-
Να πω Renault Laguna 2.0T ή θα με πάρετε με τις πέτρες
Η έκδοση με τα 170 άλογα έχει βασική τιμή 25000 ακριβώς και έχει Υ/Τ , ΑBS, EBD, 2ζωνικό αυτόματο κλίμα, 4ηλ.παραθυρα, ηλ.αναδιπλούμενους καθρέπτες,χειρ.R/CD στο τιμόνι, 8 αερόσακους,ημιμπάκετ καθίσματα με ημίδερμάτινο σαλόνι,τροχούς 17' και 6 άρι κιβώτιο
Πρόκειται για το πλέον αξιόπιστο μοντέλο της Renault και είναι μοντέλο facelift με ότι αυτό συνεπάγεται περί αξιοπιστίας
Επιδόσεις τρελές σε σχέση με τα 25κ !!!
Οδική συμπεριφορά απλώς ΓΑΛΛΙΚΗ
Πουλ μουρ κάργα αφού δεν είναι Skoda και είναι και αμάξι μήκους 4,60
Είναι Hatchback
Κι αν το θελήσει ο ιδιοκτήτης φτάνει για πλάκα τα 200άλογα -
Κανένα emoticon με μέτρες;
-
dimman, ωραίο το Laguna αλλά τι να το πάρω να το κάνω εγώ που είμαι 25 χρονών? Να βάζω τα κουνέλια μου πίσω? Όταν πάω 50 δηλαδή τι θα οδηγάω?
Τελικά καταλήγω ανάμεσα σε Renault Megane II (FL) με την ηλιοροφή και την Dynamique έκδοση που φτάνει τα 19,500 ευρά και στο C4 Coupe, κι αυτό με ηλιοροφή.
Δυσκολεύομαι όπως πολύ να αποφασίσω ανάμεσα στα 2..
Το Μεγκαν μου αρέσει πιο πολύ εξωτερικά κ η ηλιοροφή του είναι τρέλα αλλά το βρίσκω ακριβό για τέτοιας κατηγοριας αμάξι, το δε C4 μου αρέσει πολύ εσωτερικά κ όλες αυτές οι ενδείξεις που έχει. Και είναι κ πιο οικονομικό. Από την άλλη δεν έχω κ πολύ σε εκτίμηση την Citroen σαν εταιρεία, συγκριτικά με τη Renault...P.S. Η γυάλινη οροφή του C4 Coupe ανοίγει???
-
Παντως πλακα πλακα η προταση του dimman δεν ειναι κι ασχημη!
Για 25000 ειναι σιγουρα value for money!**
dimman** τι διαφορες εχει το 2.0Τ με το GT ξερεις καθολου? (εκτος απο τα παραπανω αλογα εννοειται)
Το 2.0Τ εχεις? Απο προβληματα πως παει? -
Το C4 ειναι ελαφρώς πιο σπόρ (κυρίως λόγω καλύτερου τιμονιού), το Μεγκαν ειναι πιο άνετο. Έχει επίσης καλύτερα υλικά στο εσωτερικό (κατ' εμέ). Το C4 το τρίπορτο νομίζω οτι ειναι πιο όμορφο απο το facelifted Megane II - εγώ το θεωρώ το ομορφότερο hatchback αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Φαντάζομαι μιλάς για τα 1,6, σωστά;
Όσον αφορά το θέμα αξιοπιστία, να ξέρεις πως το Megane II όταν κυκλοφόρησε έβγαλε απίστευτα προβλήματα και γενικά θεωρείται αρκετά αναξιόπιστο, κάτι το οποίο έχει αλλάξει στα πιο πρόσφατα μοντέλα (μετά το 2005). Αντίθετα για το C4 δεν έχουμε ακούσει μέχρι στιγμής κάτι τρομακτικό - καλό θα ηταν να γίνεις μέλος στο Citroen forum και να διαβάσεις τι έχουν γράψει οι ιδιοκτήτες.
Απο 'κει και πέρα ειναι τι θα σου τύχει... (π.χ. monday car).
Αν έχεις budget μέχρι 25000 χτύπα το C4 2.0 VTS Coupe... Απίστευτο value for money και πολύ καλό οδηγικά...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Παντως πλακα πλακα η προταση του dimman δεν ειναι κι ασχημη!
Για 25000 ειναι σιγουρα value for money!**
dimman** τι διαφορες εχει το 2.0Τ με το GT ξερεις καθολου? (εκτος απο τα παραπανω αλογα εννοειται)
Το 2.0Τ εχεις? Απο προβληματα πως παει?Πέρα απο την ιπποδύναμη υπάρχουν διαφορές στο setup της ανάρτησης και σε λεπτομέρειες εσωτερικά - εξωτερικά. Έτσι ξέρω τουλάχιστον...
-
Ο χρήστης GiorgosH έγραψε:
dimman, ωραίο το Laguna αλλά τι να το πάρω να το κάνω εγώ που είμαι 25 χρονών? Να βάζω τα κουνέλια μου πίσω?ξέρω εγω κάτι κουνέλια για το πίσω κάθισμα
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
dimman, ωραίο το Laguna αλλά τι να το πάρω να το κάνω εγώ που είμαι 25 χρονών? Να βάζω τα κουνέλια μου πίσω?
ξέρω εγω κάτι κουνέλια για το πίσω κάθισμα
Για αυτά τα κουνελια παιρνεις grand espace. Ασε που αν χρειαστούν τα κουνελια να κοιμηθούν,αποκτάς ειδικό κουνελοκρέββατο...
(Απλά να προσέχεις τους μπακούρηδες στα φαναρια.)
-
Όσο ρωτάω και όσο μου απαντάνε τόσο δυσκολεύομαι πιο πολύ να αποφασίσω.. Τέσπα.. Σαν εταιρείες τι σύγκριση θα μπορούσατε να κάνετε? Επίσης απο άποψη service/ανταλλακτικών τι έχετε ακούσει για Citroen Vs Renault? Πιο ακριβή η 2η?
P.S. Όλα για τα κουνέλιααααααα....!!
-
Και οι 2 ειναι... γαλλικές με ότι συνεπάγεται αυτό...
-
Η Renault είναι ακριβότερη όμως.
-
γενικα μαλλον ειναι ακριβοτερη!
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Παντως πλακα πλακα η προταση του dimman δεν ειναι κι ασχημη!
Για 25000 ειναι σιγουρα value for money!**
dimman** τι διαφορες εχει το 2.0Τ με το GT ξερεις καθολου? (εκτος απο τα παραπανω αλογα εννοειται)
Το 2.0Τ εχεις? Απο προβληματα πως παει?Εγω είμαι κάτοχος μιας Laguna 2.0T Dynamique 170ps όπως φαίνεται και στην υπογραφή μου
Το αμάξι το έχω στην κατοχή μου εδώ και 6 μήνες περίπου και τώρα έχει περί τα 9000χλμ.
Το μόνο πρόβλημα που μου έβγαλε μέχρι στιγμής ήταν ένα τρέμουλο στο τιμόνι κατά το φρενάρισμα.Εντός εγγύησης μου αντικατέστησαν εμπρός δισκόπλακες των φρένων.Το πρόβλημα δεν μου το ξαναπαρουσίασε εως τώρα αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι είχαν όντως στραβώσει οι δίσκοι
Πιθανόν όπως λένε και μάλιστα κατηγοριματικά , άλλοι ιδιοκτήτες Laguna 2.0T ,ότι φταίνε τα τακάκια
Οι διαφορές τώρα με την Laguna 2.0T GT εντοπίζονται σε άλλη τουρμπίνα,έμβολα,στρόφαλο,αντλία λαδιού όσων αφορά τον κινητήρα.Σε διαφορετικά αμορτισέρ όσων αφορά την ανάρτηση. Στο εσωτερικό η μόνη διαφορά είναι το κόκκινο δερμάτινο σαλόνι.Τέλος εξωτερικά έχει άλλες ζάντες 17' , άλλες γρίλιες στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα , βαμμένα πλαστικά στο χρώμα του αμαξώματος και φώτα xenon. -
Ο χρήστης GiorgosH έγραψε:
?P.S. Όλα για τα κουνέλιααααααα....!!
-
GiorgosH,
Σήμερα πέρασα από Renault να κοιτάξω το Μεγκάν και κατά τύχη βρήκα έναν παλιό μου φίλο ο οποιός δουλεύει εκεί σαν μηχανικός. Οπότε τον πιάνω άκρη-άκρη και τον ρωτάω να μου πει από αξιοπιστία πως πάνε γενικά τα Μεγκάν.
Μου απάντησε: 'Και που είμαι μέσα στη Ρενώ τώρα και τα έχω όλα τα ανταλλακτικά στα πόδια μου, δεν θα το 'παιρνα.' Το πήρε μιά φορά για ένα ταξίδι και είχε μαζί του και ανταλλακτικά για κάποια μέρη της μηχανής, μην τυχόν και μείνει.
Πριν περάσω από Ρενώ είχα πάει από Χόντα μεριά, να δω το Civic. Καλό μου φάνηκε βρε παιδιά αλλά κάπως στενάχωρο (ιδιαίτερα πίσω, αν και είμαι μόνο 1.80). Οπότε μάλλον συμφέρει η έκδοση με την ηλιοροφή. Να βγαίνει το (πάνω) κεφάλι απ' έξω όταν... τα πράγματα στριμώχνονται. Πέρα από την πλάκα όμως, έχει κανείς άλλος εμπειρίες με το Civic; Το οδήγησε κανείς; Πάντως τα 7 χρόνια εγγύηση + 7 χρόνια οδική βοήθεια είναι κάτι που μπορεί κάποιος να το λάβει υπόψιν.
Πέρα από αυτά θα ήθελα να διορθώσω μία πρόταση που είχα κάνει προς το παληκάρι που ξεκίνησε το θέμα: που του πρότεινα περί πετρελαιοκίνησης.
Πιάνοντας τις τελευταίες μέρες κουβέντα με διάφορους μηχανικούς που ξέρω (συμπεριλαμβανομένου και του σημερινού στη Ρενώ), μου είπαν να αποφύγω τα πετρελαιοκίνητα.
Όχι γιατί δεν είναι καλή η τεχνολογία κλπ. Αυτά τα ξέρουμε. Μαμάτα είναι! Όσο καιρό εξετάζω την αγορά αυτοκινήτου, πάντα κοίταζα πρώτα τα diesel (όντας κάτοικος Βόλου) και μετά έπιανα βενζίνες. Ήμουν και αποφασισμένος να το ρισκάρω τις λίγες φορές που ερχόμουν Αθήνα μη με πιάσουν.
Αλλά τελικά από παντού αυτό που ακούω είναι ό,τι η ποιότητα καυσίμων γενικά ωχριά, και δεδομένου ότι το να αλλάξεις μπεκάκια σε σύγχρονο κινητήρα κοστίζει... τη μισή μηχανή, είπα να το αφήσω. (Μαμώ τους βενζινάδες! Επειδή είναι λαμόγια αυτοί θα πρέπει να πάμε αναγκαστικά σε βενζίνη... )
Τέλος πάντων Ελπίζω αυτά που γράφω να φανούν χρήσιμα στους υπόλοιπους ψάχνοντες.
Ντάφυ
ΥΓ. Με χαρά είδα το τόπικ να ξεφεύγει από τον πόλεμο A3 VS 147 VS Golf και να επανέρχεται σε κάτι πιό παραγωγικό. Στο κάτω κάτω αυτά ήταν και τα 3 μοντέλα που ο αρχικός γράφων ΔΕΝ ενδιαφερόταν.
-
Οσον αφορά την πετρελαιοκίνηση συμφωνω και επαυξάνω ότι καλή η πετρελαιοκίνηση αλλά επειδή το πετρέλαιο κίνησης της Ελλάδας είναι κακής ποιότητας είναι δεδομένο ότι θα πάρεις τον μισό κινητήρα στο χέρι....
Αυτό το επιβεβαιώνουν πολλοί ταρίφες εδώ στην ΘεσσαλονίκηΤώρα όσον αφορά το LAGUNA με τα 170 άλογα είναι καλή η τιμή αγοράς και σίγουρα εξοπλισμένο σαν αστακός ενώ οι ρεπρίζ του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ..είχε κάτι δοκιμές που αν θυμάμαι καλά έβγαζε κάτι 80-110 με 3η 3.5sec (άσυλληπτοι χρόνοι για όχημα με μονο 170 αλογάκια).
απλά η RENAULT έχει πολλά προβλήματα αξιοπιστίας (αποδεδειγμένα). Είχα ρενώ και πόνεσα..φίλοι είχα ρενώ και πόνεσαν..
Πάντως άκουσα για 4 χρόνια εγγύηση από την ρενώ. Αληθεύει;
-
Μπαααα....2 λένε..
-
Ο χρήστης trian έγραψε:
Μου απάντησε: 'Και που είμαι μέσα στη Ρενώ τώρα και τα έχω όλα τα ανταλλακτικά στα πόδια μου, δεν θα το 'παιρνα.' Το πήρε μιά φορά για ένα ταξίδι και είχε μαζί του και ανταλλακτικά για κάποια μέρη της μηχανής, μην τυχόν και μείνει.
Για γ@μώ τις υπερβολές... Μηχανικός της Renault το είπε κιόλας; Ωραίος...
Η αλήθεια είναι ότι ίσως και πάνω από το 50% των sedan από Τουρκία ήρθαν (εύχομαι να μην έρχονται ακόμη) με κάποιο χαζό-σοβαρό πρόβλημα, που διορθώνεται στα πλαίσια της εγγύησης (αλλά δυστυχώς με ψυχικό κόστος ανάλογα με το αν θα λυθεί αμέσως ή όχι το πρόβλημα). Γενικά από Τουρκία συχνά-πυκνά έρχονται παρτίδες... τούρκικες! Ακόμη και σε Toyota.
Αν δηλαδή αποφύγεις μοντέλα από Τουρκία έχεις πάνω από 50% επιπλέον πιθανότητες να πάρεις 'καλό' μοντέλο... Η φτήνια τρώει τον παρά! (για τα εργοστάσια που επένδυσαν-επενδύουν στην Τουρκία το λέω) -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Μου απάντησε: 'Και που είμαι μέσα στη Ρενώ τώρα και τα έχω όλα τα ανταλλακτικά στα πόδια μου, δεν θα το 'παιρνα.' Το πήρε μιά φορά για ένα ταξίδι και είχε μαζί του και ανταλλακτικά για κάποια μέρη της μηχανής, μην τυχόν και μείνει.
Για γ@μώ τις υπερβολές... Μηχανικός της Renault το είπε κιόλας; Ωραίος...
Η αλήθεια είναι ότι ίσως και πάνω από το 50% των sedan από Τουρκία ήρθαν (εύχομαι να μην έρχονται ακόμη) με κάποιο χαζό-σοβαρό πρόβλημα, που διορθώνεται στα πλαίσια της εγγύησης (αλλά δυστυχώς με ψυχικό κόστος ανάλογα με το αν θα λυθεί αμέσως ή όχι το πρόβλημα). Γενικά από Τουρκία συχνά-πυκνά έρχονται παρτίδες... τούρκικες! Ακόμη και σε Toyota.
Αν δηλαδή αποφύγεις μοντέλα από Τουρκία έχεις πάνω από 50% επιπλέον πιθανότητες να πάρεις 'καλό' μοντέλο... Η φτήνια τρώει τον παρά! (για τα εργοστάσια που επένδυσαν-επενδύουν στην Τουρκία το λέω)Το παλιο 4 θυρο ερχοταν από Τουρκία? Μου είχαν πει πως όχι(εχω ενα τετοιο γι αυτό ρωταω)
-
σκεφτεσαι να το δωσεις?
Αγορα hatchback μεχρι 25.000