-
Πάρε ένα Mini Cooper S στην τελευταία του έκδοση και κάντο Works. Δεν θα σου λείπει τίποτα, ακόμα και τούς μικρούς χώρους θα τους ξεχάσεις μόλις πάρεις την πρώτη στροφή.
Μετά απο αυτό πρέπει να πάς σε αληθινό σπορ αυτοκίνητο, και όχι γρήγορο hatchback. -
Το RX8 νομίζω ειναι μονόδρομος, ακόμα και 50.000 να έκανε φθηνό θα ήτανε.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το RX8 νομίζω ειναι μονόδρομος, ακόμα και 50.000 να έκανε φθηνό θα ήτανε.Αν ήθελα να δώσω 50Κ θα χτύπαγα το R32 και θα τέλειωνα.
Ειπαμε οχι πάνω απο 4,40μ -
RX8.....!
-
Imprezza 2.0 lit.????
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Το RX8 νομίζω ειναι μονόδρομος, ακόμα και 50.000 να έκανε φθηνό θα ήτανε.
Αν ήθελα να δώσω 50Κ θα χτύπαγα το R32 και θα τέλειωνα.
Ειπαμε οχι πάνω απο 4,40μ30 mm είναι απειροελάχιστη διαφορά.
Κι εγώ προτείνω ΡΧ-8.
-
Φίλε ραλύ νομίζω είσαι κομματάκι υπερβολικός.Με 25000Ε έχεις και πολλές επιλογές και φυσικά μπορείς χαλαρά να βρεις καλύτερο αυτοκίνητο από αυτά που μέχρι τώρα είχες.
Το golf GT για παράδειγμα,το οποίο είναι σαφώς καλύτερο από το GTi II που ειχες(αν βγάλεις συναισθηματισμούς κλπ είναι και πιο γρήγορο και τεχνολογικά καμία σχέση και πιο ποιοτικό και πιο άνετο)
Το mini cooper s.Καρτάκι δρόμου(προσωπικά το θεωρώ ακόμα καλύτερο από το απο πάνω,αν δεν έχεις πρόβλημα με τους ανύπαρκτους χώρους πίσω.Το οποίο mini μπορεί επάξια να αντικαταστήσει το ραλάκι σου.
Από κει και πέρα σχεδόν όλες οι εταιρείες σε αυτά τα λεφτά κάτι έχουν να σου δώσουν.
πχ.alfa 147 2.0
seat leon TFSI
skoda octavia RS -
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Κάτι σε RX-8; Φοβερό αυτοκίνητο, πραγματικά (κατ' εμέ)!! Και είανι ακριβώς αυτό που ΔΕΝ θα πεις 'και τι κατάλαβα τώρα', αλλά θα πεις 'ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ'
Αν δεν ειχε τις 2 πίσω πόρτες θα το εξέταζα. Ασε που είναι και ολυ βενζινοβόρος ο Wankel.
Αν βγει 2λιτρο turbo 207 με 200+ και κρατημένο βάρος ισως να αξίζει.
Αλλιώς με βλέπω να μαζεύω κανα ευρω παραπάνω και να περιμένω το νεο Type R207 .... RC (κάνε λίγο υπομονή , έχεις αμάξι). Ακούγεται κάτι για 190 άλογα, πάντα από τον 1.6.
-
Το ευχάριστο στην όλη υπόθεση είναι οτι δε βιάζομαι καθόλου. Για τις διακοπές και εκδρομές υπάρχει το C 200 του μπαμπά που το πήρε πριν 4 χρόνια αλλα τωρα δεν οδηγει πια και το εχουμε με την αδερφή μου.
Ολος ο χρόνος ειναι με το μέρος μου. Πάντως το RX-8 το απορίπτω. Από την αρχή δε μου έκατσε καλά. Γουστα είναι αυτα.
-
Grande Punto GT συντομα κοντα μας
Opel Corsa OPC το ιδιο... -
Focus 2.0? Καλοστημενο, γρηγορο (σχετικα), αξιοπιστο, με τις σωστες διαστασεις απο οτι μας λες, και σου μενουν και 4000 ευρω στην τσεπη.
-
το πιο ολοκληρωμενο ειναι το GTI, πιο ειδικα ειναι τα ΜΙΝΙ & Type-R. Kαι τα 3 πολυ καλα, εχουν βεβαια και καποια αρνητικα σημεια...
ερχονται βεβαια και τα γρηγορα punto, corsa, clio, 207
το καλυτερο θα ειναι να τα οδηγησεις και σιγουρα θα καταληξεις σε αυτο που σου ταιριαζει.[/img]
-
Δηλαδή ρε παιδιά το 206RC είναι ψιλομάπα ενώ το 207RC που θα έχει πάνω κάτω ίδιους ίππους, ημιάκαμπτο πίσω, + 200 κιλά θα είναι φοβερό αμάξι?
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Φίλε ραλύ νομίζω είσαι κομματάκι υπερβολικός.Με 25000Ε έχεις και πολλές επιλογές και φυσικά μπορείς χαλαρά να βρεις καλύτερο αυτοκίνητο από αυτά που μέχρι τώρα είχες.Το golf GT για παράδειγμα,το οποίο είναι σαφώς καλύτερο από το GTi II που ειχες(αν βγάλεις συναισθηματισμούς κλπ είναι και πιο γρήγορο και τεχνολογικά καμία σχέση και πιο ποιοτικό και πιο άνετο)
Το mini cooper s.Καρτάκι δρόμου(προσωπικά το θεωρώ ακόμα καλύτερο από το απο πάνω,αν δεν έχεις πρόβλημα με τους ανύπαρκτους χώρους πίσω.Το οποίο mini μπορεί επάξια να αντικαταστήσει το ραλάκι σου.
Πώς ακριβώς ορίζεις το 'καλύτερο'?
Γιατί εγώ νομίζω ότι αν προσπαθήσουμε να μπούμε λίγο μέσα στο μυαλό του φίλου μας, κρίνοντας από αυτά που γράφει και τα αυτοκίνητα που είχε, κανένα σημερινό προσθιοκίνητο δεν είναι καλύτερο από το Ραλί του.Συγκεκριμένα για το Μινι που λες, εγώ θεωρώ ότι δε μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα ότι 'αντικαθιστά επάξια' το 106 του.
Εϊναι πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά ο ενδοιασμός μου είναι αν αξίζει κάποιος που είχε τόσα χρόνια 8βάλβιδο Rallye να δώσει τώρα τόσα λεφτά για να πάρει ένα Mini...
(για μένα δεν αξίζει)Κατά τη γνώμη μου φίλε rallye40, ή πάρε κάτι 'να κάνεις τη δουλειά σου' κρατώντας το 106 ή μεταπήδησε σε ένα τελείως διαφορετικό στρατόπεδο, αυτό των πισωκίνητων ή 4κίνητων.
-
Κατά τη γνώμη μου φίλε rallye40, ή πάρε κάτι 'να κάνεις τη δουλειά σου' κρατώντας το 106 ή μεταπήδησε σε ένα τελείως διαφορετικό στρατόπεδο, αυτό των πισωκίνητων ή 4κίνητων.
Aυτο ακριβως θα εκανα κι εγω, γι αυτο προτεινα focus. Aλλιως, μαλλον impreza ατμοσφαιρικο, και ασε τον καθε ασχετο να μη του γεμιζει το ματι για αμαξι των 25Κ και να λεει οτι εχει σκληρα πλαστικα.
-
κοίτα και απο το εξωτερικο μια μεριά....
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου φίλε rallye40, ή πάρε κάτι 'να κάνεις τη δουλειά σου' κρατώντας το 106 ή μεταπήδησε σε ένα τελείως διαφορετικό στρατόπεδο, αυτό των πισωκίνητων ή 4κίνητων.+1
Συμφωνώ. Στο στρατόπεδο των προσθιοκίνητων, δε νομίζω ότι μπορεί κάποιο καινούργιο αυτοκίνητο να σε συναρπάσει όσο το 106.
-
καλυτερο προσθιοκινητο μπορει να μην βρει απο το Ραλυ, αλλα εξαρταται τι εννοει κανεις καλυτερο!
καλυτερο σε αισθηση, ναι δεν θα βρει! Αλλα θα βρει καλυτερο σε:
επιδοσεις, ασφαλεια, εξοπλισμο, ανεση, ποιοτητα, χωρους. Στοιχεια εξισου σημαντικα, ειδικα αν το αυτοκινητο χρησιμοποιηθει σε καθημερινη βαση.
-
Σύμφωνοι. Απλώς, κρίνοντας από το αρχικό post του rallye40, θεωρώ πως μιλάμε για αίσθηση.
Σε όλα τα υπόλοιπα, σαφώς και υπάρχουν αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα που ξεπερνούν το 106 σε σχεδόν όλους τους τομείς, κάτι που είναι και φυσιολογικό, αφού όσο περνάνε τα χρόνια, τόσο πιο καλά είναι τα αυτοκίνητα.
Είναι κανείς που αμφισβητεί πχ. ότι ένα Renault Megane RS ή ακόμα και το Astra OPC που πολλοί κράζουμε (κι εγώ μαζί) είναι γρηγορότερα (στο Nurburgring πχ) από παλαιότερα αυτοκίνητα που στην εποχή τους θεωρούνταν ακριβές σπορ κατασκευές;
-
Σωστά. Η αίσθηση είναι το ζητούμενο και τίποτα άλλο. Έχω οδηγήσει το Impreza το ατμοσφαιρικό το καινούργιο αλλά δε μου έκανε κλικ.
Πριν λίγο γύρισα από μια βόλτα που πήγα το Σαβ/κο. Κατέβηκα μέχρι το Λεωνίδιο. Στο δρόμο μετά το Άργος οδηγούσα και σκεφτόμουν. Τι θέλω παραπάνω; Ότι θέλω το κάνει το ραλακι μου.
Ίσως όμως όπως περνάν τα χρόνια να ήθελα και κάπως πιο χαλαρές διαδρομές. Με το ραλύ δε μπορείς να πηγαίνεις χαλαρά. Γύριζα στην εθνική με 140/150 και με κούρασε ο θόρυβος. Βέβαια δεν ήταν ποτέ στα καλύτερά μου η εθνική, αλλά τα πέρασα τα 40 πια.
Το πιο πιθανό σενάριο είναι αυτό με το mx-5, για κάτι διαφορετικό αλλά το ίδιο απολαυστικό.
Μήπως ζητάω πολλά;