Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 29
    • Best 0
    • Groups 0

    trian

    @trian

    Java programmer - φωτογραφία, αυτοκίνητο, μουσική, ελληνικά

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    29
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Πήλιο

    trian Unfollow Follow

    Latest posts made by trian

    • RE: Αγορα hatchback μεχρι 25.000

      GiorgosH,

      Σήμερα πέρασα από Renault να κοιτάξω το Μεγκάν και κατά τύχη βρήκα έναν παλιό μου φίλο ο οποιός δουλεύει εκεί σαν μηχανικός. Οπότε τον πιάνω άκρη-άκρη και τον ρωτάω να μου πει από αξιοπιστία πως πάνε γενικά τα Μεγκάν.

      Μου απάντησε: 'Και που είμαι μέσα στη Ρενώ τώρα και τα έχω όλα τα ανταλλακτικά στα πόδια μου, δεν θα το 'παιρνα.' Το πήρε μιά φορά για ένα ταξίδι και είχε μαζί του και ανταλλακτικά για κάποια μέρη της μηχανής, μην τυχόν και μείνει.

      Πριν περάσω από Ρενώ είχα πάει από Χόντα μεριά, να δω το Civic. Καλό μου φάνηκε βρε παιδιά αλλά κάπως στενάχωρο (ιδιαίτερα πίσω, αν και είμαι μόνο 1.80). Οπότε μάλλον συμφέρει η έκδοση με την ηλιοροφή. Να βγαίνει το (πάνω) κεφάλι απ' έξω όταν... τα πράγματα στριμώχνονται. Πέρα από την πλάκα όμως, έχει κανείς άλλος εμπειρίες με το Civic; Το οδήγησε κανείς; Πάντως τα 7 χρόνια εγγύηση + 7 χρόνια οδική βοήθεια είναι κάτι που μπορεί κάποιος να το λάβει υπόψιν.

      Πέρα από αυτά θα ήθελα να διορθώσω μία πρόταση που είχα κάνει προς το παληκάρι που ξεκίνησε το θέμα: που του πρότεινα περί πετρελαιοκίνησης.

      Πιάνοντας τις τελευταίες μέρες κουβέντα με διάφορους μηχανικούς που ξέρω (συμπεριλαμβανομένου και του σημερινού στη Ρενώ), μου είπαν να αποφύγω τα πετρελαιοκίνητα.

      Όχι γιατί δεν είναι καλή η τεχνολογία κλπ. Αυτά τα ξέρουμε. Μαμάτα είναι! Όσο καιρό εξετάζω την αγορά αυτοκινήτου, πάντα κοίταζα πρώτα τα diesel (όντας κάτοικος Βόλου) και μετά έπιανα βενζίνες. Ήμουν και αποφασισμένος να το ρισκάρω τις λίγες φορές που ερχόμουν Αθήνα μη με πιάσουν.

      Αλλά τελικά από παντού αυτό που ακούω είναι ό,τι η ποιότητα καυσίμων γενικά ωχριά, και δεδομένου ότι το να αλλάξεις μπεκάκια σε σύγχρονο κινητήρα κοστίζει... τη μισή μηχανή, είπα να το αφήσω. (Μαμώ τους βενζινάδες! Επειδή είναι λαμόγια αυτοί θα πρέπει να πάμε αναγκαστικά σε βενζίνη... )

      Τέλος πάντων Ελπίζω αυτά που γράφω να φανούν χρήσιμα στους υπόλοιπους ψάχνοντες.

      Ντάφυ

      ΥΓ. Με χαρά είδα το τόπικ να ξεφεύγει από τον πόλεμο A3 VS 147 VS Golf και να επανέρχεται σε κάτι πιό παραγωγικό. Στο κάτω κάτω αυτά ήταν και τα 3 μοντέλα που ο αρχικός γράφων ΔΕΝ ενδιαφερόταν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      trian
    • RE: Αγορα hatchback μεχρι 25.000

      Ο χρήστης GiorgosH έγραψε:
      Είδα το Megane και είναι αυτή τη στιγμή 1ο στις προτιμήσεις μου. Opel Astra δεν συζητάω κάν και το Α3 πιστεύω θα μου βγει αρκετά ακριβά. Για την 147 δεν έχω καθόλου γνώμη αλλά 'ακούω' διάφορα για τα ηλεκτρονικά της, όπως επίσης και για το C3 Coupe..
      Να σημειώσω επίσης ότι θέλω ηλιοροφή (είδα τη γυάλινη του Megane & τρελάθηκα) και οθόνη (για GPS/διάφορες λειτουργίες).
      Προτάσεις..?

      Ομοίως τρελάθηκα με το μεγκάν. Γενικά το βλέπω σαν πολύ φιλικό αμάξι και αν καταλήξω σε 1.6/βενζίνη είναι μεσ' στην καρδιά μου (να ερχόταν και το 2.0/diesel πριν το καλοκαίρι, ακόμα καλύτερα, αλλά πού...). Κατά γενική παραδοχή όχι η λογικότερη λύση στην κατηγορία αλλά μερικά πράγματα απλά μας αρέσουν. Το μόνο που δεν είμαι σίγουρος είναι η αξιοπιστία, για την οποία ακούω διάφορα (από Ιαπωνόφιλους όμως).

      Για την 147 κοιτά λίγο και τα 2 ή 3 αστέρια στα Crash Tests... Καλά πώς οδηγάμε εμείς, άμα έρθει ο καβλωμένος από απέναντι και η ενεργετική ασφάλεια δεν σε γλιτώνει;

      C3/C4... χμμμ, πολλά ηλεκτρονικά. Ομοίως έχω ενδοιασμούς με την αξιοπιστία της (αν και κάποτε ήταν 1η επιλογή το C4). Αλλά φίλος (καρά-Ιαπωνόφιλος βέβαια) που δουλεύει σε οδική βοήθεια μου είπε ότι όλο τέτοια μαζεύει. Πόσο τσιμπημένο ήταν το σχόλιο, δεν ξέρω. Από την άλλη βέβαια, αφού κοιτάς πολύ την εμφάνιση, μία C4 VTS με ηλιοροφή (δες την!) νομίζω δεν θα σε χάλαγε

      (Μετά βεβαίως η επερχόμενη... βλεμματο-παγίδα είναι το νέο Civic με κόντα 25-26 χιλιάρικα απ' ό,τι άκουσα για την έκδοση με ηλιοροφή. Και έχει και αρκετή δύναμη ο κινητήρας για να μπορούμε να μιλάμε για 'επαρκή' ενεργετική ασφάλεια.)

      Κανείς με σχόλια εμπειρίες για C4/Megane?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      trian
    • RE: Αγορα hatchback μεχρι 25.000

      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
      αλλά το new civic 5d έχει και γυάλινη ηλιοροφή extra.....
      έχουμε καμια Pic απο το αμάξι με την γυάλινη οροφή .... ?

      Μπές στο http://www.honda.co.uk και ακολούθα το λίνκ που έχει για το νέο civic, με τη χορωδία.

      Εκεί πήγαινε Explore --> Feel Excited και θα βρεις βίντεο

      Πάντως άμα ήταν το ίδιο καλό και στα κρατήματα / άνεση (τουλάχιστον απ' ότι διάβασα στο τρέχον τεύχος), δεν θα κοιτούσα τίποτ' άλλο. Όσο καλά και να είναι τα άλλα, το αμάξι το παίρνεις για να το οδηγάς (ακόμα). Τώρα, ακόμα ψάχνομαι.

      Ίδωμεν...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      trian
    • RE: + KAI - ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΕ!

      Suzuki Vitara 5θ 1.6 μοντέλο 3/97, 190.000+ χιλιόμετρα

      ΣΥΝ:

      • ύψος (χαίρω πολύ βέβαια, τζιπ είναι)
      • περνάς από λακούβες και λοιπές κακοτεχνίες απροβλημάτιστα (σε λογικά πλαίσια φυσικά). Όποτε μπαίνει μέσα ένας φίλος μου, κάτοχος Fiat Punto Sporting '97, όλο τρώγεται για το πώς περνάω 'ντουγρού' εκεί που αυτός κόβει και κάνει ελιγμούς αποφυγής.
      • αξιοπιστία (8+ χρόνια τώρα, με καμιά 175.000 ήρεμα χιλιόμετρα από τον πατέρα μου και καμιά 15αριά... πιό άγρια από 'μένα). Πρίν 1 μήνα αλλάξαμε μόνο τον πίσω υαλοκαθαριστήρα. Αλλιώς απροβλημάτιστο. Βεβαίως όμως τα σέρβις του τα κάνουμε τακτικότατα και γενικώς προσέχουμε πολύ να το διατηρούμε καλοσυντηρημένο.
      • επιλογή πισωκίνητο/τετρακίνητο. Γενικά είναι όλα τα λεφτά και βοηθά και στην κατανάλωση. (και με την κατανάλωση που έχει δεν ξέρω τί θα έπινε με μόνιμη τετρακίνηση)
      • κοντές σχέσεις. Φορτωμένο 3 άτομα και 7 τσουβάλια χώμα είπα να δοκιμάσω το κοντό και... έμεινα με το στόμα ανοιχτό... Άμα δεν έχετε βάλει κοντές σχέσεις σε τετρακίνητο που τις διαθέτει, μην ανοίξτε το στόμα σας να το κρίνετε
      • είπα ότι είναι πισωκίνητο;;; και αρκετά παιχνιδιάρικο και εύκολο (τηρουμένων των αναλογιών φυσικά). Σε βρεγμένο πηλιορείτικο δρόμο άμα έχεις ορέξεις... δύσκολα μαζεύεται η ουρά (και ενίοτε απαιτεί και σύνεση)
      • ό,τι πιό φτηνό μπορείς να πάρεις με πραγματικές εκτός δρόμου ικανότητες και κάτω από 2 λίτρα / 1.5 τόνο.
      • δε σπάει δε χαλάει και όλα τα κλασικά των ιαπωνικών.
      • γενικά καλή ποιότητα κατασκευής: τώρα τελευταία άρχισε κάτι τριγμούς, κι έχει περάσει από άπειρες κακοτοπιές τόσα χρόνια.
      • ακόμα περνάει το 'λούστρο' του στο ωραίο φύλο, αν και δεν τα κρύβει τα χρονάκια του
      • σκυλί. Δεν φοβάσαι να το φορτώσεις και να το 'κακομεταχειριστείς' στη δουλειά.

      ΠΛΗΝ:

      • κινητήρας (ψόφιος κάτω από τις 3000 και πάνω από τις ~5500)
      • κατανάλωση (πίνει!!!). Ο πατέρας μου που το πάει ήρεμα θέλει μιά φορά τη βδομάδα γέμισμα (μέσος όρος 180χλμ/βδομάδα, 95% εκτός πόλης). Εγώ σε κάτι φάσεις... χαράς (βραδυνή διαδρομή Μηλιές - Βόλο 28χλμ με άδειο δρόμο και μπόλικες ορέξεις ) έβλεπα να φτάνω στον προορισμό μου (μετά από ~22-23 λεπτά) και το τεπόζιτο να έχει αδειάσει κατά 1/4...
      • σασμάν: πολλές φορές δυσκολεύεται να κουμπώσει η 2α (θέλει λίγο πάτημα, σε ανέβασμα από 1η). Αυτό το είχα παρατηρήσει και στο μοντέλο της έκθεσης όταν ήταν να το αγοράσουμε.
      • πρακτικότητα: χώροι για μικροαντικείμενα πρακτικά ανύπαρκτοι (θεωρητικά έχει κατιτίς πίσω απ' το χειρόφρενο)
      • χώροι αποσκευών: μικροί δεδομένου του συνολικού μεγέθους. Είδα τί έχει το forester και έμεινα.
      • άνεση: μέτρια, αν και δεν είναι τραγικά τα πράγματα (ή τουλάχιστον έχω συνηθίσει)
      • πολλοί θα πουν ότι γενικά η ποιότητα του εσωτερικού δεν είναι η καλύτερη, αλλά τηρουμένων των αναλογιών (κόστος + τί προσφέρει) είναι αποδεκτή. Εμένα πάντως δεν με χαλάει.
      • αεροδυναμικοί θόρυβοι. Στην εθνική το κρατάω στα 120 για 2 λόγους: 1. η κατανάλωση που προανέφερα και 2. γιατί από κεί και πάνω ξεχνάς ράδιο/CD και φυσικά θέλει να φωνάζεις για να σε ακούει ο συνοδηγός.
      • θερμομόνωση κεντρικής κονσόλας: Σκηνικό: ταξιδεύεις το χειμώνα (κυρίως στην εθνική με 110+ χαω) και είτε λειτουργεί το καλοριφέρ, είτε απλά το έχεις κλειστό με γυρισμένο το διακόπτη να φέρνει ζεστό αέρα απ' έξω. Αποτέλεσμα: μετά από κάμποση ώρα το CD δεν παίζει καλά. Διάγνωση: βγάζω το δισκάκι και καίει. Αφαιρώ την πρόσοψη του CD player και από μέσα η κεντρική μονάδα καίει ολόκληρη ('ζεματάει' που λέμε εδώ). Το πώς έχει αντέξει πάντως τόσα χρόνια, θαύμα είναι (άμα αναρωτιέστε, Kenwood είναι).

      Αυτά.

      ΥΓ. Πάντως τώρα που κοιτάζω να πάρω δική μου κούρσα (segment C) και σκέφτομαι τί πίνει το δικό μας, ελπίζω τα 1600άρια του segment (ή το 1800άρι civic) να μην έχουν παρόμοιες καταναλώσεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      trian
    • RE: Αγορα hatchback μεχρι 25.000

      Ο χρήστης koralli έγραψε:
      Αληθεια επι τη ευκαιρια γυρο πιστας για το Civic γιατι δεν ειδαμε?

      Πραγματικά ελπίζω να μην είναι επειδή ξενέρωσαν με τίποτα κρατήματα ή την παρεμβατικότητα του VSC. (fingers crossed, που λένε). Άντε να εμφανιστεί στις αντιπροσωπείες να μπορέσουμε να έχουμε και προσωπική άποψη από κανά τεστ ντράιβ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      trian
    • RE: Αγορα hatchback μεχρι 25.000

      Μόλις διάβασα το αρχικό post που ξεκίνησε το thread άρχισα να ανησυχώ μήπως υπνοβατώ το βράδυ και έρχομαι και γράφω στο φόρουμ...

      Με την διαφορά ότι το αμάξι το θέλω για εκτός πόλης διαδρομές ως εξής:

      1. για τα βουνά του Πηλίου, με όλες τις ωραίες στροφές
      2. ταξίδια στην εθνική (Βόλο-Αθήνα, Βόλο-Σαλονίκη)

      Κοιτάω πολύ το κόστος χρήσης (κατανάλωση/αξιοπιστία/υποχρεώσεις προς το κράτος, οπότε 2.0L μάλλον μόνο για diesel, που εδώ στο Βόλο με παίρνει να το σκέφτομαι). Από την άλλη είμαι μάλλον πιό καβλωμένος με στενούς επαρχιακούς δρόμους και η καλή οδική συμπεριφορά είναι στα 'must'.

      Επειδή λοιπόν περνάω τα ίδια με τον φίλο μου kantoniou, είπα να συνεισφέρω κι εγώ τις δικές μου παρατηρήσεις / απορίες.

      Από το στόχαστρο πέρασαν τον τελευταίο χρόνο τα παρακάτω μοντέλα:

      1. Ford Focus 1.6 (115hp)
      2. Renault Megane 1.6
      3. Citroen C4 1.6
      4. Honda Civic 1.8 (το καινούριο)
        Απέρριπτα Μάζντα 3 κυρίως λόγω κόστους (θα μου πείτε τώρα κοιτάω το Civic), Άλφα 147 λόγω 2 αστεριών στο Euro NCAP και πολλά άλλα μοντέλα λόγω είτε τιμής είτε λόγω άλλων παραγόντων (συμπεριλαμβανομένων και υποκειμενικών πολλές φορές)

      Τώρα τελευταία προστέθηκε και το Golf GT (5) με όλα τα καλούδια που υπόσχεται.

      (Από τα παρακάτω αν κάποιος έχει μία ενημερωμένη γνώμη, παρακαλώ ας μας πει 🙂 )

      Ξεκινώντας λοιπόν από το Focus, τώρα τελευταία όλο και ακούω για προβλήματα αξιοπιστίας γενικά και μου μπαίνουν ψύλλοι στ' αυτιά.

      Για το Megane και το Citroen αυτό που με κρατάει από το να πω 'ναι' είναι διάφορα που ακούω για αξιοπιστία. Θα πείτε βέβαια, 'τα ακους από ιαπωνόφιλους αυτά' αλλά παιδιά πραγματικά δεν ξέρω τί να πιστέψω.)

      Πάντως το megane είναι πολύ φιλικό απ' ό,τι εμπειρία έχω μαζί του (λίγη) και ενδόμυχα δεν το έχω απορρίψει.

      Το citroen καλό είναι αλλά αυτά τα πολλά ηλεκτρονικά που έχει... άμα αρχίσουν να χαλάνε... (?) Γενικά αυτό που το έκοψε το C4 ήταν ο φόβος της αξιοπιστίας. Ιδιαίτερα όταν ένας γνωστός μου που δουλεύει σε οδική βοήθεια μου είπε ότι όλο C4 μαζεύει.

      Και πάμε από Ιαπωνία μεριάααα... Civic λοιπόν. Διάβασα ό,τι μπορούσα να βρώ, το είδα κι από κοντά στην έκθεση στην Αθήνα, μπήκα και στο αγγλικό site της Honda που έχουν μία πολύ... ζουμερή παρουσίαση του μοντέλου. Όλα καλά μέχρι εδώ. Μέχρι που πήρα το τρέχον τεύχος των 4Τ και η εντύπωση που αποκόμισα από το άρθρο ήταν ότι ο δημοσιογράφος κατέβαλλε συνειδητή προσπάθεια να μην το θάψει οδηγικά το αυτοκίνητο (όχι και... το καλύτερο κράτημα, υπερβολικά παρεμβατικό ESP ή όπως το λένε, μέτρια άνεση κλπ). Και ξενέρωσα. Βρε Honda, αυτοκίνητα φτιάχνεις, όχι ψυγεία. Καλή και η εμφάνιση και το διαστημικό λούκ, αλλά το αυτοκίνητο το παίρνεις για να το οδηγάς, μαμώτο! Τι να την κάνω την επιθετική εμφάνιση άμα η ουσία υπολείπεται; (ναι ρε παιδιά, ξενέρωσα κάπως γιατί περίμενα πώς-και-πώς να μάθω για το αυτοκίνητο αυτό)

      Και τέλος το golfaki... Καλό ακούγεται, μόνο που να δούμε τί σόι αξιοπιστία θα βγάλει. Γιατί ο κινητήρας είναι πολύπλοκος και αυτό θα συνεπάγεται ακριβή επισκευή μετά τα 2 (+2) χρόνια της εγγύησης.

      (Εδώ θα ήθελα παρατηρήσεις από τους πιό ενημερωμένους χρήστες του φόρουμ γιατί δεν γίνεται, όλο και κάποια μαλ... θα έγραψα.)

      Θα παρατηρήσατε ότι οι επιλογές κυμάνθηκαν και από τα πιό ήπια (~115hp) μέχρι τα πιό άγρια (140/170hp). Προσωπικά θα προτιμήσω κάτι παραπάνω από τα 115 άλογα (ενεργετικής ασφάλειας γαρ), αρκεί η κατανάλωση να είναι λογική (για την εκάστοτε αποδιδόμενη ισχύ).

      Τώρα, μιάς και ψυλλιάστηκα πως θα γίνεται πολλή χρήση εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης, θα ήθελα να επισημάνω στον φίλο μας και τα πετρελαιοκίνητα που, πέρα από τις υποχρεώσεις ενός δίλιτρου (τέλη/ασφάλιστρα) ίσως βγουν πιό οικονομικά, ιδίως αν κάνει πολλά χιλιόμετρα.

      Εδώ ο χορός έχει ώς εξής:

      1. Skoda Octavia 2.0l/140hp, άμεσα διαθέσιμο
      2. VW Golf 2.0l/140hp με επίπεδο εμφάνισης/εξοπλισμού όπως ένα 1.4/1.6fsi. Άμεσα διαθέσιμο.
      3. VW Golf 2.0l/170hp με επίπεδο εμφάνισης/εξπολισμού το ίδιο με τα GT/GTi και λογικά πιό ακριβό από το (2). Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας (ρώτησα την κεντρική αντιπροσωπεία αυτή τη βδομάδα)
      4. Reanult Megane (face lift) σε 1.5/105hp / 1.9/130hp και 2.0/150hp, διαθέσιμα από Σεπτέμβριο/Οκτώβριο (πάλι πήρα και ρώτησα στα κεντρικά της Renault, αφού περίμενα ~1 μήνα να απαντήσουν σε email).

      Ελπίζω να βοηθάω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      trian
    • RE: Drift vs Γραμμές :)

      Ο χρήστης opterios έγραψε:

      Είναι σαν να έχω μία (εντάξει, ξέρω, ψευδή) αίσθηση ότι δεν μπαίνω καλά σε μιά στροφή άμα δεν πετάξει έστω και λίγο κώλο.

      Τι αμάξι οδηγείς;

      Suzuki Vitara 5D 1.6 του 1997.

      Άμα ξεπεράσεις τον αρχικό φόβο που προκαλούν οι κλίσεις, είναι αρκετά διασκεδαστικό. Μόλις 'γονατίσει' στη στροφή είσαι ελεύθερος να... σκουπίσεις. Εκεί που είναι εκτός στοιχείου όμως είναι τα S-άκια (και ενίοτε αν το παρακάνεις με το πλάι), με τις απότομες μεταφορές φορτίου.

      αυτά 🙂

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      trian
    • RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)

      pentraks για το παλιό Terios αναφερόμουν.

      Jacob, συμφωνώ. Αναφερόμουν στους κινητήρες βενζίνης, που είναι της Suzuki. Ξέρω για τον multijet, ο οποίος όμως πρακτικά θα μείνει στα χαρτιά για τα Ελληνικά δεδομένα.

      Να πω την αλήθεια τώρα που εξετάζω την αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου δικού μου (το vitara είναι... δανεικό), εξέτασα πολύ σοβαρά την αγορά ενός diesel (ιδιαιτέρως αφού το θέλω για μετακινήσεις εκτός πόλης και αφού στο εξωτερικό παλιότερα οδηγούσα diesel αμάξι) αλλά κόλλησα σε 2 πράγματα:
      (1) το γενικό φόβητρο του κ*λο-κράτους μας περί πετρελαιοκίνητων, αν και δεν με έχουν σταματήσει ποτέ τόσα χρόνια όποτε έρχομαι στην Αθήνα. Αλλά ένα βράδυ να θες να βγεις, να σε σταματήσουν για αλκοτέστ, να σε βρουν καθαρό και να σου τον φορέσουν λόγω κινητήρα;;;
      (2) το κόστος επισκευής ενός diesel, με δεδομένη τη νοθεία στο πετρέλαιο που κάνουν οι φίλοι μας βενζινάδες 'για να τα βγάζουν πέρα' κι αυτοί οι καημένοι.

      Onyx, συμφωνώ απόλυτα, ιδίως με την πρώτη γραμμή. Και τα μεγάλα πλασάρονται σαν είδος πολυτελείας (και αρχίζει ο μέσος όρος να είναι 1.5 τόνος) και τα μικρά είναι ανεπαρκή, όπως είπες. Μάλλον κοροϊδία.

      Τα G.Vitara/Vitara γενικά θα τα απέφευγα λόγω κινητήρα. Πίνουν τα γαμ... είτε πας χαλαρά, είτε πας σα διάολος [ 1/4 του ντεπόζιτου σε 28χλμ ορεινής διαδρομής (Μηλιές - Βόλο) πλακωμένος λέει κάτι; 😐 ]. Και στο 1.6 το καινούριο ο κινητήρας δεν είναι πολύ πιο δυνατός, ιδιαίτερα τη στιγμή που το αμάξι έχει γενικά... παχύνει.

      Το HRV μάλλον βγάζει νέο μοντέλο μέσα στον επόμενο χρόνο.
      Η Toyota μάλλον κάτι ετοιμάζει για να αντικαταστήσει την 3θυρη έκδοση του προηγούμενου RAV4.

      Για την Toyota που λες είδα τις φώτο από την έκθεση αλλά ελπίζω να μην βγει έτσι. Αλλά και έτσι να βγεί, άμα το κάνουν μηχανικά άρτιο, χαλάλι. Για το Honda έχεις ακούσει κάτι ή είναι καθαρά εκτίμηση σου;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      trian
    • RE: Drift vs Γραμμές :)

      Ντριφτ!!!

      Καλές οι γραμμές και τεχνικές, αλλά όλο και πιάνω τον εαυτό μου ασυναίσθητα να ντριφτάρει (έστω και λίγο) σε κάθε στροφή, εδώ στα βουνά του Πηλίου 🙂

      Είναι σαν να έχω μία (εντάξει, ξέρω, ψευδή) αίσθηση ότι δεν μπαίνω καλά σε μιά στροφή άμα δεν πετάξει έστω και λίγο κώλο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      trian
    • RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)

      Καιρός ήταν... 🙂

      Αν θες να πάρεις κάτι εκτός δρόμου και κάτω από 2 λίτρα οι επιλογές που έχεις είναι πολύ περιορισμένες και γενικά όχι ό,τι καλύτερο.

      Να εξηγηθώ: Κάτω από 2 λίτρα έχουμε:

      • Honda HRV, του οποίου σταματάει η παραγωγή και γενικά δεν χαίρει κάποιας ιδιαίτερης φήμης (προσωπικά το πιό αξιοπρεπές απ' όλα)
      • Suzuki Ignis, το οποίο γενικά δεν έχει λάβει καλές κριτικές (πίσω ανάρτηση είναι το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό)
      • Suzuki SX4 / Fiat Sedici, (ένα κινητήρα της προκοπής ρε παιδιά!)
      • Daihatsu Terios (ας σοβαρευτούμε λίγο, ε...)

      (διορθώστε με για τα παραπάνω αν ξεφεύγω πολύ)

      Οδηγώ ένα Vitara 1.6 5θ για 8+ χρόνια (28/3 μπήκε στον 9ο 🙂 τώρα και από ό,τι άλλο suzuki έχω μπει, ένα παράπονο έχω: να δω τη suzuki να βγάζει καλούς κινητήρες (σε απόδοση + κατανάλωση). Εντάξει, δε σπάει, δε χαλάει (πού να χαλάσει όταν κάνεις σέρβις ανά 7.5Κ χλμ?) αλλά παραπέρα... 😞

      Παρεκτράπηκα, αλλά το θέμα της υπόθεσης είναι ότι οποιαδήποτε νέα καταχώρηση στην κατηγορία των μίνι-SUVοειδών είναι ευπρόσδεκτη. Ιδιαίτερα άμα είναι και αξιοπρεπής.

      Τριαντάφυλλος

      ΥΓ. Τώρα που το σκέφτομαι, λέτε να είδε η Nissan την κίνηση της Honda και πάει να καλύψει το κενό;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      trian
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr