Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά SUV!
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Αγορά SUV!
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 25
    • 26
    • 19 / 26
    Εκτός Δρόμου
    73
    501
    1164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      delinho last edited by

      Ο χρήστης coyote έγραψε:

      Και τώρα, ΤΟ απίστευτο!!!

      Εαν θελήσει κάποιος να βάλει δερμάτινο σαλόνι σε CRV αλλά και RAV, πρέπει να γνωρίζει ότι αυτό δεν έρχεται μαμίσιο άλλα το ράβουν και το περνάνε στην Αθήνα!!!
      Και ναι μεν το σαλόνι του RAV είναι αρκετά προσεγμένο και σφιχτοραμμένο, αλλά αυτό του CRV είναι μόνο για ανέκδοτα! Επιεικώς απαράδεκτο!!!

      Εγω νόμιζα ότι μου ειχαν πει ότι ειναι και καλης μάρκας....
      Μια χαρά μου φάνηκε.... Γιατι το λες αυτό? Εχει παρει κανενας γνωστός σου? Ειναι σίγουρα της αντιπροσωπείας ή του ντηλερ δώρο?

      Eνδιαφέρεται ένας φίλος μου για αγορά SUV (απαραίτητο το δέρμα), και έτσι επισκεφτήκαμε αρκετές επίσημες αντιπροσωπείες. Ο πωλητής στο Σαρακάκη μας είπε ότι το δερμάτινο σαλόνι το περνάνε στην Ελλάδα, μετά την άφιξη του α/κ. Τώρα, αν το δίνουν σε αξειδικευμένη εταιρία ή το περνάνε οι ίδιοι, δεν το διευκρίνησε, αλλά δε χρειαζόταν κιόλας, γιατί με το που είδαμε περί τίνος πρόκειται, μας πέσαν τα σαγόνια και την κάναμε αμέσως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Ο χρήστης DELINHO έγραψε:

        Και τώρα, ΤΟ απίστευτο!!!

        Εαν θελήσει κάποιος να βάλει δερμάτινο σαλόνι σε CRV αλλά και RAV, πρέπει να γνωρίζει ότι αυτό δεν έρχεται μαμίσιο άλλα το ράβουν και το περνάνε στην Αθήνα!!!
        Και ναι μεν το σαλόνι του RAV είναι αρκετά προσεγμένο και σφιχτοραμμένο, αλλά αυτό του CRV είναι μόνο για ανέκδοτα! Επιεικώς απαράδεκτο!!!

        Εγω νόμιζα ότι μου ειχαν πει ότι ειναι και καλης μάρκας....
        Μια χαρά μου φάνηκε.... Γιατι το λες αυτό? Εχει παρει κανενας γνωστός σου? Ειναι σίγουρα της αντιπροσωπείας ή του ντηλερ δώρο?

        Eνδιαφέρεται ένας φίλος μου για αγορά SUV (απαραίτητο το δέρμα), και έτσι επισκεφτήκαμε αρκετές επίσημες αντιπροσωπείες. Ο πωλητής στο Σαρακάκη μας είπε ότι το δερμάτινο σαλόνι το περνάνε στην Ελλάδα, μετά την άφιξη του α/κ. Τώρα, αν το δίνουν σε αξειδικευμένη εταιρία ή το περνάνε οι ίδιοι, δεν το διευκρίνησε, αλλά δε χρειαζόταν κιόλας, γιατί με το που είδαμε περί τίνος πρόκειται, μας πέσαν τα σαγόνια και την κάναμε αμέσως.

        εγω ειδα σαλονι απο monaco και μου φανηκε κανονικο.... τελος παντως

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tifozif1 last edited by

          Ο χρήστης DELINHO έγραψε:
          Eνδιαφέρεται ένας φίλος μου για αγορά SUV (απαραίτητο το δέρμα), και έτσι επισκεφτήκαμε αρκετές επίσημες αντιπροσωπείες. Ο πωλητής στο Σαρακάκη μας είπε ότι το δερμάτινο σαλόνι το περνάνε στην Ελλάδα, μετά την άφιξη του α/κ. Τώρα, αν το δίνουν σε αξειδικευμένη εταιρία ή το περνάνε οι ίδιοι, δεν το διευκρίνησε, αλλά δε χρειαζόταν κιόλας, γιατί με το που είδαμε περί τίνος πρόκειται, μας πέσαν τα σαγόνια και την κάναμε αμέσως.

          Ήταν καλό ή απαράδεκτο ? Δεν καταλαβα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:

            Eνδιαφέρεται ένας φίλος μου για αγορά SUV (απαραίτητο το δέρμα), και έτσι επισκεφτήκαμε αρκετές επίσημες αντιπροσωπείες. Ο πωλητής στο Σαρακάκη μας είπε ότι το δερμάτινο σαλόνι το περνάνε στην Ελλάδα, μετά την άφιξη του α/κ. Τώρα, αν το δίνουν σε αξειδικευμένη εταιρία ή το περνάνε οι ίδιοι, δεν το διευκρίνησε, αλλά δε χρειαζόταν κιόλας, γιατί με το που είδαμε περί τίνος πρόκειται, μας πέσαν τα σαγόνια και την κάναμε αμέσως.

            Ήταν καλό ή απαράδεκτο ? Δεν καταλαβα.

            προφανως εννοει πολυ κακό.

            παντως αυτό ειναι ενα θέμα με τις προσφορές. Οταν υπάρχει προσφορά σε καποιο αμάξι (δωρεάν το τάδε πχ. ή πολυ φτηνότερα) τότε το βάζουν στην Ελλάδα, νομίζω όλες οι μάρκες.
            Για την Honda συγκεκριμένα έγω αυτό που είδα στο jazz ήταν πάρα πολύ καλό και ήταν από τη μονακο που θεωρείται από τις καλές στην Ελληνικά αγορά. παλιά μου είπαν ότι ειχαν αλλη εταιρία που δεν ήταν τόσο καλή.
            Για πόσο παλιά μιλάει ο φίλος μας ο DELINHO ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              anemar last edited by

              http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=3218&part=1

              'Mitsubishi Outlander Turbo
              10/06/2005

              Εξωτερικά, η διαφοροποίηση έναντι των απλούστερων εκδόσεων εντοπίζεται, καταρχήν, στη μεγάλη εισαγωγή αέρα στο καπό και στις νέας σχεδίασης 17άρες ζάντες, ενώ, από εκεί και πέρα, μικροαλλαγές υπάρχουν στη μάσκα, στα φώτα, στους προφυλακτήρες, στα μαρσπιέ και στην απόληξη της εξάτμισης.

              Το μεγαλύτερο, όμως, ενδιαφέρον εστιάζεται στον κινητήρα, ο οποίος προέρχεται από το EVO VIII. Προκειμένου να ταιριάξει στο χαρακτήρα του Outlander, έγιναν κάποιες τροποποιήσεις στα χαρακτηριστικά απόδοσής του, με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να ανέρχεται πλέον στους 202 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 30,9 χλγμ. να αποδίδεται στις 3.500 σ.α.λ. Στην πράξη, το «σκαλοπάτι» στην απόδοση μεταξύ 3.000 και 3.500 σ.α.λ. γίνεται αντιληπτό, αλλά, από εκεί και πέρα, η παροχή της δύναμης είναι απόλυτα ικανοποιητική. Όλα αυτά μεταφράζονται σε 7,7 δλ. (τιμές κατασκευαστή) για την επιτάχυνση από στάση και σε μέγιστη ταχύτητα που φτάνει στα 220 χλμ./ώρα.

              Στο δρόμο, τα πολύ καλά χαρακτηριστικά του Outlander έχουν διατηρηθεί αναλλοίωτα, ενώ, σε μια σύντομη εκτός δρόμου διαδρομή σε σχετικά ομαλούς χωματόδρομους, το αυτοκίνητο δεν έδειξε να προβληματίζεται.

              Τέλος, το... κερασάκι στην τούρτα αποτελεί η αρκετά ανταγωνιστική τιμή των 36.490 ευρώ, με τον εξοπλισμό της μίας και μοναδικής διαθέσιμης έκδοσης να συμπεριλαμβάνει, πέρα από όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες (παράθυρα, καθρέπτες, κλειδαριές), διπλή ηλιοροφή, 4 αερόσακους, ABS, κλιματισμό, ηχοσύστημα, ζάντες αλουμινίου και δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα._Σ.Τ'

              ΠΟΣΟ???
              ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ......
              Η Mitsubishi εκανε την κινηση ματ μαλλον....
              Μπραβο τους

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bugsbunny last edited by

                Η τιμή του τούρμπο Outlander δεν είναι κακή!
                Το δε 'απλό' Outlander το δίνει με 50% προκαταβολή και 72 άτοκες δόσεις...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bebes last edited by

                  Ο χρήστης anemar έγραψε:
                  http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=3218&part=1

                  'Mitsubishi Outlander Turbo
                  10/06/2005

                  Εξωτερικά, η διαφοροποίηση έναντι των απλούστερων εκδόσεων εντοπίζεται, καταρχήν, στη μεγάλη εισαγωγή αέρα στο καπό και στις νέας σχεδίασης 17άρες ζάντες, ενώ, από εκεί και πέρα, μικροαλλαγές υπάρχουν στη μάσκα, στα φώτα, στους προφυλακτήρες, στα μαρσπιέ και στην απόληξη της εξάτμισης.

                  Το μεγαλύτερο, όμως, ενδιαφέρον εστιάζεται στον κινητήρα, ο οποίος προέρχεται από το EVO VIII. Προκειμένου να ταιριάξει στο χαρακτήρα του Outlander, έγιναν κάποιες τροποποιήσεις στα χαρακτηριστικά απόδοσής του, με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να ανέρχεται πλέον στους 202 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 30,9 χλγμ. να αποδίδεται στις 3.500 σ.α.λ. Στην πράξη, το «σκαλοπάτι» στην απόδοση μεταξύ 3.000 και 3.500 σ.α.λ. γίνεται αντιληπτό, αλλά, από εκεί και πέρα, η παροχή της δύναμης είναι απόλυτα ικανοποιητική. Όλα αυτά μεταφράζονται σε 7,7 δλ. (τιμές κατασκευαστή) για την επιτάχυνση από στάση και σε μέγιστη ταχύτητα που φτάνει στα 220 χλμ./ώρα.

                  Στο δρόμο, τα πολύ καλά χαρακτηριστικά του Outlander έχουν διατηρηθεί αναλλοίωτα, ενώ, σε μια σύντομη εκτός δρόμου διαδρομή σε σχετικά ομαλούς χωματόδρομους, το αυτοκίνητο δεν έδειξε να προβληματίζεται.

                  Τέλος, το... κερασάκι στην τούρτα αποτελεί η αρκετά ανταγωνιστική τιμή των 36.490 ευρώ, με τον εξοπλισμό της μίας και μοναδικής διαθέσιμης έκδοσης να συμπεριλαμβάνει, πέρα από όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες (παράθυρα, καθρέπτες, κλειδαριές), διπλή ηλιοροφή, 4 αερόσακους, ABS, κλιματισμό, ηχοσύστημα, ζάντες αλουμινίου και δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα._Σ.Τ'

                  ΠΟΣΟ???
                  ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ......
                  Η Mitsubishi εκανε την κινηση ματ μαλλον....
                  Μπραβο τους

                  Ξέχασες +800€ τη μπαγαζιέρα οροφής.
                  Πάντως η τιμή είναι άκρως ανταγωνιστική με το Forester 2.0XT, το πλούσιο.
                  Αν υπήρχε και μια πιο φτηνή έκδοση χωρις τα περιττά θα 'τσιμπούσε' αγοραστές απο τα SUV των 32000+€. Αντε να δοκιμαστεί, να κάνουμε και test drive και τα ξαναλέμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Το κακό με τη mitsu ειναι ότι το μοντέλο εχει πεθάνει στη Ελλάδα
                    Ερχεται τωρα το γρήγορο με τα 200 άλογα που αλλαζει .....
                    αλλά ήδη η συνείδηση του κόσμου, λέει όχι σε αυτό το μοντέλο εδω και καιρό (γι αυτό και δε πουλάει)

                    Καλό ειναι αλλα σαν αμάξι όταν το απλό δε πουλάει ΄δυστηχώς δε θα πουλήσει και του Turbo

                    Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για να εχει σε 6 μήνες το παλιό?
                    Ειμαι περίεργος να δώ αλλα πιστεύω ότι δε θα πάει πολύ καλά... και λυπάμαι γιατί ήρθε αργά και περιμένουμε το lifting όπως ειδα στα νέα μοντέλα στο Φορουμ
                    Η Σουμπαρού τα ειχε μαζί με το καλημέρα και πήγε καλύτερα
                    Αντε να δούμε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bugsbunny last edited by

                      Συμφωνούμε coyote και πιστεύω ότι το Outlander εξακολουθεί να είναι μοντέλο που αξίζει στην ελληνική αγορά...

                      Το καινούριο για να έρθει στην Ευρώπη και δει στη Ελλάδα θα κάνει σχεδόν σίγουρα 1-2-... χρόνια, όπως άλλωστε συνέβει και με το τρέχον Outlander...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
                        Συμφωνούμε coyote και πιστεύω ότι το Outlander εξακολουθεί να είναι μοντέλο που αξίζει στην ελληνική αγορά...

                        Το καινούριο για να έρθει στην Ευρώπη και δει στη Ελλάδα θα κάνει σχεδόν σίγουρα 1-2-... χρόνια, όπως άλλωστε συνέβει και με το τρέχον Outlander...

                        αμα ειναι να κάνει 1-2 χρόνια τότε είναι που πηρε καικε τελείως....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          s4ris4 last edited by

                          Τι άκουσα εδώ μέσα για το Cherokee.. Τι να πώ εμπάθεια ρε παιδιά... Οδηγώ το 2.8 CRD 2 χρόνια, άκουσα 500,000 φορές πριν το αγοράσω οτι θα έχει πρόβλημα με το νοθευμένο πετρέλαιο, οτι θα χαλάσει η αντλία και λοιπά...Μέχρι στιγμής και μετά απο 52,000 km τι έχω να πώ....Το αμάξι απλά δεν παίζεται off-road. Χαιδέυεις το γκάζι και περνάει σχεδόν κάθε εμπόδιο. Ανέβηκα χωρίς αλυσίδες εντελώς παγωμένο δρόμο σε βουνό...¨οταν κόλλησε αποφάσισα να ανοίξω την πόρτα να δω τι γίνεται...Με το που κατεβαίνω γλιστράω και αρχίζω να γλιστράω πίσω...ναι ναι, το αμάξι κόλλησε εκεί που εγώ απλά δεν μπορούσα να σταθώ όρθιος. Κ

                          Κατανάλωση....Μέσα στην πόλη με full τετρακίνηση πάντα , λόγω της τεράστιας ροπής που με το αγγιγμα του γκαζιου σπιναρουν οι πισω ροδες είναι 12 λτ/100. Εκτός στη διαδρομή αθήνα κόρινθος στα 110 km/h είμαι στα 9 λτ...
                          Σε σχέση με το 3.7 απλά δεν συγκρίνεται στις ρεπρίζ και είναι και πιό διασκεδαστικό όταν παίζεις με την τουρμπίνα.. Να θυμίσω ότι η ελκτική του δυνατότητα είνα συγκρίσιμη μόνο με ενός hummer h2

                          Σε αυτοκινητόδρομο, πρέπει σίγουρα να έχεις σταθερό χέρι στις στροφές και καλύτερα να εισαι με τετρακίνηση...Και να μην κάνεις απότομους ελιγμούς..Και φτάνεις στα 180 και km/h... Αλλά το αμάξι αυτό δεν το παίρνεις για να κάνεις αγώνες δρόμου, όπως δεν παίρνεις ενα RX-8 για offroad.. Ακόμα κι έτσι όμως φεύγει πρώτο απο το 90% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν. Αν βάλετε και tuning kit, που κάνει γύρω στα 500 ευρώ
                          έχετε και extra 30-35 αλογάκια και ροπή 435Nm.... Any comments:)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iperodigos last edited by

                            Ο χρήστης s4ris4 έγραψε:
                            Τι άκουσα εδώ μέσα για το Cherokee.. Τι να πώ εμπάθεια ρε παιδιά... Οδηγώ το 2.8 CRD 2 χρόνια, άκουσα 500,000 φορές πριν το αγοράσω οτι θα έχει πρόβλημα με το νοθευμένο πετρέλαιο, οτι θα χαλάσει η αντλία και λοιπά...Μέχρι στιγμής και μετά απο 52,000 km τι έχω να πώ....Το αμάξι απλά δεν παίζεται off-road. Χαιδέυεις το γκάζι και περνάει σχεδόν κάθε εμπόδιο. Ανέβηκα χωρίς αλυσίδες εντελώς παγωμένο δρόμο σε βουνό...¨οταν κόλλησε αποφάσισα να ανοίξω την πόρτα να δω τι γίνεται...Με το που κατεβαίνω γλιστράω και αρχίζω να γλιστράω πίσω...ναι ναι, το αμάξι κόλλησε εκεί που εγώ απλά δεν μπορούσα να σταθώ όρθιος. Κ

                            Κατανάλωση....Μέσα στην πόλη με full τετρακίνηση πάντα , λόγω της τεράστιας ροπής που με το αγγιγμα του γκαζιου σπιναρουν οι πισω ροδες είναι 12 λτ/100. Εκτός στη διαδρομή αθήνα κόρινθος στα 110 km/h είμαι στα 9 λτ...
                            Σε σχέση με το 3.7 απλά δεν συγκρίνεται στις ρεπρίζ και είναι και πιό διασκεδαστικό όταν παίζεις με την τουρμπίνα.. Να θυμίσω ότι η ελκτική του δυνατότητα είνα συγκρίσιμη μόνο με ενός hummer h2

                            Σε αυτοκινητόδρομο, πρέπει σίγουρα να έχεις σταθερό χέρι στις στροφές και καλύτερα να εισαι με τετρακίνηση...Και να μην κάνεις απότομους ελιγμούς..Και φτάνεις στα 180 και km/h... Αλλά το αμάξι αυτό δεν το παίρνεις για να κάνεις αγώνες δρόμου, όπως δεν παίρνεις ενα RX-8 για offroad.. Ακόμα κι έτσι όμως φεύγει πρώτο απο το 90% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν. Αν βάλετε και tuning kit, που κάνει γύρω στα 500 ευρώ
                            έχετε και extra 30-35 αλογάκια και ροπή 435Nm.... Any comments:)

                            κοιταξε να δεις και κατσε να ακουσεις!!! εχεις το πιο καλο οφροουντ αυτοκινητο...αλλα το ντιζελ στην Αθηνα το φοβαμαι να το παρω,,,οταν ομως το επιτρεψουν πραγμα πολυ συντομο απο οτι ακουγεται,,τοτε με βλεπω και εμενα να παιρνω ενα κομαντερ πετρελαιο η ενα βολβο εξσι 90 πετρελαιο....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasdaris last edited by

                              @s4ris4
                              Ζηλεύω!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bebes last edited by

                                Ο χρήστης s4ris4 έγραψε:
                                Τι άκουσα εδώ μέσα για το Cherokee.. Τι να πώ εμπάθεια ρε παιδιά... Οδηγώ το 2.8 CRD 2 χρόνια, άκουσα 500,000 φορές πριν το αγοράσω οτι θα έχει πρόβλημα με το νοθευμένο πετρέλαιο, οτι θα χαλάσει η αντλία και λοιπά...Μέχρι στιγμής και μετά απο 52,000 km τι έχω να πώ....Το αμάξι απλά δεν παίζεται off-road. Χαιδέυεις το γκάζι και περνάει σχεδόν κάθε εμπόδιο. Ανέβηκα χωρίς αλυσίδες εντελώς παγωμένο δρόμο σε βουνό...¨οταν κόλλησε αποφάσισα να ανοίξω την πόρτα να δω τι γίνεται...Με το που κατεβαίνω γλιστράω και αρχίζω να γλιστράω πίσω...ναι ναι, το αμάξι κόλλησε εκεί που εγώ απλά δεν μπορούσα να σταθώ όρθιος. Κ

                                Κατανάλωση....Μέσα στην πόλη με full τετρακίνηση πάντα , λόγω της τεράστιας ροπής που με το αγγιγμα του γκαζιου σπιναρουν οι πισω ροδες είναι 12 λτ/100. Εκτός στη διαδρομή αθήνα κόρινθος στα 110 km/h είμαι στα 9 λτ...
                                Σε σχέση με το 3.7 απλά δεν συγκρίνεται στις ρεπρίζ και είναι και πιό διασκεδαστικό όταν παίζεις με την τουρμπίνα.. Να θυμίσω ότι η ελκτική του δυνατότητα είνα συγκρίσιμη μόνο με ενός hummer h2

                                Σε αυτοκινητόδρομο, πρέπει σίγουρα να έχεις σταθερό χέρι στις στροφές και καλύτερα να εισαι με τετρακίνηση...Και να μην κάνεις απότομους ελιγμούς..Και φτάνεις στα 180 και km/h... Αλλά το αμάξι αυτό δεν το παίρνεις για να κάνεις αγώνες δρόμου, όπως δεν παίρνεις ενα RX-8 για offroad.. Ακόμα κι έτσι όμως φεύγει πρώτο απο το 90% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν. Αν βάλετε και tuning kit, που κάνει γύρω στα 500 ευρώ
                                έχετε και extra 30-35 αλογάκια και ροπή 435Nm.... Any comments:)

                                είναι πολύ καλό αυτοκίνητο και το δίνουν και σε πολύ καλή τιμή: 37000€

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tlg last edited by

                                  Και εδω τιθεται το ερωτημα GV 2.0 full extra με αυτοματο κιβωτιο στα 36.600 ή Cherokee 2.8crd με 37.000 ???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iperodigos last edited by

                                    Ο χρήστης TLG έγραψε:
                                    Και εδω τιθεται το ερωτημα GV 2.0 full extra με αυτοματο κιβωτιο στα 36.600 ή Cherokee 2.8crd με 37.000 ???

                                    ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ,,,,,,ΤΣΕΡΟΚΙ 2.8 ΣΤΙΣ 40.000 ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      diesel είναι αυτό?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        To GV2.0 είναι πολύ καλύτερο εντός δρόμου, με παρόμοιες δυνατότητες εκτός, έχει παρόμοιες επιδόσεις και καίει **λιγότερο **απο το cherokee 2.8crd. Γλυτώνεις και απο το μπλέξιμο του ντίζελ, ενώ είναι και φθηνότερο σε ασφάλεια/τέλη.

                                        Εμένα μου φαίνεται μονόδρομος το GV...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pentraks last edited by

                                          ΙΚΕ ξεχνάς το Prestige του Cherokee

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Και εγώ θα προτιμούσα το GV αλλά το άλλο έχει και καλύτερους χώρους που για κάποιους έχει σημασία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 19 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr