Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto 2005
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 120
    • 121
    • 51 / 121
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    2403
    31778
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsilis last edited by

      Ο χρήστης geo8 έγραψε:
      Το εχω ερωτευτει το αμαξι παιδια...Πως θα πεισω τον πατερα μου να μου το παρει????? :sorry

      Θα τον πας να του δείξεις το αυτοκίνητο....

      Τα υπόλοιπα θα έρθουν εύκολα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Εκτός και αν ο father είναι γερμανό/ιαπωνόφιλος...δεν θα έχεις εύκολο έργο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geo8 last edited by

          Ευτυχως ο daddy ειναι Ιταλοφιλος...Θα το παλεψω πολυ παντως!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Ε, τότε δεν θα χρειαστεί αγώνας!

            Αφού το Grande Punto είναι The Great Italian Hope...Ούτε οι Celtics στον Larry Bird δεν είχαν βασιστεί τόσο...Τώρα ψάχνω ποιος είναι ο Havlicek και ο Cowens της ιστορίας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zetov last edited by

              φιλε geo8 οσο και να χτυπιεσαι ο πατερας σου τετοιο αμαξι δεν σου πέρνει.... την πατησε μια φορα με τα 75 γαιδουρακια που εχει το punto που εχει θες να την ξαναπατησει????????

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funkyreverend last edited by

                Μιλάμε για το 77αρι ή κάνω λάθος;

                ...αν μιλάμε για το 77αρι, ίσια κάτω από την Καμάρα, πας και παίρνεις μια πέτρα από την ανάπλαση της πλατείας του Λευκού Πύργου, τη δένεις στο λαιμό και κάνεις παρέα στα ψαράκια-μεταλλαγμένα-whatever exists εκεί πέρα!

                77 άλογα σε σύγχρονο supermini του 2006 είναι λίγα.-

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zetov last edited by

                  οχι τωρα θελει να παρει απο οσο ξερω μετα ενενηντακατι αλογα απλα τον δουλευω...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    geo8 last edited by

                    Tωρα εχω το παλιο με τα 75 αλογα το οποιο ειναι μοντελο 97 και δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα μεχρι τωρα,εκτος απο τις φυσιολογικες φθορες!!!
                    Τωρα εννοειτε πως σκεφτομαι για τα 1400cc με τα 95 αλογα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zetov last edited by

                      καλα ρε μυαλο δεν βαζεις???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thomaspuntos last edited by

                        περιπου το καλοκαιρι θα βγει κινητηρας 1.4 με 140 αλογα και μεχρι το τελος του χρονου 1.6 με περιπου 200 αλογα...
                        τωρα εχω ενα sporting tou 2000 μοντελο....
                        οποτε λογικα το επομενο αυτοκινητο μου θα ειναι to grande punto με τα 200 αλογα...
                        οσο για το απο που βγηκε η φημη οτι τα fiat ειναι προβληματικα ειναι οτι τα fiat της δεκαετιας '70 δεν ειχαν καλες λαμαρινες και σκουριαζαν...αυτο ηταν το προβλημα
                        ειχα ενα fiat 132 του '79 μοντελο με ηλεκτρικα παραθυρα και A/C, που τοτε δεν τα ειχαν ουτε μοντελα της BMW και της Mercedes...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          τη δεκαετία του '70, όλα τα αυτοκίνητα σκούριαζαν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            koralli last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                            τη δεκαετία του '70, όλα τα αυτοκίνητα σκούριαζαν.

                            Δεν ξερω αν ειναι ετσι οπως τα λες, αλλα το σιγουρο ειναι οτι στους Ιταλους βγηκε το ονομα και οχι στους υπολοιπους.
                            Και μαλλον δικαιως (τοτε τουλαχιστον)... Οι πιο παλιοι θα θυμουνται τα μεγαλα προβληματα των πρωτων Alfasud με τη σκουρια.

                            Και οπως λεει και ο σοφος λαος 'καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              droemmen last edited by

                              Από τα 70s απέχουμε 2μιση δεκαετίες ο κόσμος άλλαξε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                montecarlo last edited by

                                Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                                Από τα 70s απέχουμε 2μιση δεκαετίες ο κόσμος άλλαξε

                                Οι κολλήμενοι δήθεν αντικειμενικοί , δήθεν ειδήμονες όμως όχι.

                                Το Tipo ήταν το πρώτο πλήρως γαλβανιζμένο όχημα... γιατί όποιος καεί
                                στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                  Από τα 70s απέχουμε 2μιση δεκαετίες ο κόσμος άλλαξε

                                  Οι κολλήμενοι δήθεν αντικειμενικοί , δήθεν ειδήμονες όμως όχι.

                                  Το Tipo ήταν το πρώτο πλήρως γαλβανιζμένο όχημα... γιατί όποιος καεί
                                  στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι.

                                  Και βεβαίως κυκλοφορούν πολλά σε πείσμα των 'αμφισβητιών'...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tsilis last edited by

                                    Tη δεκαετία του 70 όλα μά όλα τα αυτοκίνητα σκούριαζαν...

                                    Το θέμα είναι το χρονικό διάστημα που ξεκίναγαν (εκεί η Αλφασούντ είναι ανέκδοτο...),και η έκταση που λάμβανε το φαινόμενο..

                                    Στη Φίατ 2-3 κακές στρατηγικές κινήσεις και μερικές απεργίες ήταν αρκετές να της βγάλουν το κακό όνομα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      esykas last edited by

                                      Η Φίατ το κακό το όνομα το έβγαλε όταν τέλη της δεκαετίας το 70 ταλανίζονταν από απεργίες που κράταγαν μήνες το αποτέλεσμα ήταν ότι τα αυτοκίνητα έμμεναν πάνω στίς γραμμές παραγωγής αμοντάριστα και οι λαμαρίνες πολλών από αυτών χωρίς γαλβάνισμα και άλλα.Δέν υπήρχε έλεγχος ποιότητας και έφταναν στόν καταναλωτή με χίλια προβλήματα.Γνωστός μου που πήρε το super mirafiori το 1980 του σκούριασε το πλαίσιο του πίσο παρ-μπρίζ σε έξι μήνες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasilis1 last edited by

                                        Για όσους δεν γνωρίζουν, ο λόγος που τα ιταλικά της εποχής σκούριαζαν τόσο δύσκολα ήταν ο ''πρώτης ποιότητας΄΄ σοβιετικός χάλυβας που ανάγκαζαν τα συνδικάτα την εταιρία να αγοράζει.Η σημαντικότερη λεπτομέρεια:ήταν κατα βάση ανακυκλωμένα παλιοσίδερα από καράβια.Οπότε από μόνος του ήταν οξειδωμένος και μαζί με την σχολαστική κατασκευή των ιταλών τα αυτοκίνητα έρχοταν σκουριασμένα.Πάντως το δικό μου πούντο 94 μοντέλο έχει μια σημαντική τρύπα από κάποιο ατύχημα σε μια πόρτα εδώ και 3 χρόνια και δεν υπάρχει ίχνος σκουριάς.Θα βγάλω φωτό για την απόδειξη των γραφόμενων μου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          koralli last edited by

                                          Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
                                          Για όσους δεν γνωρίζουν, ο λόγος που τα ιταλικά της εποχής σκούριαζαν τόσο δύσκολα ήταν ο ''πρώτης ποιότητας΄΄ σοβιετικός χάλυβας που ανάγκαζαν τα συνδικάτα την εταιρία να αγοράζει.Η σημαντικότερη λεπτομέρεια:ήταν κατα βάση ανακυκλωμένα παλιοσίδερα από καράβια.Οπότε από μόνος του ήταν οξειδωμένος και μαζί με την σχολαστική κατασκευή των ιταλών τα αυτοκίνητα έρχοταν σκουριασμένα.Πάντως το δικό μου πούντο 94 μοντέλο έχει μια σημαντική τρύπα από κάποιο ατύχημα σε μια πόρτα εδώ και 3 χρόνια και δεν υπάρχει ίχνος σκουριάς.Θα βγάλω φωτό για την απόδειξη των γραφόμενων μου

                                          Αυτες ειναι και οι δικες μου γνωσεις επι του θεματος. Αν θυμαμαι καλα για την Alfasud ειχε πιεσει η ιταλικη κυβερνηση την Alfa Romeo να κατασκευαζεται απο σοβιετικο ατσαλι το οποιο ηταν κακιστης ποιοτητας. Ακολουθησαν και οι απεργιες στο εργοστασιο του Ιταλικου Νοτου με αποτελεσμα τα αμαξια να μενουν επι μερες χωρις προστασια ...
                                          Ε δε θελει και πολυ να γινει η ζημια και να βγει και το ονομα μετα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            baspats last edited by

                                            ξερει κανεις ποσο ειναι η αναμονη για ενα sporting??
                                            τι ειναι το dead lock??

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 51 / 121
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr