Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
    • 1
    • 2
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 85
    • 86
    • 29 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1720
    39066
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Δεν συνίσταται η χρήση του σε συνθήκες πυκνής ή σχετικά πυκνής κυκλοφορίας. Επίσης δεν συνίσταται σε διαδρομές με στροφές γιατί δίνει γκάζι για να κρατήσει την ταχύτητα σταθερή με το που αρχίζει η στροφή, ενώ θα έπρεπε να κόβεις. Ειδικά σε κατηφορικό δρόμο με στροφές το CC είναι θάνατος.
      Απενεργοποιείται με τρεις τρόπους: αν πατήσεις φρένο, αν πατήσεις συμπλέκτη και αν πατήσεις το ειδικό πλήκτρο απενεργοποίησης.
      Η κατανάλωση είναι συνήθως χαμηλότερη γιατί γίνεται καλή χρήση του γκαζιού. Εξαιρούνται κατηφορικές διαδρομές, γιατί αφήνοντας το γκάζι τελείως η κατανάλωση μηδενίζεται έχοντας μέσα ταχύτητα, ενώ το CC ξοδεύει λίγο (3-4 λ δείχνει ο μετρητής).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zeys13 last edited by

        Ο χρήστης Παυλος έγραψε:
        ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ CRUISE CONTROL?

        ΦΑΝΗΚΕ ΧΡΗΣΙΜΟ?ή ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ? ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ

        ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ??

        Καλημερα φιλε Παυλε.Επειδη ειναι αρκετα κουραστικο αν μπορεις να μην γραφεις με μεγαλα γραμματα.Βγαζουν ματια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          santzo last edited by

          παιδια καθε φορα που βαζω μπρος και ανοιγω μονο τον αερα στο κρυο παντα βγαζει μια ασχημη μυρωδια.με κλιματισμο όμως εξαφανιζεται ξερει κανενας τι παιζει?τον χειμωνα δεν ειχα παρατηρησει κατι τετοιο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adis4gr last edited by

            τωρα που θα καλοκαιριασει πριν σβησεις τη μηχανη, θα κλεινεις το κλιμα και θα αφηνεις λιγο να δουλεψει μονο ο αερας....για να διατηρησεις το συστημα καθαρο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              santzo last edited by

              μαλιστα. αυτο εχει σχεση με τους υδρατμους που επικαθωνται στο σύστημα σωληνωσεων του a/c?
              διαβασα πως σε αυτην την περιπτωση δημιουργουνται μυκητες πραγμα που οδηγει σε δυσοσμια και συχνοτερη αλλαγη φιλτρου καμπίνας.
              παντως thanx for the tip!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                prometheas last edited by

                Ο χρήστης manosk έγραψε:
                Σωστό κι αυτό. Είναι λεπτή η ισορροπία, πλέον έχοντας μάθει καλά το γκάζι του συγκεκριμένου κινητήρα τα καταφέρνω να περιορίζω στο ελάχιστο το τρέμουλο χωρίς να φθείρω τον συμπλέκτη και χωρίς να ανεβάζω την κατανάλωση.

                Άλλο θέμα τώρα: έχεις παρατηρήσει ουσιαστική βελτίωση στην απόκριση του κινητήρα με σούπερ αμόλυβδη; Εγώ εκτός από κάποια μεγαλύτερη αμεσότητα δεν είδα, ειδικά στην πόλη, κάτι ουσιαστικό που να δικαιολογεί τη δαπάνη.
                Επειδή όμως μεθαύριο φεύγω για ταξίδι, αναρωτιέμαι μήπως θα με βοηθήσει ένα ντεπόζιτο σούπερ στον ανοιχτό δρόμο.

                Συμφωνώ, (1.6 Elegance) παντως καμμια φορά φουλάρω με Ultimate για να κραταει τη μηχανη καθαρή, ή πριν απο ταξιδι. Επισης εχω παρατηρήσει καλύτερη αποδοση με βενζινη Shell (καλύτερο τράβηγμα) σε μικρο βαθμο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  poploul last edited by

                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                  Δεν συνίσταται η χρήση του σε συνθήκες πυκνής ή σχετικά πυκνής κυκλοφορίας. Επίσης δεν συνίσταται σε διαδρομές με στροφές γιατί δίνει γκάζι για να κρατήσει την ταχύτητα σταθερή με το που αρχίζει η στροφή, ενώ θα έπρεπε να κόβεις. Ειδικά σε κατηφορικό δρόμο με στροφές το CC είναι θάνατος.
                  Απενεργοποιείται με τρεις τρόπους: αν πατήσεις φρένο, αν πατήσεις συμπλέκτη και αν πατήσεις το ειδικό πλήκτρο απενεργοποίησης.
                  Η κατανάλωση είναι συνήθως χαμηλότερη γιατί γίνεται καλή χρήση του γκαζιού. Εξαιρούνται κατηφορικές διαδρομές, γιατί αφήνοντας το γκάζι τελείως η κατανάλωση μηδενίζεται έχοντας μέσα ταχύτητα, ενώ το CC ξοδεύει λίγο (3-4 λ δείχνει ο μετρητής).

                  Το Cruise Control δεν κρατάει σταθερή την ταχύτητα, αλλά τις στροφές του κινητήρα. Παρατηρήστε το σε ανηφορικό δρόμο. Η ταχύτητα 'κόβει' λίγο, αλλά οι στροφές παραμένουν σταθερές.

                  Σημείωση: Μου άλλαξαν μια κάρτα Sim στον εγκέφαλο του τιμονιού, διότι υπήρχε πρόβλημα με τη γωνία τιμονιού. Αυτό δημιουργούσε πρόβλημα στο ESP και 'κολλούσε' συνέχεια. Αυτά μου είπαν από την αντιπροσωπεία. Περιμένω να δω αν θα ξανακολλήσει. Μέχρι τώρα όλα καλά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    e-n-t last edited by

                    Ο χρήστης poploul έγραψε:

                    Δεν συνίσταται η χρήση του σε συνθήκες πυκνής ή σχετικά πυκνής κυκλοφορίας. Επίσης δεν συνίσταται σε διαδρομές με στροφές γιατί δίνει γκάζι για να κρατήσει την ταχύτητα σταθερή με το που αρχίζει η στροφή, ενώ θα έπρεπε να κόβεις. Ειδικά σε κατηφορικό δρόμο με στροφές το CC είναι θάνατος.
                    Απενεργοποιείται με τρεις τρόπους: αν πατήσεις φρένο, αν πατήσεις συμπλέκτη και αν πατήσεις το ειδικό πλήκτρο απενεργοποίησης.
                    Η κατανάλωση είναι συνήθως χαμηλότερη γιατί γίνεται καλή χρήση του γκαζιού. Εξαιρούνται κατηφορικές διαδρομές, γιατί αφήνοντας το γκάζι τελείως η κατανάλωση μηδενίζεται έχοντας μέσα ταχύτητα, ενώ το CC ξοδεύει λίγο (3-4 λ δείχνει ο μετρητής).

                    Το Cruise Control δεν κρατάει σταθερή την ταχύτητα, αλλά τις στροφές του κινητήρα. Παρατηρήστε το σε ανηφορικό δρόμο. Η ταχύτητα 'κόβει' λίγο, αλλά οι στροφές παραμένουν σταθερές.

                    Σημείωση: Μου άλλαξαν μια κάρτα Sim στον εγκέφαλο του τιμονιού, διότι υπήρχε πρόβλημα με τη γωνία τιμονιού. Αυτό δημιουργούσε πρόβλημα στο ESP και 'κολλούσε' συνέχεια. Αυτά μου είπαν από την αντιπροσωπεία. Περιμένω να δω αν θα ξανακολλήσει. Μέχρι τώρα όλα καλά...

                    Αυτό που λες δε γίνεται! Με συγκεκριμένη σχέση στο κιβώτιο, η ταχύτητα είναι ανάλογη των στροφών (π.χ. 32 km/h ανά 1000 σ.α.λ.). Άρα δε μπορεί να πέφτει η ταχύτητα και να μένουν σταθερές οι στροφές! Πρόσεξέ το καλύτερα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      silencer51 last edited by

                      Τι κάρτες SIM υποστηρίζει το Astra? Θα τη βλέπει τη δικιά μου που ειναι απο τις πρώτες Vodafone?

                      (sorry αλλα μου φάνηκε πολύ αστείο! )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zrush last edited by

                        Ο χρήστης Παυλος έγραψε:
                        ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ CRUISE CONTROL?

                        ΦΑΝΗΚΕ ΧΡΗΣΙΜΟ?ή ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ?

                        ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ?

                        Μου φάνηκε ΠΟΛΥ χρήσιμο σε μεγάλα ταξίδια που έκανα και ειδικά στην εθνική που μπορείς για μεγάλα χρονικά διαστήματα να αφήσεις το γκάζι και να ξεκουράσεις το πόδι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Έχω την εντύπωση ότι όταν ταξιδεύω με CC νυστάζω πολύ λιγότερο από το να πατάω μηχανικά το γκάζι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sarandavgas last edited by

                            Παίδια Καλήμερα

                            Πριν απο λιγες ημερες παρειγγειλα και εγω ενα ASTRA 1,3 CDTi Enjoy με καποια extra. Χρονος παραδωσης γυρω στον μηνα απο οτι μου ειπαν. Για παραδειγμα εβαλα σαν extra το fashion pack 1 με χρεωση 450 Ευρω, και μου εκαναν δωρο το cd30 mp3, αεροτομη και τον τεμπελη. Επειδη εκατσα και διαβασα και τις 38 σελιδες αυτου του thread αλλα δεν βρηκα πολλες πληροφοριες για το συγκεκριμενο μοντελο. Εχει κανεις εμπειρια απο το συγκεκριμενο;

                            Ευχαριστω Προκαταβολικα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Μάλλον είσαι ο πρώτος που παίρνει diesel Astra. Εμείς θα περιμένουμε εντυπώσεις από τον κινητήρα.
                              Αντί του τεμπέλη (που ακούω ότι δεν είναι από τους καλύτερους από πλευράς εργονομίας) δεν ζητάς αισθητήρες παρκαρίσματος;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sarandavgas last edited by

                                Πλεον νομιζω ειναι λιγο δυσκολο να του πω οτι θελω αισθητηρες αντι για τον τεμπελη και τα αλλα γιατι το εχω κλεισει ηδη το αμαξι με αυτα οποτε δεν τον νομιζω να μου το αλλαξει. (βεβαια ποτε δεν ξερεις ).

                                Ο ΠΡΩΤΟΣ; Πολυ περιεργο μου φαινεται. Δεν εχει παρει κανεις Diesel απο εδω μεσα;

                                Αααα και μια απορια ακομη. Το αμαξι δεν εχει esp ετσι δεν ειναι; Η μηπως κανω εγω λαθος. Αυτο το CBC που λεει τι ειναι παλι;

                                Και κατι τελευταιο, επειδη διαβασα σε προηγουμενες σελιδες καποια πραγματα για τις οθονες που εχουν τα Astra γνωριζει κανεις να μου πει πια απο ολες θα εχει το δικο μου;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Με δεδομένο ότι οι περισσότερο μένουν Αθήνα-Θεσ/κη ή χρειάζεται να πηγαίνουν κάποιες φορές σ' αυτές τις πόλεις, δεν είναι περίεργο που δεν αγοράζουν diesel.

                                  ESP δεν έχει το astra αν δεν το ζητήσεις ή αν δεν πάρεις κάτι που το περιλαμβάνει, πχ το IDS PLUS.
                                  Η οθόνη θα είναι η απλή (χωρίς πολλαπλές ενδείξεις) αν δεν έχεις πάρει Board Computer.
                                  Ο τεμπέλης μάλλον κοστίζει όσο και οι αισθητήρες πάνω-κάτω, επομένως αν το αυτοκίνητο δεν είναι παραγγελία και στον βάλουν εδώ, σίγουρα μπορούν να στο αλλάξουν. Δες τον όμως μήπως σου αρέσει. Το σημαντικότερο θετικό του στοιχείο είναι ότι έχει ντουλαπάκι από κάτω, πράγμα χρήσιμο για το astra που στερείται χώρων για μικροαντικείμενα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    silencer51 last edited by

                                    Να ρωτήσω κάτι. Ο 1,3 ειναι ο γνωστός multijet που χρησιμοποιεί και η Φίατ?

                                    Όντως φίλε sarandavgas πρέπει να είσαι απο τους πρώτους που παίρνει diesel Αστρα στην Ελλάδα και σίγουρα ο πρώτος εδώ στο φόρουμ... 🙂

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sarandavgas last edited by

                                      Φιλε Μανο

                                      Thanks για την απαντηση. Esp ημουν σχεδον σιγουρος οτι δεν εχει αλλα με μπερδεψε αυτο το CBC που λεει. Τι ειναι παλι αυτο; Board computer δεν εχει στον στανταρ εξοπλισμο; Η εγω κανω λαθος; Νομιζω ομως πως εχει. Δηλαδη ποια οθονη απο αυτες που φαινονται στις προηγουμενες σελιδες θα εχει;

                                      Υ.Γ. Ποιος ειπε οτι δεν κατεβαινω Αθηνα; Καταιβαινω και πολυ συχνα μαλιστα αλλα πιστευω οτι δεν θα εχω προβλημα. Και ενας φιλος της οικογενειας εχει αμαξι diesel και κατεβαινει Αθηνα πολυ συχνα λογω εργασιας και μαλιστα τον εχουν σταματησει και 2 φορες με το συγκεκριμενο αυτοκινητο και δεν του εχουν πει τιποτα (να το πω τυχη )

                                      Φιλε silencer

                                      Ναι τον κινητηρα multijet της Fiat χρησιμοποιει. Νομιζω καπου διαβαζα οτι εξελιχθηκε ο συγκεκριμενος κινητηρας σε συνεργασια και απο τις 2 εταιριες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zardoz last edited by

                                        Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:

                                        Esp ημουν σχεδον σιγουρος οτι δεν εχει αλλα με μπερδεψε αυτο το CBC που λεει. Τι ειναι παλι αυτο;

                                        Cornering Brake Control (CBC)
                                        Επέκταση του AΒS για την αποφυγή της υπερστροφής φρεναρίσματος
                                        (λειτουργεί ΜΟΝΟ εφόσον φρενάρεις ενώ έστριβες).

                                        Μεταβάλλει την πίεση πέδησης ανά τροχό ώστε να διατηρήσει την
                                        κατάσταση ομαλότερη, π.χ σε αριστερό φρενάρισμα θα κάνει τον
                                        εξωτερικό τροχό (τον μπροστά δεξιό) να φρενάρει ελαφρά γρηγορότερα
                                        για να μη σε 'πάρει' μέσα το φρενάρισμα (τέρμα αριστερά δηλαδή).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Ρώτα αν περιλαμβάνεται το board computer σ' αυτό που παράγγειλες. Δεν είναι στάνταρ σε αρκετές εκδόσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            poploul last edited by

                                            Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                                            Τι κάρτες SIM υποστηρίζει το Astra? Θα τη βλέπει τη δικιά μου που ειναι απο τις πρώτες Vodafone?

                                            (sorry αλλα μου φάνηκε πολύ αστείο! )

                                            Και μένα μου φάνηκε περίεργο, αλλά ο μηχανικός δεν είχε διάθεση να μου εξηγήσει περισσότερα. Φαντάζομαι ότι θα εννοεί καμιά πλακέτα ή κάτι τέτοιο. Ό,τι μου είπανε σας μεταφέρω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 29 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr