Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 72
    • Best 0
    • Groups 0

    antreas25

    @antreas25

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    72
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    antreas25 Unfollow Follow

    Latest posts made by antreas25

    • RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )

      To θέμα με έχει προβληματίσει και εμένα τον ίδιο. Τελικά συμπέρανα βλέποντας και ένα σύστημα από κοντά και μιλώντας με αρκετούς, τόσο που το εγκατέστησαν όσο και με φίλο που τα τοποθετεί ότι μπορεί να κάνει κάποια πολύ μικρή μείωση στην κατανάλωση που πάντοτε εξαρτάται από τον ίδιο τον κινητήρα... (πόσο οικονομικός είναι..) και την λύση. Γενικά όμως υπαρχουν αρκετές περιπτώσεις που δεν έχει κάνει και πολλά πράγματα. Επίσης μου έχουν πει ότι οι διαφορές από σύστημα σε σύστημα είναι ιδιαιτέρα σημαντικές (είδος κυψέλης, έλεγχος τάσης-έντασης, εγκέφαλος, ηλεκτρολύτης, σημείο έγχυσης υδρογόνου κτλ).
      Ο φίλος που τοποθετεί μου είπε να περιμένω και να μην βάλω γιατί ακόμα 'πειραματίζονται τα μαστόρια' με το σύστημα και δεν θα το πρότεινε σε δικούς του ανθρώπους ακόμα. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι η έγχυση υδρογόνου μπορεί να οδηγήσει σε ραγίσματα και σε φθορές σε χάλυβες υψηλής αντοχής.. όπως αυτούς των κινητήρων
      Δείτε για παράδειγμα εδώ: http://www.virginia.edu/ms/faculty/gang ... roofed.pdf.
      Η αστοχία με το υδρογόνο συμβαίνει επειδή το άτομο του υδρογόνου είναι πολύ μικρό και επηρεάζει την κρυσταλλική δομή των κραμμάτων...(δεν μιλάω διαστημικά πράγματα..) Γενικά σε εξοπλισμό που διαχειρίζεται υδρογόνο, προτιμούνται επινικελομένοι χάλυβες και άλλα σχετικά υλικά ειδικά σχεδιασμένα για αύτο..

      Απο την άλλη, στους 4τροχούς που δοκιμάσανε 'ενα σύστημα σε ένα Ι30 λένε ότι έκανε καμία 20-25% οικονομία ... και είχε τελικά το Ι30 κανά 2 ίππους παραπανω στις μεσαίες στροφές, ενώ είναι και πιο γεμάτη καμπύλη..Η μέγιστη ιπποδύναμη μεταβλήθηκε ελάχιστα. Το σύστημα που είχανε αυτοί τραβούσε πολύ λίγο ρεύμα και νομίζω ότι ήταν καθαρού υδρογόνου, δούλευε με πολύ μικρές εντάσεις..... και από όσο θυμαμαί δεν ήταν υδροξείλιου..Γενικά φαίνεται ότι μπορεί να βελτιώνει λίγο την κατανάλωση. Το μεγάλο ερώτημα γιατί οι κατασκευαστές δεν το ενσωμάτωσαν, απαντιέται από το γεγονός ότι κανείς δεν εγγυάται την μακροζωϊα του συστήματος. Γενικά τα τροφοδοτικά και οι λύσεις που έχω δει είναι εντελώς πρόχειρες και παρακινδυνευμένες.. άλλωστε τα συμφέροντα στο κόσμο του πετρελαίου είναι μεγάλα και φιμώνουν κάθε νέα τεχνολογία....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      antreas25
    • RE: KIA Forum

      αα.. και ξέχασα το σημαντικότερο αν τελικά καταλήξεις παζάρεψε το... Άυτή την εποχή όλοι υποκύπτουν.. .προκειμένου να διατηρήσουν τη θέση τους πωλούν και με μειωμένο όφελος ή μηδενικό.. (σκέφτονται το ξεστοκάρισμα, το κέρδος από τα σέρβις, το στόχο, ή ότι δεν πούλησαν τίποτα αυτό το μήνα..) Γενικά πάρε 2-3 προσφορές εναλλακτικές όχι μόνο για το picanto αλλά και για άλλο, π.χ για το renault twingo, το C1, το Ι10 και πάνε με τις προσφορές στην αντιπροσωπία να τα βάλεις κάτω... έτσι θα αναγκαστούν να 'κατεβάσουν τα βρακάκια τους' xexe

