-
Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
Στο 1.6, στην εθνική προς Κατερίνη βλέπω 220 ατο κοντέρ και 203 στο κρυφό μενου στον υπολογιστή ταξιδίου με 6000+ σαλ. με λίγη υπομονή μετά τα 200...Τι εννοείς όταν λές στο κρυφό menu;
Στο 1.8 έχω πιάσει 205 στο κοντέρ. Μπορούσε να δώσει λίγο ακόμα αλλά πάνω απο 210 με τίποτα....
-
χμμ να ρωτήσω κάτι απλό? Στα πόσα χλμ θεωρήσατε ότι είχατε στρώσει το GTC σας?
-
Αν διαβάσεις το thread από την αρχή, κάπου λέει πως αν πατήσεις παρατεταμένα το settings όταν είσαι στο ραδιόφωνο, θα ακουστεί ένα μπιπ. Μετά πατώντας το BC σε πάει σε διάφορες διαγνωστικές οθόνες. Σε μια από αυτές έχει στιγμιαία ταχύτητα, σε μια άλλη θερμοκρασία νερού και σε μια άλλη σου δείχνει και τα λίτρα καυσίμου που έχεις ακόμα στο ρεζερβουάρ...
-
Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
Αν διαβάσεις το thread από την αρχή, κάπου λέει πως αν πατήσεις παρατεταμένα το settings όταν είσαι στο ραδιόφωνο, θα ακουστεί ένα μπιπ. Μετά πατώντας το BC σε πάει σε διάφορες διαγνωστικές οθόνες. Σε μια από αυτές έχει στιγμιαία ταχύτητα, σε μια άλλη θερμοκρασία νερού και σε μια άλλη σου δείχνει και τα λίτρα καυσίμου που έχεις ακόμα στο ρεζερβουάρ...πάω να δω!!!!
-
μόλις το δοκίμασα στο 1.400 sport. όντως υπάρχει τέτοιο μενού που δείχνει τα παραπάνω! tahnx alkoolouxos για το Info!
-
είναι και άλλες επιλογές.....
Βασικά 1η ερώτηση......
Στη 1η φώτο γράφει coolant: 95 oC. Είναι θερμοκρασία νερού? Δε νομίζω ότι είναι λογικό να είναι τόσο ψηλά2η ερώρητη.....
Δε βρήκα την ένδειξη για τα λίτρα που έχει το ρεζερβουάρ..... -
Ναι, του νερού είναι και είναι φυσιολογικότατη η Θερμοκρασία μιας και δεν είναι σκέτο νερό αυτό που έχεις στο ψυγείο σου και είναι και υπό πίεση οπότε μπορεί να φτάσει και στους 110 με 120 πριν γίνει ατμός, μετά τους 110 να ανησυχείς...
Είναι νομίζω στο τρίτο ή στο τέταρτο πινακάκι και οι τρείς ενδείξεις για το ρεζερβουάρ σε λίτρα. Δείχνει και τη στιγμιαία παροχή καυσίμου όταν πατάς το γκάζι!!! Οι άλλες ενδείξεις είναι για τα βολτάζ των Dimmer και των φώτών νομίζω! -
Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
Στο 1.6, στην εθνική προς Κατερίνη βλέπω 220 ατο κοντέρ και 203 στο κρυφό μενου στον υπολογιστή ταξιδίου με 6000+ σαλ. με λίγη υπομονή μετά τα 200...Στο 1,8 που το δοκίμασα στις 6000 έχει 210 που είναι και το όριο του πιστέυω καθώς ήδη ο κινητήρας έχει φύγει από το ωφέλιμο φάσμα των στροφών, (5600) που αποδίδει την μέγιστη ιπποδύναμη. Δεν πιστεύω ότι θα πάει παραπάνω παρά μόνο σε κατηφόρα. Κόφτη αν δεν κάνω λάθος έχει στις 6500 αλλά το θεωρώ αδύνατο να τον πιάσει με πέμπτη. Επίσης τα ίδια συμβαίνουν και με άλλα 2 1,8 που έχουν φίλοι μου και μάλιστα σε διαφορετικές εκδόσεις. Οπότε δεν υπάρχει σφάλμα στο αυτοκίνητο. Τώρα πως γίνεται το 1,6 να πηγαίνει 220 δεν ξέρω. Το μόνο που μπορώ να προτείνω είναι να έχουμε μια απευθείας σύγκριση για να δούμε τι λέει το κοντέρ του ενός και τι του άλλου.
-
[img=http://img215.imageshack.us/img215/3798/img04121114404vo.th.jpg]
Ντρέπομαι και μόνο που το ποστάρω...
Όταν βαριέσαι στην εθνική μπορείς να κάνεις πολλές αηδίες... Φλέρταρε και με τα 220 ο δείκτης αλλά τα κινητά δε φημίζονται για την ταχύτητα του κλείστρου τους... Πάντως μετά τα 200- έκανε πολλήηηη ώρα να τα πιάσει. -
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Στο 1.6, στην εθνική προς Κατερίνη βλέπω 220 ατο κοντέρ και 203 στο κρυφό μενου στον υπολογιστή ταξιδίου με 6000+ σαλ. με λίγη υπομονή μετά τα 200...
Στο 1,8 που το δοκίμασα στις 6000 έχει 210 που είναι και το όριο του πιστέυω καθώς ήδη ο κινητήρας έχει φύγει από το ωφέλιμο φάσμα των στροφών, (5600) που αποδίδει την μέγιστη ιπποδύναμη. Δεν πιστεύω ότι θα πάει παραπάνω παρά μόνο σε κατηφόρα. Κόφτη αν δεν κάνω λάθος έχει στις 6500 αλλά το θεωρώ αδύνατο να τον πιάσει με πέμπτη. Επίσης τα ίδια συμβαίνουν και με άλλα 2 1,8 που έχουν φίλοι μου και μάλιστα σε διαφορετικές εκδόσεις. Οπότε δεν υπάρχει σφάλμα στο αυτοκίνητο. Τώρα πως γίνεται το 1,6 να πηγαίνει 220 δεν ξέρω. Το μόνο που μπορώ να προτείνω είναι να έχουμε μια απευθείας σύγκριση για να δούμε τι λέει το κοντέρ του ενός και τι του άλλου.
Στην τελική παίζει μεγάλο ρόλο η κατάσταση του οδοστρώματος ο έστω και ελάχιστος αέρας κόντρα ή απο πίσω καθώς και οι κλιματολογικές συνθήκες. Σαφώς και αν βγείς τώρα στην εθνική και το πατήσεις θα πιάσεισ περισσότερα χιλιόμετρα απο το να βγείς το μεσημέρι ειδικά το καλοκαίρι που βρα΄ζει ο τόπος. Στο προηγούμενο άστρα είχα δεί στον ίδιο δρόμο με δυσκολία 180 και με λίγο ακόμα γκάζι 195-200. Το καλό είναι ότι μπορείς να πηγαίνεις συνέχεια στα 180 και να μην φοβάσαι μην σπάσει τίποτα. Αυτό που λέμε αξιοπιστία opel.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Στην τελική παίζει μεγάλο ρόλο η κατάσταση του οδοστρώματος ο έστω και ελάχιστος αέρας κόντρα ή απο πίσω καθώς και οι κλιματολογικές συνθήκες. Σαφώς και αν βγείς τώρα στην εθνική και το πατήσεις θα πιάσεισ περισσότερα χιλιόμετρα απο το να βγείς το μεσημέρι ειδικά το καλοκαίρι που βρα΄ζει ο τόπος. Στο προηγούμενο άστρα είχα δεί στον ίδιο δρόμο με δυσκολία 180 και με λίγο ακόμα γκάζι 195-200. Το καλό είναι ότι μπορείς να πηγαίνεις συνέχεια στα 180 και να μην φοβάσαι μην σπάσει τίποτα. Αυτό που λέμε αξιοπιστία opel.
Όλα παίζουν ρόλο, από τα λάστιχα, μέχρι τον άνεμο που ανέφερες.
Ίσως το 1,8 με το 1,6 να έχουν το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων και την ίδια μετάδοση με αποτέλεσμα στις ίδιες στροφές να έχουν την ίδια ταχύτητα. Από την άλλη όμως παίζει ρόλο και το πόσο γρήγορα πίανει το κάθε αυτοκίνητο τα χιλιόμετρα αυτά. Σήμερα βρήκα ένα γνώστο μου που έχει 1,6 Elegance και το έκανα βόλτα μέσα στην πόλη από περιέργεια μετά από αυτά που λέχθηκαν. Δεν ξέρω να σας πω αν πηγαίνει τόσο όσο αναφέρει ο φίλος παραπάνω, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι είναι σαφέστατα πιο αδύνατο από τα 1,8. Μέχρι την τρίτη που έβαλα και την πάτησα είδα μεγάλη διαφορά. -
Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
Είναι νομίζω στο τρίτο ή στο τέταρτο πινακάκι και οι τρείς ενδείξεις για το ρεζερβουάρ σε λίτρα. Δείχνει και τη στιγμιαία παροχή καυσίμου όταν πατάς το γκάζι!!!
νομίζω βρήκα τη σωστή οθόνη αλλά δείχνει πάντα 0 δεν επηρεάζεται από τη ταχύτητα του αυτοκινήτου τι κάνω λάθος?
-
Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
φίλτρο λαδιου 5,33
φίλτρο αέρος 13,35
φίλτρο καμπίνας 19,80
ροδέλλα τάπας λαδιού 0,67
υγρά υαλοκαθαριστήρων 1,09
μπουζι 4δα 25,40(6,35 το ένα)
λάδι 5w-30 super synthetic 5αδα 42,85(8,57 το ένα)
Σύνολο 108,49 ''με ΦΠΑ''Ετήσιος έλεγχος ASTRA 44,75
Αναλώσιμα υλικά 5,40
Σύνολο 59,68 ''με ΦΠΑ''φίλτρο λαδιου 5,52
φίλτρο αέρος 13,57
φίλτρο καμπίνας 20,49
ροδέλλα τάπας λαδιού 0,69
υγρά υαλοκαθαριστήρων 1,19
μπουζι 4δα 25,40(6,45 το ένα)
λάδι 5w-30 super synthetic 5αδα 43,69(10,28 το ένα)
Σύνολο 110,55 ''με ΦΠΑ''Ετήσιος έλεγχος ASTRA 37,81
κάρτα καυσαερίων 6,72
Σύνολο 52,99 ''με ΦΠΑ''Στη Motorstar στο Κιλκίς, από 'κει που το πήρα.
-
Διετίας; Χιλιόμετρα;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Διετίας; Χιλιόμετρα;28500 Km 4 μήνες πρίν τα 2 χρόνια
-
Ωραία, ο ένας έδωσε 163,54
-
Ο χρήστης betoven έγραψε:
Στη Motorstar στο Κιλκίς, από 'κει που το πήρα.
Από το Κιλκίς είσαι? Η απλά από εκεί το πήρες?
-
Σημερα στην Control Motor Μοσχατο για αλλαγη λαδιων στα 15000χλμ
Λαδι 5W-30 Super Synthetic 5 τεμ 53.30
Φιλτρο Λαδιου 2.46
Ροδελα ταπας λαδιου 0.52
Εργασια 8.00
Φ.Π.Α19% 12.32
Συνολο 76.40 euro... -
Κι εγώ σ' αυτούς είχα κάνει αλλαγή λαδιών/φίλτρου στο έτος / 14000 χλμ.
Μου είχε πάει κάπου 10 ευρώ λιγότερα. Θα ψάξω την απόδειξη για να βεβαιωθώ. -
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Στη Motorstar στο Κιλκίς, από 'κει που το πήρα.
Από το Κιλκίς είσαι? Η απλά από εκεί το πήρες?
Συγχωρέστε με για την απροσεξία
Ούτε από το Κιλκίς είμαι, ούτε το πήρα απο εκεί.
Το αυτοκίνητο το πήρα από τη Motostar στη 28ης Οκτωμβίου αλλά επειδή τον τελευταίο καιρό κάνω ένα σεμινάριο στο Κιλκίς είπα αφού παώ και πάω εκεί ας κάνω το Service στην εκεί αντιπροσωπεία.
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)