Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 85
    • 86
    • 21 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1720
    37903
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zchristos last edited by

      Ανακαλείται αυτοκίνητο Opel μοντέλο Astra H, για προληπτικό έλεγχο

      ΕRΤ3.GR

      7/3, ανανέωση: 14:37

      Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτου Opel, μοντέλο Astra H, πραγματοποιεί η εταιρεία ΕΜ Ελλάς ΑΕ, γενική εισαγωγέας αυτοκινήτων Opel στη χώρα μας, για προληπτικό έλεγχο.

      Η ανάκληση αφορά 344 οχήματα, στους ιδιοκτήτες των οποίων έχει αποσταλεί σχετική συστημένη ενημερωτική επιστολή. Ο έλεγχος αφορά στο σύνδεσμο του εμπρόσθιου δεξιού ψαλιδιού, το οποίο ενδέχεται να μην έχει τοποθετηθεί σύμφωνα με τις κατασκευαστικές προδιαγραφές.

      Αυτό, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μετάδοση κραδασμών μέσω του συστήματος διεύθυνσης στο τιμόνι ή αστάθεια στην κατεύθυνση του οχήματος. Σημειώνεται ότι δεν έχει αναφερθεί κανένα ατύχημα που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mschumacher last edited by

        Ο χρήστης zchristos έγραψε:
        Ανακαλείται αυτοκίνητο Opel μοντέλο Astra H, για προληπτικό έλεγχο

        ΕRΤ3.GR

        7/3, ανανέωση: 14:37

        Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτου Opel, μοντέλο Astra H, πραγματοποιεί η εταιρεία ΕΜ Ελλάς ΑΕ, γενική εισαγωγέας αυτοκινήτων Opel στη χώρα μας, για προληπτικό έλεγχο.

        Η ανάκληση αφορά 344 οχήματα, στους ιδιοκτήτες των οποίων έχει αποσταλεί σχετική συστημένη ενημερωτική επιστολή. Ο έλεγχος αφορά στο σύνδεσμο του εμπρόσθιου δεξιού ψαλιδιού, το οποίο ενδέχεται να μην έχει τοποθετηθεί σύμφωνα με τις κατασκευαστικές προδιαγραφές.

        Αυτό, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μετάδοση κραδασμών μέσω του συστήματος διεύθυνσης στο τιμόνι ή αστάθεια στην κατεύθυνση του οχήματος. Σημειώνεται ότι δεν έχει αναφερθεί κανένα ατύχημα που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          global_deejay last edited by

          Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
          Εγώ παιδιά έχω το gtc 1.4 sport εδώ και 2 εβδομάδες και έχει γράψει 1000km περίπου.

          Έχω να πω και να ρωτήσω τα παρακάτω:

          1. Είχα ζητήσει αλλαγή ζάντας πριν την αγορά να είναι αυτή που φοράει η 1.6 έκδοση (σχηματίζει το Υ) και έγινε χωρίς καμία επιβάρυνση

          βασικα επειδη εχω κ γω το 1.4 sport οι ζαντες με το Υ νομιζω μπαινουν σε cosmo εκδοσεις μονο ανεξαρτητως κυβισμου.το enjoy εχει ατσαλινες ενω το sport τις κανονικες 5-ακτινες.οι διαφορες που εχει το 1.4 με τα υπολοιπα μοντελα ειναι η απουσια της χρωμιωμενης αποληξης εξατμισης καθως κ του κουμπιου sport.

          Astra GTC Sport
          Εκτός από τα χαρακτηριστικά του Enjoy, το **Sport **προσφέρει:
          Σπορ απόληξη εξαγωγής (από 77 kW/100hp)
          Σπορ ανάρτηση
          Σκούρα επένδυση οροφής
          Διακόπτη Σπορ Λειτουργίας (SportSwitch) και ESPPlus(από 74 kW/100hp)
          Σπορ καθίσματα
          Δερμάτινο σπορ τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος
          Διακοσμητικές επενδύσεις στο ταμπλό και τις εμπρός πόρτες, σχεδίασης ‘maze chrome’
          Πλαίσια σπορ οργάνων και κεντρικής κονσόλα σε ματ χρώμιο
          Σπορ Πεντάλ Αλουμινίου
          Φώτα Ομίχλης
          **Ζάντες Αλουμινίου 16” σχεδίασης 5 ακτίνων
          **

          Eπιπλέον των χαρακτηριστικών του Enjoy, το Cosmo προσφέρει:
          Μάσκα και μεσαία γραμμή από χρώμιο
          Ζάντες αλουμινίου 16” 5 ακτίνων σχεδίασης Υ
          Διακοσμητικές επενδύσεις στο ταμπλό και τις εμπρός πόρτες, σχεδίασης ‘carbon silver line’
          Χρωμιωμένα πλαίσια οργάνων
          Σπορ καθίσματα με δερμάτινα προσκέφαλα
          Δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος
          Φωτιζόμενοι καθρέπτες αλεξηλίων
          Φώτα Ομίχλης
          Ηλεκτρονικό Έλεγχο Κλιματισμού (ECC)
          Υπολογιστή Ταξιδίου (Board Computer) με σύστημα Check Control

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            santzo last edited by

            sorry για τα greeglish. Λοιπόν το cd 30 mp3 που φοραει το αμαξι δεν εχει fader ρύθμιση. όταν το ειχα παει και στην αντιπροσωπεια δεν μπορεσε ουτε ο ηλεκτρολόγος να βγάλει ακρη...
            σκεφτομαι πολυ σοβαρα να το δωσω σουτ γιατι βγάζει και αλλα προβλήματα που έχω αναφέρει.
            αν βάλω κανενα after market δεν θα παιζει η οθόνη τις πληροφορίες του ραδιοφώνου?υπαρχει κανενας αντάπτορας για να βάλουμε?
            Με το κλαπέ που τρίζει σε οποία θεση και αν επιλέξεις βρήκε κανένας καμια άκρη? κάνει λες και σέρνεις τα νύχια σου σε πίνακα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              Δεν το καταλαβαίνω, γιατί δεν έχει Fader; Πάσχει η συσκευή σου ή δεν έχει το μοντέλο; Εμένα έχει άραγε; Πάω να δω....

              Λοιπόν, έχει Fader το CD 30 mp3.

              Αν το αρχικό που σου είχαν βάλει είχε Fader, να κόψουν το κεφάλι τους να σου βρουν αντίστοιχο. Θα σου έλεγα ότι σίγουρα έχει Fader, αν στο εγχειρίδιο χρήσης δεν είχε '*****' δίπλα σ' αυτή τη λειτουργία (δηλαδή δεν υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις).

              Το κλαπέ τί είναι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                x-rover last edited by

                Καταρχήν καλοτάξιδο το αυτοκίνητο.

                Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                Εγώ παιδιά έχω το gtc 1.4 sport εδώ και 2 εβδομάδες και έχει γράψει 1000km περίπου.

                1. Γιατί δεν υπάρχει ένδειξη έντασης του ήχου στην οθόνη? Αυξάνεις την ένταση των ηχείων χωρίς να γνωρίζεις πόσο πάει?!?

                Είναι από αυτά τα κουφά τον αυτοκινητοβιομηχανιών που κανένας δεν μπορεί να καταλάβει γιατί έγιναν έτσι. Το ότι δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας δεν σε παραξένεψε?

                1. Τέλος αν και είμαι σε φάση στρωσίματος (2500-3800 στροφές) έχω την εντύπωση ότι 90 άλογα δεν είναι αρκετά. Ίσως οφείλεται στο ότι το αυτοκίνητο δεν έχει στρωθεί (4100 μέγιστη ροπή - 5600 90Hp και φυσικά δε τα έχω 'πιάσει'). Ισχύει ότι ο κόφτης είναι στις 6200?

                2. Μια τελευταία ερώτηση.... με 3500 στροφές και 5η η ταχύτητα είναι στα 130χλμ/ω σχεδόν..... τι τελική έχει? Έχει δοκιμάσει κανείς?

                Εντάξει το αυτοκίνητο δεν είναι και πολύ γρήγορο. Νομίζω ότι ο κόφτης είναι στις 6500 αλλά δεν φαντάζομαι να παίζει ρόλο για την τελική του αυτοκινήτου. Ένα 1400 που είχα πάρει από πίσω πήγε μέχρι τα 180. Μάλλον νόμιζε ότι και εγώ ήμουν 1400 και το πατούσε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Τα 180 τα έχει σίγουρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    santzo last edited by

                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                    Δεν το καταλαβαίνω, γιατί δεν έχει Fader; Πάσχει η συσκευή σου ή δεν έχει το μοντέλο; Εμένα έχει άραγε; Πάω να δω....

                    Λοιπόν, έχει Fader το CD 30 mp3.

                    Αν το αρχικό που σου είχαν βάλει είχε Fader, να κόψουν το κεφάλι τους να σου βρουν αντίστοιχο. Θα σου έλεγα ότι σίγουρα έχει Fader, αν στο εγχειρίδιο χρήσης δεν είχε '*****' δίπλα σ' αυτή τη λειτουργία (δηλαδή δεν υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις).

                    Το κλαπέ τί είναι;

                    φιλε manosk το κλαπε είναι η πεταλουδα εκείνη που μετακινείται και αλλαζει ροη του αέρα απο τζαμια προς τα ποδια του οδηγου κλπ.
                    το προβλημα αφορα τον θορυβο που κανει όταν αλλαζω την κατευθυνση του αερα σε αλλο σημείο π.χ για το ξεθαμπωμα
                    εσυ απότι παρατηρω απο τις φωτο εχεις εκδοση μεγαλύτερη του εnjoy που έχω εγω.
                    η δικη μου οθονη φερει λιγοτερες ενδειξεις και όμως τοδοκιμασα όπως λεει το manual αλλα τιποτα θελω λοιπον να βαλω ενα καινουργιο after market ανταπτορα για να μην χαθουμε οι πληροφορίες θα βρουμε?
                    Υ.Γ. για τον φιλο με το νεο το gtc , εγω με το δικο μου το 1.4 195 σε ελαφρα κατηφόρα 6000στροφες. 200 και κατι πρεπει να πιανε αλλα εκοψα γιατι ειχε στροφη στο ισιαδι ανετα τα 190-195.καλοκαιρι ηταν και ημουν αδειος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manosk last edited by

                      Enjoyέχω κι εγώ, 5θυρο, αλλά με κάποια έξτρα.
                      Τον τριγμό να πεις να στον φτιάξουν με αλλαγή του συστήματος όσο είσαι στη διετή εγγύηση, μη δεχθείς τίποτα μεσοβέζικο. Εγώ είχα αντιμετωπίσει τριγμό στη βάση του καθίσματος οδηγού και την άλλαξαν με καινούρια.

                      Edit: για αντάπτορες, θήκες για aftermarket CD player κλπ ρώτα ενδεικτικά εδώ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mschumacher last edited by

                        Ο χρήστης x-rover έγραψε:
                        Καταρχήν καλοτάξιδο το αυτοκίνητο.

                        Εγώ παιδιά έχω το gtc 1.4 sport εδώ και 2 εβδομάδες και έχει γράψει 1000km περίπου.

                        1. Γιατί δεν υπάρχει ένδειξη έντασης του ήχου στην οθόνη? Αυξάνεις την ένταση των ηχείων χωρίς να γνωρίζεις πόσο πάει?!?

                        Είναι από αυτά τα κουφά τον αυτοκινητοβιομηχανιών που κανένας δεν μπορεί να καταλάβει γιατί έγιναν έτσι. Το ότι δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας δεν σε παραξένεψε?

                        1. Τέλος αν και είμαι σε φάση στρωσίματος (2500-3800 στροφές) έχω την εντύπωση ότι 90 άλογα δεν είναι αρκετά. Ίσως οφείλεται στο ότι το αυτοκίνητο δεν έχει στρωθεί (4100 μέγιστη ροπή - 5600 90Hp και φυσικά δε τα έχω 'πιάσει'). Ισχύει ότι ο κόφτης είναι στις 6200?

                        2. Μια τελευταία ερώτηση.... με 3500 στροφές και 5η η ταχύτητα είναι στα 130χλμ/ω σχεδόν..... τι τελική έχει? Έχει δοκιμάσει κανείς?

                        Εντάξει το αυτοκίνητο δεν είναι και πολύ γρήγορο. Νομίζω ότι ο κόφτης είναι στις 6500 αλλά δεν φαντάζομαι να παίζει ρόλο για την τελική του αυτοκινήτου. Ένα 1400 που είχα πάρει από πίσω πήγε μέχρι τα 180. Μάλλον νόμιζε ότι και εγώ ήμουν 1400 και το πατούσε.

                        εε καταρχήν τώρα είδα ότι ο κατασκευαστής δείνει 184 τελική ταχύτητα. οπότε το κοντέρ θα δείξει 200 φαντάζομαι... Επίσης φυσικά και με παραξένεψε ο δείκτης που δεν υπάρχει..... υπάρχει λαμπάκι οπότε κάτι είναι. Άλλωστε δε έχει διαφορά. Ο δείκτης είναι πάντα σταθερός εκτός αν έχει πρόβλημα οπότε και θα αυξήσει τη θερμοκρασία.... το ίδιο και το λαμπάκι...είναι πάντα κλειστό και θα ανάψει όταν εμφανιστεί κάποιο πρόβλημα και σίγουρα σου δείνει περιθώριο να σταματήσεις το αυτοκίνητο για να μη πάθεις ζημιά....άσε που δε θα κολήσει πότε ο.... 'δείκτης'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          βγαλτο στη θηβα γιαννη να δεις ποσο παει το αστρα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            x-rover last edited by

                            Ο χρήστης santzo έγραψε:

                            Υ.Γ. για τον φιλο με το νεο το gtc , εγω με το δικο μου το 1.4 195 σε ελαφρα κατηφόρα 6000στροφες. 200 και κατι πρεπει να πιανε αλλα εκοψα γιατι ειχε στροφη στο ισιαδι ανετα τα 190-195.καλοκαιρι ηταν και ημουν αδειος.

                            Μήπως είστε πολύ αισιόδοξοι? Δηλαδή το δικό μου που είναι 1,8 πόσο πρέπει να βγάζει? 230?
                            Φαντάζομαι ότι είναι λογικό το 1,4 να πηγαίνει μέχρι 180, το 1,6 190 και το 1,8 200.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              santzo last edited by

                              Ο χρήστης x-rover έγραψε:

                              Υ.Γ. για τον φιλο με το νεο το gtc , εγω με το δικο μου το 1.4 195 σε ελαφρα κατηφόρα 6000στροφες. 200 και κατι πρεπει να πιανε αλλα εκοψα γιατι ειχε στροφη στο ισιαδι ανετα τα 190-195.καλοκαιρι ηταν και ημουν αδειος.

                              Μήπως είστε πολύ αισιόδοξοι? Δηλαδή το δικό μου που είναι 1,8 πόσο πρέπει να βγάζει? 230?
                              Φαντάζομαι ότι είναι λογικό το 1,4 να πηγαίνει μέχρι 180, το 1,6 190 και το 1,8 200.

                              δεν ειμαι αισιοδοξος την αληθεια λεω.
                              ουτως η αλλως το ξαναδοκιμασα και δεν ζοριστικε ιδιαιτερα για τα 180
                              αλλα μην ξεχνας φιλε την λεξη ελαφρα κατηφορα (οχι σχεδον γκρεμος) δρομος μικρης κλισεως.το δικο σου το 1.8 ποσο βγαζει τελικα?
                              δοκιμασες?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stilskin last edited by

                                Κοντερίσια έχω δει και εγώ με το 1400αρι μου 205 σε ελαφριά κατηφόρα στον περιφερειακό της Πάτρας. Αλλά δεν σημαίνει οτι είναι και τα πραγματικά! Στην καλύτερη περίπτωση άντε να ήταν 185 πραγματικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mschumacher last edited by

                                  παιδιά ο κατασκευαστής δίνει 180χλμ τελική ταχύτητα. Τώρα στο fabia 1.4 του αδερφού μου ο κατασκευαστής δίνει τελική 160χλμ ωστόσο ο ίδιος έχει πιάσει τα 180 έχοντας και άλλο περιθώριο (δεν είχε πιάσει κόφτη). Είχε κάνει όμως πολύ καλό στρώσιμο στο αυτοκίνητο. Ίσως αυτό να παίζει το σημαντικότερο ρόλο. Το σίγουρο είναι ότι το κοντέρ μάλλον θα κλέψει λίγο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    santzo last edited by

                                    ναι ρε παιδια αυτο οφειλεται σε σφαλματα των οργανων. Ειναι λογικό, και εγω δεν μιλαω για πραγματικα. δεν ειμαι κανενας φακιρης να το υπολογισω. για κοντερισια μιλαμε ολοι. στο περιπου έχει το ταχυμετρο 10% αποκλιση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      x-rover last edited by

                                      Ο χρήστης santzo έγραψε:

                                      ουτως η αλλως το ξαναδοκιμασα και δεν ζοριστικε ιδιαιτερα για τα 180
                                      αλλα μην ξεχνας φιλε την λεξη ελαφρα κατηφορα (οχι σχεδον γκρεμος) δρομος μικρης κλισεως.το δικο σου το 1.8 ποσο βγαζει τελικα?
                                      δοκιμασες?

                                      Και εγώ το αυτοκίνητο το έχω στρώσει πολύ καλά. Σε κανονικές συνθήκες και χωρίς να σπάω όλες τις ταχύτητες πάει 200.

                                      Κοντερίσια έχω δει και εγώ με το 1400αρι μου 205 σε ελαφριά κατηφόρα στον περιφερειακό της Πάτρας. Αλλά δεν σημαίνει οτι είναι και τα πραγματικά! Στην καλύτερη περίπτωση άντε να ήταν 185 πραγματικά.

                                      Αν εννοείς το προηγούμενο astra τότε έχω να σου πω ότι τα astra όλων των φίλων μου 205 γράφουν απλά εγώ είμαι μπροστά τους και το κοντέρ μου γράφει 185. Τώρα αν συμβαίνει το ίδιο και στα καινούρια astra 1,4 δεν ξέρω.
                                      Εσείς που έχετε 1,4 Astra H έχετε το κοντέρ που πάει μέχρι 260? Μήπως υπάρχει διαφορά στα όργανα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mschumacher last edited by

                                        Ο χρήστης x-rover έγραψε:

                                        Εσείς που έχετε 1,4 Astra H έχετε το κοντέρ που πάει μέχρι 260? Μήπως υπάρχει διαφορά στα όργανα?

                                        ναι το κοντέρ γράφει 260 και 'εμείς' με αυτό το αυτοκίνητο δε θα τα πιάσουμε ποτέ...έστω και αν κλέβει το κοντέρ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alkoolouxos last edited by

                                          Στο 1.6, στην εθνική προς Κατερίνη βλέπω 220 ατο κοντέρ και 203 στο κρυφό μενου στον υπολογιστή ταξιδίου με 6000+ σαλ. με λίγη υπομονή μετά τα 200...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            το 1400αρι θα πρεπει να δειχνει κοντερισια γυρω στα 200...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 21 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr