?)..
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:x
edit και γρήγορα Random1OOOOOOOOOPPPPPPPPPSSSSSSSSSSSSSSS
SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
-
Παντως θα κοιταγα και την παθητικη ασφαλεια αν ημουν στη θεση σου, τομεας που δυστυχως 'ξεχναμε' οταν συζηταμε περι σουπερμινι.
Προσωπικα, αισθανομαι πολυ καλυτερα τωρα που η κοπελα μου οδηγει το νεο Γκολφ (κι ας μην εχει καλη ορατοτητα, ουτε βεβαια ειναι μικρο σε διαστασεις) μονο και μονο επειδη ξερω πως σε περιπτωση ατυχηματος το αυτοκινητο θα την προστατευσει.
Για παραδειγμα, θα προτιμουσα Smart ή Aygo απο seicento ή Matiz ή Atos κι ας ειναι ακριβοτερα τα πρωτα. Πολυ καλη περιπτωση και το 206 που αναφερεις.
Good Luck!
οποιος μπορει ας βοηθήσει γιατι ειμαι άσχετη