-
Στο σερβις των 30.000 δεν αλλάζεις μπουζάκια?Δεν το βλέπω πουθενα.
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
Στο σερβις των 30.000 δεν αλλάζεις μπουζάκια?Δεν το βλέπω πουθενα.Μπουζι στα 60.000χλμ αλλαζει το ASTRA H...
-
Εμένα μου αλλάξαν και τα μπουζί στο μεγάλο σέρβις ( στα 21.000χλμ ).
-
Και καλα σου εκαναν αν τα αφήσεις πανω απο 40κ θα τα βρεις χωρις ακιδες
-
60000 ή 4 χρόνια είναι πολλά για κάθε αναλώσιμο πλην ιμάντα. Σε 2 χρόνια που θα ξαναπάω για service (μάλλον 40000 θα έχει τότε να ΄μαστε καλά) θα ζητήσω κι εγώ αλλαγή.
-
ΕΠΕΙΓΟΝ:
**Έχετε κεντρικό κλείδωμα στο Astra σας; **Εννοώ, μπορείτε να κλειδώσετε το αμάξι με το κλειδί, από την κλειδαριά της πόρτας του οδηγού κι όχι από το κουμπάκι (=) του διακόπτη; Δυστυχώς σε μένα δεν υπάρχει αυτό το τόσο αυτονόητο χαρακτηριστικό, που έχουν όλα τα αυτοκίνητα από τις αρχές του '90!!!!!!!!!Απλά δεν μου είχε χρειαστεί και δεν το είχα ανακαλύψει. Μέχρι σήμερα. Κατά τις 11 η ώρα το βράδυ βρήκε να κολήσει το φωτάκι της πλαφονιέρας! Ο συναγερμός εντόπιζε τη διαρροή ρεύματος και ενεργοποιούταν, για να το κλείσω, ώστε να μην τελειώσει η μπαταρία. Όμως ο διακόπτης της πλαφονιέρας ήταν κλειστός και το φωτάκι απλά άναβε όποτε του κάπνιζε. Ωραία, ίσως κάποιο βραχυκύκλωμα, θα μου πείτε.
Στην προσπάθειά μου να κλειδώσω το αυτοκίνητο χωρίς να ενεργοποιήσω το συναγερμό, ανακάλυψα ότι το μόνο που κλείδωνε με το κλειδί ήταν η πόρτα του οδηγού, ενώ όλες οι άλλες - και το πορτ-μπαγκάζ - παρέμεναν ανοιχτές! Τελικά, και μετά από προσπάθειες και δοκιμές μιάμισης ώρας, έβγαλα τα καπάκια γύρω από την πλαφονιέρα και αποσύνδεσα το φις της λάμπας. Το πρόβλημα λύθηκε - προσωρινά. Ο συναγερμός δεν εντοπίζει διαρροή ρεύματος και δεν ενεργοποιείται.
Το ερώτημα, όμως, είναι άλλο:
Εσείς έχετε κεντρικό κλείδωμα με το κλειδί (όχι με το κουμπί = του διακόπτη) και μόνο εγώ είμαι ο γκαντέμης της υπόθεσης; Δηλαδή, αν τελειώσει η μπαταρία του διακόπτη και είμαι εκτός πόλης, δε θα μπορώ να κλειδώνω το αυτοκίνητο!!!!!! -
-
Γιατι δεν πατας 1 φορα μονο το κουμπι που κλειδωνει κι ετσι δεν ενεργοποιειται ο συναγερμος...
-
Στα καινούρια Astra ο συναγερμός ενεργοποιείται με ένα πάτημα.
Η μόνη κλειδαριά που έχει το Astra δεν κλειδώνει όλες τις πόρτες σε καμία έκδοση. Πρέπει να κάνεις μία αλχημεία. Να κλειδώσεις την πόρτα του οδηγού με το κλειδί και μετά να μπείς από άλλη πόρτα , να πατήσεις το κουμπί και να βγεις στα επόμενα 5 νομίζω δεύτερα , που γίνεται ο έλεγχος από το κεντρικό κλείδωμα , και να κλείσεις την πόρτα. Θα μιλήσω με τον πωλητή μου. Μου το είχε εξηγήσει αλλά δεν το θυμάμαι.
Εάν το κεντρικό σου κλείδωμα σου κλείνει αυτόματα και τα παράθυρα τότε μπορείς να αφήσεις το παράθυρό σου ανοικτό , να κλειδώσεις από το κουμπί και μετά με τον τηλεχειρισμό να κλείσεις τα παράθυρα.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Στα καινούρια Astra ο συναγερμός ενεργοποιείται με ένα πάτημα.Εμενα ειναι παλιο δηλαδη...?
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Στα καινούρια Astra ο συναγερμός ενεργοποιείται με ένα πάτημα.
Εμενα ειναι παλιο δηλαδη...?
Υπέθεσα ότι για να πεις αυτό με το συναγερμό , θα είχες το παλαιό μοντέλο. Με συγχωρείς.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Στα καινούρια Astra ο συναγερμός ενεργοποιείται με ένα πάτημα.
Εμενα ειναι παλιο δηλαδη...?
Υπέθεσα ότι για να πεις αυτό με το συναγερμό , θα είχες το παλαιό μοντέλο. Με συγχωρείς.
Σε συγχωρω...
Αλλα με 1 φορα εμενα κλειδωνει ΜΟΝΟ.
Και με 2η φορα μπαινει ο συναγερμος.Σε εσενα ειναι διαφορετικο?
Εχεις εργοστασιακο συναγερμο? -
Έχω συναγερμό που προτείνει η Opel ( εργοστασιακή τοποθέτηση , μπήκε στο Βέλγιο ). Είναι της ΜΕΤΑ. Μου κλείνει τα παράθυρα αυτόματα όταν κλειδώσω ( μονό πάτημα στον τηλεχειρισμό ) , μου επιτρέπει να κλειδώσω και να οπλίσω το συναγερμό με άτομο στο αμάξι ( ελέγχει μόνο απ' έξω ) , έχει ασφάλεια στα παράθυρα ( να μην κλείσει και πιάσει το χέρι κανενός παιδιού ) , ελέγχει καπώ ( εάν ανοίξει ή έχει μείνει ανοικτό ) και σχεδόν όλη τη μηχανή ( σε συνεργασία με το check control ). Επίσης ελέγχει ανύψωση , πολύωρη παραμονή κινούμενου αντικειμένου γύρω από το αυτοκίνητο ( πχ ατόμου που κοιτάζει συνεχώς το αμάξι ) , απομονώνει όλα τα ηλεκτρικά σε περίπτωση κλοπής , παρατεταμένη διάρκεια ειδοποίησης σε περίπτωση ανύψωσης ή συρσίματος ( προς το πλάι πχ ) και ελέγχει και τους τροχούς. Ήταν δώρο.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Έχω συναγερμό που προτείνει η Opel ( εργοστασιακή τοποθέτηση , μπήκε στο Βέλγιο ). Είναι της ΜΕΤΑ. Μου κλείνει τα παράθυρα αυτόματα όταν κλειδώσω ( μονό πάτημα στον τηλεχειρισμό ) , μου επιτρέπει να κλειδώσω και να οπλίσω το συναγερμό με άτομο στο αμάξι ( ελέγχει μόνο απ' έξω ) , έχει ασφάλεια στα παράθυρα ( να μην κλείσει και πιάσει το χέρι κανενός παιδιού ) , ελέγχει καπώ ( εάν ανοίξει ή έχει μείνει ανοικτό ) και σχεδόν όλη τη μηχανή ( σε συνεργασία με το check control ). Ήταν δώρο.Μαλιστα...
Κι εγω τον εργοστασιακο εχω...με ολα οσα λες...απλα εμενα:κλειδωνει απλα με 1 πατημα
ενεργοποιει και το συναγερμο με 2ο πατημα
κρατωντας το και **πιεσμενο **για καποια δευτερολεπτα κλεινει (ή ανοιγει αντιστοιχα) τα παραθυραΕτσι αναφερονται και οι λειτουργιες στο manual παντως για τον εργοστασιακο συναγερμο...
-
Τα παράθυρα ανοίγουν και κλείνουν και εμένα με τον τηλεχειρισμό , ανεξάρτητα από τον συναγερμό. Μυστήριο. Σε έναν συνάδελφο που πήρε πρόσφατα το GTC τα παράθυρα κλείνουν μόνο με το συνεχόμενο πάτημα του τηλεχειρισμού και όχι με το συναγερμό.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Σε έναν συνάδελφο που πήρε πρόσφατα το GTC τα παράθυρα κλείνουν μόνο με το συνεχόμενο **πάτημα του τηλεχειρισμού **και όχι με το συναγερμό.Εχεις ξεχωριστα κουμπια για τηλεχειρισμο(κλειδωμα) και για συναγερμο?
-
Όχι δεν με κατάλαβες.
Στο δικό μου , εάν πατήσω τον τηλεχειρισμό για το κλείδωμα και τον συναγερμό ( ένα πάτημα ) τότε μου κλειδώνει και κλείνει τα παράθυρα.
Ο συνάδελφος πρέπει να πατήσει συνεχόμενα το κουμπί κλειδώματος στον συναγερμό για να του κλείσει τα παράθυρα.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Στα καινούρια Astra ο συναγερμός ενεργοποιείται με ένα πάτημα.Η μόνη κλειδαριά που έχει το Astra δεν κλειδώνει όλες τις πόρτες σε καμία έκδοση. Πρέπει να κάνεις μία αλχημεία. Να κλειδώσεις την πόρτα του οδηγού με το κλειδί και μετά να μπείς από άλλη πόρτα , να πατήσεις το κουμπί και να βγεις στα επόμενα 5 νομίζω δεύτερα , που γίνεται ο έλεγχος από το κεντρικό κλείδωμα , και να κλείσεις την πόρτα.
Σ' ευχαριστώ ginogsm. Όντως έτσι είναι.
Αλλά οφείλουμε, νομίζω, να παραδεχτούμε όλοι οι κάτοχοι Opel Astra ότι αυτό δεν είναι κεντρικό κλείδωμα, είναι μια μ@λ@κί@ και μισή! Απορώ, αυτός που το σκέφτηκε, του πήρε πολλή ώρα;
Ποια είναι η σκοπιμότητα αυτού του τρόπου κλειδώματος; Και ποια είναι επίσης η σκοπιμότητα ύπαρξης κλειδαριάς στην πόρτα του οδηγού, αφού κλειδώνει μόνο αυτή με το κλειδί;Αν καταλάβατε, αν έχεις ανοιχτή την πόρτα του οδηγού και πατήσεις το κουμπί που κλειδώνει τις πόρτες από μέσα, δε γίνεται τίποτα. Η πόρτα του οδηγού πρέπει να είναι κλειδωμένη και να βγεις από αυτήν του συνοδηγού!
Και μόνο που σας το περιγράφω δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω ! Ας βάζανε ασφάλειες σε κάθε πόρτα, τότε, (όπως στη δεκαετία του '80) να τις κλείνουμε την καθεμία ξεχωριστά, να 'χουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
-
Δεν έχει χειροκίνητες ασφάλειες δλδ το Astra σε κάθε πόρτα?
-
Πολλά δεν έχουν. Ούτε το 307 έχει...
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)