Ο χρήστης cpp έγραψε:
αν έχεις αλλάξει προσφάτως ελαστικά και έχουν περάσει 1,000 με 3,000 χλμ θα ξαναχρειαστείς ζυγοστάθμιση γιατί πλέον τα λάστιχα πάτησαν πιο καλά πάνω στην ζάντα....Ο θόρυβος γίνεται στα 1,000+ χλμ στα 150 και πάνω ενώ στα 2 - 3,000χλμ λογικά το κάνει στα 120.
Αλλίως φταίει κάτι άλλο
Είχα το ίδιο τρέμουλο στο Grand Vitara μετά τα 100 χιλ/ώρα, άλλαξα λάστιχα και έχω κάνει 3-4 φορές ζυγοστάθμιση και δεν διορθωνόταν με τίποτα, τελικά διορθώθηκε με την αλλαγή των αμορτισέρ. Τώρα πηγαίνει σαν βαπόρι σε όποια ταχύτητα και αν το πάω !!! Αυτό τελικά που έφταιγε μάλλον η ανωμαλία του οδοστρώματος σε συνδιασμό με τα πολύ μαλακά έως κατεστραμένα αμορτισέρ τράβαγε την κρεμαγιέρα δεξιά-αριστερά και προκαλούσε τρέμουλο στο τιμόνι.
Αυτό βέβαια συνέβαινε στο δικό μου αυτοκίνητο, αλλά δεν χάνεις τίποτα να τα μετρήσεις τα αμορτισέρ σου για να δείς σε τι κατάσταση βρίσκονται, βέβαια παίζει ρόλο και η κατασκευή της ανάρτησης στο αυτοκίνητο.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο ...