Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν συνίσταται η χρήση του σε συνθήκες πυκνής ή σχετικά πυκνής κυκλοφορίας. Επίσης δεν συνίσταται σε διαδρομές με στροφές γιατί δίνει γκάζι για να κρατήσει την ταχύτητα σταθερή με το που αρχίζει η στροφή, ενώ θα έπρεπε να κόβεις. Ειδικά σε κατηφορικό δρόμο με στροφές το CC είναι θάνατος.
Απενεργοποιείται με τρεις τρόπους: αν πατήσεις φρένο, αν πατήσεις συμπλέκτη και αν πατήσεις το ειδικό πλήκτρο απενεργοποίησης.
Η κατανάλωση είναι συνήθως χαμηλότερη γιατί γίνεται καλή χρήση του γκαζιού. Εξαιρούνται κατηφορικές διαδρομές, γιατί αφήνοντας το γκάζι τελείως η κατανάλωση μηδενίζεται έχοντας μέσα ταχύτητα, ενώ το CC ξοδεύει λίγο (3-4 λ δείχνει ο μετρητής).
Το Cruise Control δεν κρατάει σταθερή την ταχύτητα, αλλά τις στροφές του κινητήρα. Παρατηρήστε το σε ανηφορικό δρόμο. Η ταχύτητα 'κόβει' λίγο, αλλά οι στροφές παραμένουν σταθερές.
Σημείωση: Μου άλλαξαν μια κάρτα Sim στον εγκέφαλο του τιμονιού, διότι υπήρχε πρόβλημα με τη γωνία τιμονιού. Αυτό δημιουργούσε πρόβλημα στο ESP και 'κολλούσε' συνέχεια. Αυτά μου είπαν από την αντιπροσωπεία. Περιμένω να δω αν θα ξανακολλήσει. Μέχρι τώρα όλα καλά...