Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto 2005
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 120
    • 121
    • 50 / 121
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    2403
    32712
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Tι καλη τιμη πε παιδια?16400 για 1400 supermini με 95 ιππους?Μιλαμε για 5600000δρχ!Το mazda 3 1600 base ξεκινα απο 16790!!(τιμη καταλογου χωρις μετλλικα κτλ).Βεβαια αυτες ειναι προσωπικες αποψεις αλλα μου φαινονται παρα πολλα τα λεφτα για τετοιο αυτοκινητο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Τελική τιμή ενός 1600αριου της μικρομεσαίας πόσο θα ήταν, με αντίστοιχο εξοπλισμό; Για να κάνουμε σύγκριση...

        Άλλαξαν οι εποχές πάντως, αυτό πρέπει να το καταλάβουμε...τα μικρά θα γίνουν πολυτελέστατα και σε μερικά χρόνια θα τα πληρώνουμε εξίσου ή και πιο πολύ από τα μεγάλα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kotetsi last edited by

          @corsair: Το Emotion δεν το σκέφτομαι αφ' ενός γιατί δεν μπορώ να επιλέξω το χρωματικό συνδυασμό που θέλω μέσα-έξω (πορτοκαλί) και αφ' ετέρου γιατί η διαφορά τιμής δε δικαιολογείται από την ώρα που πάλι θα πρέπει να προσθέσω πίσω ηλεκτρικά, πλήρες ηχοσύστημα (ναι, το Interscope επέλεξα) κλπ. Απλά το Emotion έχει περισσότερα cosmetic στοιχεία όπως τα λαμπάκια εξόδου στις πόρτες, φωτιζόμενο καθρεπτάκι στο σκιάδιο του συνοδηγού κλπ.

          To deadlock γιατί μου το προτείνεις;

          @tazz: Δεν το σκέφτομαι το Sporting γιατί με ενδιαφέρει η πρακτικότητα του 5πορτου.

          @funkyreverend: Καλά να δείχνουν ένα μικρό κομμάτι. Εμένα όμως δε με βόλεψαν γιατί έδειχναν πολύ περισσότερο. Βέβαια παίζει ρόλο και το γεγονός ότι οι δικές μου «διαστάσεις» είναι αυξημένες.

          kostis20: Μόνος σου το είπες... κοστίζει 16790 ΤΙΜΗ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ. Βάλε και τα εξτρά, βάλε και τα έξοδα φακέλου, τις πινακίδες, τα τέλη κυκλοφορίας κλπ και βγάλε την τελική τιμή. Το μόνο που δεν περιλαμβάνεται στην τιμή που έδωσα είναι τα έξοδα της ασφάλειας.

          @γενικά: Δεν αποφάσισα ακόμη αν θα το πάρω φυσικά, το είπα και πιο πάνω. Προέχει να δω αν τελικά θα με δεχτούν σε Πανεπιστήμιο στο εξωτερικό. Πάντως το «πλάνο» αυτό έτσι νομίζω πως θα μείνει, ακόμη κι αν το αγοράσω μετά από κάποιο χρονικό διάστημα.

          Πληροφορήθηκα επίσης, ότι στον άτοκο διακανονισμό ΔΕΝ γίνεται έκπτωση 400 ευρώ. Αυτή πραγματοποιείται μόνο στον έντοκο. Τέλος, με την κανονική διάθεση του κινητήρα με τα 95ps ο πωλητής μου είπε κάτι για εκπτώσεις 700 ευρώ στις απλές εκδόσεις και 500 ευρώ στην Sporting ενώ θα ακολουθήσουν στα μέσα του έτους και νέα χρηματοδοτικά προγράμματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jacob last edited by

            Διαβάζω πολύ καλά σχόλια για το Grande Punto στην έκδοση με τον 1900άρι ντίζελ κινητήρα στο αγγλικό περιοδικό “Test Drive”, τεύχος Απριλίου 2006, σελ. 30-31.

            Κυρίως τους αρέσει η εμφάνιση (εννοείται), κινητήρας (ιδιαίτερα οι ρεπρίζ), παθητική ασφάλεια, οδική συμπεριφορά , εξοπλισμό και φρένα. Τους αρέσουν επίσης τα σπορ καθίσματα και οι επενδύσεις του εσωτερικού όπως γράφει στη λεζάντα μιας πολύ μικρής όμορφης φωτό που δείχνει το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

            Παράπονα για το τιμόνι (too artificial, over assisted), για κάποια σκληρά πλαστικά, ορισμένα χειριστήρια (κυρίως του εξαερισμού) και για το ντουλαπάκι. Μετά από αυτά τα μικρά αρνητικά, καταλήγει με ένα σχόλιο περί ποιότητας. 'Τουλάχιστον έχει την αίσθηση ότι είναι συμπαγώς κατασκευασμένο και καλά συναρμολογημένο'. Συνολικά του δίνουν 4 αστέρια με 5 το άριστα.

            Η σύντομη δοκιμή (την χαρακτηρίζουν ‘first drive’ και μάλλον δεν πρόκειται για «εξαντλητική δοκιμή») καταλήγει : «Φαίνεται ότι το Grande Punto είναι σχεδόν τόσο καλό στην οδήγηση όσο και στην εμφάνιση – και για ένα αυτοκίνητο τόσο ελκυστικό στην εμφάνιση όσο κι αυτό, αυτό το γεγονός δεν μπορεί παρά να είναι καλά νέα.» (μεταφράσεις by Jacob).

            Μπράβο Φίατ.

            Jacob

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Το Test Drive είναι φοβερό...αλλά εστιάζει πολύ στα χρηματοοικονομικά των αυτοκινήτων (αγορά, εκπτώσεις, ασφάλειες, συνολικά δηλαδή κόστος αγοράς, συντήρησης και φορολογία), οπότε δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση που έγραψαν τέτοια πράγματα για diesel μοντέλο...

              Και ο diesel του Grande Punto πρέπει να είναι εξαιρετικά ενδιαφέρων...

              Γιατί τέτοια άσχημα λόγια για το τιμόνι; Και στα ελληνικά περιοδικά, δεν άκουσα να αναφέρονται θετικά (ιδιαιτέρως θετικά, if you will) για την οδική συμπεριφορά γενικότερα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mschumacher last edited by

                παιδιά να ρωτήσω κάτι...
                Το grande punto 95 HP sport έχει ίδιο κινητήρα με τη προηγούμενη έκδοση αλλά στα τεστς δείχνει να υστερεί 1+ δευτ. αν θυμάμαι καλά σε 0-100 (νομίζω και σε τελική ταχύτητα).... αυτό που οφείλεται? Έχει βαρύνει?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                  παιδιά να ρωτήσω κάτι...
                  Το grande punto 95 HP sport έχει ίδιο κινητήρα με τη προηγούμενη έκδοση αλλά στα τεστς δείχνει να υστερεί 1+ δευτ. αν θυμάμαι καλά σε 0-100 (νομίζω και σε τελική ταχύτητα).... αυτό που οφείλεται? Έχει βαρύνει?

                  Λιγο ο παραπανω εξοπλισμος, λιγο η καλυτερη ασφαλεια και ακαμψια, λιγο οι μεγαλυτεροι χωροι.... εεε κατι πηρε πανω του με συνεπεια να χασει λιγακι. Λογικο δεν ειναι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Εκτός από το βάρος - που σίγουρα είναι μεγαλύτερο πλέον, μια που το Punto ήταν γενικά ελαφροκατασκευή (συγκρίνετε βάρη ανάμεσα σε εκδόσεις και χρονολογικά), μήπως παίζει και το μέγεθος της ζάντας ρόλο; Γιατί σε τέτοιες μετρήσεις, πολλά μπορούν να αλλοιώσουν ακόμα και 1 δευτερόλεπτο...

                    Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι ίδια; Δεν νομίζω...

                    Ελπίζω πάντως mschumacher να μην παίρνεις την μέτρηση του 9,6 του προηγούμενου μοντέλου για σωστή...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mschumacher last edited by

                      10,6.... τι εννοείς?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                        Ελπίζω πάντως mschumacher να μην παίρνεις την μέτρηση του 9,6 του προηγούμενου μοντέλου για σωστή...

                        Πόσο;;;;

                        Γϋρω στο 11 αν θυμάμαι καλά...

                        Δηλαδή τώρα κάνει 0-100 σε 12 sec; Άντε, να τα εκατοστήσει!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasilis1 last edited by

                          Στην προηγούμενη σελίδα διάβασα για τα περι αξιοπιστίας της Fiat.Κανείς δεν είπε ότι είναι τέρατα αξιοπιστίας ΑΛΛΑ από προσωπική εμπειρία σας αναφέρω:έχω ένα punto 75elx μοντ 5/94 και από τότε η λίστα των επισκευών αναφέρει πέρα από τα service
                          3 μπαταρίες
                          1 δίσκο πλατώ
                          1 τελικό εξάτμισης
                          1 γρύλος ηλεκτρικού παραθύρου
                          1 αντλία βενζίνης
                          1 αντλία νερού
                          2 σετ αμορτισερ
                          1 δισκόπλακα
                          1 μοχλοδιακόπτη που άλλαξε μέσα στην εγγύηση
                          και 500-600ml λάδι κάθε 8000 χλμ επειδή καίει λίγο και χάνει από την κεφαλή (από την μέρα της αγορας και με δύο φλάντζες αλλαγή, το μόνο που δεν δικαιολογώ σαυτό το αυτοκίνητο)
                          δέν με έχει αφήσει πότε
                          παίρνει πιο εύκολα μπροστά και από κανούριο
                          και το καλύτερο

                          έχει σήμερα **306,845 **χλμ.

                          Αν βρώ τρόπο να κάνω upload την φωτό από το κοντέρ θα σας το δείξω.Ημουν από τους πρώτους που το αγόρασαν (στα πρώτα που εκτελωνίστηκαν μετά τα εκθεσιακά-test drive)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilis1 last edited by

                            Να και το κοντερ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Συγνώμη, κάνεις εκατόν πενήντα χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                Συγνώμη, κάνεις εκατόν πενήντα χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο;

                                μοντέλο 5ου 94 είπε βρε Μάνο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  corsair last edited by

                                  Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
                                  Στην προηγούμενη σελίδα διάβασα για τα περι αξιοπιστίας της Fiat.Κανείς δεν είπε ότι είναι τέρατα αξιοπιστίας ΑΛΛΑ από προσωπική εμπειρία σας αναφέρω:έχω ένα punto 75elx μοντ 5/94 και από τότε η λίστα των επισκευών αναφέρει πέρα από τα service
                                  3 μπαταρίες
                                  1 δίσκο πλατώ
                                  1 τελικό εξάτμισης
                                  1 γρύλος ηλεκτρικού παραθύρου
                                  1 αντλία βενζίνης
                                  1 αντλία νερού
                                  2 σετ αμορτισερ
                                  1 δισκόπλακα
                                  1 μοχλοδιακόπτη που άλλαξε μέσα στην εγγύηση
                                  και 500-600ml λάδι κάθε 8000 χλμ επειδή καίει λίγο και χάνει από την κεφαλή (από την μέρα της αγορας και με δύο φλάντζες αλλαγή, το μόνο που δεν δικαιολογώ σαυτό το αυτοκίνητο)
                                  δέν με έχει αφήσει πότε
                                  παίρνει πιο εύκολα μπροστά και από κανούριο
                                  και το καλύτερο

                                  έχει σήμερα **306,845 **χλμ.

                                  Αν βρώ τρόπο να κάνω upload την φωτό από το κοντέρ θα σας το δείξω.Ημουν από τους πρώτους που το αγόρασαν (στα πρώτα που εκτελωνίστηκαν μετά τα εκθεσιακά-test drive)

                                  Σωπα ρε θηριο...μια χαρα εισαι. Ουτε του παππα μην το λες... μια χαρα εισαι. Τα περισσοτερα μαλιστα που αναφερεις ειναι και φυσιολογικες φθορες. Υποθετω φυσικα πως και εσυ του φερθηκες με αγαπη και προδερμ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                    Συγνώμη, κάνεις εκατόν πενήντα χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο;

                                    μοντέλο 5ου 94 είπε βρε Μάνο!

                                    Κόλλησα τελείως, το μπέρδεψα με 2004.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      emmanoyhl last edited by

                                      Ο χρήστης ANTREAS25 έγραψε:

                                      H διάρκεια εγγύησης κανονικά προκύπτει με ανάλυση που λαμβάνει ως κριτήριο την πιθανότητα εμφάνισης μιας βλάβης, την σχέση του μέσου κέρδους ανά προιόν προς το μέσο κόστος μιας βλάβης. Σκεφτείτε γιατί είναι πιο ακριβό το Αygo από το C1; όχι επειδή η Τοyota είναι απλώς πιο αξιόπιστη (αν δεν απατόμαι χρησιμοποιούν τα ίδια μηχ. μερη) αλλα επειδή στην περίπτωση aygo αγοράζεις και την 6ετή εγγύηση.

                                      Μήπως το δεύτερο που λες αναιρεί το πρώτο; Αν είναι τόσο σίγουρη για την αξιοπιστία της γιατί να χρεώνει παραπάνω; Μήπως προπληρώνεις για τις πιθανές βλάβες που θα βγάλει αν βγάλει το αμάξι σου; Εκτός των άλλων σε κλειδώνει για 6 χρόνια να μην πας για σέρβις αλλού!!! Πόσο πάει το μαλλί για την συντήρηση; Μήπως και εκεί είμαστε λίγο ακριβούτσικοι μια και είμαστε ποιο αξιόπιστοι;!!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasilis1 last edited by

                                        Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                        Στην προηγούμενη σελίδα διάβασα για τα περι αξιοπιστίας της Fiat.Κανείς δεν είπε ότι είναι τέρατα αξιοπιστίας ΑΛΛΑ από προσωπική εμπειρία σας αναφέρω:έχω ένα punto 75elx μοντ 5/94 και από τότε η λίστα των επισκευών αναφέρει πέρα από τα service
                                        3 μπαταρίες
                                        1 δίσκο πλατώ
                                        1 τελικό εξάτμισης
                                        1 γρύλος ηλεκτρικού παραθύρου
                                        1 αντλία βενζίνης
                                        1 αντλία νερού
                                        2 σετ αμορτισερ
                                        1 δισκόπλακα
                                        1 μοχλοδιακόπτη που άλλαξε μέσα στην εγγύηση
                                        και 500-600ml λάδι κάθε 8000 χλμ επειδή καίει λίγο και χάνει από την κεφαλή (από την μέρα της αγορας και με δύο φλάντζες αλλαγή, το μόνο που δεν δικαιολογώ σαυτό το αυτοκίνητο)
                                        δέν με έχει αφήσει πότε
                                        παίρνει πιο εύκολα μπροστά και από κανούριο
                                        και το καλύτερο

                                        έχει σήμερα **306,845 **χλμ.

                                        Αν βρώ τρόπο να κάνω upload την φωτό από το κοντέρ θα σας το δείξω.Ημουν από τους πρώτους που το αγόρασαν (στα πρώτα που εκτελωνίστηκαν μετά τα εκθεσιακά-test drive)

                                        Σωπα ρε θηριο...μια χαρα εισαι. Ουτε του παππα μην το λες... μια χαρα εισαι. Τα περισσοτερα μαλιστα που αναφερεις ειναι και φυσιολογικες φθορες. Υποθετω φυσικα πως και εσυ του φερθηκες με αγαπη και προδερμ...

                                        Να πώ την αλήθεια ξέχασα και ένα κομένο μπουζοκαλώδιο που το είδα στο βιβλίο συντήρησης,και το ξέχασα.Όσο για την αγάπη και το προδέρμ,δεν άλλαξα ποτέ λάδια στα χιλιόμετρα που λέει το βιβλίο (προτείνει κάθε 15,000 έγω στα 10,000) μια φορά από αμέλεια τα μπουζί αλλάχθηκαν μετα από 80.000 και το φίλτρο αέρα μετά απο 65,000 (τα ξέχασα!!!) και άρχισε να μου φωνάζει αυτό (κάποιες μικροδιακοπές στο ρελαντί και μετά τις 4000στρ).Πάντως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κατα μεγάλα χρονικά διαστήματα το οδηγούσε και ο πατέρας μου αλλά και η αδερφή μου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jacob last edited by

                                          Αναφορά σε post από προηγούμενη σελίδα.

                                          Ναι, έτσι είναι, το Test Drive είναι περισσότερο «αγοραστικοκεντρικό», παρά «οδηγοκεντρικό», κρατάει όμως μια καλή ισορροπία ανάμεσα στους δύο πόλους.

                                          Είναι αξιόπιστο περιοδικό, μπορείς να το εμπιστευτείς, έχοντας υπόψιν πως είναι αγγλικό κι έτσι έχει κολλήματα για μερικά αυτοκίνητα. Πάντως ο τρόπος γραφής, όπως σε αρκετά αγγλικά αυτοκινητικά περιοδικά, είναι πολύ ενδιαφέρον. Αλλά ρε γμτ, 2,99 λίρες κάνει στην Αγγλία, γιατί να πληρώνω 8,80 ευρώ εδώ? Καλύτερα συνδρομή, όπως παλιότερα με άλλα ξένα περιοδικά.

                                          Να δούμε πως θα πείσω την ξαδέλφη μου να αγοράσει το Grande Punto. Και να το βάλω το αμαξάκι στο χέρι φυσικά…

                                          Jacob

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            geo8 last edited by

                                            Το εχω ερωτευτει το αμαξι παιδια...Πως θα πεισω τον πατερα μου να μου το παρει?????
                                            Εμφανισιακα ειναι κορυφη!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 50 / 121
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr