Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σας αρέσει εμφανησιακά το νέο Megane?
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Σας αρέσει εμφανησιακά το νέο Megane?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Μελλοντικά Μοντέλα
    38
    101
    674
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikapos last edited by

      Νόμιζα πώς όλοι συμφωνούν μαζί μου πως το νέο megane είναι ιδιόμορφο αλλά άσχημο. Έχω ακούσει όμως και σχόλια ότι είναι πολύ όμορφο ?!! επίσης έχω διαβάσει σχόλια ότι δείχνει μυώδες και δυναμικό!! όπότε...ας ψηφίσουμε!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikapos last edited by

        Νόμιζα πώς όλοι συμφωνούν μαζί μου πως το νέο megane είναι ιδιόμορφο αλλά άσχημο. Έχω ακούσει όμως και σχόλια ότι είναι πολύ όμορφο ?!! επίσης έχω διαβάσει σχόλια ότι δείχνει μυώδες και δυναμικό!! όπότε...ας ψηφίσουμε!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikapos last edited by

          Νόμιζα πώς όλοι συμφωνούν μαζί μου πως το νέο megane είναι ιδιόμορφο αλλά άσχημο. Έχω ακούσει όμως και σχόλια ότι είναι πολύ όμορφο ?!! επίσης έχω διαβάσει σχόλια ότι δείχνει μυώδες και δυναμικό!! όπότε...ας ψηφίσουμε!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kirimis last edited by

            Mυωδες και δυναμικο με τιποτα δεν θα το περιεγραφα... αλλα ειναι απλα ενα ΟΚ αμαξι. Απο οταν το ειχα πρωτοδει στον περιοδικο τυπο θυμαμαι πως μου ειχε αφησει καλες εντυπωσεις.... βεβαια πολυ εσπευσαν να πουνε μπλιαχχ!

            Οσοι ειπανε ομως μπλιαχχ, οταν το ειδαν απο κοντα μαλακωσαν την σταση τους γιατι δειχνει πολυ ποιο νορμαλ αμαξι, τουλαχιστον το 5θυρο. Το 3θυρο παντως δεν μου αρεσει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Το 5θυρο είναι ποιήμα! Το 3θυρο πολύ κατώτερο.

              Ακούω ότι στη Γαλλία δεν έχει πουλήσει καθόλου. Τόσο που σκέφτεται η Ρενώ να κάνει facelift (ή πιο σωστά asslift). Ισχύει αυτό;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                markvag last edited by

                ΚΙ ΕΜΕΝΑ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ ΤΡΙΘΥΡΟ... ΠΟΛΥ ΑΝΩΜΑΛΙΑ, Ε;;

                ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΧΩΝΕΥΤΟ...ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΑΗΔΙΑΣΑΝ , ΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΨΑΧΝΩ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ...ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΒΡΗΚΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ... (SORRY TGD, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ )

                ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ; ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ.
                ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΙΑ ΤΟΣΑ ΒΑΡΕΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ... ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ VEL-SATIS ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gatony last edited by

                  Αυτό που με χαλάει στο megane είναι ο ανεπιτυχής σχεδιαστικός συνδυασμός του εμπρός με το πίσω μέρος.

                  Εξηγούμαι..το πίσω μέρος είναι πολύ 'προχωρήμένο' σε σχέση με το μπροστά το οποίο είναι μεν μοντέρνο αλλά δείχνει πολύ συντηρητικό σε σχέση με το πίσω.

                  Έχεις δηλ.την εντύπωση πως έχουν ενώσει 2 αυτ/τα ένα παλιότερο και ένα νέο.
                  Σίγουρα δεν τόλμησαν και μπροστά γιατί φοβούνται προφανώς την συγκεκριμένη κατηγορία(με τις περισσότερες πωλήσεις) και τις αντιδράσεις του κοινού,οι οποίες φυσικά θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις

                  TGD
                  Πράγματι στο Παρίσι που ήμουνα πριν απο 1 μήνα περίπου, τολμώ να πω πως πιο πολλά ήταν τα Vel Satis(απίστευτα μεγάλο και χλιδάτο) παρά τα νέα megane.
                  Είδα 1 και μοναδικό Anantime το οποίο ήταν πραγματικά 'αλλού' σε σχεδίαση,όχι μόνο μπροστά ή πίσω αλλά ΟΛΟ το αυτοκίνητο είναι φουτουριστικό,πολύ ωραίο, ξεχωριστό και ακριβό(δυστυχώς αν άκουσα καλά θα σταματήσει η παραγωγή του,λόγω πωλήσεων )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mirage last edited by

                    Λοιπόν στην σχολή μου υπάρχει ένας Κύπριος που το λατρεύει. Απο κοντά το 5πορτό είναι αρκετά όμορφο αλλά εγώ προτιμώ το...Vel Satis. Το ίδιο και η μάνα μου που έχει συντηριτικά γούστα ( εντελώς παράδοξο αλλά το είδε στην γαλλία και της άρεσε πολύ όπως και το Αvantime που από καθαρή τύχη είδαμε αφού έχει πουλήσει ελάχιστα ). Συμπέρασμα μου αρέσει απο πίσω αλλά δεν είναι αρμονικό λόγω του συντηριτικού εμπρόσθιου τμήματος!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • H
                      hunter last edited by

                      ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ,ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ(ΚΑΤΙ ΣΕ ΕΝΥΔΡΙΟ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ).
                      ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ.
                      ΤΟ VEL SATIS ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ?
                      ΣΑΝ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΕΜΕΝΑ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexastrag last edited by

                        ΟΧΙ.ΟΧΙ.ΟΧΙ.............ουτε 28η οκτωβριου να ητανε.

                        αλλα περι ορεξεως..........κολοκυθοπιττα!!!!!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          odiki_asfaleia last edited by

                          Η υπογραφη μου τα λεει ολα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • J
                            jacob last edited by

                            Το νέο Megane είναι αυτοκίνητο για το οποίο θα πρέπει να ανάβουμε λαμπάδες στη Renault. Οι λόγοι:

                            1.Ταράζει όπως και το νέο Micra το σχεδιαστικό τέλμα στην κατηγορία του και αναγκάζει και άλλους κατασκευαστές να πάρουν σχεδιαστικά ρίσκα. Αυτά είναι πολύ καλά νέα για εμάς τους καταναλωτές αυτοκινήτων. Δεν χρειάζεται να πληρώσουμε ένα κάρο λεφτά αναζητώντας αισθητική ικανοποίηση σε ακριβότερα αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Ολα τα παραπάνω ισχύουν υπό τον όρο ότι οι καταναλωτές θα ανταποκριθούν, αλλιώς τα κεφάλια μέσα και μην ξεπεράσετε τον μέσο σχεδιαστικά όρο σχεδιάζοντας Polo, Accent, Cordoba και Fabia. Αυτό το λέω γιατί ενώ θεωρητικά όλοι μας θέλουμε διαφορετικά αυτοκίνητα, όταν μας τα προσφέρουν συνειδητοποιούμε ξαφνικά ότι το συντηρητικό μας αυτοκινητάκι μας ικανοποιεί αισθητικά και δε θέλουμε κάτι διαφορετικό.

                            2.Ομορφαίνουν τη ζωή μας.
                            Φανταστείτε τη σκηνή.
                            Σενάριο πρώτο: Βγαίνεις το πρωί από το σπίτι για να πας στη δουλειά και βλέπεις τα αυτοκίνητα που είναι παρκαρισμένα μπροστά από το σπίτι σου. Είναι μια Alfa 147 ή 156, ένα Megane και ένα Mini. Εφόσον δικιά μου είναι η φαντασίωση και κάνω ότι θέλω, δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα παρκαρισμένα. Αν δεν αισθανθείς μια ευφορία, αν δε σκάσεις ένα χαμόγελο και ξεκινήσεις αεράτος για τη δουλειά, τότε τι να πω...
                            Σενάριο δεύτερο: Βγαίνοντας από το σπίτι αντικρύζεις ένα Mondeo, ένα Elandra, ένα Bora, ένα Octavia και ένα Astra. Να μη γράφω τα ευκόλως εννοούμενα, έτσι;
                            Μην παρανοήσει κανείς πως υποστηρίζω ότι το Mondeo κλπ. δεν είναι καλά ως αυτοκίνητα. Μια χαρά είναι, αλλά είναι μόνο αυτό. Καλά αυτοκίνητα που όμως αισθητικά δεν σε απογειώνουν.
                            Για να το πω διαφορετικά, όπως μια ωραία γυναίκα αίφνης κάνει το βαρετό και μουντό γραφείο να μοιάζει με Καραιβική, έτσι και τα ωραία αυτοκίνητα όπως το Megane, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι είναι από τα αρτιότερα αισθητικά, ομορφαίνουν τη ζωή μας.

                            Και ο σημαντικότερος τρόπος να τρέχουμε για λαμπάδες...

                            3.Μας κάνει να σκεφτόμαστε ευρύτερα. Θέλω να πω ότι αρχίζουμε να συνειδητοποιούμε ότι αυτά που μας σερβίρουν (όχι μόνο στην αυτοκίνηση) δεν είναι η μόνη δυνατή επιλογή. Υπάρχουν εναλλακτικές δυνατότητες και πραγματικότητες πέρα από το αυτονόητο ή το άμεσα παρατηρήσιμο και το Megane το φωνάζει αυτό με αρκετά πειστικό τρόπο.

                            Αυτά..., τα οποία ίσως να είναι εν τέλει περιττά μετά το εύστοχο σχόλιο ενός συμφορουμίστα ότι 'περί ορέξεως ......κολοκυθόπιττα'.

                            Jacob - The Clansman

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              skullone last edited by

                              Εμένα μ'αρέσει. Κρατά την κλασική καθαρή γραμμή των Renault, είναι διαφορετικό και είναι κι εξαιρετικό αυτοκίνητο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jimded last edited by

                                Ki μενα μαρεσει , αν και το 5θυρο δειχνει πιο αρμονικο , παρτε μου ενα 3πορτο ααα θελω και 17αρες πανω, να πω και τι χρωμα ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gto250swb last edited by

                                  Εξυπνο σχεδιο,ευρηματικες φορμες [τουλαχιστον πισω] αλλα ως εκει.Απλα δεν εχει καλες αναλογιες κι αυτο φαινεται απο οπου κι αν το κοιταξεις.Δυνατη εταιρικη ταυτοτητα ας πουμε εχουν και τα ford οπως αντιστοιχα Renault,Audi αλλα μονο μερικα απο τα μοντελα τους εχουν αρμονικους ογκους.[Συγκρινεται το focus με το fiesta?]
                                  Μαλλον ο Λε κεμαν και η παρεα του εχουν χασει το δρομο τελευταια.Η πρωτοτυπια για τη πρωτοτυπια?Μπλιαχχ.Τιποτε ποιο ουσιαστικο?Κανενα νεο υλικο για ποιο slim καθισματα καμια χωροταξικη καινοτομια,μονο προβληματικους μεντεσεδες για το Avantime?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • J
                                    jimded last edited by

                                    Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
                                    Τιποτε ποιο ουσιαστικο?Κανενα νεο υλικο για ποιο slim καθισματα καμια χωροταξικη καινοτομια,μονο προβληματικους μεντεσεδες για το Avantime?

                                    Aπο χωρους χωρις να ειναι το μεγαλυτερο δεν νομιζω να υπαρχει τετοιο προβλημα αλλωστε αν θες κατι πιο μεγαλο πας στο scenic.Οι μεντεσεδες ειναι αξιοι χαζεματος με τον τροπο λειτουργειας τους και για μενα δεν ειναι περιεργο που λες οτι ηταν προβληματικοι αν σκεφτει κανεις πως οι 2 πορτες ζυγηζουν οσο το 1/3 ενως seicento.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      logikos last edited by

                                      Έχω δει μόλις δύο καινούρια Megane από κοντά. Το ένα ήταν ασημί και δε με ενθουσίασε. Το άλλο ήταν μαύρο και μου φάνηκε εξαιρετικό. Μάλλον του ταιριάζουν περισσότερο τα σκούρα χρώματα. Σε γενικές γραμμές μου αρέσει η νέα σχεδιαστική γραμμή του Megane.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        sirgus last edited by

                                        Μου αρέσει γιατί πολύ απλά μοιάζει από πίσω στο Ami 6!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          ΣΥΜΦΩΝΏ απόλυτα με τον Jacob.
                                          Οι συντηρητικοί κατασκευαστές,αν δεν αλλάξουν γραμμή πλεύσης,θα έχουν πρόβλημα [και καλά να πάθουν].Οι γάλλοι μοιάζουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τη δημιουργία μεταλλικών γλυπτών,αφού η 'συνταγή GOLF' παραλίγο να τους καταστρέψει.
                                          Επίσης,μήπως τις εντελώς καινούργιες φόρμες πρέπει να τις κρίνουμε,αφού τις δούμε λίγο καιρό στο δρόμο;Δεν μιλάω για αντοχή στο χρόνο,αλλά για τη 'χώνεψη' κάποιων γραμμών τους.
                                          Για να δούμε και το καινούργιο κλιο ,και πόσο μάλλον το twingo που είναι και το μεράκι του Λε Κεμαν,οπότε ούτε να φανταστούμε δε μπορούμε τί θα φτιάξει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kirimis last edited by

                                            Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                            ΣΥΜΦΩΝΏ απόλυτα με τον Jacob.
                                            Οι συντηρητικοί κατασκευαστές,αν δεν αλλάξουν γραμμή πλεύσης,θα έχουν πρόβλημα [και καλά να πάθουν].Οι γάλλοι μοιάζουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τη δημιουργία μεταλλικών γλυπτών,αφού η 'συνταγή GOLF' παραλίγο να τους καταστρέψει.

                                            Think again... χαρις σε αυτο το design καταφερε και εκλεισε η γραμμη παραγωγης του Avantime!!! Χαρις σε αυτο το design τους βγηκε ξυνο το Vel Satis και τωρα το Megane. H αληθεια ειναι πως βουλιαζουν στον βουρκο με τις τελευταιες επιλογες σχεδιασμου (δεν ειναι οι μονοι).

                                            Οι εταιριες που εχουν ακολουθησει τις καθαρες απλες γραμμες (Audi, VW, Skoda, Opel...etc) αλλα και το επιθετικο στυλακι (Alfa Romeo, Mazda... etc), ειναι και αυτες που πανε καλα και εχουνε αποδοχη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr