-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Οχι ζαχαρωνα τον 2,2D-4D της toyota με τα 174 ΗΡ , αλλα αμα ειναι να πληρωνω 428ε τελη + τα επιπλεον ασφαλιστρα,το ξανασκεφτομαι.Έχω την εντύπωση πως η ΤΟΥΟΤΑ δεν εισάγει τον συγκεκριμένο κινητήρα λόγω της κακής ποιότητας του diesel στην Ελλάδα
-
Ακόμα και με τις τρέχουσες τιμές σε πολλές περιπτώσεις η βενζίνη είναι καλύτερη λύση αφού τα Diesel είναι πολύ πιο ακριβά στην αγορά τους
παράδειγμα παραπλήσιων εκδόσεων
[b]
FIAT Grande Punto1.4 Dynamic 16V 95 - / 6 / A/C / RCD 13.390,00
-
Στην πράξη όμως ποια είναι η διαφορά στην κατανάλωση και ειδικά στην πόλη; (εννοείται ότι 6,1 λ. δεν καίει το punto ούτε για πλάκα με 95 hp)
-
Xώρια ότι ο diesel κινητήρας είναι πιο ανθεκτικός (κάνεις περισσότερα χλμ), πιο φτηνός στην συντήρηση και σαφώς πιο οικονομικός στην κατανάλωση με μεγαλύτερες αποκλίσεις του 1,5ltr που ανέφερες...
Για να μην αναφέρω την ροπάρα που έχεις καθημερινά...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στην πράξη όμως ποια είναι η διαφορά στην κατανάλωση και ειδικά στην πόλη; (εννοείται ότι 6,1 λ. δεν καίει το punto ούτε για πλάκα με 95 hp)Στην Αθήνα όχι... αλλά πόσο αληθινό είναι το 4.6 για το Diesel
Σε άλλα αυτοκινητα, π.χ. το Opel Astra με ακριβώς τον ίδιο κινητήρα της FIAT ή διαφορά είναι μόνο 600-700 Ευρώ άρα εκεί η αγορά του Diesel κάνει Break even σε 40.000 και σιγουρα συμφέρει
-
[quote='Montecarlo']Ακόμα και με τις τρέχουσες τιμές σε πολλές περιπτώσεις η βενζίνη είναι καλύτερη λύση αφού τα Diesel είναι πολύ πιο ακριβά στην αγορά τους
παράδειγμα παραπλήσιων εκδόσεων
[b]
FIAT Grande Punto1.4 Dynamic 16V 95 - / 6 / A/C / RCD 13.390,00
-
[quote='corsair'][quote='Montecarlo']Ακόμα και με τις τρέχουσες τιμές σε πολλές περιπτώσεις η βενζίνη είναι καλύτερη λύση αφού τα Diesel είναι πολύ πιο ακριβά στην αγορά τους
παράδειγμα παραπλήσιων εκδόσεων
[b]
FIAT Grande Punto1.4 Dynamic 16V 95 - / 6 / A/C / RCD 13.390,00
-
Καλά ρε παιδιά. Εμείς οι Αθηναίοι και οι Θεσσαλονικείς εντάξει απαγορεύεται να οδηγούμε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, μπορείτε να μου απαντήσετε πως κυκλοφορούν τα χιλιάδες diesel αυτοκίνητα των μεταναστών ελεύθερα (ειδικά οι γνωστές και παμπάλαιες Mercedes των Αλβανών και όχι μόνο, που αφήνουν και κάτι σύννεφα μαύρα από πίσω)? Επιτρέπεται δηλαδή γι αυτούς και όχι για εμάς? Μήπως πρέπει να γίνουμε και εμείς Αλβανοί μέσα στην ίδια μας τη χώρα για να νοιώσουμε ισότιμοι ευρωπαίοι πολίτες?
-
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 676#593676
-
Περιμενετε να απελευθερωθούν τα diesel?
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=49533
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252
Η περιβαλλοντική οργάνωση Greenpeace ζητά από την κυβέρνηση να μην άρει την την απαγόρευση πετρελαιοκίνητων επιβατηγών αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς εκτιμά ότι θα οξυνθεί το νέφος και θα αυξηθούν υπέρμετρα τα θύματα της ρύπανσης.
Με αφορμή τις προτάσεις για την άρση της απαγόρευσης, η Greenpeace υποστηρίζει ότι η πετρελαιοκίνηση είναι όχι μόνο καταστροφική για το περιβάλλον και την υγεία, αλλά και ασύμφορη οικονομικά.
Σύμφωνα με έκθεση της διεθνούς περιβαλλοντικής οργάνωσης, με το χαρακτηριστικό τίτλο Diesel: ο σιωπηρός δολοφόνος η πετρελαιοκίνηση είναι επικίνδυνη για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον επειδή εκλύει μικροσωματιδίων πετρελαϊκής προέλευσης που ευθύνονται για πρόωρους θανάτους, καρδιοαναπνευστικά προβλήματα , καρκίνο και άλλα προβλήματα υγείας.
Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα εκλύουν 10 έως 300 φορές περισσότερα μικροσωματίδια από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα σύγχρονης τεχνολογίας.
Επιπλέον, ακόμα και τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα επιβατηγά αυτοκίνητα εκπέμπουν κατά μέσο όρο 8 έως 10 φορές περισσότερα οξείδια του αζώτου από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα και συνεπώς συμβάλλουν αναλογικά περισσότερο στη δημιουργία φωτοχημικού νέφους.
Σύμφωνα με την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία (Euro4) , οι παγίδες μικροσωματιδίων (φίλτρα) δεν είναι υποχρεωτικές στη συντριπτική τους πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Ακόμα και όταν όμως εφαρμοστεί η αυστηρότερη ευρωπαϊκή νομοθεσία (Euro 5) μετά το 2010, οι πετρελαιοκινητήρες θα εξακολουθούν να υστερούν ως προς τις περιβαλλοντικές τους επιδόσεις σε σύγκριση με τους βενζινοκινητήρες.
«Υψηλό κόστος»
Η Greenpeace υποστηρίζει επίσης ότι η πετρελαιοκίνηση είναι τελικά πιο ακριβή για τον καταναλωτή γιατί:
-Οι παγίδες μικροσωματιδίων(φίλτρα) ανεβάζουν αισθητά το κόστος του αυτοκινήτου, ενώ το ίδιο αυτοκίνητο έχει εξαιτίας των φίλτρων μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.
-Για να γίνει η απόσβεση της αυξημένης δαπάνης για την αγορά πετρελαιοκινητήρα μέσω του μειωμένου κόστους του πετρελαίου σε σύγκριση με τη βενζίνη θα πρέπει το αυτοκίνητο να διανύει ετησίως 12.500 χιλιόμετρα.
-Οι πετρελαιοκινητήρες είναι εξαιρετικά ευαίσθητοι και φθείρονται σημαντικά στην (εξαιρετικά πιθανή) περίπτωση που χρησιμοποιηθεί νοθευμένο καύσιμο. Ο καταναλωτής θα χρειαστεί να πληρώσει σημαντικό επιπλέον ποσό για την επισκευή του κινητήρα.
-Αν ενσωματωθεί το εξωτερικό κόστος της πετρελαιοκίνησης που σχετίζεται με τις επιπτώσεις στην υγεία και το περιβάλλον, τότε το πραγματικό κόστος αυξάνεται σημαντικά.Η Greenpeace ζητά να διατηρηθεί η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης και να στραφεί η κυβέρνηση σε εναλλακτικά καθαρότερα καύσιμα, όπως τα βιοκαύσιμα).
-
Μαλιστα, τι να πει κανεις...
Ειμαστε ο μονος λαος στην Ευρωπη που εχουμε ξεφυγει απο το σιωπηρο δολοφονο..
-
μπραβο μας!!!
-
Φοβερά επιχείρηματα η πρασινοειρήνη
Άντε μετά να την πάρεις στα σοβαρά, ειδικά αυτό με την απόσβεση και την αυξημένη κατανάλωση λόγω DPF, κορυφαίο!
-
Καλα ειναι τελειως ασχετοι εκει στη Greenpeace??Εδω στην πρωτοπορο σε περιβαλλοντικα ζητηματα Γερμανια το 60% των οχηματων ειναι diesel ακομα και στην Αυστρια το ιδιο .Μαλλον για λογους εντυπωσεων το εκαναν χωρις να το πολυψαξουν το θεμα.Και υποτιθεται οτι στην Greenpeace υπαρχουν και επιστημονες που αξιολογουν τα διαφορα θεματα.Μαλλον ο ακριτος αρνητισμος ειναι πιο ευκολος...
-
Μόλις αντικατασταθεί ένα μέρος του βενζινοκίνητου στόλου των οχημάτων με πετρελαιοκίνητα και οι (ήδη εκτός ορίων) ρύποι πάρουν εξωπραγματικές τιμές η ΛΥΣΗ
στην Αθήνα θα είναι: μονά μικρά, μονά μεγάλα, ζυγά μικρά, ζυγά μεγάλα
και στη Θεσσαλονίκη: μονά, ζυγά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μόλις αντικατασταθεί ένα μέρος του βενζινοκίνητου στόλου των οχημάτων με πετρελαιοκίνητα και οι (ήδη εκτός ορίων) ρύποι πάρουν εξωπραγματικές τιμές η ΛΥΣΗστην Αθήνα θα είναι: μονά μικρά, μονά μεγάλα, ζυγά μικρά, ζυγά μεγάλα
και στη Θεσσαλονίκη: μονά, ζυγά.
Ξαναρωτάω: προτιμάς χρέπι βενζινοκίνητο 20-30 ετών που δεν ξέρει τι καίει, εκτός από λάδια, παρά diesel Euro IV;
-
Diesel με τηγανόλαδο και βιομείγματα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
προτιμάς χρέπι βενζινοκίνητο 20-30 ετών που δεν ξέρει τι καίει, εκτός από λάδια, παρά diesel Euro IV;Μην είσαι τόσο αισιόδοξος για την ηλικία του στόλου. Αυτός που έχει βενζινοκίνητο 20-30 ετών θα το αντικαταστήσει με παλιό ταξί σε τιμή ευκαιρίας (που νομίζεις ότι κυκλοφορούν ΟΛΑ τα παλιά ταξί? τώρα θα έρθουν στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Ακόμα και να μειωθεί λίγο η ηλικία του στόλου αυτό θα είναι προσωρινό.
Η ντιζελοκίνηση στα επιβατικά θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα που είχε και η απόσυρση - αύξηση της κυκλοφορίας και αύξηση των ρύπων. ΠΡΕΠΕΙ να επιτραπεί; δυστυχώς ναι.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
προτιμάς χρέπι βενζινοκίνητο 20-30 ετών που δεν ξέρει τι καίει, εκτός από λάδια, παρά diesel Euro IV;
Μην είσαι τόσο αισιόδοξος για την ηλικία του στόλου. Αυτός που έχει βενζινοκίνητο 20-30 ετών θα το αντικαταστήσει με παλιό ταξί σε τιμή ευκαιρίας (που νομίζεις ότι κυκλοφορούν ΟΛΑ τα παλιά ταξί? τώρα θα έρθουν στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Ακόμα και να μειωθεί λίγο η ηλικία του στόλου αυτό θα είναι προσωρινό.
Η ντιζελοκίνηση στα επιβατικά θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα που είχε και η απόσυρση - αύξηση της κυκλοφορίας και αύξηση των ρύπων. ΠΡΕΠΕΙ να επιτραπεί; δυστυχώς ναι.
πως θα πάρει το αντικαταστήσει με μεταχειρισμένο ταξί; Απόσυρση ΜΟΝΟ με αγορά ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ.
Σίγουρα θα βγουν και πολλες μαϊμούδες, αλλά με ενδεχόμενη απόσυρση θα αδειάσουν και αρκετοί δρόμοι από τα παρατημένα σαπάκια που θα αποκτήσουν αξία
και ξαναγράφω, μόνο για καινούρια diesel Euro IV & DPF
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;