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antreas25
    • RE: KIA Forum

      Γενικά είναι εντελώς ακατάλληλη εποχή για αγορά νέου αυτοκινήτου λόγω της κρίσης και λόγω του ότι μέχρι το τέλος του έτους ακόμα περισσότερα ελαφρώς μεταχειρισμένα θα πουλιούνται εξευτελιστικά φτηνά (κατασχέσει από τράπεζες) λόγω αδυναμίας πληρωμής δανείων. Επίσης μπορεί να ανοίξει εντελώς η αγορά για μεταχειρισμένα από άλλες χώρες της ΕΕ. Δεν βλέπω την Ελλάδα να κρατά πολύ ακόμα τον φόρο στα μεταχειρισμένα από ΕΕ.... Σαφώς δεν λέω ότι θα πρέπει να βασιζόμαστε στην ατυχία-δυστυχία του άλλου, αλλά δες τε το και αλλιώς: Η αγορά ενός καινούργιου σημαίνει εξαγωγή συναλλάγματος, ενώ ενός μεταχειρισμένου απλώς εσωτερική συναλλαγή στα σύνοράκια μας.. Και ας μην βιαστούν κάποιοι ανώμαλοι 'εξυπνοι'¨να πουν ευρώ δίνουμε εξώ αν είναι ευρωπαϊκό... απλώς αυτά που δίνουμε δεν ξανάρχονται..
      Αν πάλι επιμένεις εδώ και τώρα και καινούργιο, νομίζω ότι επειδή η βενζίνη θα φύγει και άλλο στα ύψη, να δεις το 1000ακι είναι καλύτερο από το 1200. Ειδικά αν μιλάτε για τίποτα picanto, δεν έχει και τέλη!! (99 γρ). Οι περισσότεροι οδηγοί έχουν αρχίσει να μην τρέχουν, λόγω οικονομίας στη βενζίνη... και πολλές φορές με βλέπω και εμένα να οδηγώ πολύ οικονομικά και συντηρητικά...σαν να συμμετέχω σε διαγωνισμό ...οικονομίας..

      Πάντως ξαναλέω, όποιος περιμένει θα βγει σίγουρα κερδισμένος φέτος αν αναβάλλει την αγορά.. το πολύ πολύ να φύγουμε από το ευρώ στο τέλος, και να γλιτώσει και τα ευρουδάκια του... καθώς μετά θα τίθεται βιοποριστικό θέμα και όχι αγορας τουτου...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antreas25
    • RE: ΕΠΕΙΓΟΝ!!! ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

      Tελικά τι έγινε με το πρόβλημα;; Το σβήσιμο εν κινήσει ήταν ένα από τα προβλήματα που είχε το συγκεκριμένο μοντέλο και νομίζω ωφείλεται στο γεγονός ότι δεν αναροφά καθόλου αέρα το ντεπόζιο από την βαλβίδα στο άνω μέρος (δηλ. όσο οδηγείς δημιουργείται υποπίεση στορεζερβουάρ, καθώς καταναλώνεται η βενζίνη). Ακούγεται απλό αλλά το έχουν αναφέρει σε ξένο φόρουμ και μαζί και τη λύση...

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      antreas25
    • RE: Suzuki Splash & Opel Agila 2008

      Xαίρομαι που συμφωνείς με την απόψη μου περί αναιμικού κινητήρα.. ειδικά στις χαμηλές στροφές.

      Σε αναφορά με το ρολόι που πάει μπροστά..εμένα το ρολόι πάει πίσω.....!! χεχ αλλα τί να κάνουμε, να αλλάξουμε κατράν για το ρολοι που θέλει 10 λεπτρά το μήνα μπροστά;;

      Τα λάστιχα δεν μου φαίνονται τραγικα.. κάθε άλλο τα δικά μου είναι πολύ καλά (ίσως είναι θέμα παρτίδας λογικά..) Τα φρένα είναι σχετικά αποτελεσματικά.. απλώς υστερούν σε αίσθηση γιατί νιώθεις ότι τελείωνουν νωρίς.

      Τώρα βέβαια ομολογώ ότι σαν θέση οδήγησης υπερέχει απο πολλά αμάξια είναι ιδανικό για κοντούς οδηγους και για άτομα που θέλουν να κάθονται ψηλά..

      Όπως και να έχει όταν το πήρα ήταν πολύ πολύ καλη τιμή γιατί μου κόστισε με το κλειδι στο χέρι + παρκαδόρο + συναγερμό 12000. Πάντως όλα τα μικρά είναι μετρίως φτιαγμένα.. ακόμα και τουοτα yaris νεο έχω δει με προβλήματα.... ειναι της εποχής φαινόμενα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antreas25
    • RE: Suzuki Splash & Opel Agila 2008

      Eχω το Agila από την αρχή του χρόνου...Το αυτοκίνητο έχει κάνει περίπου 7500 κm και ομολογω ότι έχω βρει 2-3 αρνητικα και αρκετα θετικά:

      1. Δεν έχει δύναμη χαμηλά μέχρι τις 3000, μετά τις 3000 κάτι γίνεται και μετά τις 4000 τα πράγματα είναι πολύ καλά. Είναι πολύ αδυνάμο χαμηλά σε σημείο που θέλει πολύ πίεση και υπομονή...ένεκεν πολύ καθιστέρισης στο ηλεκτρονικό γκάζι.. Φαίνεται πως ανάλογα με τη σχέση μετάδοσης κόβει κάπως το ηλεκτρονικό...
      2. Θα ήθελα λίγο πιο δυνατά φρένα σε αίσθηση
      3. Δεν έχει πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα
      4. Θα μπορούσε να είχε μαλακότερα αμορτισέρ και πιο σκληρές αντιστρεπτικές για να μην χτυπά πολυ στις λακούβες
      5. Οι γκρί θήκες των προβολέων ομίχλης στο agila ξεβάφουν προφανώς δεν έχουν καλή κατεργασία γιατί το έχω δει και σε καινούργια άλλα agila
      6. Θα μπορούσε η καμπίνα να ήταν λίγο πιο άνετη ειδικά ο χώρος αποσκευών να είχε μερικά έχτρα λίτρα..κακώς βάλανε χωρισμα χαμηλά γιατί έτσι μικραίνει πιο πολυ το μικρό πορτ μπαγκαζ
        7.βελτιώση στο κιβώτιο ειδικά η 3ή είναι δύσκολη για αρχάριο (για τη σύζυγο μου)
      7. Πιο κοντές οι πρώτες 3 σχέσεις..πραγματικά είναι πολύ αδύναμο χαμηλά παιδιά ..

      Τα καλά είναι ότι είναι ομορφο πρακτικό ...ιδανικό για κοντούς-ες λόγω ύπαρξης ρυθμιζομενων καθίσματατων, οικονομικό σε λογική τιμή...πάντως νομίζω ότι αν διάλεγα θα έπερνα άλλο τώρα.. λόγω κυρίως μικρών χώρων και αναιμικού κινητήρα..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antreas25
    • RE: VW Golf VΙ

      Παιδιά πάντως το νέo Golf από πίσω μου φένεται πάρα πολύ όχι απλώς συντηρητικό, λες και τους τελείωσαν τα λεφτά και οι ιδέες... και κάνανε μια αλλαγή για να λένε ότι κάνανε...

      Τέσπα σίγουρα είναι εντελώς υποκειμενικό αυτό που λέω...μην με παρεξηγήσετε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antreas25
    • RE: Mazda 2 1.3 vs Yaris 1.33 vs Ford Fiesta 1.4

      H ποιότητα σε αυτή τη κατηγορία εσωτερικά είναι ένα τεράστιο ερωτηματκο γενικά γιατί ακόμα και αμάξια με μαλακά πλαστικά σε πολλα σημεία (π.χ fiesta) προέρχονται απο κατασκευαστές που έχουν παρουσιάσει μοντέλα με αρκετά προβλήματα.. (π.χ 2 γνωστοί με focus έμειναν στο δρόμο από βλάβη στο cruise control, ενώ ο ένας είχε και προβλήματα με τον κινητήρα στα 30000km), σε συνδυασμό με τη μανία της ford να προτείνει μακρινά service και αλλαγές λαδιών κάθε....20.000 ή 30.000 ακούγεται αστείο. Για το jazz θα έλεγα ότι είναι ένα εξαιρετικό όχημα χωρίς την ανάλογη υποστήριξη από την αντιπροσωπεία.

      Aν κοιτάξει κάποιος πιο σφαιρικά το θέμα, θα πρέπει να περιμένει λίγο καιρό να δει και το yaris πως στέκεται με τον νέο κινητήρα πριν αποφασίσει. Για ταξίδια η 6η του νέου yaris θα είναι ότι πρέπει..Επιπλέον to start / stop του yaris θα είναι ιδανικό για πολύωρα μποτιλιαρίσματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antreas25
    • RE: Mazda 2 1.3 vs Yaris 1.33 vs Ford Fiesta 1.4

      Σκέψου και το Suzuki splash / opel agila, γιατί όλα όσα προτείνεις εκτος του 2 ειναι φτιαγμένα σε ευρώπη. Eιδικά το splash μπορείς να το πάρεις υπερπλήρες με 6α/b / esp/ ζάντες κτλ κτλ με λιγότερα λεφτα από όλα τα παραπάνω. Από επιδόσεις σίγουρα πιο μπροστα απο το 2 γιατί έχει σχετικά πιο κοντές σχέσεις και ειναι και πολύ οικονομικό. Συμπεριφορά εξαιρετική (αντίστοιχη του swift) το έχω κάνει test drive. Ειδικα σε σχέση με το yaris, το splash/agila κοστίζει 30000 λιγότερο με αντίστοιχο εξοπλισμό (έκδοση yaris 1.3 dynamic S υπερπλήσης: 15.300, splash style 1.2 υπερπλήρης: 12.300) συγχρόνως από το μαζντα 2 (86hp) είναι σταθέρα 1600-1800 φτηνότερο με αντίστοιχο εξοπλισμό..

      Στο τεύχος μαίου 2008 4 τροχών για το splash λέει ότι 2 μειονεκτήματα: άισθηση μοχλού (παρατήρηση την οποία αποσύρει στο συγκριτικό για το opel agila/splash/sirion τον ιούνιο 2008 και αντίθετα θεωρεί ότι ο μοχλός είναι εξαιρετικός σε αίσθηση και συμφωνώ μετά από προσωπικό test drive) και για τις αποσκευές για τα λίγα 225lit. Αυτό που δεν αναφέρει όμως είναι με πεσμένα τα καθίσματα γίνονται 1050lit που είναι μάλλον το μεγαλύτερο και ότι το ύψος φόρτωσης είναι αρκετά μεγαλύτερο και ότι ο χωρος με πεσμένα τα καθίσματα είναι υπερεπίπεδος, και ότι έχει 2o πάτωμα-συρτάρι αλά yaris. Νομίζω ότι αξιζει ένα test drive το μικρό agila που τυγχάνει να είναι και αθόρυβο ( δοκιμή 6/2008 sirion-micra-agila, στα 140km/h 77db, 76db και το agila 73db..)

      Για το fiesta καλό χρυσό.. αλλά είναι μεγάλο και σίγουρα αρκετά τσιμπημένο, με ακριβότερα τέλη -ασφάλιστρα και λιγότερο αξιόπιστο. Όσον αφορά τον κινητήρα χωρίς να είμαι σίγουρος αποτελεί βελτίωση του παλιού 1.4 80ps.. χμ..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antreas25
    • RE: OPEL AGILA VS SUZUKI SPLASH VS DAΙHATSU SIRION

      αμελητέες διαφορές μεταξύ splash-agila αφού ουσιαστικά είναι το ίδιο αμάξι λίγο αλλαγμένο -εμπρός -πίσω και με έναν ενδιάμεσο εξοπλισμό. Γενικά τα αμάξια αυτής της κατηγορίας ακούγονται παραπάνω.

      Φανταστείτε ότι κατά την έρευνα μου είδα ότι στο i20 δεν υπάρχει καν ηχομόνωση στο καπώ, γεγονός
      που με κάνει εντύπωση...

      Καθώς και το ότι το χρυσό-καλό i10 μονον στην ακριβότερη έκδοση που βγαινε 12000 ευρώ (1,2, esp + μεταλ. χρώμα + ζάντες + 4 αερόσακοι) είχε ρύθμιση καθίσματος οδηγου πάνω - κάτω.

      Σε όλες τις άλλες εκδόσεις δεν υπάρχει ρύθμιση. ¨ομοίως στο ι20 1.2 πρέπει να πας στα 1.4 για ρυθμιζόμενο κάθισμα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antreas25
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr