-
Παιδια , αρχισα μαθηματα οδηγησης , και ο δασκαλος μου ειπε καποια πραγματα τα οποια ειναι προτογνωρα σε εμενα..θα ηθελα να ακουσω και εσας..
Πρωτον οτι οταν σταματαμε για να παρκαρουμε η σταματαμε σε καποιο φαναρι πρεπει αυτοματως να κλεισουμε τα φωτα πορειας/διασταυρωσης και να αφησουμε φωτα θεσης (οταν ξεκινησουμε παλι ανοιγουμε πορειας/διασταυρωσης αναλογως)
Δευτερον οταν ξεκιναμε το αυτοκινητο καλο ειναι να παταμε και λιγο γκαζι μαζι με το αφημα του συμπλεκτη ,δηλαδη 1200-1500 στροφες αν υποθεσουμε οτι 600-800 ειναι το ρελαντι..(εγω ως τωρα αφηνα μαλακα συμπλεκτη κ μετα αναλογως το ποσο ηθελα να επιταχυνω γκαζι , κ σε καμια ανηφορα η οταν ειχα πολλα ατομα μεσα αναγκαστικα ανεβαζα λιγο στροφες για να μη σβησει).
Τα υπολοιπα κατα τη συνεχεια των μαθηματων..Ομως θα ηθελα να δω , ποσοι απο εσας τα ξερετε αυτα , ποσοι τα ασπαζεστε , και ποσοι τα τηρειται? -
Παιδια , αρχισα μαθηματα οδηγησης , και ο δασκαλος μου ειπε καποια πραγματα τα οποια ειναι προτογνωρα σε εμενα..θα ηθελα να ακουσω και εσας..
Πρωτον οτι οταν σταματαμε για να παρκαρουμε η σταματαμε σε καποιο φαναρι πρεπει αυτοματως να κλεισουμε τα φωτα πορειας/διασταυρωσης και να αφησουμε φωτα θεσης (οταν ξεκινησουμε παλι ανοιγουμε πορειας/διασταυρωσης αναλογως)
Δευτερον οταν ξεκιναμε το αυτοκινητο καλο ειναι να παταμε και λιγο γκαζι μαζι με το αφημα του συμπλεκτη ,δηλαδη 1200-1500 στροφες αν υποθεσουμε οτι 600-800 ειναι το ρελαντι..(εγω ως τωρα αφηνα μαλακα συμπλεκτη κ μετα αναλογως το ποσο ηθελα να επιταχυνω γκαζι , κ σε καμια ανηφορα η οταν ειχα πολλα ατομα μεσα αναγκαστικα ανεβαζα λιγο στροφες για να μη σβησει).
Τα υπολοιπα κατα τη συνεχεια των μαθηματων..Ομως θα ηθελα να δω , ποσοι απο εσας τα ξερετε αυτα , ποσοι τα ασπαζεστε , και ποσοι τα τηρειται? -
Παιδια , αρχισα μαθηματα οδηγησης , και ο δασκαλος μου ειπε καποια πραγματα τα οποια ειναι προτογνωρα σε εμενα..θα ηθελα να ακουσω και εσας..
Πρωτον οτι οταν σταματαμε για να παρκαρουμε η σταματαμε σε καποιο φαναρι πρεπει αυτοματως να κλεισουμε τα φωτα πορειας/διασταυρωσης και να αφησουμε φωτα θεσης (οταν ξεκινησουμε παλι ανοιγουμε πορειας/διασταυρωσης αναλογως)
Δευτερον οταν ξεκιναμε το αυτοκινητο καλο ειναι να παταμε και λιγο γκαζι μαζι με το αφημα του συμπλεκτη ,δηλαδη 1200-1500 στροφες αν υποθεσουμε οτι 600-800 ειναι το ρελαντι..(εγω ως τωρα αφηνα μαλακα συμπλεκτη κ μετα αναλογως το ποσο ηθελα να επιταχυνω γκαζι , κ σε καμια ανηφορα η οταν ειχα πολλα ατομα μεσα αναγκαστικα ανεβαζα λιγο στροφες για να μη σβησει).
Τα υπολοιπα κατα τη συνεχεια των μαθηματων..Ομως θα ηθελα να δω , ποσοι απο εσας τα ξερετε αυτα , ποσοι τα ασπαζεστε , και ποσοι τα τηρειται? -
Χαχα κι έχει να σου πει και πολλά άλλα ακόμα. Αυτά που λες είναι καλό να τα τηρείς. Κάτι άλλα που θα σου πει να κάνεις για την ώρα της εξέτασης (πχ. να γυρίσεις το κεφάλι σου πίσω αριστερά όταν ξεπαρκάρεις για να ελέγξεις ότι δεν έρχεται κανείς) δεν πρόκειται να τα κάνεις ποτέ ξανά, με εξαίρεση εκείνη τη στιγμή. Μην αγχώνεσαι, σε περιμένουμε σύντομα κοντά μας στους δρόμους.
-
Ο χρήστης blaoulis έγραψε:
Παιδια , αρχισα μαθηματα οδηγησης , και ο δασκαλος μου ειπε καποια πραγματα τα οποια ειναι προτογνωρα σε εμενα..θα ηθελα να ακουσω και εσας..
Πρωτον οτι οταν σταματαμε για να παρκαρουμε η σταματαμε σε καποιο φαναρι πρεπει αυτοματως να κλεισουμε τα φωτα πορειας/διασταυρωσης και να αφησουμε φωτα θεσης (οταν ξεκινησουμε παλι ανοιγουμε πορειας/διασταυρωσης αναλογως)
Δευτερον οταν ξεκιναμε το αυτοκινητο καλο ειναι να παταμε και λιγο γκαζι μαζι με το αφημα του συμπλεκτη ,δηλαδη 1200-1500 στροφες αν υποθεσουμε οτι 600-800 ειναι το ρελαντι..(εγω ως τωρα αφηνα μαλακα συμπλεκτη κ μετα αναλογως το ποσο ηθελα να επιταχυνω γκαζι , κ σε καμια ανηφορα η οταν ειχα πολλα ατομα μεσα αναγκαστικα ανεβαζα λιγο στροφες για να μη σβησει).
Τα υπολοιπα κατα τη συνεχεια των μαθηματων..Ομως θα ηθελα να δω , ποσοι απο εσας τα ξερετε αυτα , ποσοι τα ασπαζεστε , και ποσοι τα τηρειται?Πρώτα από όλα καλορίζικος και δεύτερο μάθε από τώρα να κάνεις το σωστό με τα φώτα.
Στα φανάρια δεν πρόκειται να βάλεις ποτέ τα 'θέσης'. Αλλά όταν είσαι σταθμευμένος μην έχεις τη μεσαία σκάλα.
Στραβώνουν πολύ χειρότερα και από τη μεγάλη σκάλα σε πορείαΜε το καλό
-
Αυτό με τα φώτα για το φανάρι πρώτη φορά το ακούω. Μερικές φορές εγώ το κάνω ούτως ή άλλως όταν υπάρχει έντονη κίνηση, για να μη με κουράζει η αντανάκλαση των φώτων μου στον πισινό του μπροστινού, αλλά δεν ήξερα ότι προβλέπει και ο ΚΟΚ τέτοια οδηγία!!
Ούτε για το παρκάρισμα το ήξερα, αλλά πάλι ενστικτωδώς τα κλείνω μερικές φορές, όχι πάντα όμως!
Για το γκάζι καλά σου είπε. Στην αρχή έτσι πρέπει να μάθεις να ξεκινάς. Με τον καιρό που θα πάρει αέρα το πόδι σου, θα μάθεις να ξεκινάς γρήγορα και στρωτά (χωρίς δηλαδή να ανεβάζεις πολλές στροφές, αλλά και χωρίς να παίζεις πολλή ώρα με το συμπλέκτη).
-
Δυστυχως στις σχολες οδηγων δε μαθαινεται σχεδον τιποτα απο αυτα που θα σωσουν τη ζωη του οδηγου.
Κλασικο παραδειγμα: το παιξιμο των φωτων.
Ποσες φορες ακουω στις ειδησεις οτι σε σταυροδρομι σκοτωθηκαν ανθρωποι 'επειδη δε συνεννοηθηκαν καλα'.
Προσωπικα παντα προσπαθω να 'διδαξω' τους νεοτερους λεγοντας τους πως λειτουργει το ολο θεμα.
Δυστυχως η λιστα ειναι σχεδον ατελειωτη (με τα πραγματα που θα επρεπε να διδασκονταν στις σχολες οι νεοι οδηγοι και τελικα μαθαινουν πως να μην ακουμπησουν τη ροδα στο πεζοδρομιο).
-
Ο χρήστης Da Silva έγραψε:
Δυστυχως στις σχολες οδηγων δε μαθαινεται σχεδον τιποτα απο αυτα που θα σωσουν τη ζωη του οδηγου.Κλασικο παραδειγμα: το παιξιμο των φωτων.
Ποσες φορες ακουω στις ειδησεις οτι σε σταυροδρομι σκοτωθηκαν ανθρωποι 'επειδη δε συνεννοηθηκαν καλα'.
Γιατί υπάρχουν επίσημοι κανόνες για το πως λειτουργεί το όλο θέμα;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Κάτι άλλα που θα σου πει να κάνεις για την ώρα της εξέτασης (πχ. να γυρίσεις το κεφάλι σου πίσω αριστερά όταν ξεπαρκάρεις για να ελέγξεις ότι δεν έρχεται κανείς) δεν πρόκειται να τα κάνεις ποτέ ξανά, με εξαίρεση εκείνη τη στιγμή.Εγώ πάλι αυτό το κάνω σχεδόν πάντα. Με έχει γλυτώσει 2-3 φορές από μηχανάκια που ξεπάρκαραν από το απέναντι ρεύμα την ώρα αυτή. Παρά το φλας που είχα βγάλει.
-
Αλήθεια, υπάρχει συγκεκριμένη ερμηνεία για το παίξιμο των φώτων; Εγώ θεωρώ πως έχει διττή ερμηνεία, ανάλογα με την 'κινησηολογία' του αυτοκινήτου.
Για παράδειγμα, αν πηγαίνω σε ένα στενό με προτεραιότητα το βράδυ, θα φλασάρω τους προβολείς όταν πλησιάζω στα κάθετα στενά με ΣΤΟΠ. Αντιθέτως, αν είμαι σε ένα κεντρικό δρόμο και θέλει ο απέναντι να στρίψει αριστερά του, δηλαδή κάθετα στο ρεύμα μου, επιβραδύνω και λίγο πριν σταματήσω, φλασάρω τους προβολείς. Δε νομίζω ότι θα ερμηνεύσει την κίνηση αυτή ως 'σταμάτα, θα περάσω εγώ'.
Γενικώς, τα φώτα εγώ θα τα ερμήνευα ως 'πσσττ...πρόσεξέ με λίγο τι σου λέω' και ανάλογα την κατάσταση, σημαίνει είτε 'πέρνα', είτε 'πρόσεχέ με'. Θεωρώ όμως δύσκολο να μπλεχτούν.
Φυσικά, η ερμηνεία είναι πεντακάθαρη όταν μου κολλάει κάποιος από πίσω και μου παίζει φώτα: 'ΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ Μ@Λ@Κ@'. Ευλαβικά υποτάσσομαι στην εντολή του ευγενικού οδηγού, τον αφήνω να περάσει, και μετά πάω πίσω του και του ανάβω εγώ τα φώτα. Πάλι το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: 'ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ Μ@Λ@Κ@;'
-
Η λέξη 'μ@λ@κ@' πώς είναι με σινιάλο?
-
Πριν από κανα χρόνο ήταν ένας εδώ μέσα που είχε προτείνει τη δημιουργία ενός κώδικα με κορναρίσματα και φώτα
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Η λέξη 'μ@λ@κ@' πώς είναι με σινιάλο?Με μόρς
-.- .- -. . … - .. -. .-. .- -. - .- - .- .-.. .- -.- .-
-
αυτό με τα φώτα και γω 1η φορά το ακούω. :oops:
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Η λέξη 'μ@λ@κ@' πώς είναι με σινιάλο?Έτσι----->
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Αλήθεια, υπάρχει συγκεκριμένη ερμηνεία για το παίξιμο των φώτων; Εγώ θεωρώ πως έχει διττή ερμηνεία, ανάλογα με την 'κινησηολογία' του αυτοκινήτου.Αγαπητέ Θέμη, εκπλήσσομαι που δεν ξέρεις τη γλώσσα των φώτων
Να έχεις υπόψη ως γενικό κανόνα το εξής: Πολύ σύντομο άναμα των φώτων, σαν να κλείνεις το μάτι ας πούμε, σημαίνει 'πέρνα'. Πολύ έντονο & επίμονο άναμα, αντιθέτως, σημαίνει 'άκρηηηηη περνάωωωωω'. Ο,τιδήποτε ανάμεσα σε αυτά τα δύο ίσως να έχει, όπως λες κι εσύ, διττή ερμηνεία, γι'αυτό και το αποφεύγουμε!
-
Με τα φώτα και εγώ πρώτη φορά! Ισχύει άραγε? Δε βρίσκω κάποια λογική σε αυτό.
Και στα υπόλοιπα που σου είπαν πρόσεξε στις εξετάσεις μην ανοίξεις την πόρτα σου για να βγεις με το αριστερό, κόπηκες!
Πάντα με το δεξί και ο λόγος απλός: όπως θα γυρίσει το σώμα σου θα δεις αν έρχετε κανείς την ώρα που ανοίγεις την πόρτα
Αυτό το εφαρμόζω καθημερινά, με έχει βολέψει! -
Επειδή μπορεί να έχουμε την καλή διάθεση ν'αφήσουμε τον άλλον να περάσει, αλλά ο άλλος να είναι γκάγκα........ κι έχω παρατηρήσει ότι το κόλπο-φώτα δεν πιάνει πάντα κι ο άλλος κοιτάει σα χρυσόψαρο..... τους κουνάω και τα χέρια!!!!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Η λέξη 'μ@λ@κ@' πώς είναι με σινιάλο?'ταρατιριτάρα' (--..--)
Για την ακρίβεια αυτό είναι το σήμα του ερωτηματικού, το οποίο θεωρείται προσβολή ανάμεσα σε ασυρματιστές γιατί είναι σα να λες στον άλλο 'τι μ:whatever:κίες χτύπησες και δεν κατάλαβα χριστό'.
-
Καλώς τον kyan!
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Αλήθεια, υπάρχει συγκεκριμένη ερμηνεία για το παίξιμο των φώτων; Εγώ θεωρώ πως έχει διττή ερμηνεία, ανάλογα με την 'κινησηολογία' του αυτοκινήτου.
Αγαπητέ Θέμη, εκπλήσσομαι που δεν ξέρεις τη γλώσσα των φώτων
Να έχεις υπόψη ως γενικό κανόνα το εξής: Πολύ σύντομο άναμα των φώτων, σαν να κλείνεις το μάτι ας πούμε, σημαίνει 'πέρνα'. Πολύ έντονο & επίμονο άναμα, αντιθέτως, σημαίνει 'άκρηηηηη περνάωωωωω'. Ο,τιδήποτε ανάμεσα σε αυτά τα δύο ίσως να έχει, όπως λες κι εσύ, διττή ερμηνεία, γι'αυτό και το αποφεύγουμε!
Το πολύ σύντομο άναμα των φώτων σημαίνει παραχώρηση προτεραιότητας και το χρησιμοποιούν όλοι στο εξωτερικό. Εδώ οι περισσότεροι το θεωρούν 'πρόσεχε! μη βγεις μπροστά μου' γι αυτό πάντοτε κόβω ταχύτητα (εκνευριστικά) σε τέτοιες περιπτώσεις. Κακή συνεννόηση = ατύχημα.
Ποσοι απο εσας? ? (ΚΟΚ)