-
Τελευταια εχει πηξει ο κοσμος ρανταρ. Παντου ειναι τα ατιμα, φωτογραφικες, χαμος γινεται
Ο ταλαιπωρος λοιπον γκαζιαρης μεσος Ελληνας που προσπαθει σκληρα να τελικιασει το τουτου του, αντιμετωπιζει προβλημα οπως και να ειναι. Να βγαινεις στο δρομο με τις 3 + 1 λωριδες και να σκεφτεσαι οτι τωρα αμα το πατησω 160 ειναι +40 απο το οριο και θα με σκισουν. Και απο αντι ρανταρ αλλο τιποτα, πολυ ακριβα και οχι σιγουρα παντα. Υπαρχει ομως η λυση, υπαρχει ο καλος συνδυασμος
Αυτος ειναι μηχανη και τουτου μαζι. Αντι λοιπον να ξοδευει κανεις τα λεφτα στα τουρμπο και αλλαγες που μειωνουν τη ζωη του κινητηρα, αγοραζει ενα streetακι και ειναι καλυμμενος . Ενα 600αρι ακομα και 6ετιας οπως το δικο μου βγαζει περιπου 250 στο κοντερ. Βεβαια εδω θα μου πειτε πως ειναι εντελως νεα εμπειρια, αλλα οποιος δεν εχει ζησει την επιταχυνση που προσφερει μια μηχανη, δυσκολα μπορει να καταλαβει τι εννοω.
Ειναι η ελευθερια του να θελεις γκαζι και να το χεις ΑΜΕΣΑ. Οχι να χρειαζονται τεραστιες ευθειες για να δοθεις τα ποθητα διψηφια νουμερα. Με την παροδο του χρονου βεβαια, μενει μονο η επιταχυνση και οχι η τελικη γιατι καπου αρχιζεις να τα βαριεσαι ολα αυτα
Οποτε αγοραζεις τη δερματινη φορμιτσα σου και ξεκινας τις γυρες στην πιστα των Σερρων!! Η χαλαρωση που νιωθεις μετα απο μια επισκεψη σε οποιαδηποτε πιστα δεν συγκρινεται με τιποτα. Μετα δεν εχεις ορεξη για καγκουριλικια στο δρομο σε καμια περιπτωση και με το απλο σου αυτοκινητακι πηγαινεις πλεον ΧΑΛΑΡΑ. Και αμα γουσταρεις βγαζεις την πινακιδα και το δινεις οπου θελεις χωρις να εχεις το φοβο των Ιουδαιων
ΥΓ: Οι λογοι για να μην κανει καποιος αυτα που γραφω ειναι παρα πολλοι, ακομα και λογοι προσωπικης αντιπαθειας προς τα μηχανακια. Αλλα επειδη οταν καποιος μου λεει 'μ'αρεσουν τα γρηγορα αυτ/τα' εγω σκεφτομαι 'και συ μηχανοβιος εισαι αλλα δεν το ξερεις', ψαξτε το λιγο το θεμα , αλλα προς θεου με προσοχη και οχι με φιλο και να του πεις 'τωρα τρεξτο λιγο', το μεγαλυτερο λαθος
-
Τελευταια εχει πηξει ο κοσμος ρανταρ. Παντου ειναι τα ατιμα, φωτογραφικες, χαμος γινεται
Ο ταλαιπωρος λοιπον γκαζιαρης μεσος Ελληνας που προσπαθει σκληρα να τελικιασει το τουτου του, αντιμετωπιζει προβλημα οπως και να ειναι. Να βγαινεις στο δρομο με τις 3 + 1 λωριδες και να σκεφτεσαι οτι τωρα αμα το πατησω 160 ειναι +40 απο το οριο και θα με σκισουν. Και απο αντι ρανταρ αλλο τιποτα, πολυ ακριβα και οχι σιγουρα παντα. Υπαρχει ομως η λυση, υπαρχει ο καλος συνδυασμος
Αυτος ειναι μηχανη και τουτου μαζι. Αντι λοιπον να ξοδευει κανεις τα λεφτα στα τουρμπο και αλλαγες που μειωνουν τη ζωη του κινητηρα, αγοραζει ενα streetακι και ειναι καλυμμενος . Ενα 600αρι ακομα και 6ετιας οπως το δικο μου βγαζει περιπου 250 στο κοντερ. Βεβαια εδω θα μου πειτε πως ειναι εντελως νεα εμπειρια, αλλα οποιος δεν εχει ζησει την επιταχυνση που προσφερει μια μηχανη, δυσκολα μπορει να καταλαβει τι εννοω.
Ειναι η ελευθερια του να θελεις γκαζι και να το χεις ΑΜΕΣΑ. Οχι να χρειαζονται τεραστιες ευθειες για να δοθεις τα ποθητα διψηφια νουμερα. Με την παροδο του χρονου βεβαια, μενει μονο η επιταχυνση και οχι η τελικη γιατι καπου αρχιζεις να τα βαριεσαι ολα αυτα
Οποτε αγοραζεις τη δερματινη φορμιτσα σου και ξεκινας τις γυρες στην πιστα των Σερρων!! Η χαλαρωση που νιωθεις μετα απο μια επισκεψη σε οποιαδηποτε πιστα δεν συγκρινεται με τιποτα. Μετα δεν εχεις ορεξη για καγκουριλικια στο δρομο σε καμια περιπτωση και με το απλο σου αυτοκινητακι πηγαινεις πλεον ΧΑΛΑΡΑ. Και αμα γουσταρεις βγαζεις την πινακιδα και το δινεις οπου θελεις χωρις να εχεις το φοβο των Ιουδαιων
ΥΓ: Οι λογοι για να μην κανει καποιος αυτα που γραφω ειναι παρα πολλοι, ακομα και λογοι προσωπικης αντιπαθειας προς τα μηχανακια. Αλλα επειδη οταν καποιος μου λεει 'μ'αρεσουν τα γρηγορα αυτ/τα' εγω σκεφτομαι 'και συ μηχανοβιος εισαι αλλα δεν το ξερεις', ψαξτε το λιγο το θεμα , αλλα προς θεου με προσοχη και οχι με φιλο και να του πεις 'τωρα τρεξτο λιγο', το μεγαλυτερο λαθος
-
Τελευταια εχει πηξει ο κοσμος ρανταρ. Παντου ειναι τα ατιμα, φωτογραφικες, χαμος γινεται
Ο ταλαιπωρος λοιπον γκαζιαρης μεσος Ελληνας που προσπαθει σκληρα να τελικιασει το τουτου του, αντιμετωπιζει προβλημα οπως και να ειναι. Να βγαινεις στο δρομο με τις 3 + 1 λωριδες και να σκεφτεσαι οτι τωρα αμα το πατησω 160 ειναι +40 απο το οριο και θα με σκισουν. Και απο αντι ρανταρ αλλο τιποτα, πολυ ακριβα και οχι σιγουρα παντα. Υπαρχει ομως η λυση, υπαρχει ο καλος συνδυασμος
Αυτος ειναι μηχανη και τουτου μαζι. Αντι λοιπον να ξοδευει κανεις τα λεφτα στα τουρμπο και αλλαγες που μειωνουν τη ζωη του κινητηρα, αγοραζει ενα streetακι και ειναι καλυμμενος . Ενα 600αρι ακομα και 6ετιας οπως το δικο μου βγαζει περιπου 250 στο κοντερ. Βεβαια εδω θα μου πειτε πως ειναι εντελως νεα εμπειρια, αλλα οποιος δεν εχει ζησει την επιταχυνση που προσφερει μια μηχανη, δυσκολα μπορει να καταλαβει τι εννοω.
Ειναι η ελευθερια του να θελεις γκαζι και να το χεις ΑΜΕΣΑ. Οχι να χρειαζονται τεραστιες ευθειες για να δοθεις τα ποθητα διψηφια νουμερα. Με την παροδο του χρονου βεβαια, μενει μονο η επιταχυνση και οχι η τελικη γιατι καπου αρχιζεις να τα βαριεσαι ολα αυτα
Οποτε αγοραζεις τη δερματινη φορμιτσα σου και ξεκινας τις γυρες στην πιστα των Σερρων!! Η χαλαρωση που νιωθεις μετα απο μια επισκεψη σε οποιαδηποτε πιστα δεν συγκρινεται με τιποτα. Μετα δεν εχεις ορεξη για καγκουριλικια στο δρομο σε καμια περιπτωση και με το απλο σου αυτοκινητακι πηγαινεις πλεον ΧΑΛΑΡΑ. Και αμα γουσταρεις βγαζεις την πινακιδα και το δινεις οπου θελεις χωρις να εχεις το φοβο των Ιουδαιων
ΥΓ: Οι λογοι για να μην κανει καποιος αυτα που γραφω ειναι παρα πολλοι, ακομα και λογοι προσωπικης αντιπαθειας προς τα μηχανακια. Αλλα επειδη οταν καποιος μου λεει 'μ'αρεσουν τα γρηγορα αυτ/τα' εγω σκεφτομαι 'και συ μηχανοβιος εισαι αλλα δεν το ξερεις', ψαξτε το λιγο το θεμα , αλλα προς θεου με προσοχη και οχι με φιλο και να του πεις 'τωρα τρεξτο λιγο', το μεγαλυτερο λαθος
-
Ο χρήστης cadm8 έγραψε:
Τελευταια εχει πηξει ο κοσμος ρανταρ. Παντου ειναι τα ατιμα, φωτογραφικες, χαμος γινεταιΟ ταλαιπωρος λοιπον γκαζιαρης μεσος Ελληνας που προσπαθει σκληρα να τελικιασει το τουτου του, αντιμετωπιζει προβλημα οπως και να ειναι. Να βγαινεις στο δρομο με τις 3 + 1 λωριδες και να σκεφτεσαι οτι τωρα αμα το πατησω 160 ειναι +40 απο το οριο και θα με σκισουν. Και απο αντι ρανταρ αλλο τιποτα, πολυ ακριβα και οχι σιγουρα παντα. Υπαρχει ομως η λυση, υπαρχει ο καλος συνδυασμος
Αυτος ειναι μηχανη και τουτου μαζι. Αντι λοιπον να ξοδευει κανεις τα λεφτα στα τουρμπο και αλλαγες που μειωνουν τη ζωη του κινητηρα, αγοραζει ενα streetακι και ειναι καλυμμενος . Ενα 600αρι ακομα και 6ετιας οπως το δικο μου βγαζει περιπου 250 στο κοντερ. Βεβαια εδω θα μου πειτε πως ειναι εντελως νεα εμπειρια, αλλα οποιος δεν εχει ζησει την επιταχυνση που προσφερει μια μηχανη, δυσκολα μπορει να καταλαβει τι εννοω.
Ειναι η ελευθερια του να θελεις γκαζι και να το χεις ΑΜΕΣΑ. Οχι να χρειαζονται τεραστιες ευθειες για να δοθεις τα ποθητα διψηφια νουμερα. Με την παροδο του χρονου βεβαια, μενει μονο η επιταχυνση και οχι η τελικη γιατι καπου αρχιζεις να τα βαριεσαι ολα αυτα
Οποτε αγοραζεις τη δερματινη φορμιτσα σου και ξεκινας τις γυρες στην πιστα των Σερρων!! Η χαλαρωση που νιωθεις μετα απο μια επισκεψη σε οποιαδηποτε πιστα δεν συγκρινεται με τιποτα. Μετα δεν εχεις ορεξη για καγκουριλικια στο δρομο σε καμια περιπτωση και με το απλο σου αυτοκινητακι πηγαινεις πλεον ΧΑΛΑΡΑ. Και αμα γουσταρεις βγαζεις την πινακιδα και το δινεις οπου θελεις χωρις να εχεις το φοβο των Ιουδαιων
ΥΓ: Οι λογοι για να μην κανει καποιος αυτα που γραφω ειναι παρα πολλοι, ακομα και λογοι προσωπικης αντιπαθειας προς τα μηχανακια. Αλλα επειδη οταν καποιος μου λεει 'μ'αρεσουν τα γρηγορα αυτ/τα' εγω σκεφτομαι 'και συ μηχανοβιος εισαι αλλα δεν το ξερεις', ψαξτε το λιγο το θεμα , αλλα προς θεου με προσοχη και οχι με φιλο και να του πεις 'τωρα τρεξτο λιγο', το μεγαλυτερο λαθος
Την ίδια ευχαρίστηση δε θα νοιώσω αν πάω το αυτοκινητάκι μου στην πίστα; Άλλωστε με τη μηχανή πάντα ριψοκινδυνεύεις, ακόμη και σε πίστα. Δε λέω, είναι φοβερές οι επιταχύνσεις τους, η αίσθηση της ελευθερίας, αλλά αλλά....
-
Καλη η αισθηση της επιταχυνσης με μηχανη αλλα μεχρι εκει (τουλαχιστον για μενα!). Εχω καποιους γνωστους-φιλους με SUZUKI TL1000 & Hayabusa και τελικιαζουν στην Θηβα ή οπου αλλου μπορουν! Στην ερώτησή μου τι γινεται με το οδοστρωμα μου απαντανε 'ιπταμεθα πανω απο τις ανωμαλιες!!!' . Εγω που με μηχανη εχω παει μεχρι 170-180 μπορω να παω οτι τα 'χρειαστηκα' απο την κατασταση της 'εθνικης' μας (ισως να εφταιγε και η μηχανη βεβαια, ενα BROSS PGM ηταν). Ωστοσο απο τα σκαμπανεβασματα και τον θορυβο που κανουν τα λαστιχα στο αυτοκινητο, ΔΕΝ ειναι μονο η ιδεα μου πιστευω! Το γρηγορο αυτοκινητο εμενα μου χρειαζεται γιατι ποτε δεν βγαινω για 'βολτα' χωρις να κουβαλαω ενα καρο πραγματα (εχουμε και χομπι που θελουν εξοπλισμο!).
-
Πέραν αυτού,το αυτοκίνητο είναι μακράν πιο ασφαλές!Οι πιο πολλοί δεν αντιπαθούμε τα 'μηχανάκια' αλλά τα φοβόμαστε!Ιπποδύναμη αυτοκινήτου σε όχημα με κράτημα (σχεδόν) ποδηλάτου τις βλέπω τις μηχανές και όταν οδηγώ κάποια 'χιλιάρα' πάω πολύυυυυ πιο σιγά από ότι με το αυτοκίνητο!!!
-
ΦΙΛΕ cadm8,ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ 'ΚΑΤΕΧΩ'ΑΠΟ ΜΟΤΟ,ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΡΑΝΤΑΡ(ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΚΙ'ΑΛΛΟ)ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ.
ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ 'ΕΚΤΟΣ-ΔΡΟΜΟΥ' ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ (ΟΔΗΓΙΚΑ)ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ,ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο BIG-BROTHER,ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ....
ΟΥΤΟΣ Η ΑΛΛΩΣ,Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ,ΒΑΔΙΖΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ -
Με ενα γρηγορο και καλοστημενο αυτοκινητο ειναι πολυ ευκολο να βρεις ιδανικες διαδρομες να το ευχαριστηθεις εδω τριγυρω στην Αττικη. Και τα Μεγαρα ειναι ιδανικα για αυτοκινητο αλλα οχι για μηχανη. Συνεπως για ευχαριστηση στην οδηγηση το αυτοκινητο ειναι γενικα πιο ευκολο. Μιλαμε ομως για στριψιμο ετσι ; Οχι τελικιασματα η κοντρες......
-
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ DRIVE, ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΝΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.
ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΡΑΝΤΑΡ: Η ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΑΝ ΚΟΤΑ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΓΡΑΦΟΥΝΕ, ΕΝΩ Η ΑΛΛΗ (ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ - ΚΑΛΑ ΙΣΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ, ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ...)ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ 200 (ΚΑΙ ΒΑΛΕ) ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ-ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΑΣ (ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ Μ$%^& ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΩΡΑ... ) ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΛΕ-ΑΣΠΡΕΣ ΣΤΟΛΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΚΑΝ ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΟΥΝ... ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΑΝΤΑΡ ΠΟΥ ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ , ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ; ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ.
ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΩ... ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ 200 . ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΑΝ ΕΙΧΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ. ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΡΟΜΟ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ME CADM8 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗ. ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΟΔΗΓΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΚΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΣΠΟΡ (ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΣΚΗΝΗ: ΜΑΜΑ, ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ; Α, ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΣΟΥ ΠΑΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ (50% ΣΕΡΡΑΙΟΣ ΓΑΡ);;;Ε....ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΩΣ - ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ: ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑ;;;; Ε, ΝΑ ΜΑΜΑ, ΞΕΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΙ Κ***ΠΑΙΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ, ΗΡΘΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΨΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΛΙΩΣΑΝ )
ΟΠΟΤΕ Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο HUNTER. ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΟΡΕΙΝΟ ΕΡΗΜΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ... -
'ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΠΑΡΑ ΣΤΟ PARIS-DAKAR.'
ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΡΦΑΝΟΣ,ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΓΩΝΑ! -
Ωραία η μηχανή στις επιταχύνσεις και στην αίσθηση ελευθερίας. Αλλά προτιμώ αυτοκίνητο, ένας από τους λόγους αυτό που είπε ο steve (να κουβαλάμε και τα του χόμπι μας).
Με την ευκαιρία αυτού του τόπικ όμως να θέσω ένα ερώτημα...
Με τι πιστεύετε ότι πάει κανείς πιό γρήγορα σε μια διαδρομή? Με μηχανή ή ένα καλό και γρήγορο αυτοκίνητο?
Διευκρινίζω: να μην υπάρχουν τεράστιες ευθείες με λίγες στροφές, να μην υπολογίσουμε κίνηση. Περισσότερο έχω στο μυαλό μου επαρχιακούς δρόμους. Υπολογίστε επίσης την συνήθη κατάσταση των ελληνικών δρόμων, όπως γλιστερή άσφαλτος, ανωμαλίες κλπ.
Πιστεύω ότι με αυτοκίνητο μπορείς να πάς πιό γρήγορα.
-
παντως το βραδυ απο μπρος δεν μπορουν να διαβασουν πινακιδα και απο πισω αρκει να σβησετε τα φωτα για 1 δευτερολεπτο (θα εισαστε 50 μετρα πιο κατω)
φυσικα ειναι ψιλοεπικυνδυνο αλλα σε ευθεια στην εθνικη δεν ειναι παραλογο -
Ενοείται με αυτοκίνητο ιδίως σε κλειστά κομμάτια.
-
Τα παιρνω με τη σειρα
steve
ισως να εφταιγε και η μηχανη βεβαια, ενα BROSS PGM ηταν
Τωρα συκρινεις πχ ενα Subaru STi με Suzuki Swift (τυχαιο το παραδειγμα), καμια σχεση η συμπεριφορα μιας 'γυμνης' μηχανης με μια καλοστημενη με φερινγκ
makinen
Πέραν αυτού,το αυτοκίνητο είναι μακράν πιο ασφαλές!
Για μεσα στην πολη συμφωνω γιατι οι κινδυνοι που παραμονευουν με τη μηχανη ειναι απειροι. Τοσα χρονια με το μηχανακι μεσα στην πολη και αν δεν εχω κινδευνευσει... Τωρα ομως στην εθνικη το πραγμα αλλαζει. Καμια σχεση η ενεργητικη ασφαλεια της μηχανης μ'αυτη του τουτου. Σκεψου οτι οι προσπερασεις γινονται απειρως ανετοτερα και ευκολοτερα, χωρις να αγωνιας αν θα σε βαρεσει ο απεναντι και συνεχιζεται και στο θεμα φρεναρισματος κτλ, αλλα ολα αυτα σε ΣΤΕΓΝΟ οδοστρωμα γιατι οταν βρεχει δεν το συζηταμε καν
Hunter
ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ 'ΕΚΤΟΣ-ΔΡΟΜΟΥ' ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ (ΟΔΗΓΙΚΑ)ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ,ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο BIG-BROTHER,ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ....
Και γω γιαυτο το λογο που λες εχω το Jimny, ασε που δε μπορει να τρεξει και εχει ησυχασει το κεφαλι μου, καθως με 'χαλιναγωγει'
georgex
Με τι πιστεύετε ότι πάει κανείς πιό γρήγορα σε μια διαδρομή? Με μηχανή ή ένα καλό και γρήγορο αυτοκίνητο?
Καταρχην μεγαλο μερος εχει ο οδηγος-αναβατης. Και για οσους εχουν περασει απο τουτου σε μηχανη, θα καταλαβουν οτι ο βαθμος δυσκολιας τους ενος με το αλλο δεν εχει καμια σχεση. Δηλαδη πολυ πιο ευκολα θα πας αξιοπρεπως ενα αυτ/το παρα μια μηχανη που ειναι σαφεστατα δυσκολοτερη στο χειρισμο
Τωρα για διαδρομες... Σε κλειστα κομματια υπαρχει μια ταση ισορροπιας, αλλα και παλι παιζει ο οδηγος, τι ειδους μηχανη θα εχει ο αλλος (δε θα παει βεβαια με Hayabusa, αλλα με κανα ΚΤΜ) και πολλα αλλα. Αλλα σκεφτειτε και το εξης: Οταν λεμε 'καλο γρηγορο αυτ/το' ποσα λεφτα εννοουμε; Γιατι με τα αντιστοιχα χρηματα, και πολυ λιγοτερα μπορεις να χτισεις ενα πραγματικο οπλο για την πιστα που θα γυριζει στις Σερρες 30 sec γρηγοροτερα απο το φτιαγμενο αυτ/το
-
Ο χρήστης cadm8 έγραψε:
Οταν λεμε 'καλο γρηγορο αυτ/το' ποσα λεφτα εννοουμε; Γιατι με τα αντιστοιχα χρηματα, και πολυ λιγοτερα μπορεις να χτισεις ενα πραγματικο οπλο για την πιστα που θα γυριζει στις Σερρες 30 sec γρηγοροτερα απο το φτιαγμενο αυτ/τοΣίγουρα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης αν υπολογίσουμε τα χρήματα. Σαφώς για να γίνει σύγκριση πρέπει το αυτοκίνητο να είναι πολύ ακριβότερο από την μηχανή. Θα έλεγα για ένα από τα πιό γρήγορα gti, με μια από τις γρηγορότερες μηχανές δρόμου.
-
georgex
Σίγουρα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης αν υπολογίσουμε τα χρήματα. Σαφώς για να γίνει σύγκριση πρέπει το αυτοκίνητο να είναι πολύ ακριβότερο από την μηχανή. Θα έλεγα για ένα από τα πιό γρήγορα gti, με μια από τις γρηγορότερες μηχανές δρόμου.
Ναι αλλα εδω ζουμε στην πραγματικοτητα και τα λεφτα θα τα δωσεις εσυ και ο εγω και ο καθενας. Οποτε η σχεση χρηματων - αποδοσης ειναι παρα πολυ σημαντικη
-
Ο χρήστης steve έγραψε:
Καλη η αισθηση της επιταχυνσης με μηχανη αλλα μεχρι εκει (τουλαχιστον για μενα!). Εχω καποιους γνωστους-φιλους με SUZUKI TL1000 & Hayabusa και τελικιαζουν στην Θηβα ή οπου αλλου μπορουν! Στην ερώτησή μου τι γινεται με το οδοστρωμα μου απαντανε 'ιπταμεθα πανω απο τις ανωμαλιες!!!' . Εγω που με μηχανη εχω παει μεχρι 170-180 μπορω να παω οτι τα 'χρειαστηκα' απο την κατασταση της 'εθνικης' μας (ισως να εφταιγε και η μηχανη βεβαια, ενα BROSS PGM ηταν). Ωστοσο απο τα σκαμπανεβασματα και τον θορυβο που κανουν τα λαστιχα στο αυτοκινητο, ΔΕΝ ειναι μονο η ιδεα μου πιστευω! Το γρηγορο αυτοκινητο εμενα μου χρειαζεται γιατι ποτε δεν βγαινω για 'βολτα' χωρις να κουβαλαω ενα καρο πραγματα (εχουμε και χομπι που θελουν εξοπλισμο!).Δεν χρεαιζεται να εχεις τετοιες σχεδον απολυτες μηχανες για να πετας πανω απο τις ανωμαλιες του δρομου.
Με 130 μιλια (220 χιλ και παραπανω) σε μηχανη η υπολοιπη κινηση φαινεται παρα πολυ αργη... αλλα μην ρωτατε πως το ξερω
Νικος
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Πέραν αυτού,το αυτοκίνητο είναι μακράν πιο ασφαλές!Οι πιο πολλοί δεν αντιπαθούμε τα 'μηχανάκια' αλλά τα φοβόμαστε!Ιπποδύναμη αυτοκινήτου σε όχημα με κράτημα (σχεδόν) ποδηλάτου τις βλέπω τις μηχανές και όταν οδηγώ κάποια 'χιλιάρα' πάω πολύυυυυ πιο σιγά από ότι με το αυτοκίνητο!!!ορθα τα λες. Φοβο και σεβασμο οταν με μηχανη.
Γιατι σας λεω το αισθημα οταν πεσεις με μηχανη και σερνεσαι στο δρομο για δεκατα του δευτερολεπτου που φαινονται αιωνες ειναι κατι που δεν θελω να νοιωσω (για δευτερη φορα) (ενα μονο πραγμα φορατε κρανος και ρουχα ασφαλειας πανω κατω και μποτες αλλοιως καντε μια διαθηκη)Νικος
-
Ωραίο θέμα και επίκαιρο για μένα γιατί συνδυάζει το πανέμορφο τριήμερο που πέρασα στην ΠΙΣΤΑ των ΣΕΡΡΩΝ!
Λοιπόν ξεκινήσαμε ένα αυτοκίνητο(το δικό μου) και τρείς κολλητοί(τρελλοί ινδιάνοι μηχανόβιοι με super dooper εργαλεία) με σκοπό να μπούμε στην πίστα να αλλαλιάσουμε και να βγάλουμε το άχτι μας (και το κάναμε)
Η πίστα είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ και δεν έχει καμία μα καμία σχέση με των Μεγάρων.(σε κανένα τομέα δεν μπορεί να συγκριθεί)!
Λοιπόν η λύση της πίστας είναι ιδανική ακόμα και για αυτοκίνητο φίλε cadm8 προκειμένου να σου προσφέρει συγκινήσεις και να ευχαριστηθείς οδήγηση.Βέβαια μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα γιατί οι μηχανές τις προσφέρουν σε πολλαπλάσια ποσότητα με πολύ μα πάρα πολύ λιγότερα χρήματα.
Όσον αφορά για το ποιο όχημα είναι ταχύτερο δεν χωρά καμιά αμφιβολία πως οι μηχανές νικούν κατά κράτος τα αυτ/τα σε οποιαδήποτε διαδρομή(εκτός βροχής).
'Εχει δει κανείς σε στενό στροφιλίκι πως στρίβει επιταχύνει ,φρενάρει ένα super motard? (είτε ΚΤΜ είναι αυτό είτε husaberg είτε ότι άλλο...)
Δεν θα επέκταθώ άλλο γιατί να μην παρεξηγηθω από κάποιους και θα με στείλετε σε κάνα άλλο forum -
Καλά όλα αυτά αλλά υπάρχει και μια ποιό καλή λύση.Αγοράζεις ένα αγωνιστικό καρτ και είσαι ο ποιό ωραίος του χωριού!!!
Μια προταση για τους γρηγουρους τους φορουμ - γαλουχηση