-
Δεν συνίσταται η χρήση του σε συνθήκες πυκνής ή σχετικά πυκνής κυκλοφορίας. Επίσης δεν συνίσταται σε διαδρομές με στροφές γιατί δίνει γκάζι για να κρατήσει την ταχύτητα σταθερή με το που αρχίζει η στροφή, ενώ θα έπρεπε να κόβεις. Ειδικά σε κατηφορικό δρόμο με στροφές το CC είναι θάνατος.
Απενεργοποιείται με τρεις τρόπους: αν πατήσεις φρένο, αν πατήσεις συμπλέκτη και αν πατήσεις το ειδικό πλήκτρο απενεργοποίησης.
Η κατανάλωση είναι συνήθως χαμηλότερη γιατί γίνεται καλή χρήση του γκαζιού. Εξαιρούνται κατηφορικές διαδρομές, γιατί αφήνοντας το γκάζι τελείως η κατανάλωση μηδενίζεται έχοντας μέσα ταχύτητα, ενώ το CC ξοδεύει λίγο (3-4 λ δείχνει ο μετρητής). -
Ο χρήστης Παυλος έγραψε:
ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ CRUISE CONTROL?ΦΑΝΗΚΕ ΧΡΗΣΙΜΟ?ή ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ? ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ
ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ??
Καλημερα φιλε Παυλε.Επειδη ειναι αρκετα κουραστικο αν μπορεις να μην γραφεις με μεγαλα γραμματα.Βγαζουν ματια
-
παιδια καθε φορα που βαζω μπρος και ανοιγω μονο τον αερα στο κρυο παντα βγαζει μια ασχημη μυρωδια.με κλιματισμο όμως εξαφανιζεται ξερει κανενας τι παιζει?τον χειμωνα δεν ειχα παρατηρησει κατι τετοιο
-
τωρα που θα καλοκαιριασει πριν σβησεις τη μηχανη, θα κλεινεις το κλιμα και θα αφηνεις λιγο να δουλεψει μονο ο αερας....για να διατηρησεις το συστημα καθαρο...
-
μαλιστα. αυτο εχει σχεση με τους υδρατμους που επικαθωνται στο σύστημα σωληνωσεων του a/c?
διαβασα πως σε αυτην την περιπτωση δημιουργουνται μυκητες πραγμα που οδηγει σε δυσοσμια και συχνοτερη αλλαγη φιλτρου καμπίνας.
παντως thanx for the tip! -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Σωστό κι αυτό. Είναι λεπτή η ισορροπία, πλέον έχοντας μάθει καλά το γκάζι του συγκεκριμένου κινητήρα τα καταφέρνω να περιορίζω στο ελάχιστο το τρέμουλο χωρίς να φθείρω τον συμπλέκτη και χωρίς να ανεβάζω την κατανάλωση.Άλλο θέμα τώρα: έχεις παρατηρήσει ουσιαστική βελτίωση στην απόκριση του κινητήρα με σούπερ αμόλυβδη; Εγώ εκτός από κάποια μεγαλύτερη αμεσότητα δεν είδα, ειδικά στην πόλη, κάτι ουσιαστικό που να δικαιολογεί τη δαπάνη.
Επειδή όμως μεθαύριο φεύγω για ταξίδι, αναρωτιέμαι μήπως θα με βοηθήσει ένα ντεπόζιτο σούπερ στον ανοιχτό δρόμο.Συμφωνώ, (1.6 Elegance) παντως καμμια φορά φουλάρω με Ultimate για να κραταει τη μηχανη καθαρή, ή πριν απο ταξιδι. Επισης εχω παρατηρήσει καλύτερη αποδοση με βενζινη Shell (καλύτερο τράβηγμα) σε μικρο βαθμο.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν συνίσταται η χρήση του σε συνθήκες πυκνής ή σχετικά πυκνής κυκλοφορίας. Επίσης δεν συνίσταται σε διαδρομές με στροφές γιατί δίνει γκάζι για να κρατήσει την ταχύτητα σταθερή με το που αρχίζει η στροφή, ενώ θα έπρεπε να κόβεις. Ειδικά σε κατηφορικό δρόμο με στροφές το CC είναι θάνατος.
Απενεργοποιείται με τρεις τρόπους: αν πατήσεις φρένο, αν πατήσεις συμπλέκτη και αν πατήσεις το ειδικό πλήκτρο απενεργοποίησης.
Η κατανάλωση είναι συνήθως χαμηλότερη γιατί γίνεται καλή χρήση του γκαζιού. Εξαιρούνται κατηφορικές διαδρομές, γιατί αφήνοντας το γκάζι τελείως η κατανάλωση μηδενίζεται έχοντας μέσα ταχύτητα, ενώ το CC ξοδεύει λίγο (3-4 λ δείχνει ο μετρητής).Το Cruise Control δεν κρατάει σταθερή την ταχύτητα, αλλά τις στροφές του κινητήρα. Παρατηρήστε το σε ανηφορικό δρόμο. Η ταχύτητα 'κόβει' λίγο, αλλά οι στροφές παραμένουν σταθερές.
Σημείωση: Μου άλλαξαν μια κάρτα Sim στον εγκέφαλο του τιμονιού, διότι υπήρχε πρόβλημα με τη γωνία τιμονιού. Αυτό δημιουργούσε πρόβλημα στο ESP και 'κολλούσε' συνέχεια. Αυτά μου είπαν από την αντιπροσωπεία. Περιμένω να δω αν θα ξανακολλήσει. Μέχρι τώρα όλα καλά...
-
Ο χρήστης poploul έγραψε:
Δεν συνίσταται η χρήση του σε συνθήκες πυκνής ή σχετικά πυκνής κυκλοφορίας. Επίσης δεν συνίσταται σε διαδρομές με στροφές γιατί δίνει γκάζι για να κρατήσει την ταχύτητα σταθερή με το που αρχίζει η στροφή, ενώ θα έπρεπε να κόβεις. Ειδικά σε κατηφορικό δρόμο με στροφές το CC είναι θάνατος.
Απενεργοποιείται με τρεις τρόπους: αν πατήσεις φρένο, αν πατήσεις συμπλέκτη και αν πατήσεις το ειδικό πλήκτρο απενεργοποίησης.
Η κατανάλωση είναι συνήθως χαμηλότερη γιατί γίνεται καλή χρήση του γκαζιού. Εξαιρούνται κατηφορικές διαδρομές, γιατί αφήνοντας το γκάζι τελείως η κατανάλωση μηδενίζεται έχοντας μέσα ταχύτητα, ενώ το CC ξοδεύει λίγο (3-4 λ δείχνει ο μετρητής).Το Cruise Control δεν κρατάει σταθερή την ταχύτητα, αλλά τις στροφές του κινητήρα. Παρατηρήστε το σε ανηφορικό δρόμο. Η ταχύτητα 'κόβει' λίγο, αλλά οι στροφές παραμένουν σταθερές.
Σημείωση: Μου άλλαξαν μια κάρτα Sim στον εγκέφαλο του τιμονιού, διότι υπήρχε πρόβλημα με τη γωνία τιμονιού. Αυτό δημιουργούσε πρόβλημα στο ESP και 'κολλούσε' συνέχεια. Αυτά μου είπαν από την αντιπροσωπεία. Περιμένω να δω αν θα ξανακολλήσει. Μέχρι τώρα όλα καλά...
Αυτό που λες δε γίνεται! Με συγκεκριμένη σχέση στο κιβώτιο, η ταχύτητα είναι ανάλογη των στροφών (π.χ. 32 km/h ανά 1000 σ.α.λ.). Άρα δε μπορεί να πέφτει η ταχύτητα και να μένουν σταθερές οι στροφές! Πρόσεξέ το καλύτερα!
-
Τι κάρτες SIM υποστηρίζει το Astra? Θα τη βλέπει τη δικιά μου που ειναι απο τις πρώτες Vodafone?
(sorry αλλα μου φάνηκε πολύ αστείο! )
-
Ο χρήστης Παυλος έγραψε:
ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ CRUISE CONTROL?ΦΑΝΗΚΕ ΧΡΗΣΙΜΟ?ή ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ?
ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ?
Μου φάνηκε ΠΟΛΥ χρήσιμο σε μεγάλα ταξίδια που έκανα και ειδικά στην εθνική που μπορείς για μεγάλα χρονικά διαστήματα να αφήσεις το γκάζι και να ξεκουράσεις το πόδι.
-
Έχω την εντύπωση ότι όταν ταξιδεύω με CC νυστάζω πολύ λιγότερο από το να πατάω μηχανικά το γκάζι.
-
Παίδια Καλήμερα
Πριν απο λιγες ημερες παρειγγειλα και εγω ενα ASTRA 1,3 CDTi Enjoy με καποια extra. Χρονος παραδωσης γυρω στον μηνα απο οτι μου ειπαν. Για παραδειγμα εβαλα σαν extra το fashion pack 1 με χρεωση 450 Ευρω, και μου εκαναν δωρο το cd30 mp3, αεροτομη και τον τεμπελη. Επειδη εκατσα και διαβασα και τις 38 σελιδες αυτου του thread αλλα δεν βρηκα πολλες πληροφοριες για το συγκεκριμενο μοντελο. Εχει κανεις εμπειρια απο το συγκεκριμενο;
Ευχαριστω Προκαταβολικα
-
Μάλλον είσαι ο πρώτος που παίρνει diesel Astra. Εμείς θα περιμένουμε εντυπώσεις από τον κινητήρα.
Αντί του τεμπέλη (που ακούω ότι δεν είναι από τους καλύτερους από πλευράς εργονομίας) δεν ζητάς αισθητήρες παρκαρίσματος; -
Πλεον νομιζω ειναι λιγο δυσκολο να του πω οτι θελω αισθητηρες αντι για τον τεμπελη και τα αλλα γιατι το εχω κλεισει ηδη το αμαξι με αυτα οποτε δεν τον νομιζω να μου το αλλαξει. (βεβαια ποτε δεν ξερεις ).
Ο ΠΡΩΤΟΣ; Πολυ περιεργο μου φαινεται. Δεν εχει παρει κανεις Diesel απο εδω μεσα;
Αααα και μια απορια ακομη. Το αμαξι δεν εχει esp ετσι δεν ειναι; Η μηπως κανω εγω λαθος. Αυτο το CBC που λεει τι ειναι παλι;
Και κατι τελευταιο, επειδη διαβασα σε προηγουμενες σελιδες καποια πραγματα για τις οθονες που εχουν τα Astra γνωριζει κανεις να μου πει πια απο ολες θα εχει το δικο μου;
-
Με δεδομένο ότι οι περισσότερο μένουν Αθήνα-Θεσ/κη ή χρειάζεται να πηγαίνουν κάποιες φορές σ' αυτές τις πόλεις, δεν είναι περίεργο που δεν αγοράζουν diesel.
ESP δεν έχει το astra αν δεν το ζητήσεις ή αν δεν πάρεις κάτι που το περιλαμβάνει, πχ το IDS PLUS.
Η οθόνη θα είναι η απλή (χωρίς πολλαπλές ενδείξεις) αν δεν έχεις πάρει Board Computer.
Ο τεμπέλης μάλλον κοστίζει όσο και οι αισθητήρες πάνω-κάτω, επομένως αν το αυτοκίνητο δεν είναι παραγγελία και στον βάλουν εδώ, σίγουρα μπορούν να στο αλλάξουν. Δες τον όμως μήπως σου αρέσει. Το σημαντικότερο θετικό του στοιχείο είναι ότι έχει ντουλαπάκι από κάτω, πράγμα χρήσιμο για το astra που στερείται χώρων για μικροαντικείμενα. -
Να ρωτήσω κάτι. Ο 1,3 ειναι ο γνωστός multijet που χρησιμοποιεί και η Φίατ?
Όντως φίλε sarandavgas πρέπει να είσαι απο τους πρώτους που παίρνει diesel Αστρα στην Ελλάδα και σίγουρα ο πρώτος εδώ στο φόρουμ...
-
Φιλε Μανο
Thanks για την απαντηση. Esp ημουν σχεδον σιγουρος οτι δεν εχει αλλα με μπερδεψε αυτο το CBC που λεει. Τι ειναι παλι αυτο; Board computer δεν εχει στον στανταρ εξοπλισμο; Η εγω κανω λαθος; Νομιζω ομως πως εχει. Δηλαδη ποια οθονη απο αυτες που φαινονται στις προηγουμενες σελιδες θα εχει;
Υ.Γ. Ποιος ειπε οτι δεν κατεβαινω Αθηνα; Καταιβαινω και πολυ συχνα μαλιστα αλλα πιστευω οτι δεν θα εχω προβλημα. Και ενας φιλος της οικογενειας εχει αμαξι diesel και κατεβαινει Αθηνα πολυ συχνα λογω εργασιας και μαλιστα τον εχουν σταματησει και 2 φορες με το συγκεκριμενο αυτοκινητο και δεν του εχουν πει τιποτα (να το πω τυχη )
Φιλε silencer
Ναι τον κινητηρα multijet της Fiat χρησιμοποιει. Νομιζω καπου διαβαζα οτι εξελιχθηκε ο συγκεκριμενος κινητηρας σε συνεργασια και απο τις 2 εταιριες.
-
Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:
Esp ημουν σχεδον σιγουρος οτι δεν εχει αλλα με μπερδεψε αυτο το CBC που λεει. Τι ειναι παλι αυτο;
Cornering Brake Control (CBC)
Επέκταση του AΒS για την αποφυγή της υπερστροφής φρεναρίσματος
(λειτουργεί ΜΟΝΟ εφόσον φρενάρεις ενώ έστριβες).Μεταβάλλει την πίεση πέδησης ανά τροχό ώστε να διατηρήσει την
κατάσταση ομαλότερη, π.χ σε αριστερό φρενάρισμα θα κάνει τον
εξωτερικό τροχό (τον μπροστά δεξιό) να φρενάρει ελαφρά γρηγορότερα
για να μη σε 'πάρει' μέσα το φρενάρισμα (τέρμα αριστερά δηλαδή). -
Ρώτα αν περιλαμβάνεται το board computer σ' αυτό που παράγγειλες. Δεν είναι στάνταρ σε αρκετές εκδόσεις.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Τι κάρτες SIM υποστηρίζει το Astra? Θα τη βλέπει τη δικιά μου που ειναι απο τις πρώτες Vodafone?(sorry αλλα μου φάνηκε πολύ αστείο! )
Και μένα μου φάνηκε περίεργο, αλλά ο μηχανικός δεν είχε διάθεση να μου εξηγήσει περισσότερα. Φαντάζομαι ότι θα εννοεί καμιά πλακέτα ή κάτι τέτοιο. Ό,τι μου είπανε σας μεταφέρω...
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)