Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρώσιμο αυτοκινήτου (απορίες)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρώσιμο αυτοκινήτου (απορίες)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    14
    72
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geofiesta last edited by

      Είμαι εδώ και 3 μέρες κάτοχος ford fiesta 1.6 . Εχει κάνει μέχρι στιγμής περίπου 1000 χλμ . Από την πρώτη μέρα που το έβαλα μπροστά μετά από πολύ ώρα ακινησίας , το ρελαντί του ήταν πολύ ψηλό (1500 περίπου σ.α.λ)
      και έμενε εκεί για αρκετή ώρα (περίπου 1 χλμ οδήγησης μέχρι να πέσει στο νορμάλ) . Επίσης , όταν ήταν σταματημένος το αμάξι και έστριβα το τιμόνι , έτριζε η κρεμαγιέρα . Είναι αυτά ενδείξεις κάποιου προβλήματος ή απλώς είναι λόγω καινούργιου αμαξιού ? Ευχαριστώ προκαταβολικά .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geofiesta last edited by

        Είμαι εδώ και 3 μέρες κάτοχος ford fiesta 1.6 . Εχει κάνει μέχρι στιγμής περίπου 1000 χλμ . Από την πρώτη μέρα που το έβαλα μπροστά μετά από πολύ ώρα ακινησίας , το ρελαντί του ήταν πολύ ψηλό (1500 περίπου σ.α.λ)
        και έμενε εκεί για αρκετή ώρα (περίπου 1 χλμ οδήγησης μέχρι να πέσει στο νορμάλ) . Επίσης , όταν ήταν σταματημένος το αμάξι και έστριβα το τιμόνι , έτριζε η κρεμαγιέρα . Είναι αυτά ενδείξεις κάποιου προβλήματος ή απλώς είναι λόγω καινούργιου αμαξιού ? Ευχαριστώ προκαταβολικά .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geofiesta last edited by

          Είμαι εδώ και 3 μέρες κάτοχος ford fiesta 1.6 . Εχει κάνει μέχρι στιγμής περίπου 1000 χλμ . Από την πρώτη μέρα που το έβαλα μπροστά μετά από πολύ ώρα ακινησίας , το ρελαντί του ήταν πολύ ψηλό (1500 περίπου σ.α.λ)
          και έμενε εκεί για αρκετή ώρα (περίπου 1 χλμ οδήγησης μέχρι να πέσει στο νορμάλ) . Επίσης , όταν ήταν σταματημένος το αμάξι και έστριβα το τιμόνι , έτριζε η κρεμαγιέρα . Είναι αυτά ενδείξεις κάποιου προβλήματος ή απλώς είναι λόγω καινούργιου αμαξιού ? Ευχαριστώ προκαταβολικά .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros19 last edited by

            νομιζω οτι το ρελαντι ειναι σαν αυτοματο τσοκ μεχρι να ζεσταθει λογω κρυου... (δεν παιρνω και ορκο)

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              harryv last edited by

              Εχει απόλυτο δίκιο ο προλαλήσαντας σχετικά με το ρελαντί.
              Κι αν προσέξεις το ρελαντί ρυθμίζεται ηλεκτρονικά ανάλογα με τη θερμοκρασία του κινητήρα. Δηλαδή είναι γύρω στις 1.500 όταν είναι εντελώς κρύο, 1.200 όταν πάει στους 60 και κατεβαίνει κάτω από 1000 όταν φτάσει τους 80 περίπου βαθμούς. Το έχω παρατηρήσει στο Μοndeo.

              Με τη κρεμαγιέρα δεν έχω παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο. Θυμάμαι τη κρεμαγιέρα (υδραυλική) στο προηγούμενο αμάξι, που σφύριζε πάντως στο τέλος της. Γι' αυτό και δε πιστεύω ότι πρόκειται περί προβλήματος. Γιατί δε κάνεις ένα τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                panagopo last edited by

                Δε γνωρίζω ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά μου φαίνεται λίγο περίεργο να είναι φυσιολογική η αύξηση των στροφών σ'αυτή την έκταση. Μάλλον αισθητήρας λ μυρίζει... όσο για την κρεμαγιέρα κοίταξε τη στάθμη των υγρών του τιμονιού.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  frogy last edited by

                  Εχω το προηγουμενο fiesta και οταν ειναι κρυο ανεβαινει στις 1500 πεφτοντας σταδιακα ενω ζεστενεται. Και στο καινουργιο μου polo εχει υψηλο ρελαντι οταν ειναι κρυο, γυρω στις 1200-1300σαλ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • V
                    vlasis_highlander last edited by

                    Αλλη μια πιθανοτητα, ειναι οτι επειδη αμαξι εχει κατσει καιρο μπορει να ανεβαινουν οι στροφες γιατι η ταση μπαταριας ειναι χαμηλα και ανεβαινει λιγο ρελαντι για να φορτισει το δυναμο.

                    Επισεις καμμια φορα η πιεση στα φρενα ειναι χαμηλη με το ξεκινημα και δουλευει η τρομπα φρενων για να τα φρει σε πιεση λειτουργιας. Το ECU τοτε ανεβαζει λιγο το ρελαντι οταν μπαινει η τρομπα φρενων.

                    Για το τριξιμο κυττα το υγρο κρεμαγιερας αλλα εαν εισαι μπροστοκουνας σκυψε στους εμπρος θολους και κυττα τη κατασταση των 'φουσκών' εαν εχουν χασει το γρασσο. Εαν ναι αλλαξες τες αμεσα γιατι μπορει να σου κολλησει το τιμονι σε ασχετη φαση και εν κινησει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      markvag last edited by

                      Καλά για το ρελαντί, αλλά για την κρεμαγιέρα;;;

                      Δεν μου φαίνεται και πολύ φυσιολογικό να τρίζει... Κοίτα το όσο πιο γρήγορα μπορείς. Δεν θα πληρώσεις και τίποτα...και μπορεί να είναι κάτι επικίνδυνο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Όταν λέει ότι τρίζει η κρεμαγιέρα αναρωτιέμαι αν είναι κάτι εύκολα αντιληπτό από τον οποιονδήποτε. Αν δεν ανήκει στους οποιουσδήποτε τότε θα ήξερε και τι φταίει... Ή τρίζει πολύ οπότε δε θα έπρεπε να ρωτάει αλλά να το είχε ήδη πάει να του το δούνε!
                        Μήπως τρίζει το τιμόνι επειδή βρίσκουν κάποια πλαστικά?
                        Μήπως κοντά στο τέλος της διαδρομής του τιμονιού ακούγεται κάποιος μυστήριος ήχος (τρίξιμο, χτύπημα, σφύριγμα, αγκομαχητό) που είναι συνηθισμένο αλλά γενικά φυσιολογικό φαινόμενο στα υδραυλικά?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bear last edited by

                          Δεν νομίζω ότι έχει κάτι το αυτοκίνητό σου.Το ρελαντί φυσιολογικά είναι ψηλά μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ. Στο πόλο μου εμένα όταν έκανα μια διαδρομή 250 χλμ. όταν το πρωτοπήρα, ο αισθητήρας λ βάρεσε λαμπάκια... και μετά από λίγο η ένδειξη 'κακής λειτουργείας' στο ταμπλό έσβησε. Το πήγα στην καρέντα άνοιξαν τον εγγέφαλο,δεν βρήκαν τίποτα και μου είπαν ότι μάλλον είναι από το ξεμπούκωμα του αυτοκινήτου και όντως είχαν δίκιο.
                          So, worry not my friend! Να χαρείς το fiesta σου, γιατί λέει πολύ με αυτό το μοτερ. (αν και τα ταμπούρα πίσω με χαλάνε λίγο)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            skullone last edited by

                            Μήπως σου τρίζουν τα πλαστικά του τιμονιού; Υπάρχει μια σερπαντίνα μέσα στο τιμόνι, η οποία ανήκει στα εξαρτήματα του αερόσακου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              gfotiadh last edited by

                              Ο χρήστης skullone έγραψε:
                              Μήπως σου τρίζουν τα πλαστικά του τιμονιού; Υπάρχει μια σερπαντίνα μέσα στο τιμόνι, η οποία ανήκει στα εξαρτήματα του αερόσακου.

                              sostos

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                tifosaros last edited by

                                Τόσο ψηλά ρελαντί έχετε όλοι στην αρχή; Εμένα στο Αλμερα είναι γύρω στις 1200 πάντα όταν ξεκινάει η μηχανή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • A
                                  avel last edited by

                                  Πράγματι, σε εμένα (Ford Focus 1.4) στην αρχή είναι γύρω στις 1000-1100 μέχρι να πέσει στο νορμάλ που είναι 700.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr