Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία και έφτιαξαν την πλαφονιέρα. Με την ευκαιρία τους ρώτησα και για το κλείδωμα του αυτοκινήτου, σε περίπτωση που τελειώσει η μπαταρία. Σε κάθε πόρτα υπάρχει μια υποδοχή για το κλειδί, πάνω από την υποδοχή για το κλείδωμα της πόρτας για τα παιδιά. Δε φαίνεται πολύ εύκολα. (Δεν έχω καταλάβει πώς μπορώ να εισαγάγω φωτογραφίες στο post, αλλιώς θα το βλέπατε). Τοποθετώντας το κλειδί μέσα στην υποδοχή και πιέζοντάς το τέρμα, η ασφάλεια της πόρτας μπαίνει μηχανικά. Αυτό πρέπει να το κάνει κανείς για κάθε πόρτα ξεχωριστά.
Latest posts made by poploul
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Έχει εσωτερικές ασφάλειες το astra.Καλά, κάθε astra είναι και διαφορετικό; Πού τις έχει τις ασφάλειες στις πόρτες εσένα, manosk; Γιατί εμένα δεν έχει...
Μόνο το κουμπί της κονσόλας έχει. -
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Στα καινούρια Astra ο συναγερμός ενεργοποιείται με ένα πάτημα.Η μόνη κλειδαριά που έχει το Astra δεν κλειδώνει όλες τις πόρτες σε καμία έκδοση. Πρέπει να κάνεις μία αλχημεία. Να κλειδώσεις την πόρτα του οδηγού με το κλειδί και μετά να μπείς από άλλη πόρτα , να πατήσεις το κουμπί και να βγεις στα επόμενα 5 νομίζω δεύτερα , που γίνεται ο έλεγχος από το κεντρικό κλείδωμα , και να κλείσεις την πόρτα.
Σ' ευχαριστώ ginogsm. Όντως έτσι είναι.
Αλλά οφείλουμε, νομίζω, να παραδεχτούμε όλοι οι κάτοχοι Opel Astra ότι αυτό δεν είναι κεντρικό κλείδωμα, είναι μια μ@λ@κί@ και μισή! Απορώ, αυτός που το σκέφτηκε, του πήρε πολλή ώρα;
Ποια είναι η σκοπιμότητα αυτού του τρόπου κλειδώματος; Και ποια είναι επίσης η σκοπιμότητα ύπαρξης κλειδαριάς στην πόρτα του οδηγού, αφού κλειδώνει μόνο αυτή με το κλειδί;Αν καταλάβατε, αν έχεις ανοιχτή την πόρτα του οδηγού και πατήσεις το κουμπί που κλειδώνει τις πόρτες από μέσα, δε γίνεται τίποτα. Η πόρτα του οδηγού πρέπει να είναι κλειδωμένη και να βγεις από αυτήν του συνοδηγού!
Και μόνο που σας το περιγράφω δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω ! Ας βάζανε ασφάλειες σε κάθε πόρτα, τότε, (όπως στη δεκαετία του '80) να τις κλείνουμε την καθεμία ξεχωριστά, να 'χουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
ΕΠΕΙΓΟΝ:
**Έχετε κεντρικό κλείδωμα στο Astra σας; **Εννοώ, μπορείτε να κλειδώσετε το αμάξι με το κλειδί, από την κλειδαριά της πόρτας του οδηγού κι όχι από το κουμπάκι (=) του διακόπτη; Δυστυχώς σε μένα δεν υπάρχει αυτό το τόσο αυτονόητο χαρακτηριστικό, που έχουν όλα τα αυτοκίνητα από τις αρχές του '90!!!!!!!!!Απλά δεν μου είχε χρειαστεί και δεν το είχα ανακαλύψει. Μέχρι σήμερα. Κατά τις 11 η ώρα το βράδυ βρήκε να κολήσει το φωτάκι της πλαφονιέρας! Ο συναγερμός εντόπιζε τη διαρροή ρεύματος και ενεργοποιούταν, για να το κλείσω, ώστε να μην τελειώσει η μπαταρία. Όμως ο διακόπτης της πλαφονιέρας ήταν κλειστός και το φωτάκι απλά άναβε όποτε του κάπνιζε. Ωραία, ίσως κάποιο βραχυκύκλωμα, θα μου πείτε.
Στην προσπάθειά μου να κλειδώσω το αυτοκίνητο χωρίς να ενεργοποιήσω το συναγερμό, ανακάλυψα ότι το μόνο που κλείδωνε με το κλειδί ήταν η πόρτα του οδηγού, ενώ όλες οι άλλες - και το πορτ-μπαγκάζ - παρέμεναν ανοιχτές! Τελικά, και μετά από προσπάθειες και δοκιμές μιάμισης ώρας, έβγαλα τα καπάκια γύρω από την πλαφονιέρα και αποσύνδεσα το φις της λάμπας. Το πρόβλημα λύθηκε - προσωρινά. Ο συναγερμός δεν εντοπίζει διαρροή ρεύματος και δεν ενεργοποιείται.
Το ερώτημα, όμως, είναι άλλο:
Εσείς έχετε κεντρικό κλείδωμα με το κλειδί (όχι με το κουμπί = του διακόπτη) και μόνο εγώ είμαι ο γκαντέμης της υπόθεσης; Δηλαδή, αν τελειώσει η μπαταρία του διακόπτη και είμαι εκτός πόλης, δε θα μπορώ να κλειδώνω το αυτοκίνητο!!!!!! -
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
Μιας και μιλάμε για το a/c, έχω να παραθέσω το εξής πρόβλημα (;): Το καλοκαίρι, όταν έθετα σε λειτουργία το a/c και μετά από κανένα μισάωρο, **άκουγα τον κινητήρα να 'γουργουρίζει' περισσότερο **και ανάλογα με το πόσο πατούσα το γκάζι. Έκανε δηλαδή έναν παραπάνω ήχο. Αυτό διαρκούσε όσο είχα ανοιχτό το a/c. Μόλις το έκλεινα ή έβαζα τη λειτουργία eco, αυτός ο ήχος εξαφανιζόταν. Και δεν εννοώ τον ήχο του ανεμιστήρα. Από την Opel μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό και να μην ανησυχώ. Έκανα μάλιστα και τον καλοκαιρινό έλεγχο αλλά και σέρβις πρόσφατα και δεν βρήκαν κάτι. Εγώ, όμως, ξέρω ότι αυτόν τον ήχο δεν τον έκανε την πρώτη χρονιά που πήρα το αμάξι (έχει κλείσει τα δύο χρόνια, Astra H 5d). Έχει παρατηρήσει κανείς σας τέτοιου είδους ήχο;
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Τι κάρτες SIM υποστηρίζει το Astra? Θα τη βλέπει τη δικιά μου που ειναι απο τις πρώτες Vodafone?(sorry αλλα μου φάνηκε πολύ αστείο! )
Και μένα μου φάνηκε περίεργο, αλλά ο μηχανικός δεν είχε διάθεση να μου εξηγήσει περισσότερα. Φαντάζομαι ότι θα εννοεί καμιά πλακέτα ή κάτι τέτοιο. Ό,τι μου είπανε σας μεταφέρω...
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν συνίσταται η χρήση του σε συνθήκες πυκνής ή σχετικά πυκνής κυκλοφορίας. Επίσης δεν συνίσταται σε διαδρομές με στροφές γιατί δίνει γκάζι για να κρατήσει την ταχύτητα σταθερή με το που αρχίζει η στροφή, ενώ θα έπρεπε να κόβεις. Ειδικά σε κατηφορικό δρόμο με στροφές το CC είναι θάνατος.
Απενεργοποιείται με τρεις τρόπους: αν πατήσεις φρένο, αν πατήσεις συμπλέκτη και αν πατήσεις το ειδικό πλήκτρο απενεργοποίησης.
Η κατανάλωση είναι συνήθως χαμηλότερη γιατί γίνεται καλή χρήση του γκαζιού. Εξαιρούνται κατηφορικές διαδρομές, γιατί αφήνοντας το γκάζι τελείως η κατανάλωση μηδενίζεται έχοντας μέσα ταχύτητα, ενώ το CC ξοδεύει λίγο (3-4 λ δείχνει ο μετρητής).Το Cruise Control δεν κρατάει σταθερή την ταχύτητα, αλλά τις στροφές του κινητήρα. Παρατηρήστε το σε ανηφορικό δρόμο. Η ταχύτητα 'κόβει' λίγο, αλλά οι στροφές παραμένουν σταθερές.
Σημείωση: Μου άλλαξαν μια κάρτα Sim στον εγκέφαλο του τιμονιού, διότι υπήρχε πρόβλημα με τη γωνία τιμονιού. Αυτό δημιουργούσε πρόβλημα στο ESP και 'κολλούσε' συνέχεια. Αυτά μου είπαν από την αντιπροσωπεία. Περιμένω να δω αν θα ξανακολλήσει. Μέχρι τώρα όλα καλά...
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
Πάντως εγώ θα το πάω την Τετάρτη στην αντιπροσωπεία και θα ζητήσω αλλαγή του εγκεφάλου. Δεν είναι δυνατό να κολλάει το ESP κάθε λίγο και λιγάκι και να μην παίζει η κόρνα!
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
Έχει αλλάξει κανείς σας εγκέφαλο στο τιμόνι;
Αν ναι, για ποιο λόγο; -
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Βράστους τους προβολείς ομίχλης, άχρηστοι είναι εκτός αν πέσεις σε ομίχλη - άσε που ενοχλούν τους απέναντι και είναι παράνομη η χρήση τους σε νορμάλ συνθήκες.
Αν θες να βάλεις κάτι χρήσιμο (για πόλη), βάλε αισθητήρες παρκαρίσματος (λιγότερα από 300 ευρώ).Όταν λες ότι σου χάλασε το μοτεράκι του καθρέπτη, τι εννοείς; Εμένα δεν μου ανεβάζει το καθρέπτη σωστά και θέλει μανούβρα (αριστερά-πάνω, δεξιά-πάνω 2-3 φορές) για ν' ανέβει από τη χαμηλή θέση που τον κατεβάζω για να ψάξω για εμπόδια στο παρκάρισμα. Ίσως το έχει πάθει από τα χτυπήματα σε ανοιχτούς καθρέπτες ζώων, αλλά για εγγύηση πάει έτσι κι αλλιώς. Μου το κάνει πολύ καιρό πάντως.
Αυτό ακριβώς εννοώ. Πρέπει κι εγώ να κάνω τις ίδιες μανούβρες, για να επαναφέρω τον καθρέφτη στη σωστή του θέση. Είναι μέσα στην εγγύηση, όμως, και δεν ανησυχώ.