Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 1082
    • 1083
    • 8 / 1083
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21660
    222659
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Δεν είναι και άσχημο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Σ'αυτήν τη φωτό (http://www.autotitre.com/forum/up/lavallee_2dz1a.jpg) το μπροστινό μέρος φέρνει προς BMW 5άρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • V
          vasilios last edited by

          Κάτι που μπορεί να ενδιαφέρει όλους εσάς τους φίλτατους μεν, πορωμένους δε Citroenάκηδες, είναι ότι, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες η εταιρία έχει βελτιώσει σημαντικά την απόκριση του Sensodrive στα τελευταία C2 VTR που κυκλοφόρησαν.

          Κάποιες φήμες λένε ότι άλλαξε προς το καλύτερο και η κλιμάκωση. Μ'άλλα λόγια, το μικρό σπορ αυτοκίνητο δεν θα είναι πιθανώς τόσο pain in the ass στα προσπεράσματα και στις 'ξεκολλήματα' από τις φουρκέτες

          Άντε, δεν θα το αγοράσει κανείς να μάθουμε περισσότερα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            skullone last edited by

            Να δούμε αν όντως βελτιώθηκε το Sensodrive. Πάντως, οι ως τώρα γνώμες που έχω ακούσει (κι από άνθρωπο που είχε το C3 Pluriel 1.6) μιλούν για ένα κιβώτιο... 'βάστα Τούρκο να γεμίσω' ή σα να προσπαθείς να βγάλεις ρεπρίζ από 1100άρι SAXO με τουρμπίνα Τ72 και βάλε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilios last edited by

              Μιας και λέμε για C2, ρίξτε μια ματιά εδώ:

              http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 118#115118

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                panagopo last edited by

                Αν και σιτροενάκιας δεν έχω καλή γνώμη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Οδήγησα το 1600 cc όταν πρωτοήρθε και άλλη μία φορά το περασμένο Σάββατο το ίδιο αυτοκίνητο με κάποια (δε γνωρίζω τι ακριβώς) διαφοροποίηση στο sensodrive σε test drive γνωστής αντιπροσωπίας ειδικά για το σκοπό αυτό. Η αρχική κάκη άποψη συνεχίζεται μιας και δε διαπιστώνω αυτό που όλοι περιμένουμε από ένα αμάξι αυτής της κατηγορίας (ευελιξία-άνετη οδήγηση), ίσως το 1400 cc να είναι μια καλή λύση πόλης για κάποιον που βλέπει το αυτοκίνητο σαν απλό μέσο εύκολης μετακίνησης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Iσως να ειμαστε και πολυ απαιτητικοι...
                  Φυσικο βεβαια εφοσον εχουμε οδηγησει πιο πριν βελτιωμενα και μη Saxo VTS και Rallye!
                  Aλλα παιδια μην περιμενετε να ξαναβγουν τετοια αυτοκινητα..
                  Δυστυχως πρεπει να 'εκπολιτιστουν' για αυτο και τα 'χλιαρα' εως ξενερωτα C2 και 107!
                  Καλα το 107 βεβηλωνει και τους προγονους του!
                  Μα καλα βανακι ο απογονος των Rallye???
                  Ωωω θεε μου τι μας περιμενει ακομα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    scientist last edited by

                    Γιατί λέω ότι δεν μου αρέσει το C4 στις φωτογραφίες αυτές ;
                    Μα είναι απλό. Μοιάζει έντονα με το αδελφό 307 και μάλιστα σε πιο 'βανάτι' έκδοση, ενώ θυμίζει focus, c3 και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Δεν έχει ιδιαίτερη προσωπικότητα και επίσης γιατί εχω δεί τις φωτογραφίες αυτές :
                    http://www.in.gr/auto/parousiaseis/ae_Citroen_C4_C2.htm
                    Προσέξτε στην δεξιά πλευρά της σελίδας που έχει και την πίσω όψη του και καταλάβεται το γιατί αυτό το C4 θα έπιανε.

                    Προτιμώ το C4 των φωτογραφιών αυτών μιας και έχει έντονη γαλλική - citroenική προσωπικότητα και ας είναι και λίγο άσκημο. Μήπως η thesis δεν είναι άσκημη ; Μην σας πω ότι την θεωρώ άξιο (αξιότατο ίσως) σαν design αντικαταστάτη μιας Xm ας πούμε (βέβαια θέλει μικρές πινελιές για να γίνει πιο citroen αλλλα γενικά με καλύπτει).

                    Πρέπει το C4 να είναι απο άλλον πλανήτη για να κάνει θόρυβο και βέβαια για να είναι citroen.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilios last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                      Iσως να ειμαστε και πολυ απαιτητικοι...
                      Φυσικο βεβαια εφοσον εχουμε οδηγησει πιο πριν βελτιωμενα και μη Saxo VTS και Rallye!
                      Aλλα παιδια μην περιμενετε να ξαναβγουν τετοια αυτοκινητα..

                      Σαφώς δεν θα ξαναβγούν και το έχουμε συζητήσει επί μακρόν για το ποιός είναι ο 'διάδοχος' κλπ.

                      Όμως η ερώτηση είναι αν πρέπει να βγουν. Αν διαβάσεις το αρθράκι για το C2 GT, εγώ το βρίσκω μια πολύ καλή επιλογή (άσχετα αν δεν είναι διαθέσιμο ευρύτερα) ίσως και προτιμότερη από αυτή των προγόνων του. Κι'αυτό γιατί η οδική του συμπεριφορά είναι πιο στρωτή αλλά όχι λιγώτερο διασκεδαστική από τα Σαξόραλλα, η ποιότητα κατασκευής του σαφώς καλύτερη και το image πολύ πιο σύγχρονο.

                      Α, ξέχασα, κυκλοφορεί και αεροδυναμικό κιτ που δίνει στο C2 στην κυριολεξία εμφάνιση Super 1600!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                        Iσως να ειμαστε και πολυ απαιτητικοι...
                        Φυσικο βεβαια εφοσον εχουμε οδηγησει πιο πριν βελτιωμενα και μη Saxo VTS και Rallye!
                        Aλλα παιδια μην περιμενετε να ξαναβγουν τετοια αυτοκινητα..

                        Σαφώς δεν θα ξαναβγούν και το έχουμε συζητήσει επί μακρόν για το ποιός είναι ο 'διάδοχος' κλπ.

                        Όμως η ερώτηση είναι αν πρέπει να βγουν. Αν διαβάσεις το αρθράκι για το C2 GT, εγώ το βρίσκω μια πολύ καλή επιλογή (άσχετα αν δεν είναι διαθέσιμο ευρύτερα) ίσως και προτιμότερη από αυτή των προγόνων του. Κι'αυτό γιατί η οδική του συμπεριφορά είναι πιο στρωτή αλλά όχι λιγώτερο διασκεδαστική από τα Σαξόραλλα, η ποιότητα κατασκευής του σαφώς καλύτερη και το image πολύ πιο σύγχρονο.

                        Α, ξέχασα, κυκλοφορεί και αεροδυναμικό κιτ που δίνει στο C2 στην κυριολεξία εμφάνιση Super 1600!

                        Συμφωνω μαζι σου!
                        Απλα το C2 ειναι πιο εκπολιτισμενο..το ανεφερα και πιο πανω!
                        Ομως αποψη μου σχεδιαστικα ειναι χειροτερο απο το Saxo VTS!
                        Στα αλλα ομως λεω ναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          n_olympios last edited by

                          Το C2 μου αρέσει, δεν το έχω οδηγήσει αλλά μάλλον θα το κάνω σύντομα. Το μόνο του μειονέκτημα σχεδιαστικά (για μένα) είναι ότι δείχνει πολύ στενό και πολύ ψηλό, τόσο ώστε μειώνει τη σπορ εικόνα του, ενώ τα Saxo/106 δείχνουν χαμηλά κι ετοιμοπόλεμα

                          Δεν ξέρω αν τελικά θα βγει VTS έκδοση, αλλά απ'ό,τι φαίνεται θα είναι κάτι μεταξύ του GT ( δηλ.με χειροκίνητο κιβώτιο) και του VTR (με τον εξοπλισμό).

                          Γιατί όμως βρε παιδιά να καταργήσουν τον 1.6 120ΗΡ? Δε λέω, πολύ καλός ο νέος (άλλωστε τον ξέρω πολύ καλά) αλλά δεν είναι τόσο εκρηκτικός όσο ο πολύ καλός παλιός... Αν όχι το VTS, τουλάχιστον το GT με το χαμηλό βάρος θα έπρεπε να φοράει εκείνον...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • V
                            vasilios last edited by

                            Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                            Δεν ξέρω αν τελικά θα βγει VTS έκδοση, αλλά απ'ό,τι φαίνεται θα είναι κάτι μεταξύ του GT ( δηλ.με χειροκίνητο κιβώτιο) και του VTR (με τον εξοπλισμό).

                            Γιατί όμως βρε παιδιά να καταργήσουν τον 1.6 120ΗΡ? Δε λέω, πολύ καλός ο νέος (άλλωστε τον ξέρω πολύ καλά) αλλά δεν είναι τόσο εκρηκτικός όσο ο πολύ καλός παλιός... Αν όχι το VTS, τουλάχιστον το GT με το χαμηλό βάρος θα έπρεπε να φοράει εκείνον...

                            Κι'εγώ έτσι νομίζω για την -φημολογούμενη- VTS έκδοση. Εκτός αν βάλουν το δίλιτρο.

                            Ο 120hp (που κάποιες φορές έβγαζε 125...) καταργήθηκε αν τα ξέρω καλά λόγω ρύπων. Προσωπικά δεν θα είχα αντίρρηση για -10 άλογα, αν η κατανομή της ροπής ήταν καλύτερη και το αυτοκίνητο ελαφρύ. Ατυχώς το C2 είναι πάνω από 1 τόννο. Ακόμα λοιπόν και με χειροκίνητο δεν θα το αγόραζα, αν και μου αρέσει εμφανησιακά (ειδικά το Super 1600 που είδα στην Έκθεση ήταν καύ... )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              n_olympios last edited by

                              Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                              Κι'εγώ έτσι νομίζω για την -φημολογούμενη- VTS έκδοση. Εκτός αν βάλουν το δίλιτρο.

                              Το δίλιτρο με τα 136? Τι ωραία...

                              EDIT: Εκτός κι αν βάλουν αυτόν με τα 180!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                                Κι'εγώ έτσι νομίζω για την -φημολογούμενη- VTS έκδοση. Εκτός αν βάλουν το δίλιτρο.

                                Το δίλιτρο με τα 136? Τι ωραία...

                                Oλα ωραια και καλα παιδια αλλα το κοστος και η τιμη θα φτασουν στα υψη!
                                Σκεφτειτε ποσο θα το δινουν!
                                Τον 'παλιο' 120αρη απ οτι ξερω τον φορανε ολα τα PSA αυτοκινητα..ειναι αυτος με τα 110 αλογα!
                                Δεν καταργηθηκε απλα 'φυμωθηκε' λογω ρυπων!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  n_olympios last edited by

                                  Όχι Σάββα, είναι τελείως διαφορετικός κινητήρας. Άλλη εισαγωγή - εξαγωγή, βαλβίδες, εγκέφαλος... Επίσης και η λειτουργία του είναι εντελώς διαφορετική.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Σοβαρα?
                                    Το ειχα διαβασει σε περιοδικο..δεν το ξερα!
                                    Ειναι καλυτερος απο τον 120αρη?Σε ολα τα θεματα οχι μονο αποδοση?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasilios last edited by

                                      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                      Όχι Σάββα, είναι τελείως διαφορετικός κινητήρας. Άλλη εισαγωγή - εξαγωγή, βαλβίδες, εγκέφαλος... Επίσης και η λειτουργία του είναι εντελώς διαφορετική.

                                      O Σάββας εννοούσε προφανώς το μπλοκ, τα πιστόνια και γενικά τα 'σωθικά' του κινητήρα, που όντως είναι ίδια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        n_olympios last edited by

                                        Σίγουρα υπάρχουν πιο αρμόδιοι από μένα να απαντήσουν αυτή την ερώτηση...

                                        Τέλος πάντων, είναι πιο στρωτός στη λειτουργία του, με πολύ καλύτερη ροπή από τις χαμηλές στροφές, ενώ είναι και πιο ελαστικός. Από την άλλη δεν έχει τον εκρηκτικό χαρακτήρα του 120 στις υψηλές στροφές. Δεν έχει πρόβλημα να ανέβει στον κόφτη, απλά το κάνει πιο ομαλά.

                                        Αυτά βέβαια είναι στη θεωρία, γιατί δεν έχω οδηγήσει το Saxo VTS... ακόμη... Ευελπιστώ ότι τώρα που συχνάζω εδώ κάποιο φιλότιμο παληκάρι θα με πάει καμιά βόλτα να δω κι εγώ πώς είναι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          vasilios last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                          Oλα ωραια και καλα παιδια αλλα το κοστος και η τιμη θα φτασουν στα υψη!
                                          Σκεφτειτε ποσο θα το δινουν!

                                          Αυτός είναι ο λόγος που υποστηρίζω ότι το C2 δεν είμαι άμεσος 'διάδοχος' των Saxo/106. Όσο για το ποιο είναι πιο κοντά, έχω διατυπώσει ήδη την άποψή μου: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 1&start=15

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thbouss last edited by

                                            Μηπως κάποιος έχει SAXO ? όταν αγόρασα το αυτοκίνητο δεν είχε βιβλίο συντήρησης ή αν μπορείτε να μου πείτε που μπορώ να βρώ ένα ?

                                            Ευχαριστώ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 1082
                                            • 1083
                                            • 8 / 1083
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr