Jul 4, 2006, 6:07 PM

Παιδία τώρα που χαλαρώσαμε θα ήθελα να δώσω στο φίλο κάποια τελευταία στοιχεία για το πολυαγαπημένο για τους κατόχους του IS.

Ετοιμαστείτε να σας τα πρήξω.

Το SUZUKI IGNIS πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα αρχές του 2001.
Άρα σχεδιαστικά είναι μοντέλο 2000 με κινητήρα 1.3 με ή χωρίς 4Χ4.

Η εμπλοκή της SUZUKI με το IGNIS S1600 στο JWRC το 2001 και τις συνεχόμενες πρωτιές 2003-2004-2005, την οδήγησαν στα τέλη του 2003 να πλασάρει το Ίδη επιτυχημένο Ignis 1,3 στη μορφή του IGNIS SPORT,
εορταστικά και λίγα κομμάτια αλλά εγώ πιστεύω για να δώσουν και λίγη ακόμα ζωή στο supermini..

Ουσιαστικά σε ένα σασί σχεδιασμού του 2000 έβαλαν έναν εξελιγμένο μέχρι ενός βαθμού κινητήρα 1.5 16v VVTi 109ps, μεγαλύτερα μεταξόνια, χαμήλωμα 13cm, δίσκους και πίσω με ABS-EBD, καθίσματα bucket RECARO, δερμάτινο λεβγιε - τιμόνι, λευκά όργανα, ψιλοφιμέ τζάμια, full body kit s1600, 15αρες ελαφριού κράματος άσπρες ζάντες και κάτι ψευτο ανθρακονήματα κ.α.

Στο μπλοκ του 1.5 βασίζεται το S1600 με τα περίπου ατμοσφαιρικά 230ps,
αλλά και το νέο swift 1.5 και 1.6.

Τα θετικά και πιο αλήτικα χαρακτηριστικά του για μένα που το πήρα το 2004 είναι ότι δεν έχει ESP και ηλεκτρικό γκάζι τη νέα μόδα που δεν αρέσει σε κάποιους.

Άρα ουσιαστικά το IS για τον έλληνα έχει σχεδιασμό 2001 και τεχνολογία κινητήρα 2004 όπου και άρχισε να κυκλοφορεί κάπως.
.
Πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα περίπου τον 10-2003.
Άρα τι αγοράζεις με 11,999;
Look 2001 βελτιωμένο με body kit s1600 και τεχνολογίας 2004.

Όσο για τα κρατήματα του το IS τρέχει σε Γερμανία, Ιαπωνία και σε κάποιες άλλες χώρες σε ενιαίο με τη μόνη επιτρεπτή αλλαγή στην εισαγωγή και εξαγωγή που σημαίνει ότι μην τρελαινόμαστε για τα κρατήματα του, δεν μπορεί oi σχιστομάτηδες με εμπειρία από την εμπλοκή τους στους αγώνες να μην μπορούν να στήσουν ένα supermini αμαξάκι 109ps και 940 κιλών, τι διάολο;
Είπαμε ο άκαμπτος άξονας είναι δύστροπος άλλα μην τρελαινόμαστε.
Δεν υπάρχει site στο εξωτερικό που να μην επαινεί τα κρατηματά του.
LOOKS LIKE A VAN TURNS LIKE A TRAIN.

To οτι έχουν τουμπάρει 2-3 IS στη Ελλάδα σε αυτά τα 2 ½ δεν σημαίνει οτι δεν έχουν καλά κρατήματα, σκεφτείτε όλα αυτά τα χρόνια πόσα rallye, punto gt, saxo vts, evo, scubi, lambo και ferrari(υπερβολικός!), έχουμε δει σε μπάρες, τι σημαίνει οτι δεν είναι καλά στημένα από μαμά ή από τα παιδιά που τα βελτίωσαν?

Το ξέρω ότι σας τα έπρηξα, ούτε ποσοστά να έπαιρνα, άρε Σφακιανάκη μην στεναχωριέσαι έγω θα σου ξεστοκάρω και το τελευταίο IS που έχεις την αποθήκη, πριν κατεβάσεις τη τιμή του στα 6.000ευρω και κλέμε τα λεφτά που δώσαμε όλοι οι κάτοχοι του.
Ασε που η τιμή μεταπώλησης του θα πέσει στα 1.000 ευρώ.

Σε παρακαλώ KID πάρε IS, μην πάρεις ka είναι ka-ko!!!

suzuki vs ford = 1-0 με γκολ του Νικο-λι στο 90!!!!

Νίκος