Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 17
    • Best 0
    • Groups 0

    panagopo

    @panagopo

    ΜΟΡΙΑΚΟΣ ΒΙΟΛΟΓΟΣ ΓΕΝΕΤΙΣΤΗΣ - ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    17
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.bioself.gr Location ΓΛΥΦΑΔΑ

    panagopo Unfollow Follow

    Latest posts made by panagopo

    • RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ

      Πες τα Vlasi! Τα χαιρώμαστε και τα αλλάζουμε πριν να τα ζητήσουν, γιατί;
      Για να έχουμε καλύτερη απόδοση και να χαιρώμαστε περισσότερο!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      panagopo
    • RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ

      Σίγουρα ισχύουν τα όσα ήδη είπατε, αλλά θα πρέπει να τονίσουμε και μια λεπτομέρια. Μια κοινή αιτία αλλαγής σετ δίσκου δεν είναι η φθορά του, αλλά το ρουλαμάν που κάνει την περιστροφή του φέρνοντας τον σε επαφή με το βολάν. Είναι πολύ πιθανό αρκετές αλλαγές δίσκου να γίνονται για το λόγο αυτό, ενώ το αναλώσιμο υλικό του δίσκου να έχει ακόμα km. Όταν ακούγεται ο κλασσικός ήχος του ροκανίσματος στο πάτημα του συμπλέκτη είναι πιθανότερη η φθορά του ρουλεμάν. Αντίθετα το πατινάρισμα δείχνει φθορά του δίσκου, η οποία μπορεί να είναι μερική (έχουν ξεθωριάσει οι αύλακες στην επιφάνειά του) ή ολική (τα πριτσίνια αρχίζουν να έρχονται σε επαφή με το πλατό).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      panagopo
    • RE: Στρώσιμο αυτοκινήτου (απορίες)

      Δε γνωρίζω ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά μου φαίνεται λίγο περίεργο να είναι φυσιολογική η αύξηση των στροφών σ'αυτή την έκταση. Μάλλον αισθητήρας λ μυρίζει... όσο για την κρεμαγιέρα κοίταξε τη στάθμη των υγρών του τιμονιού.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      panagopo
    • RE: CITROËN FORUM

      Δε γνωρίζω αν το βιβλιαράκι είναι το ίδιο αλλά μπορώ να το κοιτάξω. Σχετικά με τον ιμάντα, αλλάζει συνήθως κάθε 60.000 km γιατι αν κοπεί καληνύχτα σας... μιας και η φθορά του δε φαίνεται με το μάτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panagopo
    • RE: CITROËN FORUM

      Thbouss ίσως αν ρωτούσες σε κάποια αντιπροσωπεία να μπορούσαν να σου δώσουν ένα, αν όμως δεν τα καταφέρεις μπορούμε να αντιγράψουμε το δικό μου από 16V VTS

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panagopo
    • RE: CITROËN FORUM

      Αν και σιτροενάκιας δεν έχω καλή γνώμη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Οδήγησα το 1600 cc όταν πρωτοήρθε και άλλη μία φορά το περασμένο Σάββατο το ίδιο αυτοκίνητο με κάποια (δε γνωρίζω τι ακριβώς) διαφοροποίηση στο sensodrive σε test drive γνωστής αντιπροσωπίας ειδικά για το σκοπό αυτό. Η αρχική κάκη άποψη συνεχίζεται μιας και δε διαπιστώνω αυτό που όλοι περιμένουμε από ένα αμάξι αυτής της κατηγορίας (ευελιξία-άνετη οδήγηση), ίσως το 1400 cc να είναι μια καλή λύση πόλης για κάποιον που βλέπει το αυτοκίνητο σαν απλό μέσο εύκολης μετακίνησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panagopo
    • RE: Ελατήρια και μέτρηση φθοράς...

      Η σπείρωση των ελατηρίων γίνεται σήμερα σε κρύα μέταλλα, γεγονός που κάνει τις εταιρίες πώλησης να ισχυρίζονται πως είναι αδύνατο να κάτσουν τα ελατήρια (δεν το πιστεύω και πολύ...), από την άλλη δε νομίζω πως το αμορτισερόμετρο παρέχει πληροφορία για τα ελατήρια (αν ναι ενημέρωσέ μας G60POWER), με βάση αυτά οι περίσσότεροι μηχανικοί προτείνουν αλλαγή κάθε 150.000-200.000 km. Περιμένω προτάσεις, μιας και το θέμα είναι λίγο ρευστό...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      panagopo
    • RE: Ελατήρια και μέτρηση φθοράς...

      Έχω ρωτήσει πολλούς μηχανικούς φίλους και μη, μα οι απαντήσεις που πήρα ήταν όσες και οι άνθρωποι που ρώτησα...

      γι'αυτό ρωτάω ξανά μήπως και καταλήξουμε κάπου:

      'Υπάρχει τρόπος ελέγχου της κατάστασης των ελατηρίων σε χαμηλωμένο ή μη αυτοκίνητό; Είναι πραγματικά αθάνατα τα ελατήρια και αν όχι κάθε πότε αλλάζουν προλειπτικά αν δεν μπορούμε να διαπιστώσουμε τη φθορά τους;'

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      panagopo
    • Ελατήρια και μέτρηση φθοράς...

      Έχω ρωτήσει πολλούς μηχανικούς φίλους και μη, μα οι απαντήσεις που πήρα ήταν όσες και οι άνθρωποι που ρώτησα...

      γι'αυτό ρωτάω ξανά μήπως και καταλήξουμε κάπου:

      'Υπάρχει τρόπος ελέγχου της κατάστασης των ελατηρίων σε χαμηλωμένο ή μη αυτοκίνητό; Είναι πραγματικά αθάνατα τα ελατήρια και αν όχι κάθε πότε αλλάζουν προλειπτικά αν δεν μπορούμε να διαπιστώσουμε τη φθορά τους;'

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      panagopo
    • RE: Ακουσιοι δωρητες οργανων....

      Την ίδια ακριβώς ιστορία μας ανέφερε μια φίλη πριν από δύο περίπου μήνες και μάλλιστα την ώρα που ετοιμαζόμασταν να φάμε τα υπέροχα παϊδάκια που μόλις είχαν κατέβει από τη σχάρα. Ευτυχώς το σοκ κράτησε κάτι παραπάνω από πέντε λεπτά...πέρα όμως από το χιούμορ που μπορεί να βγεί από αυτή την ιστορία αν βέβαια είναι απλά φανταστική, τα πραγματα σοβαρεύουν επικίνδυνα στην περίπτωση που είναι πράγματι γεγονός. Το ζήτημα είναι ιδιαίτερα σοβαρό και αν όντως αληθεύει θα πρέπει να πιεστούν τα όποια θύματα να καταθέσουν τα συμβάν στον εισαγγελέα και να ενημερωθεί άμεσα και υπέυθυνα η κοινή γνώμη.

      posted in Αντίλογος
      P
      panagopo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr