Λοιπον παιδες.Προσοχη στις λακουβες και σε όλων των ειδων τις ανωμαλιες των ελληνικων δρόμων!Το δικο μου την ψιλοεπαθε. Αρπαξε το αυτοκινητο τα ημιμπαρα των τροχων. Στις στροφες το ενιωθα πιο χαλαρο και χτυπουσε σε οποια ανωμαλια εβρισκε μπροστα του εστω και αν αυτη ειχε υψος 2 εκατοστα!!! υπεφεραν τα νευρα μου απο τον παλιοθορυβο της αναρτησης!το περιεργο ειναι πως οδηγαω παααααρα πολυ χαλαρα.να μην σας τα πολυλεω, αλλαχτηκαν (ευτυχως προλαβα) μεσα στην εγγυηση. Τωρα πια καμια σχεση. Σφιχτο και δεν κοπαναει καθολου.
Υ.Γ.1.Η εγγυηση που ισχυει για τα της αναρτησης ειναι δυο χρονια.
Υ.Γ.2. Εχει βρει κανεις ανταλλακτικο πισω υαλοκαθαριστηρα?
Latest posts made by santzo
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΕΣ! ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΨΑΝΧΩ ΝΑ ΒΡΩ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 205/55/16. ΤΟ ΦΟΡΑΩ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΣΤΡΑ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤURΑΝΖΑ ΕR 300. ΕΠΕΙΔΗ ΚΟΠΑΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΩΜΑΛΙΑ.ΨΑΧΝΩ ΚΑΤΙ ΣΕ ΜΑΛΑΚΟ. ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΣ CONTI PREMIUM 2. ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ P7. ΚΑΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ?
ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΕΡΩΤΗΝΑ ΝΟΥ ΟΜΩς ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΑΣΤΙΧΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΑΚΟΥΣΑ ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ 400 - 580! ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ (ΜΑΡΚΑ &ΔΙΑΣΤΑΣΗ). ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΤΑ ΦΤΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΩΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΧΩΡΕς ΟΠΩΣ ΑΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΚΙΝΑ. ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΟΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ. ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ? ΜΥΘΟΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ????? -
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Το παραθυρο που έτριζε πως ακριβώς το έφτιαξαν? Γιατί και το δικό μου μερικές φορές τρίζει.δεν ξερω, δυστυχως, κοντεψα να πλακωθω για να παραμεινω μεσα στο φανοπειιο αλλα επεσα σε μ......κες . το μονο που καταλαβα ειναι πως ανοιξανε τη πορτα. απο κει και περα ουδεμια πληροφορια.
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
ανασκοπηση απο 16500 χλμ συμβιωσης με αστρα 1.4:
-
απο την αρχη που πηρα το αμαξι έκανε τσικ τσικ απο το εσωτερικο του τιμονιού όταν εστριβα ελαφρα αριστερα και δεξια. Η λύση του δοθηκε μετα απο ενα χρονο περιπου και μετα απο 15000 χλμ.
-
το κιβωτιο ειτε με κρυες είτε με ζεστες βαλβολίνες είτε κομπλάρει καλα τις ταχύτητες είτε μουλαρώνει και σκαλώνει. το ψεκασαν 200 φορες στην ανιτιπροσωπεία αλλα παπαλα!
-
το καθισμα του οδηγου χτυπουσε σε καθε φρεναρισμα, στροφη αριστερη η δεξια, μετα απο 4 μετρημενες προσπάθειες που το χειροτερευαν συνεχως επιτελους τους ηρθε η επιφωτηση του αγιου πνευματος και το φτιαξανε (καλλιο αργα παρα ποτε που λενε...)
-
το παραθυρο ετριζε (στα 5.000 περιπου) το εφτιαξαν αλλα χαλασαν την ταπετσαρία και ετριζε το πλαστικο της πόρτας . συνηδοτοποιησαν την μαλ....κια τους μετα απο πολυ καιρο και επιτέλους το φτιαξανε και αυτό.
-
το αμαξι κουρδιζει όταν ανεβαινω στήν πύλωτη . τους το είπα 200 φορες αλλα η απάντηση ήταν : ¨φιλε, όλα τα αμαξια το κάνουν αυτό ! ¨
-
το τελευταιο πρόβλημα, σημαντικότερο, αλυτο - σηκώνουν τα χερια ψηλα είναι το οτι δεν μπορουν να βρουν τι διαολο εχει το rcd μου cd 30 - mp3 και χάνει συνεχως σήμα και σταθμους.
φερανε σχεδια απο γερμανία, κοιταξανε όλες τις καλωδιώσεις αλλα αρ..... δια
το έχω αλλαξει ηδη μια φορα μεσα στην εγγυηση αλλα τα ιδια παλι, εγκεφαλο ελλεγξανε, το κανανε αναβαθμιση αλλα και παλι τα ιδια....
Μηπως κανενας φίλος εχει ξανακουσει τετοιο πρόβλημα η εχει ακουσει την γιατρεια του ?? παρακαλω πολυ οποιαδηποτε σχετικη πληροφορια είναι καλοδεχουμενη.
εκτος και αν η λύση είναι τοποθετηση after market ηχοσυστήματος.
Ευχαριστω...
-
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
μαλιστα. αυτο εχει σχεση με τους υδρατμους που επικαθωνται στο σύστημα σωληνωσεων του a/c?
διαβασα πως σε αυτην την περιπτωση δημιουργουνται μυκητες πραγμα που οδηγει σε δυσοσμια και συχνοτερη αλλαγη φιλτρου καμπίνας.
παντως thanx for the tip! -
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
παιδια καθε φορα που βαζω μπρος και ανοιγω μονο τον αερα στο κρυο παντα βγαζει μια ασχημη μυρωδια.με κλιματισμο όμως εξαφανιζεται ξερει κανενας τι παιζει?τον χειμωνα δεν ειχα παρατηρησει κατι τετοιο
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
ολοι γνωριζουμε πως το cd 30 mp3 αντιμετωπιζει προβληματα λειτουργίας (χανει σημα, μνημες κλπ).καποιοι απο εμας τα αντικατέστησαν μεσα στην εγγυηση με καινουργια τα οποια ηταν και αυτα προβληματικά.
Ερωτηση: Υπαρχει καποιος που να έχει αλλαξει το ηχοσυστημα με ενα after market ?
αν ναι μπορει να αναφερει τα βηματα ενα - ενα και ενα κόστος στο περιπου των εξαρτηματων?
ευχαριστω. -
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
ναι ρε παιδια αυτο οφειλεται σε σφαλματα των οργανων. Ειναι λογικό, και εγω δεν μιλαω για πραγματικα. δεν ειμαι κανενας φακιρης να το υπολογισω. για κοντερισια μιλαμε ολοι. στο περιπου έχει το ταχυμετρο 10% αποκλιση.
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Υ.Γ. για τον φιλο με το νεο το gtc , εγω με το δικο μου το 1.4 195 σε ελαφρα κατηφόρα 6000στροφες. 200 και κατι πρεπει να πιανε αλλα εκοψα γιατι ειχε στροφη στο ισιαδι ανετα τα 190-195.καλοκαιρι ηταν και ημουν αδειος.
Μήπως είστε πολύ αισιόδοξοι? Δηλαδή το δικό μου που είναι 1,8 πόσο πρέπει να βγάζει? 230?
Φαντάζομαι ότι είναι λογικό το 1,4 να πηγαίνει μέχρι 180, το 1,6 190 και το 1,8 200.δεν ειμαι αισιοδοξος την αληθεια λεω.
ουτως η αλλως το ξαναδοκιμασα και δεν ζοριστικε ιδιαιτερα για τα 180
αλλα μην ξεχνας φιλε την λεξη ελαφρα κατηφορα (οχι σχεδον γκρεμος) δρομος μικρης κλισεως.το δικο σου το 1.8 ποσο βγαζει τελικα?
δοκιμασες? -
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν το καταλαβαίνω, γιατί δεν έχει Fader; Πάσχει η συσκευή σου ή δεν έχει το μοντέλο; Εμένα έχει άραγε; Πάω να δω....Λοιπόν, έχει Fader το CD 30 mp3.
Αν το αρχικό που σου είχαν βάλει είχε Fader, να κόψουν το κεφάλι τους να σου βρουν αντίστοιχο. Θα σου έλεγα ότι σίγουρα έχει Fader, αν στο εγχειρίδιο χρήσης δεν είχε '*****' δίπλα σ' αυτή τη λειτουργία (δηλαδή δεν υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις).
Το κλαπέ τί είναι;
φιλε manosk το κλαπε είναι η πεταλουδα εκείνη που μετακινείται και αλλαζει ροη του αέρα απο τζαμια προς τα ποδια του οδηγου κλπ.
το προβλημα αφορα τον θορυβο που κανει όταν αλλαζω την κατευθυνση του αερα σε αλλο σημείο π.χ για το ξεθαμπωμα
εσυ απότι παρατηρω απο τις φωτο εχεις εκδοση μεγαλύτερη του εnjoy που έχω εγω.
η δικη μου οθονη φερει λιγοτερες ενδειξεις και όμως τοδοκιμασα όπως λεει το manual αλλα τιποτα θελω λοιπον να βαλω ενα καινουργιο after market ανταπτορα για να μην χαθουμε οι πληροφορίες θα βρουμε?
Υ.Γ. για τον φιλο με το νεο το gtc , εγω με το δικο μου το 1.4 195 σε ελαφρα κατηφόρα 6000στροφες. 200 και κατι πρεπει να πιανε αλλα εκοψα γιατι ειχε στροφη στο ισιαδι ανετα τα 190-195.καλοκαιρι ηταν και ημουν αδειος.