-
Με λύπη μου διαπίστωσα μετά από 20 χρόνια που διαβάζω το περιοδικό ΜΑΣ ότι ορισμένοι συντάκτες δεν κάνουν καλά την δουλειά τους. Όσοι δοκίμασαν την καινούργια 3άρα δεν ανέφεραν τίποτα για τα run-flαt λάστιχα της. Τα λάστιχα είναι θορυβώδη, καταχτυπάνε στον δρόμο και το κυριότερο όταν τρυπήσουν δύσκολα επιδιορθωνονται και κοστίζουν 300 Ε έκαστον. Μεταφέρουν τις ανωμαλίες του δρόμου αυτουσιες στην καμπίνα των επιβατών και μπορεί να είναι καλή επιλογή για την Γερμανία και την Αμερική αλλα για την Ελλαδα είναι επαρκής λόγος για να μην αγοράσεις αυτο το εξαιρετικο κατα τα άλλα αυτοκίνητο. Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει ρεζέρβα, η BMW με την πολιτική της σε κρατά δέσμιο στη συγκεκριμένη επίλογή της.
ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΦΡΙΚΑΡΩ -
Με λύπη μου διαπίστωσα μετά από 20 χρόνια που διαβάζω το περιοδικό ΜΑΣ ότι ορισμένοι συντάκτες δεν κάνουν καλά την δουλειά τους. Όσοι δοκίμασαν την καινούργια 3άρα δεν ανέφεραν τίποτα για τα run-flαt λάστιχα της. Τα λάστιχα είναι θορυβώδη, καταχτυπάνε στον δρόμο και το κυριότερο όταν τρυπήσουν δύσκολα επιδιορθωνονται και κοστίζουν 300 Ε έκαστον. Μεταφέρουν τις ανωμαλίες του δρόμου αυτουσιες στην καμπίνα των επιβατών και μπορεί να είναι καλή επιλογή για την Γερμανία και την Αμερική αλλα για την Ελλαδα είναι επαρκής λόγος για να μην αγοράσεις αυτο το εξαιρετικο κατα τα άλλα αυτοκίνητο. Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει ρεζέρβα, η BMW με την πολιτική της σε κρατά δέσμιο στη συγκεκριμένη επίλογή της.
ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΦΡΙΚΑΡΩ -
Με λύπη μου διαπίστωσα μετά από 20 χρόνια που διαβάζω το περιοδικό ΜΑΣ ότι ορισμένοι συντάκτες δεν κάνουν καλά την δουλειά τους. Όσοι δοκίμασαν την καινούργια 3άρα δεν ανέφεραν τίποτα για τα run-flαt λάστιχα της. Τα λάστιχα είναι θορυβώδη, καταχτυπάνε στον δρόμο και το κυριότερο όταν τρυπήσουν δύσκολα επιδιορθωνονται και κοστίζουν 300 Ε έκαστον. Μεταφέρουν τις ανωμαλίες του δρόμου αυτουσιες στην καμπίνα των επιβατών και μπορεί να είναι καλή επιλογή για την Γερμανία και την Αμερική αλλα για την Ελλαδα είναι επαρκής λόγος για να μην αγοράσεις αυτο το εξαιρετικο κατα τα άλλα αυτοκίνητο. Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει ρεζέρβα, η BMW με την πολιτική της σε κρατά δέσμιο στη συγκεκριμένη επίλογή της.
ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΦΡΙΚΑΡΩ -
Δηλαδή την αγόρασες και μετά διαπίστωσες ότι κοπανάει;
-
Ο ξένος Τύπος ανέφερε τίποτα;
-
ο τιτλος του θεματος σου ειναι λαθος......... αλλαξε τον
-
Ακριβώς, την δοκίμασα στην Εθνική και μετά που την πήρα διαπίστωσα ότι αν την οδηγήσεις σε δρόμο με λακούβες την πάτησες. Δύστηχώς
-
α. μπορεις να εχεις ενα σπρει ειδικο που υπαρχει στο αμαξι και να μην βαζεις run flat λαστιχα... και σε μινι εχω δει τετοια λαστιχα κια ηταν αθλια...δε ζεσταινοντουσαν κοπαναγανε και ηταν πολυ ακριβα...
β. το να σου κοπαναει απο τα λαστιχα ειναι απλα αδυνατο...εκτος και αν το τεστ ντραιβ ηταν π.χ με 15αρες και εσυ εβαλες 17αρες...
δε μπορει να μη το πηρες ειδηση... αππο τα λαστιχα μη περιμενεις τρελλη διαφορα εκτος και αν παιξεις με τη διασταση...αληθεια τι διασταση ειναι>????? (τωρα θα ακουσω κανα 235-35-19 ) -
Δεν το οδήγησες το αυτοκίνητο;;;
Το 'τεστντραίβ',αν το δοκίμασες,δεν κοπανούσε; -
Αγαπητοί φίλοι,
έχει δίκιο ο popol@ros. Το θέμα είνα η ΑΘΛΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ-’ΝΕΣΗΣ και τα λάστιχα και όχι η οδικη συμπεριφορα.
Οι διαστάσεις είναι 225/45/17 και τα λαστιχα Brizestone Potenza. Οδηγησα και την 3αρα ενός φίλου μΕ 205/55/16 Brizestone Turanza καθώς και μια με Continental. Συμπέρασμα:τα ΙΔΙΑ ΧΑΛΙΑ
Τα ξένα forum έχουν βουήξει με το θεμα (π.χ.www.e90post.com),o τύπος τηρεί σιγή ιχθύος.
Ειναι πολλα τα λεφτά Αρη. -
Εεεε. Δεν υπάρχει ήδη θέμα για τη νέα τριάρα??
Τα ίδια ισχύουν πάντως και για το Mini Cooper... -
αν περιμένεις να κατασταλάξεις σε κάποια αποφαση βασιζομενος στα περιοδικά.... απλά την πατησες.
-
Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι η 3άρα,υποτίθεται,έχει ένα σπορτίφ στήσιμο με τον τομέα άνεση σε 2η μοίρα (εξ'ού και οι περιορισμένοι χώροι πίσω).Απευθύνεται δηλαδή σε πιό θερμόαιμους οικογενειάρχες που δεν σκοτίζονται για τους μεσοσπονδύλιους δίσκους τους και τόσο...
Η αλήθεια είναι οτι δεν την έχω οδηγήσει,αλλά έχω δοκιμάσει την 120i,η οποία υποτίθεται οτι είναι υποδεέστερη απο την 3άρα και ομολογώ οτι την είδα αρκούντως άνετη στο δρόμο (περισσότερο απ'ότι περίμενα).
Πάντως και η Χ3 που αγόρασα πρό διμήνου,έχει αρκετά σφιχτή ανάρτηση,αλλά αθόρυβη και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Τι να πώ;
Είναι όντως τέτοιο χάλι η ανάρτηση της BMW με τα runflat??? -
Oυτε εμενα μου φανηκε τοσο χαλια Μηπως εισαι λιγο υπερβολικος φιλε μου?
-
Και ο ξένος τύπος τα έχει ψιλο-πάρει με τα ράν-φλάτ.
Π.χ. στο τέστ του Καρ για την Μ Ζ4 - 'ευτυχώς δεν βάλανε τα φρικτά run-flat'.
-
Ο λαστιχάς της περιοχής μου έλεγε προχτες οτι του έχουν έρθει 3-4 με νέα 3άρα και όλοι θέλουν να πετάξουν τα run-flat..... το πρόβλημα είναι οτι η 3 δεν έχει χώρο για ρεζέρβα.. οπότε εαν το κάνεις παίρνεις και το ρίσκο....
-
Πού να μπείς και στην si με τις 18αρες..................τελικά τα άλλαξε και έβαλε κανονικά λαστιχακια και γλίτωσε την μέση του......
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι η 3άρα,υποτίθεται,έχει ένα σπορτίφ στήσιμο με τον τομέα άνεση σε 2η μοίρα (εξ'ού και οι περιορισμένοι χώροι πίσω).Απευθύνεται δηλαδή σε πιό θερμόαιμους οικογενειάρχες που δεν σκοτίζονται για τους μεσοσπονδύλιους δίσκους τους και τόσο...
Η αλήθεια είναι οτι δεν την έχω οδηγήσει,αλλά έχω δοκιμάσει την 120i,η οποία υποτίθεται οτι είναι υποδεέστερη απο την 3άρα και ομολογώ οτι την είδα αρκούντως άνετη στο δρόμο (περισσότερο απ'ότι περίμενα).
Πάντως και η Χ3 που αγόρασα πρό διμήνου,έχει αρκετά σφιχτή ανάρτηση,αλλά αθόρυβη και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Τι να πώ;
Είναι όντως τέτοιο χάλι η ανάρτηση της BMW με τα runflat???ΟΧΙ υποτιθεται, ΕΧΕΙ σπορτιφ στησιμο......
αλλα απο οτι φαινεται δεν εχετε καταλαβει την διαφορα μεταξυ στησιματος και ελαστικων......
με αλλα λογια τα λογια σου
**Είναι όντως τέτοιο χάλι η ανάρτηση της BMW με τα runflat??? **ειναι ΑΚΥΡΑ.....
-
Το θεμα με τα runflat ειναι οτι ειναι βαρια και κανουν δυσκολο το εργο της αναρτησης επειδη επηρρεαζουν αρνητικα το λογο φερομενης προς μη φερομενης μαζας. Η αναρτηση αυτη καθαυτη της 3αρας μαλλον ειναι οκ.
Επισης ειναι και σκληροτερα σε ενδοτικοτητα (οποτε συνεργουν λιγοτερο με την αναρτηση για τη συνολικη αποσβεση) η ειναι ιδεα μου?
Υποψιν οτι η M5 και η Ζ4 Μ δεν εχουν runflat αλλα συμβατικα... -
συν ένα στον popol@ros
αμα το στήσιμο ειναι καλό, θα ειναι αποδοτικό ακόμα και λαστιχα από καουτσουκ. ισως να μην πιάνει το 100% από αυτό που θα μπορουσε να πιασει
η ιδια η ανάρτηση, θα παραμείνει καλό όμως.
Η άθλια οδική συμπεριφορα της νέας 3αρας.Φταίνε τα λάστιχα;