Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 19
    • Best 0
    • Groups 0

    sisport

    @sisport

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    19
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sisport Unfollow Follow

    Latest posts made by sisport

    • RE: G Punto Sporting vs Fabia Sport

      Κάνε test drive το IGNIS SPORT όσο προλαβαίνεις, έχει βγει σε προσφορά με 11,999 έκτως αν θες κάτι πιο εκλεπτισμενο και πιο φρέσκο σχεδιαστικά.
      Αν έχεις κανα φίλο πές του να το κάνεις καμιά βόλτα, θα καταλάβεις τι εννοώ.

      Πάντως και το Punto sporting είναι γενικά μια πολύ καλή επιλογή και πολυ νέο σχεδιαστικά με ικανοποιητικές επιδόσεις, προσοχή δε μερικές χαζο ηλ. βλάβες, είχα το Punto sporting 1.2 86ps για 7 χρόνια και 170.000χλμ.

      Τώρα αν διαθέτεις περισσότερα περίμενε το swift 1.6 sport 125ps.

      Νίκος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sisport
    • RE: G Punto Sporting vs Fabia Sport

      Κάνε test drive το IGNIS SPORT όσο προλαβαίνεις, έχει βγει σε προσφορά με 11,999 έκτως αν θες κάτι πιο εκλεπτισμενο και πιο φρέσκο σχεδιαστικά.
      Αν έχεις κανα φίλο πές του να το κάνεις καμιά βόλτα, θα καταλάβεις τι εννοώ.

      Τώρα αν διαθέτεις περισσότερα περίμενε το swift 1.6 sport 125ps.

      Νίκος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sisport
    • RE: G Punto Sporting vs Fabia Sport

      Κάνε test drive το IGNIS SPORT όσο προλαβαίνεις, έχει βγει σε προσφορά με 11,999 έκτως αν θες κάτι πιο εκλεπτισμενο και πιο φρέσκο σχεδιαστικά.
      Αν έχεις κανα φίλο πές του να το κάνεις καμιά βόλτα, θα καταλάβεις τι εννοώ.

      Τώρα αν διαθέτεις περισσότερα περίμενε το swift 1.6 sport 125ps.

      Νίκος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sisport
    • RE: G Punto Sporting vs Fabia Sport

      Κάνε test drive το IGNIS SPORT όσο προλαβαίνεις, έχει βγει σε προσφορά με 11,999 έκτως αν θες κάτι πιο εκλεπτισμενο και πιο φρέσκο σχεδιαστικά.
      Αν έχεις κανα φίλο πές του να το κάνεις καμιά βόλτα, θα καταλάβεις τι εννοώ.

      Τώρα αν διαθέτεις περισσότερα περίμενε το swift 1.6 sport 125ps.

      Νίκος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sisport
    • RE: G Punto Sporting vs Fabia Sport

      Κάνε test drive το IGNIS SPORT όσο προλαβαίνεις, έχει βγει σε προσφορά με 11,999 έκτως αν θες κάτι πιο εκλεπτισμενο και πιο φρέσκο σχεδιαστικά.
      Αν έχεις κανα φίλο πές του να το κάνεις καμιά βόλτα, θα καταλάβεις τι εννοώ.

      Τώρα αν διαθέτεις περισσότερα περίμενε το swift 1.6 sport 125ps.

      Νίκος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sisport
    • RE: G Punto Sporting vs Fabia Sport

      Κάνε test drive το IGNIS SPORT όσο προλαβαίνεις, έχει βγει σε προσφορά με 11,999 έκτως αν θες κάτι πιο εκλεπτισμενο και πιο φρέσκο σχεδιαστικά.
      Αν έχεις κανα φίλο πές του να το κάνεις καμιά βόλτα, θα καταλάβεις τι εννοώ.

      Τώρα αν διαθέτεις περισσότερα περίμενε το swift 1.6 sport 125ps.

      Νίκος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sisport
    • RE: G Punto Sporting vs Fabia Sport

      Κάνε test drive το IGNIS SPORT όσο προλαβαίνεις, έχει βγει σε προσφορά με 11,999 έκτως αν θες κάτι πιο εκλεπτισμενο και πιο φρέσκο σχεδιαστικά.
      Αν έχεις κανα φίλο πές του να το κάνεις καμιά βόλτα, θα καταλάβεις τι εννοώ.

      Τώρα αν διαθέτεις περισσότερα περίμενε το swift 1.6 sport 125ps.

      Νίκος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sisport
    • RE: προσφορά suzuki ignis sport

      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
      εχεις ενα απιστευο ταλεντο να βλεπεις τα πραγματα οπως σε βολευουν και σου αρεσει...
      δεν το σχολιαζω γιατι πλεον το γουσταρω...ειναι ωραιο πραμα να πορωνεσαι με κατι δικο σου και να ασχολεισαι με αυτο και οχι του γειτονα.

      αν δεν εμπαινες και σε συγκρισεις με αλλα αμαξια οποτε και να χασεις αμεσως το δικιο σου θα σε χαιρομουνα ....

      εχω καποιες παρατηρησεις για οσα εγραψες αλλα δε στις λεω για να μη σε χαλασω

      keep ignising....

      Εχεις δίκαιο πάντα υποστήριζα οτι είχα από το renault 5 '84, το Punto 1 sporting '98, αλλά και το IS '04 ακόμα και το πεζο 305 1.5 8v του '79(γκαζι) του πατέρα μου που πρωτοδηγησα, ακόμα και σήμερα τα υποστηρίζω.
      Την έκθεση την έγραψα για να τονίσω οτι το IS σχεδιαστικά είναι 2000 και τεχνολογικά 2003 μοντέλο ενώ το ka 1996 σχεδιαστικά.
      Βέβαια η εμφάνιση είναι υποκειμενική όπως καποιοι βλεπουν το IS σαν περίπτερο με ρόδες
      κάποιοι βλέπουν το KA σαν πασχαλίτσα

      Πάντως το οτι το ΚΑ είναι σχεδιαστικά μοντέλο 1996 δεν σημαίνει και πολλά, σκέψου να περάσει από δίπλα σου ένα OPEL CALIBRA του 1991
      έ θα το θαυμάσεις!
      Πάντως και οι συγκρίσεις αν και υποκειμενικές καλό κάνουν, τι τα περιοδικά θα κάνουν μόνο?
      Περιμένω για τις παρατηρήσεις σου, αλλά επειδή ηρθε η ώρα γιa μουντιάλ θα τα πού κάποια άλλη στιγμή.
      Νικος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sisport
    • RE: προσφορά suzuki ignis sport

      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

      Να θυμίσω μήπως την σύγκριση σε ρεπρίζ μεταξύ του 8βάλβιδου και του 16βάλβιδου 106 Ραλλυ στις χαμηλές-μεσαίες περιοχές του στροφομέτρου?

      Nικόλα, επ αυτού και μόνο: στις μεσαίες σαφώς καλύτερο το 16V σε απόκριση. Μεσαίες λέγοντας εννοώ 3-5. Στις 2-3 περίπου ισοδύναμα.
      Το 8V έχει καλύτερη απόκριση μόνο κάτω από τις 2Κ rpm. Από τις 5-7,2 το 16 εξαφανίζεται.

      Ενδεικτικά:50-80 με 3η, 4,7 και τα δύο.
      80-120 με 5η 7,3 16V, 7,9 8V.
      40-60 με 4η, μπροστά κατά 0,1'' το 8V.

      Πηγή: 4Τ, τ.333.

      Ναι, το έχω αυτό το τεύχος αλλά το διάβασα και στο library των 4Τ γενικά διαβάζω για το IS, πιστεύω ότι έχω διαβάσει σχεδον όλα τα test, συγκριτικά και παρουσιάσεις του IS σε ελληνικά και αγγλόφωνα site από το 2004,
      ακόμα δεν το βαρέθηκα ελπίζω να μαζέψω λεφτά και να πάω για το πολύ αγαπημένο μου ιμπρεζα σύντομα.
      Σε επιδόσεις το ka είναι ελάχιστα πίσω δεν εχει τύχει να τρέξω αλλά συμφωνα με ελληνικά περιοδικά μονο το 4Τ και το autotriti.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sisport
    • RE: προσφορά suzuki ignis sport

      Παιδία τώρα που χαλαρώσαμε θα ήθελα να δώσω στο φίλο κάποια τελευταία στοιχεία για το πολυαγαπημένο για τους κατόχους του IS.

      Ετοιμαστείτε να σας τα πρήξω.

      Το SUZUKI IGNIS πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα αρχές του 2001.
      Άρα σχεδιαστικά είναι μοντέλο 2000 με κινητήρα 1.3 με ή χωρίς 4Χ4.

      Η εμπλοκή της SUZUKI με το IGNIS S1600 στο JWRC το 2001 και τις συνεχόμενες πρωτιές 2003-2004-2005, την οδήγησαν στα τέλη του 2003 να πλασάρει το Ίδη επιτυχημένο Ignis 1,3 στη μορφή του IGNIS SPORT,
      εορταστικά και λίγα κομμάτια αλλά εγώ πιστεύω για να δώσουν και λίγη ακόμα ζωή στο supermini..

      Ουσιαστικά σε ένα σασί σχεδιασμού του 2000 έβαλαν έναν εξελιγμένο μέχρι ενός βαθμού κινητήρα 1.5 16v VVTi 109ps, μεγαλύτερα μεταξόνια, χαμήλωμα 13cm, δίσκους και πίσω με ABS-EBD, καθίσματα bucket RECARO, δερμάτινο λεβγιε - τιμόνι, λευκά όργανα, ψιλοφιμέ τζάμια, full body kit s1600, 15αρες ελαφριού κράματος άσπρες ζάντες και κάτι ψευτο ανθρακονήματα κ.α.

      Στο μπλοκ του 1.5 βασίζεται το S1600 με τα περίπου ατμοσφαιρικά 230ps,
      αλλά και το νέο swift 1.5 και 1.6.

      Τα θετικά και πιο αλήτικα χαρακτηριστικά του για μένα που το πήρα το 2004 είναι ότι δεν έχει ESP και ηλεκτρικό γκάζι τη νέα μόδα που δεν αρέσει σε κάποιους.

      Άρα ουσιαστικά το IS για τον έλληνα έχει σχεδιασμό 2001 και τεχνολογία κινητήρα 2004 όπου και άρχισε να κυκλοφορεί κάπως.
      .
      Πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα περίπου τον 10-2003.
      Άρα τι αγοράζεις με 11,999;
      Look 2001 βελτιωμένο με body kit s1600 και τεχνολογίας 2004.

      Όσο για τα κρατήματα του το IS τρέχει σε Γερμανία, Ιαπωνία και σε κάποιες άλλες χώρες σε ενιαίο με τη μόνη επιτρεπτή αλλαγή στην εισαγωγή και εξαγωγή που σημαίνει ότι μην τρελαινόμαστε για τα κρατήματα του, δεν μπορεί oi σχιστομάτηδες με εμπειρία από την εμπλοκή τους στους αγώνες να μην μπορούν να στήσουν ένα supermini αμαξάκι 109ps και 940 κιλών, τι διάολο;
      Είπαμε ο άκαμπτος άξονας είναι δύστροπος άλλα μην τρελαινόμαστε.
      Δεν υπάρχει site στο εξωτερικό που να μην επαινεί τα κρατηματά του.
      LOOKS LIKE A VAN TURNS LIKE A TRAIN.

      To οτι έχουν τουμπάρει 2-3 IS στη Ελλάδα σε αυτά τα 2 ½ δεν σημαίνει οτι δεν έχουν καλά κρατήματα, σκεφτείτε όλα αυτά τα χρόνια πόσα rallye, punto gt, saxo vts, evo, scubi, lambo και ferrari(υπερβολικός!), έχουμε δει σε μπάρες, τι σημαίνει οτι δεν είναι καλά στημένα από μαμά ή από τα παιδιά που τα βελτίωσαν?

      Το ξέρω ότι σας τα έπρηξα, ούτε ποσοστά να έπαιρνα, άρε Σφακιανάκη μην στεναχωριέσαι έγω θα σου ξεστοκάρω και το τελευταίο IS που έχεις την αποθήκη, πριν κατεβάσεις τη τιμή του στα 6.000ευρω και κλέμε τα λεφτά που δώσαμε όλοι οι κάτοχοι του.
      Ασε που η τιμή μεταπώλησης του θα πέσει στα 1.000 ευρώ.

      Σε παρακαλώ KID πάρε IS, μην πάρεις ka είναι ka-ko!!!

      suzuki vs ford = 1-0 με γκολ του Νικο-λι στο 90!!!!

      Νίκος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sisport
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr