-
Χαιρετω!
Πριν απο λιγο καιρο πηρα ενα 106 gti και παρατηρω οτι δε μου κραταει σταθερο ρελαντι, ενω εχει ιδιαιτερη πλακα οταν ειναι αναμμενα και τα αλαρμ και περιμενω.! επισης επειδη το αυτοκινητο εχει ηλιοροφη, τωρα τελευταια οταν την εχω ανοιχτη σε καποια διαδρομη, αφου την κλεισω ακουγονται καποιοι τριγμοι! (ασχετο!)
Τα ερωτηματα ειναι τα εξης: εχει παρατηρηθει το φαινομενο του ρελαντι και σε αλλους κατοχους (εχει βεβαρημενο ποινικο μητρωο, δηλαδη) ή απλα ειναι μια πρωτια ?? Καποια αλλα προβληματα που εχουν παρουσιαστει σε αλλους και ισως θα επρεπε να περιμενω ???(λετε εξ αιτιας τετοιων προβληματων, οι 4τροχοι να λεγαν παλαιοτερα σε ενα συγκριτικο οτι αυτοι που στα νιατα τους οδηγουσαν πισωκινητες αλφα ρομεο να παρουν 106 gti ?? για να αισθανονται οικεια με ολες αυτες τις ιστοριες ?? )
-
Χαιρετω!
Πριν απο λιγο καιρο πηρα ενα 106 gti και παρατηρω οτι δε μου κραταει σταθερο ρελαντι, ενω εχει ιδιαιτερη πλακα οταν ειναι αναμμενα και τα αλαρμ και περιμενω.! επισης επειδη το αυτοκινητο εχει ηλιοροφη, τωρα τελευταια οταν την εχω ανοιχτη σε καποια διαδρομη, αφου την κλεισω ακουγονται καποιοι τριγμοι! (ασχετο!)
Τα ερωτηματα ειναι τα εξης: εχει παρατηρηθει το φαινομενο του ρελαντι και σε αλλους κατοχους (εχει βεβαρημενο ποινικο μητρωο, δηλαδη) ή απλα ειναι μια πρωτια ?? Καποια αλλα προβληματα που εχουν παρουσιαστει σε αλλους και ισως θα επρεπε να περιμενω ???(λετε εξ αιτιας τετοιων προβληματων, οι 4τροχοι να λεγαν παλαιοτερα σε ενα συγκριτικο οτι αυτοι που στα νιατα τους οδηγουσαν πισωκινητες αλφα ρομεο να παρουν 106 gti ?? για να αισθανονται οικεια με ολες αυτες τις ιστοριες ?? )
-
Χαιρετω!
Πριν απο λιγο καιρο πηρα ενα 106 gti και παρατηρω οτι δε μου κραταει σταθερο ρελαντι, ενω εχει ιδιαιτερη πλακα οταν ειναι αναμμενα και τα αλαρμ και περιμενω.! επισης επειδη το αυτοκινητο εχει ηλιοροφη, τωρα τελευταια οταν την εχω ανοιχτη σε καποια διαδρομη, αφου την κλεισω ακουγονται καποιοι τριγμοι! (ασχετο!)
Τα ερωτηματα ειναι τα εξης: εχει παρατηρηθει το φαινομενο του ρελαντι και σε αλλους κατοχους (εχει βεβαρημενο ποινικο μητρωο, δηλαδη) ή απλα ειναι μια πρωτια ?? Καποια αλλα προβληματα που εχουν παρουσιαστει σε αλλους και ισως θα επρεπε να περιμενω ???(λετε εξ αιτιας τετοιων προβληματων, οι 4τροχοι να λεγαν παλαιοτερα σε ενα συγκριτικο οτι αυτοι που στα νιατα τους οδηγουσαν πισωκινητες αλφα ρομεο να παρουν 106 gti ?? για να αισθανονται οικεια με ολες αυτες τις ιστοριες ?? )
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
(λετε εξ αιτιας τετοιων προβληματων, οι 4τροχοι να λεγαν παλαιοτερα σε ενα συγκριτικο οτι αυτοι που στα νιατα τους οδηγουσαν πισωκινητες αλφα ρομεο να παρουν 106 gti ?? για να αισθανονται οικεια με ολες αυτες τις ιστοριες ?? )Άσχετο με το πρόβλημά σου αλλά από πολλούς το 106 GTi/Rallye θεωρείται 'πνευματικός απόγονος' της Alfasud/Sprint. Βέβαια αναφέρονται στην οδική συμπεριφορά αλλά ίσως στο DNA να πέρασαν και τα διάφορα μικρά ενοχλητικά προβλήματα (Ευτυχώς όχι το πρόβλημα της σκουριάς).
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Τα ερωτηματα ειναι τα εξης: εχει παρατηρηθει το φαινομενο του ρελαντι και σε αλλους κατοχους (εχει βεβαρημενο ποινικο μητρωο, δηλαδη) ή απλα ειναι μια πρωτια ??
MAP SENSOR ή βαλβίδα ψυχρού αέρα!
-
Ο χρήστης τμ έγραψε:
δε μου κραταει σταθερο ρελαντιΜια πιθανότητα: 'Airflow meter' (αισθητήρας ροής αέρα ή αερόμετρο).
Παρουσιάστηκε και στην 147 μου και μου έβγαλε ένδειξη στην οθόνη για τη λειτουργία του εγκεφάλου. Έχω ακούσει ότι παρουσιάζεται και σε Πεζό.
Αλλάζει τη σύνθεση του μείγματος από στοιχειομετρικό σε πλούσιο (συνήθως). Συμπτώματα: ρελαντί να ανεβοκατεβαίνει, μειωμένη απόδοση, αυξημένη κατανάλωση και εκπομπές καυσαερίων. ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ειδικά αν τον δουλεύεις ψηλά.Λεπτομέρεια: το συγκεκριμμένο εξάρτημα στην 147 είναι της Bosch . Αν είναι έτσι και για το 106 τότε απέκτησε μάλλον γερμανική παρά ιταλική προφορά.
-
δε μου εχει αναψει κανενα λαμπακι οτι κατι δεν παει καλα (α, ρε αλφα, σε ειχα τοσα χρονια και ειχα καημο να δω τα λαμπακια σου σβησμενα και οχι καμμενα!!).. Εντωμεταξυ, οταν αναψεις τα αλαρμ, το ρελαντι παιζει ρυθμικα! Ευτυχως το αυτοκινητο δεν το ζοριζω (ειναι ακομα στα στρωσιματα), αλλα ειναι το σπασιμο ρε γαμωτο! καινουργιο και να σου κανει τετοιες ιστοριες ? Αν τελικα παει κατι στραβα με το αυτοκινητο και δεν ειναι κατι απλο, οπως π.χ. το καυσιμο! Μπορει ο πρατηριας να εχει αλλαξει προσφατα τον χημικο του και να μην εχει καταφερει να 'πετυχει' ακομα το σωστο μειγμα, αν και δεν πιστευω πως φταιει το καυσιμο.... Οπως και να εχει απο σημερα εκλεισα ραντεβου για την παρασκευη για διαγνωστικο ελεγχο.. φανταζομαι οτι εκει θα μου πουν τι γινεται ακριβως και θα ενημερωσω, σχετικα, αν ενδιαφερει! ευχαριστω για το ενδιαφερον, εγω θα καψω τη βενζινη που εχω για να βαλω αλλη απο το διπλα βαρελι και βλεπουμε!
Να μαστε καλα! -
Ξερω οτι ειναι συχνο φαινομενο σε 206 αλλα και σε 106.πιθανοτατα ειναι ο πολλαπλασιαστης.η κοπελα μου σε 206 1.4 ειχε και εχει το ιδιο προβλημα σε μικροτερο βαθμο μετα την αντικατασταση του πολλαπλασιαστη,αν και εξακολουθησε να υφισταται,ωσπου καθαριστηκε κατι,δεν θυμαμαι τι ,του ρελαντι.ισωσ να φταιει η βενζινη γιαυτο και της ειπαν να κανει 2-3 γεμισματα με την 99.και μετα λετε για τα ιταλικα
ο πολ/στης παντως εχει αλλαχτει σε πολλα απο τα 206,106 γιατι η σαζεμ εβγαλε κατι παρτιδες προβληματικους.γινεται μαλιστα και εκπτωση αν εισαι εκτος εγγυησης.πιστευω οτι αυτο θα ειναι και σενα το προβλημα σου μιας και λες οτι εμφανιζεται οταν εχεις και τα αλαρμ -
Εδώ ο κόσμος χάνεται...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εδώ ο κόσμος χάνεται...Άρχισε η επίθεση, κτυπήσανε ένα στόχο ευκαιρίας (βλέπε Σανταμ ή στρατηγούς σε συμβούλιο). Έχουν βάλει οι αμερικάνοι ειδικές δυνάμεις μέχρι και στην ίδια την Βαγδάτη.
Γιατί δεν τα παρατάει ο Σαντάμ να αποφευχθεί η αιμοτοχυσία…
-
Γιατί να φύγει, επειδή το θέλει ο Μπους;
Και να μη μας λέει για δημοκρατία. Είδα ποιες χώρες τον στηρίζουν. Να τις χαίρεται. Αλβανίες και δε συμμαζεύεται. Για τη δε Ιταλία... Καλά κρασιά! Το μαφιόζο το Μπερλουσκόνι και το φασίστα το Φίνι! Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι.
ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ! ΑΡΑ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ!
Όσον αφορά τις ειδικές δυνάμεις... ΚΑΛΑ! Όταν αρχίσουν οι επίγειες μάχες θα δούμε πόσο τσαμπουκά έχουν.
-
ρε παιδιά συγγνώμη τώρα αλλά τι σχέση έχει το ρελαντι του gti με τον πόλεμο? Νομίζω οτι υπάρχει σχετικό ανοιχτο θέμα
(και ας γυρίσουμε πίσω στο gti.) Ξέρω οτι πρέπει να κάνουμε μποϋκοταζ σε αμερικανικα προϊόντα αλλά δοκίμασε να βάλεις Shell V-Power. Ενώ κορόϊδευα τον φίλο μου που μου έλεγε οτι βλέπει διαφορά, όταν την δοκίμασα το αμάξι πέταγε.
Μόνο που είναι αρκετά πιο ακριβή Αχ αχ καταραμένη φτώχια!!!
-
...δε δοκιμάζεις να αλλάξεις αμάξι;
Αυτά παθαίνει όποιος παραμελεί την Ιαπωνική Δύναμη.
-
Ο χρήστης salome έγραψε:
Ξέρω οτι πρέπει να κάνουμε μποϋκοταζ σε αμερικανικα προϊόντα αλλά δοκίμασε να βάλεις Shell V-Power.Οχι πως έχει νόημα στη σύγχρονη εποχή των πολυεθνικών, αλλά η Shell είναι Ολλανδική. Royal Dutch Shell...
-
mhpws einai to moteraki tou relanti kai thelei katharisma?
-
Μπορεί να είναι και αυτό μπορεί και να θέλει αναβάθμιση λογισμικού μπορεί πολλά. Αμά είναι Sagem τα ηλεκτρονικά όλα παίζονται ( όχι οτι αυτά της Βοsch πάνε πίσω αλλά τα Sagem είναι πιο επιρεπή σε τρελίτσες ) αφού είσαι μέσα σε εγγύηση ζήτα να σου αλλάξουν την πλακέτα και μην δεχτείς την αναβάθμιση λογισμικού αν είναι τελικά πρόβλημα ηλεκτρονικών.
-
tm θα ήθελα να σε ρωτήσω αν το βύθισμα των στροφών στο ρελαντί έχει καταλήξει κάποια φορά σε σβήσιμο του κινητήρα σού και αν πατήσεις γκάζι τη στιγμή του βυθίσματος ανταποκρίνεται ή καθηστερεί;
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οχι πως έχει νόημα στη σύγχρονη εποχή των πολυεθνικών, αλλά η Shell είναι Ολλανδική. Royal Dutch Shell...Αχα!!! Δεν το ήξερα
Γιατί όμως αναφέρεται μέσα στην λίστα? -
Απαντησεις:
124GR - Εγω δεν εχω κατι να πω για τα ιταλικα! μεγαλωσα με μια Alfa 75 (πως τα πηρα κρανα οταν βγηκε ροβερ 75, δε λεγεται!). Τι να πεις... Την εχουμε την κ*&&γρια απο το 92 (τα τελευταια κομματια που υπηρχαν τοτε) και ειναι περιττο να πω ποσο πολυ το αγαπαω αυτο το αυτοκινητο! Αλλα ο κοσμος προχωραει μπροστα! (δε θελω σχολια του στυλ 'το οτι πηρες 106 ειναι ενα βημα προς τα μπρος' και τετοια! )
Παιδες ευχαριστω πολυ για την ανταποκριση και το ενδιαφερον σας! Το προβλημα ειναι προφανως ηλεκτρολογικο! Χθες το βραδυ, αναψα τα αλαρμ και αναβοσβηνα και τους προβολεις και γινοταν το ελα να δεις! Δεν εχει σβησει ποτε απ' αυτο, οσο για την αποκριση του στο γκαζι, δεν παρατηρησα καποια καθυστερηση στην αποκριση, χωρις να το εχω σκεφτει να το δοκιμασω.. Απλα εκει που καθομαι και περιμενω στο φαναρι, π.χ., παταω γκαζι και φευγει κανονικα!
Δεν εχω περιθωρια (στενεψανε τα ορια) αυριο πρωι παω στη Lion Hellas για διαγνωση. Το γεγονος οτι ο τυπος στο συνεργειο μου ζητησε την καρτα του immobiliser καθως επισης και τα δυο τα κλειδια του αυτοκινητου με κανει να πιστευω οτι αυτο το προβλημα το εχουν συναντησει ξανα! Κραταω ομως τις 'πιθανες' βλαβες που μου ειπατε να τις αναφερω να δω τι θα μου πουν!
Και εις αυριον τα νεοτερα!
Οπως ειπα και σε προηγουμενο μηνυμα, θα σας ενημερωσω τι μου ειπαν τελικα και απο βδομαδα, θα ανοιξω καινουργιο topic με θεμα συναγερμος και νεο αυτοκινητο (κατα το 'παιδι & νεοι γονεις')Αντε γεια μας! (ωπα!)
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
(λετε εξ αιτιας τετοιων προβληματων, οι 4τροχοι να λεγαν παλαιοτερα σε ενα συγκριτικο οτι αυτοι που στα νιατα τους οδηγουσαν πισωκινητες αλφα ρομεο να παρουν 106 gti ?? για να αισθανονται οικεια με ολες αυτες τις ιστοριες ?? )Φίλε δεν νομίζω πως τα προβλήματα που αναφέρεις σχετίζονται με την Alfa Romeo ούτε και την χαρακτηρίζουν! Αντιθέτως μάλιστα, η ιταλική φίρμα φημίζεται για τη αξιοπιστία και την ποιότητα κατασκευής της (σε αντίθεση με τις γιαπωνέζικες -προχειροδουλειές-)
..Ιταλικο αυτοκινητο με γαλλικη προφορα ?!?!?!?!