Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Z
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 0
    • Groups 0

    zrush

    @zrush

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσ/νίκη

    zrush Unfollow Follow

    Latest posts made by zrush

    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
      Χθες προέκυψε το εξής : Τα χειριστήρια στο τιμόνι ( για το RCD ) σταμάτησαν να πηγαίνουν προς τα κάτω ( μόνο στο αριστερό το πρόβλημα ). Όταν έσβηνα τα φώτα , δούλευαν 99 στις 100 φορές. Με τα φώτα αναμμένα δεν δούλευαν 99 στις 100 φορές. Ο υπεύθυνος του service είπε πως κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστεί να αλλαχθεί μία πλακέτα ( που ελέγχει και το immobilizer μεταξύ άλλων ) αλλά προληπτικά θα αλλαχθούν και τα χειριστήρια.

      Το πρόβλημα λύθηκε;
      Ρωτώ γιατι και σε μένα κάνει τα ίδια, αλλά δεν το πήγα για διάγνωση ακόμα.
      Επίσης μου κάνει και 2 ακόμα:

      • Ανάβει στιγμιαία το λαμπάκι για τα φρένα (μου είπαν οτι δεν είναι τίποτα και παράγγειλα ένα γλοτεράκι)
      • Οταν γυρίζω δεξιά το τιμόνι πάνω από ~90 μοίρες ανάβει τα λαμπάκι του ids+ !!!! To σύστημα λειτουργεί κανονικά αλλά το λαμπάκι παραμένει αναμένο.
        Επλίζω από 'βδομάδα να το πάω στο συνεργείο.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zrush
    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

      Nop φίλε μου.

      ένας φίλος μου, έκανε τεστ drive στο 1.8 140 HP GTC και είπε πως στις στροφές όταν πίεζε το ESP έμπαινε σε λειτουργία κόβωντας κάπως τις στροφές, όταν στο δικό μου 1400 όσο και να παίζω με το τιμόνι, δε το έχω δει να ενεργοποιείται ποτέ.... σε σημείο που πιστεύω πως όταν το λαμπάκι ανάβει κατά την εκκίνηση είναι απλά διακοσμητικό.... αναρωτιέμαι λοιπόν, εφόσον δεν υπάρχει ρύθμιση ευαισθησίας.... για πιο λόγο υπάρχει αυτή η διαφορετικότητα? οφείλεται μήπως σε διαφορετική 'έκδοση' ESP από κυβισμό σε κυβισμό και από μοντέλο σε μοντέλο?

      Φίλε σουμ δεν είναι θέμα ευαισθησίας του esp αλλά πόσο γρήγορα φτάνει το αυτοκίνητο στο όριο για να μπεί το esp. Και αυτό γίνετε φυσιολογικότατα πολύ περισσότερες φορές στα 140 απο τα 90 άλογα

      Η ένστασή μου ωστόσο είναι αλλού. Δηλ. πως γίνεται στο 1.8 να ενεργοποιείται το ESP χωρίς να τη παίρνει με 'πολλά', μου είχε πει ότι δε πήγαινε ιδιαίτερα γρήγορα και άλλωστε τεστ drive έκανε, σιγά μη τον άφηνε η αντιπροσωπεία να το 'λιώσει', ενώ στο δικό μου πχ, δε μπορώ να το ενεργοποιήσω με τπτ Μου έχει γλυστρήσει (πίσω) και δεν άναψε. Ένας φίλος είπε για να σιγουρευτείς ότι δουλεύει το σύστημα, κάνε το εξής απλό. Βάλε χειρόφρενο, 1η ταχύτητα στρίψε το τιμόνι προς κάποια κατεύθυνση, και επιτάχυνε απότομα για να δεις την αντίδραση. Αυτό είναι εν μέρη 'ακίνδυνο' διότι μιλάμε για μηδενικές ταχύτητες και δε πρόκειται να σου 'φύγει' ωστόσο δε ξέρω αν πρέπει να ακολουθήσω αυτό το τρόπο

      Ενας τρόπος που δοκιμάζω το esp είναι ο εξής:
      Βρίσκομαι σε φανάρι που είναι κάθετο σε δρόμο με 3 λωρίδες και μπαίνω στο δεξί το ρευμα πχ είσοδος στον περιφεριακό της Θεσ/νίκης. Αν έχω μπροστά μου αλλον , τον αφήνω να ξεφύγει...Ξεκινώ με αργά με πρώτη και γρήγορα βάζω δευτέρα. Γκάζι στο πάτωμα, και το τιμόνι σχεδόν στην ευθεία. Μόλις φτάσω στην μέση περίπου του δρόμου κόβω απότομα και αριστερά για να πιάσω την μεσαία λωρίδα. Λόγω της μεγάλης επιτάχυνσης (και όχι ταχύτητας) το αμάξι τείνει να φύγει με τα μούτρα και τότε ακούς το abs και ταυτόχρονα το γκάζι δεν ανταποκρίνεται... Η πορεία διορθώνεται και τα αμάξι ακολουθεί ...την θέση του τιμονιού.
      Αυτά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zrush
    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Εμένα το αμάξι μου άρεσε από την ΠΡΩΤΗ στιγμή, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Τρελαίνομαι που η κονσόλα φτάνει μέχρι τις ταχύτητες χωρίς 'διακοπές' ή παράξενα καλλιτεχνικά 'βαθουλώματα'. Ο πίνακας οργάνων ... μούρλια. Η κεντρική οθόνη...τρέλα...οι πληροφορίες που δίνει με μια ματιά ... πολλές. Το τιμόνι...άψογο. Και δεν αρχισα για το εξωτερικό ακόμα.

      Γούστα είναι αυτά και δεν επιβάλλονται. Ο καθένας επιλέγει όπως του αρέσει.

      Εγω πάντως από το 1.8 με το ids+ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και δεν έχω μετανιώσει ούτε στιγμή για την επιλογή μου.
      Δεν είμαι και κανένας οδηγός που πηγαίνει με 'τις μπάντες' και σε μεγάλα ταξίδια που έχω κάνει (5 φορές Αθήνα - Θεσ/νίκη) το αμάξι ήταν πολύ ξεκούραστο και ανετο (λίγο ο θόρυβος από τον κινητήρα με χαλάει, περίπου στις 4500 στροφές)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zrush
    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

      Και κατι τελευταιο...το ESP απενεργοποιειται πληρως με πατημα του διακοπτη Sport για 7 δευτερολεπτα?Κατι τεοιο διαβασα καπου...ισχυει?
      Ενω με την απλη ενεργοποιηση του διακοπτη Sport επεμβαινει μονο σε extreme περιπτωσεις..Ισχυουν αυτα?

      Ναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zrush
    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Ο χρήστης Παυλος έγραψε:
      ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ CRUISE CONTROL?

      ΦΑΝΗΚΕ ΧΡΗΣΙΜΟ?ή ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ?

      ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ?

      Μου φάνηκε ΠΟΛΥ χρήσιμο σε μεγάλα ταξίδια που έκανα και ειδικά στην εθνική που μπορείς για μεγάλα χρονικά διαστήματα να αφήσεις το γκάζι και να ξεκουράσεις το πόδι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zrush
    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Και εγώ δεν είδα... Στην αρχή μάλιστα έβαζα μόνο super αλλά τώρα μόνο απλή ακόμα και στα ταξίδια. Σε διάφορα τέστ που διάβασα κατα καιρούς σε περιοδικά (ακόμα και σε ένα γερμανικό) η αύξηση της απόδοσης με την super είναι της τάξης του 2-4% και σε μερικά μοντέλα ακόμα μικρότερη. Θα την έβαζα μόνο για να κρατήσω τον κινητήρα καθαρό...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zrush
    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Ο χρήστης manosk έγραψε:
      ...αποφεύγω να κρατάω τον συμπλέκτη πατημένο για ν' ανεβάσει στροφές το μοτέρ για να μη φθείρω τον συμπλέκτη....

      Εγώ από την άλλη προτιμώ να φθείρω τον συμπλέκτη (σπάνια οι στροφες πέφτουν κάτω από 2000) παρά τον κινητήρα. Από στάση επιταχύνω με σταθερές τις 2000 στροφές συμπλέκοντας σταδιακά.
      Ετσι και αλλιώς η αντικατάσταση του συμπλέκτη είναι ευκολή και θα γίνει αργά ή γρήρορα.
      Η φθορά, όμως, της μηχανής από το 'πνίξιμο' στις χαμηλες στροφές και τους κραδασμούς που προκαλούνται, δύσκολα διορθώνονται και σταδιακά μειώνουν την απόδοσή της.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zrush
    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Παντως οι οδηγίες αναφέρουν πως αν το λαμπάκι του ESP ανάβει μόνιμα υπάρχει πρόβλημα και πρεπει να το δει τεχνικός. Επέμενε στο συνεργείο για αλλάγή εγκεφάλου ή οτι αλλο χρειάζεται.

      Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

      Βασικά 1η ερώτηση......
      Στη 1η φώτο γράφει coolant: 95 oC. Είναι θερμοκρασία νερού? Δε νομίζω ότι είναι λογικό να είναι τόσο ψηλά

      Στο δικό μου 1.8 η θερμοκρασία μέσα στην πόλη παίζει εώς 92 C, σε φανάρι , ενώ μόλις ξεκινήσει το αμάξι μειώνεται στους 84-86 C. Σε εντονο μποτιλίαρισμα ή σε παρατεταμέμη ανηφόρα δεν έχω οδηγήσει ακόμα.

      Μπορει να μας πει κανείς τι σημαίνουν οι ενδείξεις που βγάζει το service menu;

      Εγώ παιδιά έχω το gtc 1.4 sport εδώ και 2 εβδομάδες και έχει γράψει 1000km περίπου.

      1. Γιατί δεν υπάρχει ένδειξη έντασης του ήχου στην οθόνη? Αυξάνεις την ένταση των ηχείων χωρίς να γνωρίζεις πόσο πάει?!?

      Είναι από αυτά τα κουφά τον αυτοκινητοβιομηχανιών που κανένας δεν μπορεί να καταλάβει γιατί έγιναν έτσι. Το ότι δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας δεν σε παραξένεψε?

      Το ραδιο CD έχει ένα σύστημα και αυξάνει ή μειώνει σταδιακά την ένταση του ήχου ανάλογα με την ταχύτητα που έχει το αμάξι, έτσι ώστε η αίσθηση της έντασης του ήχου να παραμένει σταθερή. Αν υπήρχε ένδειξη στην οθόνη τότε αυτή διαρκώς θα ανεβοκατέβαινε και αν εσύ την ρύθμιζες πχ στο 10 σε ένα φανάρι μετά θα έβλεπες οτι έφτασε στο πχ στο 15 στον ανοιχτο δρόμο.... Φαντάζεσαι πόσα παράπονα θα άκουγε η opel για ελατωματικό στερεοφωνικό

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zrush
    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
      Στο 1.6, στην εθνική προς Κατερίνη βλέπω 220 ατο κοντέρ και 203 στο κρυφό μενου στον υπολογιστή ταξιδίου με 6000+ σαλ. με λίγη υπομονή μετά τα 200...

      Τι εννοείς όταν λές στο κρυφό menu;

      Στο 1.8 έχω πιάσει 205 στο κοντέρ. Μπορούσε να δώσει λίγο ακόμα αλλά πάνω απο 210 με τίποτα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zrush
    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Ακριβώς, αυτό το ρευμα προέρχεται από κίνηση του αυτοκινήτου με μεγάλη γενικά ταχύτητα, οπότε ο εξωτερικός αέρας περνά μέσα από τους αγωγούς ακόμα και όταν ο ανεμηστήρας είναι στο μηδέν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zrush
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr