-
Ο χρήστης geo8 έγραψε:
Το εχω ερωτευτει το αμαξι παιδια...Πως θα πεισω τον πατερα μου να μου το παρει????? :sorryΘα τον πας να του δείξεις το αυτοκίνητο....
Τα υπόλοιπα θα έρθουν εύκολα!
-
Εκτός και αν ο father είναι γερμανό/ιαπωνόφιλος...δεν θα έχεις εύκολο έργο!
-
Ευτυχως ο daddy ειναι Ιταλοφιλος...Θα το παλεψω πολυ παντως!!
-
Ε, τότε δεν θα χρειαστεί αγώνας!
Αφού το Grande Punto είναι The Great Italian Hope...Ούτε οι Celtics στον Larry Bird δεν είχαν βασιστεί τόσο...Τώρα ψάχνω ποιος είναι ο Havlicek και ο Cowens της ιστορίας...
-
φιλε geo8 οσο και να χτυπιεσαι ο πατερας σου τετοιο αμαξι δεν σου πέρνει.... την πατησε μια φορα με τα 75 γαιδουρακια που εχει το punto που εχει θες να την ξαναπατησει????????
-
Μιλάμε για το 77αρι ή κάνω λάθος;
...αν μιλάμε για το 77αρι, ίσια κάτω από την Καμάρα, πας και παίρνεις μια πέτρα από την ανάπλαση της πλατείας του Λευκού Πύργου, τη δένεις στο λαιμό και κάνεις παρέα στα ψαράκια-μεταλλαγμένα-whatever exists εκεί πέρα!
77 άλογα σε σύγχρονο supermini του 2006 είναι λίγα.-
-
οχι τωρα θελει να παρει απο οσο ξερω μετα ενενηντακατι αλογα απλα τον δουλευω...
-
Tωρα εχω το παλιο με τα 75 αλογα το οποιο ειναι μοντελο 97 και δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα μεχρι τωρα,εκτος απο τις φυσιολογικες φθορες!!!
Τωρα εννοειτε πως σκεφτομαι για τα 1400cc με τα 95 αλογα.. -
καλα ρε μυαλο δεν βαζεις???
-
περιπου το καλοκαιρι θα βγει κινητηρας 1.4 με 140 αλογα και μεχρι το τελος του χρονου 1.6 με περιπου 200 αλογα...
τωρα εχω ενα sporting tou 2000 μοντελο....
οποτε λογικα το επομενο αυτοκινητο μου θα ειναι to grande punto με τα 200 αλογα...
οσο για το απο που βγηκε η φημη οτι τα fiat ειναι προβληματικα ειναι οτι τα fiat της δεκαετιας '70 δεν ειχαν καλες λαμαρινες και σκουριαζαν...αυτο ηταν το προβλημα
ειχα ενα fiat 132 του '79 μοντελο με ηλεκτρικα παραθυρα και A/C, που τοτε δεν τα ειχαν ουτε μοντελα της BMW και της Mercedes... -
τη δεκαετία του '70, όλα τα αυτοκίνητα σκούριαζαν.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
τη δεκαετία του '70, όλα τα αυτοκίνητα σκούριαζαν.Δεν ξερω αν ειναι ετσι οπως τα λες, αλλα το σιγουρο ειναι οτι στους Ιταλους βγηκε το ονομα και οχι στους υπολοιπους.
Και μαλλον δικαιως (τοτε τουλαχιστον)... Οι πιο παλιοι θα θυμουνται τα μεγαλα προβληματα των πρωτων Alfasud με τη σκουρια.Και οπως λεει και ο σοφος λαος 'καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα'.
-
Από τα 70s απέχουμε 2μιση δεκαετίες ο κόσμος άλλαξε
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Από τα 70s απέχουμε 2μιση δεκαετίες ο κόσμος άλλαξεΟι κολλήμενοι δήθεν αντικειμενικοί , δήθεν ειδήμονες όμως όχι.
Το Tipo ήταν το πρώτο πλήρως γαλβανιζμένο όχημα... γιατί όποιος καεί
στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Από τα 70s απέχουμε 2μιση δεκαετίες ο κόσμος άλλαξε
Οι κολλήμενοι δήθεν αντικειμενικοί , δήθεν ειδήμονες όμως όχι.
Το Tipo ήταν το πρώτο πλήρως γαλβανιζμένο όχημα... γιατί όποιος καεί
στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι.Και βεβαίως κυκλοφορούν πολλά σε πείσμα των 'αμφισβητιών'...
-
Tη δεκαετία του 70 όλα μά όλα τα αυτοκίνητα σκούριαζαν...
Το θέμα είναι το χρονικό διάστημα που ξεκίναγαν (εκεί η Αλφασούντ είναι ανέκδοτο...),και η έκταση που λάμβανε το φαινόμενο..
Στη Φίατ 2-3 κακές στρατηγικές κινήσεις και μερικές απεργίες ήταν αρκετές να της βγάλουν το κακό όνομα..
-
Η Φίατ το κακό το όνομα το έβγαλε όταν τέλη της δεκαετίας το 70 ταλανίζονταν από απεργίες που κράταγαν μήνες το αποτέλεσμα ήταν ότι τα αυτοκίνητα έμμεναν πάνω στίς γραμμές παραγωγής αμοντάριστα και οι λαμαρίνες πολλών από αυτών χωρίς γαλβάνισμα και άλλα.Δέν υπήρχε έλεγχος ποιότητας και έφταναν στόν καταναλωτή με χίλια προβλήματα.Γνωστός μου που πήρε το super mirafiori το 1980 του σκούριασε το πλαίσιο του πίσο παρ-μπρίζ σε έξι μήνες.
-
Για όσους δεν γνωρίζουν, ο λόγος που τα ιταλικά της εποχής σκούριαζαν τόσο δύσκολα ήταν ο ''πρώτης ποιότητας΄΄ σοβιετικός χάλυβας που ανάγκαζαν τα συνδικάτα την εταιρία να αγοράζει.Η σημαντικότερη λεπτομέρεια:ήταν κατα βάση ανακυκλωμένα παλιοσίδερα από καράβια.Οπότε από μόνος του ήταν οξειδωμένος και μαζί με την σχολαστική κατασκευή των ιταλών τα αυτοκίνητα έρχοταν σκουριασμένα.Πάντως το δικό μου πούντο 94 μοντέλο έχει μια σημαντική τρύπα από κάποιο ατύχημα σε μια πόρτα εδώ και 3 χρόνια και δεν υπάρχει ίχνος σκουριάς.Θα βγάλω φωτό για την απόδειξη των γραφόμενων μου
-
Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
Για όσους δεν γνωρίζουν, ο λόγος που τα ιταλικά της εποχής σκούριαζαν τόσο δύσκολα ήταν ο ''πρώτης ποιότητας΄΄ σοβιετικός χάλυβας που ανάγκαζαν τα συνδικάτα την εταιρία να αγοράζει.Η σημαντικότερη λεπτομέρεια:ήταν κατα βάση ανακυκλωμένα παλιοσίδερα από καράβια.Οπότε από μόνος του ήταν οξειδωμένος και μαζί με την σχολαστική κατασκευή των ιταλών τα αυτοκίνητα έρχοταν σκουριασμένα.Πάντως το δικό μου πούντο 94 μοντέλο έχει μια σημαντική τρύπα από κάποιο ατύχημα σε μια πόρτα εδώ και 3 χρόνια και δεν υπάρχει ίχνος σκουριάς.Θα βγάλω φωτό για την απόδειξη των γραφόμενων μουΑυτες ειναι και οι δικες μου γνωσεις επι του θεματος. Αν θυμαμαι καλα για την Alfasud ειχε πιεσει η ιταλικη κυβερνηση την Alfa Romeo να κατασκευαζεται απο σοβιετικο ατσαλι το οποιο ηταν κακιστης ποιοτητας. Ακολουθησαν και οι απεργιες στο εργοστασιο του Ιταλικου Νοτου με αποτελεσμα τα αμαξια να μενουν επι μερες χωρις προστασια ...
Ε δε θελει και πολυ να γινει η ζημια και να βγει και το ονομα μετα. -
ξερει κανεις ποσο ειναι η αναμονη για ενα sporting??
τι ειναι το dead lock??
Fiat Grande Punto 2005