Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η άθλια οδική συμπεριφορα της νέας 3αρας.Φταίνε τα λάστιχα;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Η άθλια οδική συμπεριφορα της νέας 3αρας.Φταίνε τα λάστιχα;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    40
    47
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      flyingdoctor last edited by

      Με λύπη μου διαπίστωσα μετά από 20 χρόνια που διαβάζω το περιοδικό ΜΑΣ ότι ορισμένοι συντάκτες δεν κάνουν καλά την δουλειά τους. Όσοι δοκίμασαν την καινούργια 3άρα δεν ανέφεραν τίποτα για τα run-flαt λάστιχα της. Τα λάστιχα είναι θορυβώδη, καταχτυπάνε στον δρόμο και το κυριότερο όταν τρυπήσουν δύσκολα επιδιορθωνονται και κοστίζουν 300 Ε έκαστον. Μεταφέρουν τις ανωμαλίες του δρόμου αυτουσιες στην καμπίνα των επιβατών και μπορεί να είναι καλή επιλογή για την Γερμανία και την Αμερική αλλα για την Ελλαδα είναι επαρκής λόγος για να μην αγοράσεις αυτο το εξαιρετικο κατα τα άλλα αυτοκίνητο. Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει ρεζέρβα, η BMW με την πολιτική της σε κρατά δέσμιο στη συγκεκριμένη επίλογή της.
      ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΦΡΙΚΑΡΩ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        flyingdoctor last edited by

        Με λύπη μου διαπίστωσα μετά από 20 χρόνια που διαβάζω το περιοδικό ΜΑΣ ότι ορισμένοι συντάκτες δεν κάνουν καλά την δουλειά τους. Όσοι δοκίμασαν την καινούργια 3άρα δεν ανέφεραν τίποτα για τα run-flαt λάστιχα της. Τα λάστιχα είναι θορυβώδη, καταχτυπάνε στον δρόμο και το κυριότερο όταν τρυπήσουν δύσκολα επιδιορθωνονται και κοστίζουν 300 Ε έκαστον. Μεταφέρουν τις ανωμαλίες του δρόμου αυτουσιες στην καμπίνα των επιβατών και μπορεί να είναι καλή επιλογή για την Γερμανία και την Αμερική αλλα για την Ελλαδα είναι επαρκής λόγος για να μην αγοράσεις αυτο το εξαιρετικο κατα τα άλλα αυτοκίνητο. Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει ρεζέρβα, η BMW με την πολιτική της σε κρατά δέσμιο στη συγκεκριμένη επίλογή της.
        ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΦΡΙΚΑΡΩ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          flyingdoctor last edited by

          Με λύπη μου διαπίστωσα μετά από 20 χρόνια που διαβάζω το περιοδικό ΜΑΣ ότι ορισμένοι συντάκτες δεν κάνουν καλά την δουλειά τους. Όσοι δοκίμασαν την καινούργια 3άρα δεν ανέφεραν τίποτα για τα run-flαt λάστιχα της. Τα λάστιχα είναι θορυβώδη, καταχτυπάνε στον δρόμο και το κυριότερο όταν τρυπήσουν δύσκολα επιδιορθωνονται και κοστίζουν 300 Ε έκαστον. Μεταφέρουν τις ανωμαλίες του δρόμου αυτουσιες στην καμπίνα των επιβατών και μπορεί να είναι καλή επιλογή για την Γερμανία και την Αμερική αλλα για την Ελλαδα είναι επαρκής λόγος για να μην αγοράσεις αυτο το εξαιρετικο κατα τα άλλα αυτοκίνητο. Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει ρεζέρβα, η BMW με την πολιτική της σε κρατά δέσμιο στη συγκεκριμένη επίλογή της.
          ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΦΡΙΚΑΡΩ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Δηλαδή την αγόρασες και μετά διαπίστωσες ότι κοπανάει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              opterios last edited by

              Ο ξένος Τύπος ανέφερε τίποτα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                ο τιτλος του θεματος σου ειναι λαθος......... αλλαξε τον

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  flyingdoctor last edited by

                  Ακριβώς, την δοκίμασα στην Εθνική και μετά που την πήρα διαπίστωσα ότι αν την οδηγήσεις σε δρόμο με λακούβες την πάτησες. Δύστηχώς

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pskarm last edited by

                    α. μπορεις να εχεις ενα σπρει ειδικο που υπαρχει στο αμαξι και να μην βαζεις run flat λαστιχα... και σε μινι εχω δει τετοια λαστιχα κια ηταν αθλια...δε ζεσταινοντουσαν κοπαναγανε και ηταν πολυ ακριβα...

                    β. το να σου κοπαναει απο τα λαστιχα ειναι απλα αδυνατο...εκτος και αν το τεστ ντραιβ ηταν π.χ με 15αρες και εσυ εβαλες 17αρες...
                    δε μπορει να μη το πηρες ειδηση... αππο τα λαστιχα μη περιμενεις τρελλη διαφορα εκτος και αν παιξεις με τη διασταση...αληθεια τι διασταση ειναι>????? (τωρα θα ακουσω κανα 235-35-19 )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gtz last edited by

                      Δεν το οδήγησες το αυτοκίνητο;;;
                      Το 'τεστντραίβ',αν το δοκίμασες,δεν κοπανούσε;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        flyingdoctor last edited by

                        Αγαπητοί φίλοι,
                        έχει δίκιο ο popol@ros. Το θέμα είνα η ΑΘΛΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ-’ΝΕΣΗΣ και τα λάστιχα και όχι η οδικη συμπεριφορα.
                        Οι διαστάσεις είναι 225/45/17 και τα λαστιχα Brizestone Potenza. Οδηγησα και την 3αρα ενός φίλου μΕ 205/55/16 Brizestone Turanza καθώς και μια με Continental. Συμπέρασμα:τα ΙΔΙΑ ΧΑΛΙΑ
                        Τα ξένα forum έχουν βουήξει με το θεμα (π.χ.www.e90post.com),o τύπος τηρεί σιγή ιχθύος.
                        Ειναι πολλα τα λεφτά Αρη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Εεεε. Δεν υπάρχει ήδη θέμα για τη νέα τριάρα??
                          Τα ίδια ισχύουν πάντως και για το Mini Cooper...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            caryothraystis last edited by

                            αν περιμένεις να κατασταλάξεις σε κάποια αποφαση βασιζομενος στα περιοδικά.... απλά την πατησες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              gtz last edited by

                              Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι η 3άρα,υποτίθεται,έχει ένα σπορτίφ στήσιμο με τον τομέα άνεση σε 2η μοίρα (εξ'ού και οι περιορισμένοι χώροι πίσω).Απευθύνεται δηλαδή σε πιό θερμόαιμους οικογενειάρχες που δεν σκοτίζονται για τους μεσοσπονδύλιους δίσκους τους και τόσο...
                              Η αλήθεια είναι οτι δεν την έχω οδηγήσει,αλλά έχω δοκιμάσει την 120i,η οποία υποτίθεται οτι είναι υποδεέστερη απο την 3άρα και ομολογώ οτι την είδα αρκούντως άνετη στο δρόμο (περισσότερο απ'ότι περίμενα).
                              Πάντως και η Χ3 που αγόρασα πρό διμήνου,έχει αρκετά σφιχτή ανάρτηση,αλλά αθόρυβη και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
                              Τι να πώ;
                              Είναι όντως τέτοιο χάλι η ανάρτηση της BMW με τα runflat???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Oυτε εμενα μου φανηκε τοσο χαλια Μηπως εισαι λιγο υπερβολικος φιλε μου?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  maxmara last edited by

                                  Και ο ξένος τύπος τα έχει ψιλο-πάρει με τα ράν-φλάτ.

                                  Π.χ. στο τέστ του Καρ για την Μ Ζ4 - 'ευτυχώς δεν βάλανε τα φρικτά run-flat'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    montecarlo last edited by

                                    Ο λαστιχάς της περιοχής μου έλεγε προχτες οτι του έχουν έρθει 3-4 με νέα 3άρα και όλοι θέλουν να πετάξουν τα run-flat..... το πρόβλημα είναι οτι η 3 δεν έχει χώρο για ρεζέρβα.. οπότε εαν το κάνεις παίρνεις και το ρίσκο....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • P
                                      pad last edited by

                                      Πού να μπείς και στην si με τις 18αρες..................τελικά τα άλλαξε και έβαλε κανονικά λαστιχακια και γλίτωσε την μέση του......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                                        Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι η 3άρα,υποτίθεται,έχει ένα σπορτίφ στήσιμο με τον τομέα άνεση σε 2η μοίρα (εξ'ού και οι περιορισμένοι χώροι πίσω).Απευθύνεται δηλαδή σε πιό θερμόαιμους οικογενειάρχες που δεν σκοτίζονται για τους μεσοσπονδύλιους δίσκους τους και τόσο...
                                        Η αλήθεια είναι οτι δεν την έχω οδηγήσει,αλλά έχω δοκιμάσει την 120i,η οποία υποτίθεται οτι είναι υποδεέστερη απο την 3άρα και ομολογώ οτι την είδα αρκούντως άνετη στο δρόμο (περισσότερο απ'ότι περίμενα).
                                        Πάντως και η Χ3 που αγόρασα πρό διμήνου,έχει αρκετά σφιχτή ανάρτηση,αλλά αθόρυβη και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
                                        Τι να πώ;
                                        Είναι όντως τέτοιο χάλι η ανάρτηση της BMW με τα runflat???

                                        ΟΧΙ υποτιθεται, ΕΧΕΙ σπορτιφ στησιμο......

                                        αλλα απο οτι φαινεται δεν εχετε καταλαβει την διαφορα μεταξυ στησιματος και ελαστικων......

                                        με αλλα λογια τα λογια σου
                                        **Είναι όντως τέτοιο χάλι η ανάρτηση της BMW με τα runflat??? **

                                        ειναι ΑΚΥΡΑ.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adrivas last edited by

                                          Το θεμα με τα runflat ειναι οτι ειναι βαρια και κανουν δυσκολο το εργο της αναρτησης επειδη επηρρεαζουν αρνητικα το λογο φερομενης προς μη φερομενης μαζας. Η αναρτηση αυτη καθαυτη της 3αρας μαλλον ειναι οκ.
                                          Επισης ειναι και σκληροτερα σε ενδοτικοτητα (οποτε συνεργουν λιγοτερο με την αναρτηση για τη συνολικη αποσβεση) η ειναι ιδεα μου?
                                          Υποψιν οτι η M5 και η Ζ4 Μ δεν εχουν runflat αλλα συμβατικα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            caryothraystis last edited by

                                            συν ένα στον popol@ros

                                            αμα το στήσιμο ειναι καλό, θα ειναι αποδοτικό ακόμα και λαστιχα από καουτσουκ. ισως να μην πιάνει το 100% από αυτό που θα μπορουσε να πιασει
                                            η ιδια η ανάρτηση, θα παραμείνει καλό όμως.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr