Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 117
    • 118
    • 22 / 118
    Περί αυτοκίνησης
    316
    2359
    5103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ast last edited by

      Ο χρήστης GFON έγραψε:
      Οχι ζαχαρωνα τον 2,2D-4D της toyota με τα 174 ΗΡ , αλλα αμα ειναι να πληρωνω 428ε τελη + τα επιπλεον ασφαλιστρα,το ξανασκεφτομαι.

      Έχω την εντύπωση πως η ΤΟΥΟΤΑ δεν εισάγει τον συγκεκριμένο κινητήρα λόγω της κακής ποιότητας του diesel στην Ελλάδα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        montecarlo last edited by

        Ακόμα και με τις τρέχουσες τιμές σε πολλές περιπτώσεις η βενζίνη είναι καλύτερη λύση αφού τα Diesel είναι πολύ πιο ακριβά στην αγορά τους

        παράδειγμα παραπλήσιων εκδόσεων
        [b]
        FIAT Grande Punto

        1.4 Dynamic 16V 95 - / 6 / A/C / RCD 13.390,00

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manosk last edited by

          Στην πράξη όμως ποια είναι η διαφορά στην κατανάλωση και ειδικά στην πόλη; (εννοείται ότι 6,1 λ. δεν καίει το punto ούτε για πλάκα με 95 hp)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Xώρια ότι ο diesel κινητήρας είναι πιο ανθεκτικός (κάνεις περισσότερα χλμ), πιο φτηνός στην συντήρηση και σαφώς πιο οικονομικός στην κατανάλωση με μεγαλύτερες αποκλίσεις του 1,5ltr που ανέφερες...

            Για να μην αναφέρω την ροπάρα που έχεις καθημερινά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Ο χρήστης manosk έγραψε:
              Στην πράξη όμως ποια είναι η διαφορά στην κατανάλωση και ειδικά στην πόλη; (εννοείται ότι 6,1 λ. δεν καίει το punto ούτε για πλάκα με 95 hp)

              Στην Αθήνα όχι... αλλά πόσο αληθινό είναι το 4.6 για το Diesel

              Σε άλλα αυτοκινητα, π.χ. το Opel Astra με ακριβώς τον ίδιο κινητήρα της FIAT ή διαφορά είναι μόνο 600-700 Ευρώ άρα εκεί η αγορά του Diesel κάνει Break even σε 40.000 και σιγουρα συμφέρει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                [quote='Montecarlo']Ακόμα και με τις τρέχουσες τιμές σε πολλές περιπτώσεις η βενζίνη είναι καλύτερη λύση αφού τα Diesel είναι πολύ πιο ακριβά στην αγορά τους

                παράδειγμα παραπλήσιων εκδόσεων
                [b]
                FIAT Grande Punto

                1.4 Dynamic 16V 95 - / 6 / A/C / RCD 13.390,00

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stayros-alexogloy last edited by

                  [quote='corsair'][quote='Montecarlo']Ακόμα και με τις τρέχουσες τιμές σε πολλές περιπτώσεις η βενζίνη είναι καλύτερη λύση αφού τα Diesel είναι πολύ πιο ακριβά στην αγορά τους

                  παράδειγμα παραπλήσιων εκδόσεων
                  [b]
                  FIAT Grande Punto

                  1.4 Dynamic 16V 95 - / 6 / A/C / RCD 13.390,00

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cctop last edited by

                    Καλά ρε παιδιά. Εμείς οι Αθηναίοι και οι Θεσσαλονικείς εντάξει απαγορεύεται να οδηγούμε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, μπορείτε να μου απαντήσετε πως κυκλοφορούν τα χιλιάδες diesel αυτοκίνητα των μεταναστών ελεύθερα (ειδικά οι γνωστές και παμπάλαιες Mercedes των Αλβανών και όχι μόνο, που αφήνουν και κάτι σύννεφα μαύρα από πίσω)? Επιτρέπεται δηλαδή γι αυτούς και όχι για εμάς? Μήπως πρέπει να γίνουμε και εμείς Αλβανοί μέσα στην ίδια μας τη χώρα για να νοιώσουμε ισότιμοι ευρωπαίοι πολίτες?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 676#593676

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koralli last edited by

                        Περιμενετε να απελευθερωθούν τα diesel?

                        http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=49533

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hrdoukas last edited by

                          http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252

                          Η περιβαλλοντική οργάνωση Greenpeace ζητά από την κυβέρνηση να μην άρει την την απαγόρευση πετρελαιοκίνητων επιβατηγών αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς εκτιμά ότι θα οξυνθεί το νέφος και θα αυξηθούν υπέρμετρα τα θύματα της ρύπανσης.

                          Με αφορμή τις προτάσεις για την άρση της απαγόρευσης, η Greenpeace υποστηρίζει ότι η πετρελαιοκίνηση είναι όχι μόνο καταστροφική για το περιβάλλον και την υγεία, αλλά και ασύμφορη οικονομικά.

                          Σύμφωνα με έκθεση της διεθνούς περιβαλλοντικής οργάνωσης, με το χαρακτηριστικό τίτλο Diesel: ο σιωπηρός δολοφόνος η πετρελαιοκίνηση είναι επικίνδυνη για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον επειδή εκλύει μικροσωματιδίων πετρελαϊκής προέλευσης που ευθύνονται για πρόωρους θανάτους, καρδιοαναπνευστικά προβλήματα , καρκίνο και άλλα προβλήματα υγείας.

                          Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα εκλύουν 10 έως 300 φορές περισσότερα μικροσωματίδια από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα σύγχρονης τεχνολογίας.

                          Επιπλέον, ακόμα και τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα επιβατηγά αυτοκίνητα εκπέμπουν κατά μέσο όρο 8 έως 10 φορές περισσότερα οξείδια του αζώτου από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα και συνεπώς συμβάλλουν αναλογικά περισσότερο στη δημιουργία φωτοχημικού νέφους.

                          Σύμφωνα με την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία (Euro4) , οι παγίδες μικροσωματιδίων (φίλτρα) δεν είναι υποχρεωτικές στη συντριπτική τους πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Ακόμα και όταν όμως εφαρμοστεί η αυστηρότερη ευρωπαϊκή νομοθεσία (Euro 5) μετά το 2010, οι πετρελαιοκινητήρες θα εξακολουθούν να υστερούν ως προς τις περιβαλλοντικές τους επιδόσεις σε σύγκριση με τους βενζινοκινητήρες.

                          «Υψηλό κόστος»

                          Η Greenpeace υποστηρίζει επίσης ότι η πετρελαιοκίνηση είναι τελικά πιο ακριβή για τον καταναλωτή γιατί:

                          -Οι παγίδες μικροσωματιδίων(φίλτρα) ανεβάζουν αισθητά το κόστος του αυτοκινήτου, ενώ το ίδιο αυτοκίνητο έχει εξαιτίας των φίλτρων μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.
                          -Για να γίνει η απόσβεση της αυξημένης δαπάνης για την αγορά πετρελαιοκινητήρα μέσω του μειωμένου κόστους του πετρελαίου σε σύγκριση με τη βενζίνη θα πρέπει το αυτοκίνητο να διανύει ετησίως 12.500 χιλιόμετρα.
                          -Οι πετρελαιοκινητήρες είναι εξαιρετικά ευαίσθητοι και φθείρονται σημαντικά στην (εξαιρετικά πιθανή) περίπτωση που χρησιμοποιηθεί νοθευμένο καύσιμο. Ο καταναλωτής θα χρειαστεί να πληρώσει σημαντικό επιπλέον ποσό για την επισκευή του κινητήρα.
                          -Αν ενσωματωθεί το εξωτερικό κόστος της πετρελαιοκίνησης που σχετίζεται με τις επιπτώσεις στην υγεία και το περιβάλλον, τότε το πραγματικό κόστος αυξάνεται σημαντικά.

                          Η Greenpeace ζητά να διατηρηθεί η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης και να στραφεί η κυβέρνηση σε εναλλακτικά καθαρότερα καύσιμα, όπως τα βιοκαύσιμα).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            koralli last edited by

                            Μαλιστα, τι να πει κανεις...

                            Ειμαστε ο μονος λαος στην Ευρωπη που εχουμε ξεφυγει απο το σιωπηρο δολοφονο..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              μπραβο μας!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Φοβερά επιχείρηματα η πρασινοειρήνη

                                Άντε μετά να την πάρεις στα σοβαρά, ειδικά αυτό με την απόσβεση και την αυξημένη κατανάλωση λόγω DPF, κορυφαίο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Καλα ειναι τελειως ασχετοι εκει στη Greenpeace??Εδω στην πρωτοπορο σε περιβαλλοντικα ζητηματα Γερμανια το 60% των οχηματων ειναι diesel ακομα και στην Αυστρια το ιδιο .Μαλλον για λογους εντυπωσεων το εκαναν χωρις να το πολυψαξουν το θεμα.Και υποτιθεται οτι στην Greenpeace υπαρχουν και επιστημονες που αξιολογουν τα διαφορα θεματα.Μαλλον ο ακριτος αρνητισμος ειναι πιο ευκολος...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Μόλις αντικατασταθεί ένα μέρος του βενζινοκίνητου στόλου των οχημάτων με πετρελαιοκίνητα και οι (ήδη εκτός ορίων) ρύποι πάρουν εξωπραγματικές τιμές η ΛΥΣΗ

                                    στην Αθήνα θα είναι: μονά μικρά, μονά μεγάλα, ζυγά μικρά, ζυγά μεγάλα

                                    και στη Θεσσαλονίκη: μονά, ζυγά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                      Μόλις αντικατασταθεί ένα μέρος του βενζινοκίνητου στόλου των οχημάτων με πετρελαιοκίνητα και οι (ήδη εκτός ορίων) ρύποι πάρουν εξωπραγματικές τιμές η ΛΥΣΗ

                                      στην Αθήνα θα είναι: μονά μικρά, μονά μεγάλα, ζυγά μικρά, ζυγά μεγάλα

                                      και στη Θεσσαλονίκη: μονά, ζυγά.

                                      Ξαναρωτάω: προτιμάς χρέπι βενζινοκίνητο 20-30 ετών που δεν ξέρει τι καίει, εκτός από λάδια, παρά diesel Euro IV;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Diesel με τηγανόλαδο και βιομείγματα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                          προτιμάς χρέπι βενζινοκίνητο 20-30 ετών που δεν ξέρει τι καίει, εκτός από λάδια, παρά diesel Euro IV;

                                          Μην είσαι τόσο αισιόδοξος για την ηλικία του στόλου. Αυτός που έχει βενζινοκίνητο 20-30 ετών θα το αντικαταστήσει με παλιό ταξί σε τιμή ευκαιρίας (που νομίζεις ότι κυκλοφορούν ΟΛΑ τα παλιά ταξί? τώρα θα έρθουν στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Ακόμα και να μειωθεί λίγο η ηλικία του στόλου αυτό θα είναι προσωρινό.

                                          Η ντιζελοκίνηση στα επιβατικά θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα που είχε και η απόσυρση - αύξηση της κυκλοφορίας και αύξηση των ρύπων. ΠΡΕΠΕΙ να επιτραπεί; δυστυχώς ναι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                            προτιμάς χρέπι βενζινοκίνητο 20-30 ετών που δεν ξέρει τι καίει, εκτός από λάδια, παρά diesel Euro IV;

                                            Μην είσαι τόσο αισιόδοξος για την ηλικία του στόλου. Αυτός που έχει βενζινοκίνητο 20-30 ετών θα το αντικαταστήσει με παλιό ταξί σε τιμή ευκαιρίας (που νομίζεις ότι κυκλοφορούν ΟΛΑ τα παλιά ταξί? τώρα θα έρθουν στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Ακόμα και να μειωθεί λίγο η ηλικία του στόλου αυτό θα είναι προσωρινό.

                                            Η ντιζελοκίνηση στα επιβατικά θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα που είχε και η απόσυρση - αύξηση της κυκλοφορίας και αύξηση των ρύπων. ΠΡΕΠΕΙ να επιτραπεί; δυστυχώς ναι.

                                            πως θα πάρει το αντικαταστήσει με μεταχειρισμένο ταξί; Απόσυρση ΜΟΝΟ με αγορά ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ.

                                            Σίγουρα θα βγουν και πολλες μαϊμούδες, αλλά με ενδεχόμενη απόσυρση θα αδειάσουν και αρκετοί δρόμοι από τα παρατημένα σαπάκια που θα αποκτήσουν αξία

                                            και ξαναγράφω, μόνο για καινούρια diesel Euro IV & DPF

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 22 / 118
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr