Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 85
    • 86
    • 50 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1720
    38934
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      doom1983 last edited by

      Στο σερβις των 30.000 δεν αλλάζεις μπουζάκια?Δεν το βλέπω πουθενα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dgrgtc last edited by

        Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
        Στο σερβις των 30.000 δεν αλλάζεις μπουζάκια?Δεν το βλέπω πουθενα.

        Μπουζι στα 60.000χλμ αλλαζει το ASTRA H...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ginogsm last edited by

          Εμένα μου αλλάξαν και τα μπουζί στο μεγάλο σέρβις ( στα 21.000χλμ ).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            amyntas1 last edited by

            Και καλα σου εκαναν αν τα αφήσεις πανω απο 40κ θα τα βρεις χωρις ακιδες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              60000 ή 4 χρόνια είναι πολλά για κάθε αναλώσιμο πλην ιμάντα. Σε 2 χρόνια που θα ξαναπάω για service (μάλλον 40000 θα έχει τότε να ΄μαστε καλά) θα ζητήσω κι εγώ αλλαγή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                poploul last edited by

                ΕΠΕΙΓΟΝ:
                **Έχετε κεντρικό κλείδωμα στο Astra σας; **Εννοώ, μπορείτε να κλειδώσετε το αμάξι με το κλειδί, από την κλειδαριά της πόρτας του οδηγού κι όχι από το κουμπάκι (=) του διακόπτη; Δυστυχώς σε μένα δεν υπάρχει αυτό το τόσο αυτονόητο χαρακτηριστικό, που έχουν όλα τα αυτοκίνητα από τις αρχές του '90!!!!!!!!!

                Απλά δεν μου είχε χρειαστεί και δεν το είχα ανακαλύψει. Μέχρι σήμερα. Κατά τις 11 η ώρα το βράδυ βρήκε να κολήσει το φωτάκι της πλαφονιέρας! Ο συναγερμός εντόπιζε τη διαρροή ρεύματος και ενεργοποιούταν, για να το κλείσω, ώστε να μην τελειώσει η μπαταρία. Όμως ο διακόπτης της πλαφονιέρας ήταν κλειστός και το φωτάκι απλά άναβε όποτε του κάπνιζε. Ωραία, ίσως κάποιο βραχυκύκλωμα, θα μου πείτε.

                Στην προσπάθειά μου να κλειδώσω το αυτοκίνητο χωρίς να ενεργοποιήσω το συναγερμό, ανακάλυψα ότι το μόνο που κλείδωνε με το κλειδί ήταν η πόρτα του οδηγού, ενώ όλες οι άλλες - και το πορτ-μπαγκάζ - παρέμεναν ανοιχτές! Τελικά, και μετά από προσπάθειες και δοκιμές μιάμισης ώρας, έβγαλα τα καπάκια γύρω από την πλαφονιέρα και αποσύνδεσα το φις της λάμπας. Το πρόβλημα λύθηκε - προσωρινά. Ο συναγερμός δεν εντοπίζει διαρροή ρεύματος και δεν ενεργοποιείται.

                Το ερώτημα, όμως, είναι άλλο:
                Εσείς έχετε κεντρικό κλείδωμα με το κλειδί (όχι με το κουμπί = του διακόπτη) και μόνο εγώ είμαι ο γκαντέμης της υπόθεσης; Δηλαδή, αν τελειώσει η μπαταρία του διακόπτη και είμαι εκτός πόλης, δε θα μπορώ να κλειδώνω το αυτοκίνητο!!!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Δεν έχω δοκιμάσει με το κλειδί, αλλά υπάρχει το κουμπί στην κονσόλα που το πατάς και κλειδώνει τις πόρτες. Βγαίνεις, κλείνεις την πόρτα και είναι κλειδωμένη. Έτσι υποθέτω τουλάχιστον.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    michael-amott last edited by

                    Γιατι δεν πατας 1 φορα μονο το κουμπι που κλειδωνει κι ετσι δεν ενεργοποιειται ο συναγερμος...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ginogsm last edited by

                      Στα καινούρια Astra ο συναγερμός ενεργοποιείται με ένα πάτημα.

                      Η μόνη κλειδαριά που έχει το Astra δεν κλειδώνει όλες τις πόρτες σε καμία έκδοση. Πρέπει να κάνεις μία αλχημεία. Να κλειδώσεις την πόρτα του οδηγού με το κλειδί και μετά να μπείς από άλλη πόρτα , να πατήσεις το κουμπί και να βγεις στα επόμενα 5 νομίζω δεύτερα , που γίνεται ο έλεγχος από το κεντρικό κλείδωμα , και να κλείσεις την πόρτα. Θα μιλήσω με τον πωλητή μου. Μου το είχε εξηγήσει αλλά δεν το θυμάμαι.

                      Εάν το κεντρικό σου κλείδωμα σου κλείνει αυτόματα και τα παράθυρα τότε μπορείς να αφήσεις το παράθυρό σου ανοικτό , να κλειδώσεις από το κουμπί και μετά με τον τηλεχειρισμό να κλείσεις τα παράθυρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        michael-amott last edited by

                        Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
                        Στα καινούρια Astra ο συναγερμός ενεργοποιείται με ένα πάτημα.

                        Εμενα ειναι παλιο δηλαδη...?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ginogsm last edited by

                          Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

                          Στα καινούρια Astra ο συναγερμός ενεργοποιείται με ένα πάτημα.

                          Εμενα ειναι παλιο δηλαδη...?

                          Υπέθεσα ότι για να πεις αυτό με το συναγερμό , θα είχες το παλαιό μοντέλο. Με συγχωρείς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            michael-amott last edited by

                            Ο χρήστης ginogsm έγραψε:

                            Στα καινούρια Astra ο συναγερμός ενεργοποιείται με ένα πάτημα.

                            Εμενα ειναι παλιο δηλαδη...?

                            Υπέθεσα ότι για να πεις αυτό με το συναγερμό , θα είχες το παλαιό μοντέλο. Με συγχωρείς.

                            Σε συγχωρω...

                            Αλλα με 1 φορα εμενα κλειδωνει ΜΟΝΟ.
                            Και με 2η φορα μπαινει ο συναγερμος.

                            Σε εσενα ειναι διαφορετικο?
                            Εχεις εργοστασιακο συναγερμο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ginogsm last edited by

                              Έχω συναγερμό που προτείνει η Opel ( εργοστασιακή τοποθέτηση , μπήκε στο Βέλγιο ). Είναι της ΜΕΤΑ. Μου κλείνει τα παράθυρα αυτόματα όταν κλειδώσω ( μονό πάτημα στον τηλεχειρισμό ) , μου επιτρέπει να κλειδώσω και να οπλίσω το συναγερμό με άτομο στο αμάξι ( ελέγχει μόνο απ' έξω ) , έχει ασφάλεια στα παράθυρα ( να μην κλείσει και πιάσει το χέρι κανενός παιδιού ) , ελέγχει καπώ ( εάν ανοίξει ή έχει μείνει ανοικτό ) και σχεδόν όλη τη μηχανή ( σε συνεργασία με το check control ). Επίσης ελέγχει ανύψωση , πολύωρη παραμονή κινούμενου αντικειμένου γύρω από το αυτοκίνητο ( πχ ατόμου που κοιτάζει συνεχώς το αμάξι ) , απομονώνει όλα τα ηλεκτρικά σε περίπτωση κλοπής , παρατεταμένη διάρκεια ειδοποίησης σε περίπτωση ανύψωσης ή συρσίματος ( προς το πλάι πχ ) και ελέγχει και τους τροχούς. Ήταν δώρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                michael-amott last edited by

                                Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
                                Έχω συναγερμό που προτείνει η Opel ( εργοστασιακή τοποθέτηση , μπήκε στο Βέλγιο ). Είναι της ΜΕΤΑ. Μου κλείνει τα παράθυρα αυτόματα όταν κλειδώσω ( μονό πάτημα στον τηλεχειρισμό ) , μου επιτρέπει να κλειδώσω και να οπλίσω το συναγερμό με άτομο στο αμάξι ( ελέγχει μόνο απ' έξω ) , έχει ασφάλεια στα παράθυρα ( να μην κλείσει και πιάσει το χέρι κανενός παιδιού ) , ελέγχει καπώ ( εάν ανοίξει ή έχει μείνει ανοικτό ) και σχεδόν όλη τη μηχανή ( σε συνεργασία με το check control ). Ήταν δώρο.

                                Μαλιστα...
                                Κι εγω τον εργοστασιακο εχω...με ολα οσα λες...απλα εμενα:

                                κλειδωνει απλα με 1 πατημα
                                ενεργοποιει και το συναγερμο με 2ο πατημα
                                κρατωντας το και **πιεσμενο **για καποια δευτερολεπτα κλεινει (ή ανοιγει αντιστοιχα) τα παραθυρα

                                Ετσι αναφερονται και οι λειτουργιες στο manual παντως για τον εργοστασιακο συναγερμο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ginogsm last edited by

                                  Τα παράθυρα ανοίγουν και κλείνουν και εμένα με τον τηλεχειρισμό , ανεξάρτητα από τον συναγερμό. Μυστήριο. Σε έναν συνάδελφο που πήρε πρόσφατα το GTC τα παράθυρα κλείνουν μόνο με το συνεχόμενο πάτημα του τηλεχειρισμού και όχι με το συναγερμό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    michael-amott last edited by

                                    Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
                                    Σε έναν συνάδελφο που πήρε πρόσφατα το GTC τα παράθυρα κλείνουν μόνο με το συνεχόμενο **πάτημα του τηλεχειρισμού **και όχι με το συναγερμό.

                                    Εχεις ξεχωριστα κουμπια για τηλεχειρισμο(κλειδωμα) και για συναγερμο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ginogsm last edited by

                                      Όχι δεν με κατάλαβες.

                                      Στο δικό μου , εάν πατήσω τον τηλεχειρισμό για το κλείδωμα και τον συναγερμό ( ένα πάτημα ) τότε μου κλειδώνει και κλείνει τα παράθυρα.

                                      Ο συνάδελφος πρέπει να πατήσει συνεχόμενα το κουμπί κλειδώματος στον συναγερμό για να του κλείσει τα παράθυρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        poploul last edited by

                                        Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
                                        Στα καινούρια Astra ο συναγερμός ενεργοποιείται με ένα πάτημα.

                                        Η μόνη κλειδαριά που έχει το Astra δεν κλειδώνει όλες τις πόρτες σε καμία έκδοση. Πρέπει να κάνεις μία αλχημεία. Να κλειδώσεις την πόρτα του οδηγού με το κλειδί και μετά να μπείς από άλλη πόρτα , να πατήσεις το κουμπί και να βγεις στα επόμενα 5 νομίζω δεύτερα , που γίνεται ο έλεγχος από το κεντρικό κλείδωμα , και να κλείσεις την πόρτα.

                                        Σ' ευχαριστώ ginogsm. Όντως έτσι είναι.
                                        Αλλά οφείλουμε, νομίζω, να παραδεχτούμε όλοι οι κάτοχοι Opel Astra ότι αυτό δεν είναι κεντρικό κλείδωμα, είναι μια μ@λ@κί@ και μισή! Απορώ, αυτός που το σκέφτηκε, του πήρε πολλή ώρα;
                                        Ποια είναι η σκοπιμότητα αυτού του τρόπου κλειδώματος; Και ποια είναι επίσης η σκοπιμότητα ύπαρξης κλειδαριάς στην πόρτα του οδηγού, αφού κλειδώνει μόνο αυτή με το κλειδί;

                                        Αν καταλάβατε, αν έχεις ανοιχτή την πόρτα του οδηγού και πατήσεις το κουμπί που κλειδώνει τις πόρτες από μέσα, δε γίνεται τίποτα. Η πόρτα του οδηγού πρέπει να είναι κλειδωμένη και να βγεις από αυτήν του συνοδηγού!

                                        Και μόνο που σας το περιγράφω δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω ! Ας βάζανε ασφάλειες σε κάθε πόρτα, τότε, (όπως στη δεκαετία του '80) να τις κλείνουμε την καθεμία ξεχωριστά, να 'χουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          obelix last edited by

                                          Δεν έχει χειροκίνητες ασφάλειες δλδ το Astra σε κάθε πόρτα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Πολλά δεν έχουν. Ούτε το 307 έχει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 50 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr