To θέμα με έχει προβληματίσει και εμένα τον ίδιο. Τελικά συμπέρανα βλέποντας και ένα σύστημα από κοντά και μιλώντας με αρκετούς, τόσο που το εγκατέστησαν όσο και με φίλο που τα τοποθετεί ότι μπορεί να κάνει κάποια πολύ μικρή μείωση στην κατανάλωση που πάντοτε εξαρτάται από τον ίδιο τον κινητήρα... (πόσο οικονομικός είναι..) και την λύση. Γενικά όμως υπαρχουν αρκετές περιπτώσεις που δεν έχει κάνει και πολλά πράγματα. Επίσης μου έχουν πει ότι οι διαφορές από σύστημα σε σύστημα είναι ιδιαιτέρα σημαντικές (είδος κυψέλης, έλεγχος τάσης-έντασης, εγκέφαλος, ηλεκτρολύτης, σημείο έγχυσης υδρογόνου κτλ).
Ο φίλος που τοποθετεί μου είπε να περιμένω και να μην βάλω γιατί ακόμα 'πειραματίζονται τα μαστόρια' με το σύστημα και δεν θα το πρότεινε σε δικούς του ανθρώπους ακόμα. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι η έγχυση υδρογόνου μπορεί να οδηγήσει σε ραγίσματα και σε φθορές σε χάλυβες υψηλής αντοχής.. όπως αυτούς των κινητήρων
Δείτε για παράδειγμα εδώ: http://www.virginia.edu/ms/faculty/gang ... roofed.pdf.
Η αστοχία με το υδρογόνο συμβαίνει επειδή το άτομο του υδρογόνου είναι πολύ μικρό και επηρεάζει την κρυσταλλική δομή των κραμμάτων...(δεν μιλάω διαστημικά πράγματα..) Γενικά σε εξοπλισμό που διαχειρίζεται υδρογόνο, προτιμούνται επινικελομένοι χάλυβες και άλλα σχετικά υλικά ειδικά σχεδιασμένα για αύτο..
Απο την άλλη, στους 4τροχούς που δοκιμάσανε 'ενα σύστημα σε ένα Ι30 λένε ότι έκανε καμία 20-25% οικονομία ... και είχε τελικά το Ι30 κανά 2 ίππους παραπανω στις μεσαίες στροφές, ενώ είναι και πιο γεμάτη καμπύλη..Η μέγιστη ιπποδύναμη μεταβλήθηκε ελάχιστα. Το σύστημα που είχανε αυτοί τραβούσε πολύ λίγο ρεύμα και νομίζω ότι ήταν καθαρού υδρογόνου, δούλευε με πολύ μικρές εντάσεις..... και από όσο θυμαμαί δεν ήταν υδροξείλιου..Γενικά φαίνεται ότι μπορεί να βελτιώνει λίγο την κατανάλωση. Το μεγάλο ερώτημα γιατί οι κατασκευαστές δεν το ενσωμάτωσαν, απαντιέται από το γεγονός ότι κανείς δεν εγγυάται την μακροζωϊα του συστήματος. Γενικά τα τροφοδοτικά και οι λύσεις που έχω δει είναι εντελώς πρόχειρες και παρακινδυνευμένες.. άλλωστε τα συμφέροντα στο κόσμο του πετρελαίου είναι μεγάλα και φιμώνουν κάθε νέα τεχνολογία....