Πουλήθηκε. Ευχαριστώ.
Latest posts made by maranx
-
Πωλείται Honda Civic VTi '96 3d με προίκα. ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ
-
RE: Πωλείται Honda Civic VTi '96 3d με προίκα. ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ
Πουλήθηκε. Ευχαριστώ.
-
RE: Honda Civic VTi. Υποτιμημένο?
Όταν τα διάβασα, θυμήθηκα το θέμα αυτό. Ταιριάζουν ακριβώς στον τίτλο του.
https://docs.google.com/file/d/0B4BNmUG ... sp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B4BNmUG ... sp=sharing
-
RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...
Αυτά τα έχω καταλάβει ήδη. Πριν βρω το πινακάκι δεν ήμουν απλώς σίγουρος για τις τιμές που έγραφε στο καπάκι η μπαταρία πως αντιστοιχούν με αυτές που διαφημίζονται 'εμπορικά'. Μετά κατάλαβα ότι αναφέρονται σε διαφορετικά στάνταρ/οργανισμούς.
Η ερώτηση που έκανα και πριν, μέχρι ποιό βαθμό θα ήταν ασφαλές ένα downgrade (βλ αναφορά εδώ που ξαναβαλα). Πχ 40Ah 330CCA, 35Ah 300CCA κλπ
-
RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...
Πιο αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της υπάρχουσας:
-
RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...
Ο χρήστης maranx έγραψε:
Μετά από 7χρόνια (παρά ένας μήνας) παρέδωσε πνεύμα η μπαταρία του VTi. Φταίει και το ότι έμεινε με ανοιχτό το φωτάκι της πλαφονιέρας 2 φορές τον τελευταίο μηνα... Και δεν της είχα κάνει ποτέ καμία συντήρηση-επαναφόρτιση.Τώρα και ενώ είχε κάνει διαδρομές χτες δείχνει 10.5V και δεν μπόρεσε να το βάλει μπρος. Μπορώ να την εκκινήσω με μηχάνημα αλλά μάλλον δεν θα πετύχω και πολλά.
Η τωρινή είναι μια αυθεντική της Honda κλειστού τύπου και αυτά που γράφει πάνω είναι τα εξής:
12V - 45Ah
CCA (-18 οC)
BCI 450 - DIN210Τα έχει με αυτή τη διάταξη γραμμένα για να με μπερδεύει... Μάλλον το 450 πάει στο CCA αφού BCI δεν βρίσκω παρόμοιο στους καταλόγους.
Από το manual του αυτοκινήτου βρίσκω σε έναν αλγόριθμο για έλεγχο έλεγχο της μίζας προδιαγραφές έως 400Α - 8V και ότι το altenator αποδίδει 13,9-15,1V με στόχο να κρατά την τάση στη μπαταρία όταν λειτουργεί ο κινητήρας στα 13,5V (70-80A).
Δεν έχω κάποια απαίτηση για ηχοσύστημα και άλλες ενεργοβόρες συσκευές. Έναν απλό συναγερμό έχω και κινούμαι Αθήνα κυρίως. Από ότι έχω ψάξει λίγο οι περισσότερες εταιρίες μπαταριών δίνουν CCA 430-450 και Ah από 45 και πάνω κλειστού τύπου.
Σε αυτό το άρθρο φαίνεται να μπορείς να κατέβεις και πιο χαμηλά χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα.
Ισχύει και αν ναι, πόσο θα θεωρούσατε ασφαλές να χαμηλώσει το CCA για χρήση στο συγκεκριμένο κλίμα και πόσο οι Ah για διαστήματα που θα μένει ακίνητο max 7-10 ημέρες (σε διακοπές);
Κανείς από τους ειδικούς να πει μια άποψη;
-
RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...
Μετά από 7χρόνια (παρά ένας μήνας) παρέδωσε πνεύμα η μπαταρία του VTi. Φταίει και το ότι έμεινε με ανοιχτό το φωτάκι της πλαφονιέρας 2 φορές τον τελευταίο μηνα... Και δεν της είχα κάνει ποτέ καμία συντήρηση-επαναφόρτιση.
Τώρα και ενώ είχε κάνει διαδρομές χτες δείχνει 10.5V και δεν μπόρεσε να το βάλει μπρος. Μπορώ να την εκκινήσω με μηχάνημα αλλά μάλλον δεν θα πετύχω και πολλά.
Η τωρινή είναι μια αυθεντική της Honda κλειστού τύπου και αυτά που γράφει πάνω είναι τα εξής:
12V - 45Ah
CCA (-18 οC)
BCI 450 - DIN210Τα έχει με αυτή τη διάταξη γραμμένα για να με μπερδεύει... Μάλλον το 450 πάει στο CCA αφού BCI δεν βρίσκω παρόμοιο στους καταλόγους.
Από το manual του αυτοκινήτου βρίσκω σε έναν αλγόριθμο για έλεγχο έλεγχο της μίζας προδιαγραφές έως 400Α - 8V και ότι το altenator αποδίδει 13,9-15,1V με στόχο να κρατά την τάση στη μπαταρία όταν λειτουργεί ο κινητήρας στα 13,5V (70-80A).
Δεν έχω κάποια απαίτηση για ηχοσύστημα και άλλες ενεργοβόρες συσκευές. Έναν απλό συναγερμό έχω και κινούμαι Αθήνα κυρίως. Από ότι έχω ψάξει λίγο οι περισσότερες εταιρίες μπαταριών δίνουν CCA 430-450 και Ah από 45 και πάνω κλειστού τύπου.
Σε αυτό το άρθρο φαίνεται να μπορείς να κατέβεις και πιο χαμηλά χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα.
Ισχύει και αν ναι, πόσο θα θεωρούσατε ασφαλές να χαμηλώσει το CCA για χρήση στο συγκεκριμένο κλίμα και πόσο οι Ah για διαστήματα που θα μένει ακίνητο max 7-10 ημέρες (σε διακοπές);
-
RE: Τοση μεγαλη διαφορα στην καταναλωση ????
To power techniques πριν λίγους μήνες είχε κάνει μια εκτεταμένη δοκιμή καυσίμων. Μεσα σε διάφορα άλλα στοιχεία είχε εξετάσει και το θέμα της αξιοπιστίας των trip computers στα αυτοκίνητα που χρησιμοποίησε στη δοκιμή.
Το πόρισμα ήταν πως αν αφήσεις το Trip Computer να υπολογίσει μέση κατανάλωση για ολόκληρο το τεπόζιτο, σε γενικές γραμμές είναι αρκετά ακριβές. Αν ο υπολογισμός αφορά 1/4 - 1/2 του τεπόζιτου οι αποκλίσεις είναι μεγάλες κυρίως λόγω του τρόπου που υπολογίζει την ποσότητα που έχει καεί.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Τουλάχιστον εάν είχαμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της HONDA MTF θα είχαμε κάτι για να συγκρίνουμε και να συζητήσουμε.
Έλα ντε!
Κι εγώ έχω φάει τον κόσμο να τα βρω.
Φήμες λένε πως περιέχει αρκετό Moly σε σχέση με τα υπόλοιπα προϊόντα...Και εγώ δεν θα έψαχνα αλλού αλλά πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπανε να μου βάλουνε 2 λίτρα από το βαρέλι που είχανε. Δηλαδή δεν έχουν συσκευασία προς πώληση. Επειδή έχω τρομάξει από τα εξουσιοδοτημένα στα 2 χρόνια που έχω Honda γι'αυτό ψάχνομαι λίγο....
Ξέρετε αν μπορώ να βρω συσκευασία 2lt?Πάλι σε εξουσιοδοτημένα. Κάποια έχουν μόνο το βαρελάκι, κάποια έχουν και τις άλλες συσκευασίες.
Προσπάθησε να βρεις το MTF-III. Tα Ι και ΙΙ είναι παλιότερα. -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Έπεσα πάνω στην ενότητα τη κατάλληλη στιγμή. Έχει κανένας σας εμπειρία από after market βαλβολίνη για Honda?
Λάδια κιβωτίου εννοείς;
Τα μαμά της Honda είναι από τα καλύτερα. Δεν υπάρχει λόγος να πας αλλού.
Υπάρχει όμως κάτι από την AMSOIL που μόνο καλύτερο από το μαμά μπορεί να είναι. Η Honda πουλάει καλά στις ΗΠΑ.
http://www.amsoil.com/StoreFront/mtf.aspx
Replaces Honda Genuine MTF fluid for manual transaxles and Texaco MTX fluid.Μπορείς να γράψεις λίγο περισσότερες λεπτομέρειες;
Επειδή είναι πλήρως συνθετικό δεν σημαίνει πως είναι απαραίτητα καλύτερο. Και για τα Redline MTL λεγόταν αυτό, αλλά όταν χρησιμοποιήθηκαν εκτενώς βγήκαν ανακατεμένες κριτικές (πάντα για κιβώτια HONDA μιλάω). Πάντως είναι αλήθεια πως για το AMSOIL διαβάζω καλά πράγματα αν και δεν έχω πειστεί ακόμα.
Αντιθέτως, για το Honda MTF ακούγονται παντού καλά λόγια και θα έλεγα πως είναι η 'ασφαλής' επιλογή.
Συνήθως όσοι έχουν κιβώτιο σε καλή κατάσταση δεν πειραματίζονται με κάτι διαφορετικό. Όσοι το έχουν κακοποιήσει δοκιμάζουν τα άλλα ή Honda MTF μαζί με κάποιο πρόσθετο. Συνήθως οι λύσεις αυτές αντέχουν λίγα χιλιόμετρα και μετά οι θόρυβοι επανέρχονται.