-
Νόμιζα πώς όλοι συμφωνούν μαζί μου πως το νέο megane είναι ιδιόμορφο αλλά άσχημο. Έχω ακούσει όμως και σχόλια ότι είναι πολύ όμορφο ?!! επίσης έχω διαβάσει σχόλια ότι δείχνει μυώδες και δυναμικό!! όπότε...ας ψηφίσουμε!
-
Νόμιζα πώς όλοι συμφωνούν μαζί μου πως το νέο megane είναι ιδιόμορφο αλλά άσχημο. Έχω ακούσει όμως και σχόλια ότι είναι πολύ όμορφο ?!! επίσης έχω διαβάσει σχόλια ότι δείχνει μυώδες και δυναμικό!! όπότε...ας ψηφίσουμε!
-
Νόμιζα πώς όλοι συμφωνούν μαζί μου πως το νέο megane είναι ιδιόμορφο αλλά άσχημο. Έχω ακούσει όμως και σχόλια ότι είναι πολύ όμορφο ?!! επίσης έχω διαβάσει σχόλια ότι δείχνει μυώδες και δυναμικό!! όπότε...ας ψηφίσουμε!
-
Mυωδες και δυναμικο με τιποτα δεν θα το περιεγραφα... αλλα ειναι απλα ενα ΟΚ αμαξι. Απο οταν το ειχα πρωτοδει στον περιοδικο τυπο θυμαμαι πως μου ειχε αφησει καλες εντυπωσεις.... βεβαια πολυ εσπευσαν να πουνε μπλιαχχ!
Οσοι ειπανε ομως μπλιαχχ, οταν το ειδαν απο κοντα μαλακωσαν την σταση τους γιατι δειχνει πολυ ποιο νορμαλ αμαξι, τουλαχιστον το 5θυρο. Το 3θυρο παντως δεν μου αρεσει...
-
Το 5θυρο είναι ποιήμα! Το 3θυρο πολύ κατώτερο.
Ακούω ότι στη Γαλλία δεν έχει πουλήσει καθόλου. Τόσο που σκέφτεται η Ρενώ να κάνει facelift (ή πιο σωστά asslift). Ισχύει αυτό;
-
ΚΙ ΕΜΕΝΑ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ ΤΡΙΘΥΡΟ... ΠΟΛΥ ΑΝΩΜΑΛΙΑ, Ε;;
ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΧΩΝΕΥΤΟ...ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΑΗΔΙΑΣΑΝ , ΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΨΑΧΝΩ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ...ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΒΡΗΚΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ... (SORRY TGD, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ )
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ; ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ.
ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΙΑ ΤΟΣΑ ΒΑΡΕΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ... ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ VEL-SATIS ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ... -
Αυτό που με χαλάει στο megane είναι ο ανεπιτυχής σχεδιαστικός συνδυασμός του εμπρός με το πίσω μέρος.
Εξηγούμαι..το πίσω μέρος είναι πολύ 'προχωρήμένο' σε σχέση με το μπροστά το οποίο είναι μεν μοντέρνο αλλά δείχνει πολύ συντηρητικό σε σχέση με το πίσω.
Έχεις δηλ.την εντύπωση πως έχουν ενώσει 2 αυτ/τα ένα παλιότερο και ένα νέο.
Σίγουρα δεν τόλμησαν και μπροστά γιατί φοβούνται προφανώς την συγκεκριμένη κατηγορία(με τις περισσότερες πωλήσεις) και τις αντιδράσεις του κοινού,οι οποίες φυσικά θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσειςTGD
Πράγματι στο Παρίσι που ήμουνα πριν απο 1 μήνα περίπου, τολμώ να πω πως πιο πολλά ήταν τα Vel Satis(απίστευτα μεγάλο και χλιδάτο) παρά τα νέα megane.
Είδα 1 και μοναδικό Anantime το οποίο ήταν πραγματικά 'αλλού' σε σχεδίαση,όχι μόνο μπροστά ή πίσω αλλά ΟΛΟ το αυτοκίνητο είναι φουτουριστικό,πολύ ωραίο, ξεχωριστό και ακριβό(δυστυχώς αν άκουσα καλά θα σταματήσει η παραγωγή του,λόγω πωλήσεων ) -
Λοιπόν στην σχολή μου υπάρχει ένας Κύπριος που το λατρεύει. Απο κοντά το 5πορτό είναι αρκετά όμορφο αλλά εγώ προτιμώ το...Vel Satis. Το ίδιο και η μάνα μου που έχει συντηριτικά γούστα ( εντελώς παράδοξο αλλά το είδε στην γαλλία και της άρεσε πολύ όπως και το Αvantime που από καθαρή τύχη είδαμε αφού έχει πουλήσει ελάχιστα ). Συμπέρασμα μου αρέσει απο πίσω αλλά δεν είναι αρμονικό λόγω του συντηριτικού εμπρόσθιου τμήματος!
-
ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ,ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ(ΚΑΤΙ ΣΕ ΕΝΥΔΡΙΟ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ).
ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ.
ΤΟ VEL SATIS ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ?
ΣΑΝ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΕΜΕΝΑ -
ΟΧΙ.ΟΧΙ.ΟΧΙ.............ουτε 28η οκτωβριου να ητανε.
αλλα περι ορεξεως..........κολοκυθοπιττα!!!!!!!!!!
-
Η υπογραφη μου τα λεει ολα!
-
Το νέο Megane είναι αυτοκίνητο για το οποίο θα πρέπει να ανάβουμε λαμπάδες στη Renault. Οι λόγοι:
1.Ταράζει όπως και το νέο Micra το σχεδιαστικό τέλμα στην κατηγορία του και αναγκάζει και άλλους κατασκευαστές να πάρουν σχεδιαστικά ρίσκα. Αυτά είναι πολύ καλά νέα για εμάς τους καταναλωτές αυτοκινήτων. Δεν χρειάζεται να πληρώσουμε ένα κάρο λεφτά αναζητώντας αισθητική ικανοποίηση σε ακριβότερα αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Ολα τα παραπάνω ισχύουν υπό τον όρο ότι οι καταναλωτές θα ανταποκριθούν, αλλιώς τα κεφάλια μέσα και μην ξεπεράσετε τον μέσο σχεδιαστικά όρο σχεδιάζοντας Polo, Accent, Cordoba και Fabia. Αυτό το λέω γιατί ενώ θεωρητικά όλοι μας θέλουμε διαφορετικά αυτοκίνητα, όταν μας τα προσφέρουν συνειδητοποιούμε ξαφνικά ότι το συντηρητικό μας αυτοκινητάκι μας ικανοποιεί αισθητικά και δε θέλουμε κάτι διαφορετικό.
2.Ομορφαίνουν τη ζωή μας.
Φανταστείτε τη σκηνή.
Σενάριο πρώτο: Βγαίνεις το πρωί από το σπίτι για να πας στη δουλειά και βλέπεις τα αυτοκίνητα που είναι παρκαρισμένα μπροστά από το σπίτι σου. Είναι μια Alfa 147 ή 156, ένα Megane και ένα Mini. Εφόσον δικιά μου είναι η φαντασίωση και κάνω ότι θέλω, δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα παρκαρισμένα. Αν δεν αισθανθείς μια ευφορία, αν δε σκάσεις ένα χαμόγελο και ξεκινήσεις αεράτος για τη δουλειά, τότε τι να πω...
Σενάριο δεύτερο: Βγαίνοντας από το σπίτι αντικρύζεις ένα Mondeo, ένα Elandra, ένα Bora, ένα Octavia και ένα Astra. Να μη γράφω τα ευκόλως εννοούμενα, έτσι;
Μην παρανοήσει κανείς πως υποστηρίζω ότι το Mondeo κλπ. δεν είναι καλά ως αυτοκίνητα. Μια χαρά είναι, αλλά είναι μόνο αυτό. Καλά αυτοκίνητα που όμως αισθητικά δεν σε απογειώνουν.
Για να το πω διαφορετικά, όπως μια ωραία γυναίκα αίφνης κάνει το βαρετό και μουντό γραφείο να μοιάζει με Καραιβική, έτσι και τα ωραία αυτοκίνητα όπως το Megane, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι είναι από τα αρτιότερα αισθητικά, ομορφαίνουν τη ζωή μας.Και ο σημαντικότερος τρόπος να τρέχουμε για λαμπάδες...
3.Μας κάνει να σκεφτόμαστε ευρύτερα. Θέλω να πω ότι αρχίζουμε να συνειδητοποιούμε ότι αυτά που μας σερβίρουν (όχι μόνο στην αυτοκίνηση) δεν είναι η μόνη δυνατή επιλογή. Υπάρχουν εναλλακτικές δυνατότητες και πραγματικότητες πέρα από το αυτονόητο ή το άμεσα παρατηρήσιμο και το Megane το φωνάζει αυτό με αρκετά πειστικό τρόπο.
Αυτά..., τα οποία ίσως να είναι εν τέλει περιττά μετά το εύστοχο σχόλιο ενός συμφορουμίστα ότι 'περί ορέξεως ......κολοκυθόπιττα'.
Jacob - The Clansman
-
Εμένα μ'αρέσει. Κρατά την κλασική καθαρή γραμμή των Renault, είναι διαφορετικό και είναι κι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
-
Ki μενα μαρεσει , αν και το 5θυρο δειχνει πιο αρμονικο , παρτε μου ενα 3πορτο ααα θελω και 17αρες πανω, να πω και τι χρωμα ?
-
Εξυπνο σχεδιο,ευρηματικες φορμες [τουλαχιστον πισω] αλλα ως εκει.Απλα δεν εχει καλες αναλογιες κι αυτο φαινεται απο οπου κι αν το κοιταξεις.Δυνατη εταιρικη ταυτοτητα ας πουμε εχουν και τα ford οπως αντιστοιχα Renault,Audi αλλα μονο μερικα απο τα μοντελα τους εχουν αρμονικους ογκους.[Συγκρινεται το focus με το fiesta?]
Μαλλον ο Λε κεμαν και η παρεα του εχουν χασει το δρομο τελευταια.Η πρωτοτυπια για τη πρωτοτυπια?Μπλιαχχ.Τιποτε ποιο ουσιαστικο?Κανενα νεο υλικο για ποιο slim καθισματα καμια χωροταξικη καινοτομια,μονο προβληματικους μεντεσεδες για το Avantime? -
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Τιποτε ποιο ουσιαστικο?Κανενα νεο υλικο για ποιο slim καθισματα καμια χωροταξικη καινοτομια,μονο προβληματικους μεντεσεδες για το Avantime?Aπο χωρους χωρις να ειναι το μεγαλυτερο δεν νομιζω να υπαρχει τετοιο προβλημα αλλωστε αν θες κατι πιο μεγαλο πας στο scenic.Οι μεντεσεδες ειναι αξιοι χαζεματος με τον τροπο λειτουργειας τους και για μενα δεν ειναι περιεργο που λες οτι ηταν προβληματικοι αν σκεφτει κανεις πως οι 2 πορτες ζυγηζουν οσο το 1/3 ενως seicento.
-
Έχω δει μόλις δύο καινούρια Megane από κοντά. Το ένα ήταν ασημί και δε με ενθουσίασε. Το άλλο ήταν μαύρο και μου φάνηκε εξαιρετικό. Μάλλον του ταιριάζουν περισσότερο τα σκούρα χρώματα. Σε γενικές γραμμές μου αρέσει η νέα σχεδιαστική γραμμή του Megane.
-
Μου αρέσει γιατί πολύ απλά μοιάζει από πίσω στο Ami 6!
-
ΣΥΜΦΩΝΏ απόλυτα με τον Jacob.
Οι συντηρητικοί κατασκευαστές,αν δεν αλλάξουν γραμμή πλεύσης,θα έχουν πρόβλημα [και καλά να πάθουν].Οι γάλλοι μοιάζουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τη δημιουργία μεταλλικών γλυπτών,αφού η 'συνταγή GOLF' παραλίγο να τους καταστρέψει.
Επίσης,μήπως τις εντελώς καινούργιες φόρμες πρέπει να τις κρίνουμε,αφού τις δούμε λίγο καιρό στο δρόμο;Δεν μιλάω για αντοχή στο χρόνο,αλλά για τη 'χώνεψη' κάποιων γραμμών τους.
Για να δούμε και το καινούργιο κλιο ,και πόσο μάλλον το twingo που είναι και το μεράκι του Λε Κεμαν,οπότε ούτε να φανταστούμε δε μπορούμε τί θα φτιάξει -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ΣΥΜΦΩΝΏ απόλυτα με τον Jacob.
Οι συντηρητικοί κατασκευαστές,αν δεν αλλάξουν γραμμή πλεύσης,θα έχουν πρόβλημα [και καλά να πάθουν].Οι γάλλοι μοιάζουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τη δημιουργία μεταλλικών γλυπτών,αφού η 'συνταγή GOLF' παραλίγο να τους καταστρέψει.Think again... χαρις σε αυτο το design καταφερε και εκλεισε η γραμμη παραγωγης του Avantime!!! Χαρις σε αυτο το design τους βγηκε ξυνο το Vel Satis και τωρα το Megane. H αληθεια ειναι πως βουλιαζουν στον βουρκο με τις τελευταιες επιλογες σχεδιασμου (δεν ειναι οι μονοι).
Οι εταιριες που εχουν ακολουθησει τις καθαρες απλες γραμμες (Audi, VW, Skoda, Opel...etc) αλλα και το επιθετικο στυλακι (Alfa Romeo, Mazda... etc), ειναι και αυτες που πανε καλα και εχουνε αποδοχη.
Σας αρέσει εμφανησιακά το νέο Megane?