Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW σειρά 3 e92 & e93
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. BMW σειρά 3 e92 & e93
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 6 / 11
    Μελλοντικά Μοντέλα
    60
    201
    595
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Τελικά **και **αυτή, όμορφη είναι..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης pad έγραψε:

        Aπο 325 και πανω ήθελες να πεις.....
        Όχι αυτά..έρχοντε και άλλα! (οχι τα si)

        την 325 άστην εκεί που είναι. Όταν λέω από 330 και πάνω το χω ψάξει. Ενημερωτικά, (4Τ 10/2005 - 4Τ 01/2005) +1 δλ πιο αργή στα 1000μέτρα, ενώ στις ρεπρίζ χαώδης διαφορά. Μόνο σε τελική υπερτερεί η 325 λόγω επιπλέον ίππων και καλύτερης αεροδυναμικής, αλλά μέχρι να φτάσει τα 245...

        Και συζητάμε για κόστος από 43Κ+, οπότε εκεί υπάρχουν άλλα τετρακύλινδρα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sokos last edited by

          στην συγκεκριμένη φώτο μου Mercedιάζει πολύ, ειδικά το πίσω μέρος..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jgio1987 last edited by

            Άμα κρίνω από την παραπάνω φώτο, είναι πολύ ωραία βέβαια είναι πόλλα που επηρεάζουν την όλη φώτο όπως ο φωτισμός. Πάντως μέ λίγο χαμήλωμα, λίγα φουσκωμένα φτερά, 4 εξατμίσεις και επιθετικούς προφυλακτύρες με άλλα λόγια Μ3 Θα είναι super!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thaliarque last edited by

              Φίλε lkar όποιος αγοράζει BMW, έχει άλλο στο μυαλό του από δευτερόλεπτα,
              χλμ/ώρα, φανάρια, κόντρες και δε συμμαζεύεται, πίστεψέ με...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Δεν μπορώ να σε πιστέψω γιατί το ίδιο το φόρουμ το διαψεύδει 😉

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thaliarque last edited by

                  Για μένα είναι προφανές πως με τα ίδια λεφτά που αγοράζεις μία BMW
                  μπορείς να αγοράσεις περισσότερους ίππους, λιγότερα δευτερόλεπτα,
                  πιο πολλά χλμ/ώρα κλπ. Αν τελικά επιλέξεις έλικα, σημαίνει πως δίνεις
                  σημασία και σε άλλα χαρακτηριστικά, ο καθένας ενδεχομένως σε διαφορετικά.
                  Νομίζω πως η συζήτηση στο φόρουμ για τις BMW το δείχνει αυτό, αλλά αν
                  αυτοί που έχουν BMW και γράφουν εκεί έχουν άλλη γνώμη ας με διαψεύσουν
                  και θα πάρω πίσω ό,τι έγραψα.

                  Ας επανέλθουμε στο θέμα του τόπικ: τελικά μαζί με τις 325i,330i,335i θα
                  παρουσιαστεί και η 330d με 231 ίππους. Το κενό κάτω από την 325i με τι
                  θα συμπληρωθεί; Είναι σωστή η υπόθεσή μου για 323i και 320i με 6 και 4
                  κυλίνδρους αντίστοιχα, ή παίζει κάτι άλλο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pad last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                    Aπο 325 και πανω ήθελες να πεις.....
                    Όχι αυτά..έρχοντε και άλλα! (οχι τα si)

                    την 325 άστην εκεί που είναι. Όταν λέω από 330 και πάνω το χω ψάξει. Ενημερωτικά, (4Τ 10/2005 - 4Τ 01/2005) +1 δλ πιο αργή στα 1000μέτρα, ενώ στις ρεπρίζ χαώδης διαφορά. Μόνο σε τελική υπερτερεί η 325 λόγω επιπλέον ίππων και καλύτερης αεροδυναμικής, αλλά μέχρι να φτάσει τα 245...

                    Και συζητάμε για κόστος από 43Κ+, οπότε εκεί υπάρχουν άλλα τετρακύλινδρα

                    χμμμμμμ...............μάλιστα.........'Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είναι '
                    Αφού το εχεις ψάξει.....κατι θα ξερεις....

                    Τέλος το off topic

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης pad έγραψε:

                      Aπο 325 και πανω ήθελες να πεις.....
                      Όχι αυτά..έρχοντε και άλλα! (οχι τα si)

                      την 325 άστην εκεί που είναι. Όταν λέω από 330 και πάνω το χω ψάξει. Ενημερωτικά, (4Τ 10/2005 - 4Τ 01/2005) +1 δλ πιο αργή στα 1000μέτρα, ενώ στις ρεπρίζ χαώδης διαφορά. Μόνο σε τελική υπερτερεί η 325 λόγω επιπλέον ίππων και καλύτερης αεροδυναμικής, αλλά μέχρι να φτάσει τα 245...

                      Και συζητάμε για κόστος από 43Κ+, οπότε εκεί υπάρχουν άλλα τετρακύλινδρα

                      χμμμμμμ...............μάλιστα.........'Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είναι '
                      Αφού το εχεις ψάξει.....κατι θα ξερεις....

                      Τέλος το off topic

                      μίλησες πουθενά για στροφές; έχεις κάποια μέτρηση σε πίστα; είσαι ΤΟΣΟ σίγουρος ότι θα 'ναι πιο γρήγορη; ή μήπως σε δημόσιο δρόμο θα ναι επίσης πιο γρήγορη;

                      Αυτές οι μετρήσεις υπάρχουν, αν δεν σ'αρέσουν τα παράπονα στα περιοδικά. Το 'το χω ψάξει' πήγαινε -ΠΡΟΦΑΝΩΣ- σε μετρήσεις επιδόσεων, έχεις κάποιες άλλες;

                      Και συζητάμε για το πιο αργό σημερινό gti

                      το off topic που το είδες; για BMW και επιδόσεις δεν συζητάμε; ή μήπως θα ναι πολύ διαφορετικές της δίπορτης από την τετράπορτη;

                      ευτυχώς που δεν ενδιαφέρουν τα δευτερόλεπτα τους κατόχους BMW

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sakiss last edited by

                        Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
                        Ας επανέλθουμε στο θέμα του τόπικ: τελικά μαζί με τις 325i,330i,335i θα
                        παρουσιαστεί και η 330d με 231 ίππους. Το κενό κάτω από την 325i με τι
                        θα συμπληρωθεί; Είναι σωστή η υπόθεσή μου για 323i και 320i με 6 και 4
                        κυλίνδρους αντίστοιχα, ή παίζει κάτι άλλο;

                        320i & 320d tha akolouthisoun.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pad last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          Aπο 325 και πανω ήθελες να πεις.....
                          Όχι αυτά..έρχοντε και άλλα! (οχι τα si)

                          την 325 άστην εκεί που είναι. Όταν λέω από 330 και πάνω το χω ψάξει. Ενημερωτικά, (4Τ 10/2005 - 4Τ 01/2005) +1 δλ πιο αργή στα 1000μέτρα, ενώ στις ρεπρίζ χαώδης διαφορά. Μόνο σε τελική υπερτερεί η 325 λόγω επιπλέον ίππων και καλύτερης αεροδυναμικής, αλλά μέχρι να φτάσει τα 245...

                          Και συζητάμε για κόστος από 43Κ+, οπότε εκεί υπάρχουν άλλα τετρακύλινδρα

                          χμμμμμμ...............μάλιστα.........'Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είναι '
                          Αφού το εχεις ψάξει.....κατι θα ξερεις....

                          Τέλος το off topic

                          μίλησες πουθενά για στροφές; έχεις κάποια μέτρηση σε πίστα; είσαι ΤΟΣΟ σίγουρος ότι θα 'ναι πιο γρήγορη; ή μήπως σε δημόσιο δρόμο θα ναι επίσης πιο γρήγορη;

                          Αυτές οι μετρήσεις υπάρχουν, αν δεν σ'αρέσουν τα παράπονα στα περιοδικά. Το 'το χω ψάξει' πήγαινε -ΠΡΟΦΑΝΩΣ- σε μετρήσεις επιδόσεων, έχεις κάποιες άλλες;

                          Και συζητάμε για το πιο αργό σημερινό gti

                          το off topic που το είδες; για BMW και επιδόσεις δεν συζητάμε; ή μήπως θα ναι πολύ διαφορετικές της δίπορτης από την τετράπορτη;

                          ευτυχώς που δεν ενδιαφέρουν τα δευτερόλεπτα τους κατόχους BMW

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coupe-turbo last edited by

                            Kανα νεο για το μιτριονι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              ωραια η κουπε...καμια σχεση με το μιτσου σουμπαρου σενταν.... αμα ειχε και δυναμη σε λογικα για εμας κυβικα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pavlos23 last edited by

                                http://up.autotitre.com/forum/up/04680433c7.jpg
                                http://up.autotitre.com/forum/up/157c02ff8d.jpg
                                http://up.autotitre.com/forum/up/9bd51ed504.jpg

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lord_rutherford last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                  Δεν μπορώ να σε πιστέψω γιατί το ίδιο το φόρουμ το διαψεύδει 😉

                                  Καλά και στο φόρουμ δεν έχουμε αντιπροσωπευτικό δείγμα. Έχω 2-3 συγγενείς που έχουν 3άρα και είμαι σίγουρος οτι ούτε που θυμούνται πόσα άλογα βγάζουν τα αμάξια τους. Φυσικά και δε λέω οτι δεν υπάρχουν και αυτοί που λένε Μπέμπα-αυτοκινητάρα-τους παίρνω όλους, απλά αυτοί είναι που κάνουν μπάμ και σου μένουν στο μυαλό. Τώρα αν δεις έναν 50άρη με 316 και τάσια ούτε καν το θυμάσαι. Ενώ τα ελληνικά ντόπια καγκουρό που έχουν 316 με απλώστρα και σηματάκι Μ3....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:

                                    Δεν μπορώ να σε πιστέψω γιατί το ίδιο το φόρουμ το διαψεύδει 😉

                                    Καλά και στο φόρουμ δεν έχουμε αντιπροσωπευτικό δείγμα. Έχω 2-3 συγγενείς που έχουν 3άρα και είμαι σίγουρος οτι ούτε που θυμούνται πόσα άλογα βγάζουν τα αμάξια τους. Φυσικά και δε λέω οτι δεν υπάρχουν και αυτοί που λένε Μπέμπα-αυτοκινητάρα-τους παίρνω όλους, απλά αυτοί είναι που κάνουν μπάμ και σου μένουν στο μυαλό. Τώρα αν δεις έναν 50άρη με 316 και τάσια ούτε καν το θυμάσαι. Ενώ τα ελληνικά ντόπια καγκουρό που έχουν 316 με απλώστρα και σηματάκι Μ3....

                                    άρα ότι και να παίρνε ο 50αρης ένα και το αυτό, καμία διαφορά δεν θα καταλάβαινε, μήπως την παίρνει για το σήμα;

                                    οι κάγκουρες ασελγούν στα πάντα, αλλά στις 316 έχουν μια ιδιαίτερη προτίμηση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Eκει που κάποιοι κάνουν ολοένα και βαρύτερα τα αυτοκίνητά τους:

                                      Μeet BMW's lightweight champion! .......
                                      as the two-door uses weight-saving plastic body panels for the first time ever...
                                      ...The plastic front wings ensure the Coupé tips the scales at 10kg less than the 3-Series saloon.

                                      Διπλό Τurbo σε ΒΜW!!!

                                      They are crafted into a sleek shape, and the lightweight new model is also fitted with a powerful twin-turbocharged 3.0-litre straight six-cylinder engine.
                                      the two-door is the first BMW to feature the new twin-turbo direct-injection petrol engine, which will power a fresh variant badged the 335i. The unit will also make its way across the manufacturer's model range.

                                      Producing 306bhp and 400Nm of torque, the 335i sprints from 0-62mph in 5.5 seconds and goes on to an electronically limited top speed of 155mph - nearly as rapid as the current M3.

                                      Και για την 325

                                      325i, which is powered by a 218bhp 2.5-litre straight six-cylinder engine. This model covers 0-62mph in 6.9 seconds and has a 153mph maximum speed.

                                      Περισσότερα εδώ:
                                      http://www.autoexpress.co.uk/news/66913 ... _coup.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Δεν είναι ελαφρύτερη απο την προηγούμενη, είναι ελαφρύτερη απο την 4πορτη! (αυτό έλειπε να ήταν και βαρύτερη)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                          Δεν είναι ελαφρύτερη απο την προηγούμενη, είναι ελαφρύτερη απο την 4πορτη! (αυτό έλειπε να ήταν και βαρύτερη)

                                          Nαι, από την 4πορτη είναι ελαφρύτερη.
                                          Έχεις δίκιο όμως, έτσι που το έγραψα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panark last edited by

                                            Πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική ανάλυση του καινούριου biturbo κινητήρα:

                                            http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsID/2060426.001/page/1/lang/eng/country/gcf/bmw/bmw-biturbo-petrol-inline-six-engine-in-depth

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 6 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr