-
Ο χρήστης FiatCoupe20V έγραψε:
η ψηφοφορία που τέθηκε είχε σαν σκοπό να διερευνηθεί η γνώμη, η τάση οι αγοραστικές προοπτικές του **συγκεκριμένου γκρουπ αυτοκινήτων **καθώς επίσης να ενημερωθούμε οι υπόλοιποι από κατέχοντες αν είναι ευχαριστημένοι ή όχι (ζητώ συγνώμη από τον jeepakia αν τον ερμηνεύω λάθος- παρακαλώ διόρθωσε με).Αυτό είναι ο λόγος για την ύπαρξη της ψηφοφορίας.
Τωρα σχετικά με τα καθαρόαιμα (rangeroverakias) ...αρκεί να ρίξετε μια ματιά στο site του motor show στην Γενεύη και θα δείτε ακόμα και το νέο Wrangler (η σημαία για τα εκτός δρόμου καθαρόαιμα της Jeep) να χαρακτηρίζεται ...SUV.
Καθετί είναι σχετικό και όλα μαζί είναι ...marketing.
-
Δεν ήμουν,είμαι,θα είμαι ιδιοκτήτης SUV,γιατι απλά δεν ΄λειτουργώ' σε ενα τέτοιο αυτοκίνητο.Δεν μου πάει!!
Αντίθετα αν η γυναίκα μου ηταν μέλος του forum (μακριά απο 'μας,φτου κακά!! ) σίγουρα το 'δεν είμαι,αλλά θέλω να γίνω' θα είχε +1 ψήφο!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Δεν ήμουν,είμαι,θα είμαι ιδιοκτήτης SUV,γιατι απλά δεν ΄λειτουργώ' σε ενα τέτοιο αυτοκίνητο.Δεν μου πάει!!
Αντίθετα αν η γυναίκα μου ηταν μέλος του forum (μακριά απο 'μας,φτου κακά!! ) σίγουρα το 'δεν είμαι,αλλά θέλω να γίνω' θα είχε +1 ψήφο!!ΑΑΑΑ! όλα κι'όλα ...εμείς την θέλουμε για μέλος την Γυναίκα σου ....
Άνοιξέ της αμέσως account ! -
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
Δεν ήμουν,είμαι,θα είμαι ιδιοκτήτης SUV,γιατι απλά δεν ΄λειτουργώ' σε ενα τέτοιο αυτοκίνητο.Δεν μου πάει!!
Αντίθετα αν η γυναίκα μου ηταν μέλος του forum (μακριά απο 'μας,φτου κακά!! ) σίγουρα το 'δεν είμαι,αλλά θέλω να γίνω' θα είχε +1 ψήφο!!ΑΑΑΑ! όλα κι'όλα ...εμείς την θέλουμε για μέλος την Γυναίκα σου ....
Άνοιξέ της αμέσως account !...ύπαγε οπίσω μου!!!....
-
Τουλάχιστο εκπροσώπησε την δίνοντας την ...ψήφο της!
-
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
Τουλάχιστο εκπροσώπησε την δίνοντας την ...ψήφο της!
..θααα το έκανα (λέμε τώρα!!)..αλλά δεν γίνεται να ψηφίσεις 2 φορές!! Καλή δικαιολογία βρήκα όμως,δεν μπορείς να πείς?!!
-
Πολύ σωστή η γυναίκα σου Νίκο !
-
Ο χρήστης mm55 έγραψε:
Πολύ σωστή η γυναίκα σου Νίκο !και σκεφτόμουνα να σε υποστηριξω για τα...ξυπνητήρια!!!
-
Μετά από πολύ σκέψη ψήφισα ότι δεν με ενδιαφέρει...
Ετσι απλά γιατί προτιμώ τις καθαρές γεύσεις, τα καθαρόαιμα. Γι' αυτό και ποτέ δεν πήρα οικογενειακό αυτοκίνητο, ιδίως αυτά που θέλουν να το παίξουν σπορ. Γι' αυτό και από τους 50 και βάλε πόνtους μαρσπιέ του Galloper αποφάσισα να κατεβαίνω στους 20 του 10χρονου MX5.
Δεν θέλω με τίποτε να φορτωθώ την μέτρια οδική συμπεριφορά ενός SUV χωρίς να κερδίσω εκτός δρόμου. Και μην πει κανείς ότι έχουν οδική συμπεριφορά επιβαρικού τα SUV. Στα 30.000 ευρώ σύγκρινε RAV4 και τετρακίνητο Seat Leon και έλα να τα πούμε. Mercedes O303 θα σου φανεί το Toyota!
Και στο κάτω κάτω, με τα SUV να πωλούν όλο και περισσότερο και τους καλούς χωματόδρομους να καταλαμβάνονται όλο και περισσότερο, μόνη διέξοδος πρααγματικής φυγής είναι τα καθαρόαιμα και το μονοπάτι.
Ευχάριστο το γεγονός ότι γινόμαστε όλο και περισσότεροι αυτοί που θυσιάζουμε άνεση, οδική συμπεριφορά και οικονομία κατανάλωσης προς όφελος μιάς άλλης διάστασης στην κίνηση: της απόλυτης ελευθερίας της πραγματικής εκτός δρόμου κίνησης.
-
Ψηφισα ΟΧΙ στα SUVs... και τωρα το γιατι!
-
Χειροτερη ενεργητικη ασφαλεια. Σιγουρα δεν πας για ραλλυ με ενα SUV, αλλα εαν ποτε χρειαστει να κοψω το τιμονι για να αποφυγω κατι στον δρομο, δεν θα ηθελα ποτε να βρεθω αναποδα... και συμφωνα με τις Αμερικανικες στατιστικες εχουν τα πρωτεια στις τουμπες.
-
η κατηγορια των SUVs... δεν ειναι αυτο που πραγματικα θα ελεγα Οχημα Εκτος Δρομου. Για μενα τουλαχιστον τα jeepoειδη ειναι ΣΤΕΝΑ αναλογικα με το υψος τους... ενω θα επρεπε να ειναι φαρδυτερα
-
Υψηλοτερη καταναλωση
-
Ακριβα σε σχεση με αυτα που προσφερουν
-
Τεκμηριο... αμα θελουμε να μιλησουμε για ανω των 2000cc
-
Αρκετα απο τα SUVs δεν εχουν σοβαρες δυνατοτητες κινησεις εκτος δρομου... για τιποτα λασπες και χιονακια... Σε πολυ λασπωδης δρομους ειναι πολυ πιθανο να μεινουν. Θυμαμαι χαρακτηριστικα που με ενος ξαδερφου το Jimny τραβουσαμε ενα Rav4 να ξεκολλησει.
βεβαια δεν μπορω να παραγνωρισω και τα καλα τους:
α) Οτι πρεπει για τους δρομους μας που το αμαξι καταπονειται συνεχως απο λακουβες τεχνητα σαμαρακια.
β) Ψηλοτερη θεση οδηγησης = καλυτερη ορατοτητα
γ) Πιθανα χαμηλοτερο κοστος συντηρησης λογω χαμηλοτερου ρυθμου φθορας απο τους δρομους μας
δ) Μπορεις να πας και σε χιονοδρομικο χωρις να ανυσηχεις ιδιαιτερα
Βασικα, απλά θα ημουν πολυ σκεφτικος για την αγορα ενος 4χ4, γιατι οι περιπτωσεις στις οποιες χρειαζετε (τουλαχιστον για μενα) κατα την διαρκεια ενος χρονου ειναι λιγοτερο απο 5%. Εαν στην τελικη μου χρειαζοταν τοσο πολυ πιθανα να προτιμουσα να επερνα ενα Fiat Gicko 4x4 (αντικαταστατης Panda) σαν δευτερο αμαξι! Ααα η αλλη λυση θα ηταν ενα Volvo XC90 ( η καπως ετσι)... που κατα την γνωμην εχει τις ποιο καλες αναλογιες υψους φαρδους, αλλα παμε και σε αλλες τιμες...
Ειναι θεμα αναγκων και παραχωρησεων που μπορει να κανει καποιος... Εγω απλα παρεθεσα την δικη μου αποψη
-
-
aftos pou kolhse me to rav 4 prepei na htan kai poli tzimani.den kolane etsi ta rav4.episis kai ta lastixa prwths topothethseis den htan kai h kalhterh epilogh apo thn mama etairia (ekanaN evaisthito to ABS) kai glistrousan arketa.sorry gia ta greeklish
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
aftos pou kolhse me to rav 4 prepei na htan kai poli tzimani.den kolane etsi ta rav4.episis kai ta lastixa prwths topothethseis den htan kai h kalhterh epilogh apo thn mama etairia (ekanaN evaisthito to ABS) kai glistrousan arketa.sorry gia ta greeklishΧεχε... βασικα ηταν ποιο βαρυς και βουλιαξε ελαφρως περισοτερο... Τεσπα, μην το παιρνετε τοις μετρητοις αυτο που ανεφερα για το RAV... Aπλα θελω να πω πως δεν ειναι για πολλα πολλα. Πανε μεν, αλλα οχι και παντου! Το αν ηταν τζιμανι... δεν ξερω... μπορει
-
Τώρα τελευταία μου ήρθε η ιδέα να πάρω ένα Τουαρέγκ για δεύτερο αυτοκίνητο (μόλις το επιτρέψουν τα οικονομικά μου φυσικά) επειδή αυτά τα αυτοκίνητα έχουν κάποια πλεονέκτηματα όταν υπάρχει χίονι στους δρόμους και επίσης πάνε καλύτερα σε κακούς δρόμους λόγω ανάλογων ελαστικών (πλεονέκτημα για την Αθήνα).
Για οικογενειακά αυτοκίνητα είναι επίσης καλά λόγω χώρων και πρακτικότητας της μεγάλης πίσω πόρτας και τέλος λόγω αυξημένου μεγέθους και άρα και αυξημένης προστασίας σε περίπτωση που σε χτυπήσει κάποιος ειδικά αν μεταφέρεις παιδιά.
Μεγάλο μείον είναι το βάρος και η κατανάλωση βενζίνης αυτών των οχημάτων. Ειδικά η κατανάλωση με προβληματίζει όχι μόνο για το οικονομικό μέρος αλλά και γιατί δεν θέλω να χάνω μισή ώρα καθε μέρα για να πηγαίνω στο βενζινάδικο. Αυτή την στιγμή βάζω βενζίνη καθε 3-4 ημέρες και μαζεύεται αρκετός χαμένος χρόνος κάθε μήνα.
Αρα λοιπόν ένα TDΙ είναι καλή επίλογή αλλά το κόστος κτήσης ειναι αυξημένο.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Τώρα τελευταία μου ήρθε η ιδέα να πάρω ένα Τουαρέγκ για δεύτερο αυτοκίνητο (μόλις το επιτρέψουν τα οικονομικά μου φυσικά)Έλεος Please ...μην τα λές έτσι αυτά τα πράγματα ...λυπήσου κι εμάς τους φτωχούς. Εδώ θα χρειαζόμαστε ...25 και βάλε μύρια και άλλα τόσα για να δικαιολογήσουμε το τεκμήριο.
-
Είμαι κάτοχος ενός Nissan X-Trail 2.0 SE. Κατέληξα σε αυτή την απόφαση μετά από πολλή σκέψη (αρχική επιλογή ήταν Volvo V40 T4 ή Audi A4 193 Quattro wagon) αλλά ειλικρινά απογοητεύτηκα όταν είδα τις τιμές μεταπώλησης στην Ελλάδα. Παιδιά οι τιμές ξεφτιλίζονται απίστευτα έστω και μετά από 1 χρόνο.
Επί του θέματος, βολεύει γιατί δεν κινούμαι μέσα στην πόλη (συνεπώς δεν υπάρχει πρόβλημα παρκαρίσματος) τεράστιους χώρους (ασχολούμαι με φωτογραφία και κουβαλάω πολλή 'προίκα' όπου κι αν πάμε έστω και για διήμερο) βολεύεις πολλά φιλαράκια σε εκδρομές.
Αλλά γενικά είχα καει κι από κλήσεις... μη σας τύχει!!!
Τελικά μην νομίζετε όλα μια συνήθεια είναι σε αυτή τη ζωή -
Ο χρήστης dagios έγραψε:
Είμαι κάτοχος ενός Nissan X-Trail 2.0 SE. Κατέληξα σε αυτή την απόφαση μετά από πολλή σκέψη (αρχική επιλογή ήταν Volvo V40 T4 ή Audi A4 193 Quattro wagon) αλλά ειλικρινά απογοητεύτηκα όταν είδα τις τιμές μεταπώλησης στην Ελλάδα. Παιδιά οι τιμές ξεφτιλίζονται απίστευτα έστω και μετά από 1 χρόνο.
Επί του θέματος, βολεύει γιατί δεν κινούμαι μέσα στην πόλη (συνεπώς δεν υπάρχει πρόβλημα παρκαρίσματος) τεράστιους χώρους (ασχολούμαι με φωτογραφία και κουβαλάω πολλή 'προίκα' όπου κι αν πάμε έστω και για διήμερο) βολεύεις πολλά φιλαράκια σε εκδρομές.
Αλλά γενικά είχα καει κι από κλήσεις... μη σας τύχει!!!
Τελικά μην νομίζετε όλα μια συνήθεια είναι σε αυτή τη ζωήΒρε θηρίο πως από το Τ4 και το Α4 κατέληξες στο X-trail Να μου έλεγες για το Forester Turbo να το καταλάβω ή για το RAV επίσης. Ξέρω διάβασα ότι δεν έμεινες ικανοποιημένος (από το RAV) γιατι το θεωρείς πολύ street κτλ. Τα άλλα όμως που σκεφτόσουν (Τ4 και Α4) τι ήταν φορτηγά
Ασε που από μεταπώληση έχει την καλύτερη από όλα. Αυτά στα λέω γιατί το έχω παραγγείλει και επειδή το δοκίμασα πέρυσι σε πίστα στο Παρνασσο έμεινα έκπληκτος από τις δυνατότητες off-road που έχει (προσωπικά δεν νομίζω να μπω ποτέ μου σε πιο δυσκολες καταστάσεις), για το δίσκο έχεις δίκιο είναι όντως σχετικά μικρός. Περισσότερα βέβαια θα σας πω όταν το δοκιμάσω μακρόχρονα μετά την απόκτηση του. -
Βασικά εξαρτάται από τις ανάγκες και τις προτεραιότητες του καθένα. Δεν υπάρχει νομίζω κάποιος κανόνας για την αγορά ή όχι ενός SUV.
Εγώ προσωπικά έχω ένα LADA NIVA, και δεν θα έπαιρνα ποτέ κάτι με λιγότερες δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλά έχω συμβιβαστεί με τα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου (ποιότητα κατασκευής, θόρυβος, ξεπερασμένη τεχνολογία, σπαρτιάτικος εξοπλισμός, κλπ.), τα οποία όχι μόνο έχω αποδεχτεί αλλά αρκετά από αυτά τα θεωρώ και στην ουσία πλεονεκτήματα (λιγότερα ηλεκτρονικά=λιγότερες ανεξήγητες & απότομες βλάβες, απλή τεχνολογία=δοκιμασμένη και ανθεκτική σε σκληρή χρήση + φθηνά ανταλλακτικά & σέρβις κλπ.).
Τώρα, για έναν οικογενειάρχη με μειωμένες απαιτήσεις σε εκτός δρόμου διαδρομές, που απλώς θέλει να μπορεί να πηγαίνει που και που καμια βόλτα σε κανένα χώμα, τα SUV ίσως να είναι η ιδανική λύση, μιας και στην ουσία θα χρησιμοποιείται περισσότερο σαν αυτοκίνητο πόλης. -
Ο χρήστης Metalaxe έγραψε:
Βασικά εξαρτάται από τις ανάγκες και τις προτεραιότητες του καθένα. Δεν υπάρχει νομίζω κάποιος κανόνας για την αγορά ή όχι ενός SUV.
Εγώ προσωπικά έχω ένα LADA NIVA, και δεν θα έπαιρνα ποτέ κάτι με λιγότερες δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλά έχω συμβιβαστεί με τα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου (ποιότητα κατασκευής, θόρυβος, ξεπερασμένη τεχνολογία, σπαρτιάτικος εξοπλισμός, κλπ.), τα οποία όχι μόνο έχω αποδεχτεί αλλά αρκετά από αυτά τα θεωρώ και στην ουσία πλεονεκτήματα (λιγότερα ηλεκτρονικά=λιγότερες ανεξήγητες & απότομες βλάβες, απλή τεχνολογία=δοκιμασμένη και ανθεκτική σε σκληρή χρήση + φθηνά ανταλλακτικά & σέρβις κλπ.).
Τώρα, για έναν οικογενειάρχη με μειωμένες απαιτήσεις σε εκτός δρόμου διαδρομές, που απλώς θέλει να μπορεί να πηγαίνει που και που καμια βόλτα σε κανένα χώμα, τα SUV ίσως να είναι η ιδανική λύση, μιας και στην ουσία θα χρησιμοποιείται περισσότερο σαν αυτοκίνητο πόλης.ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Με αυτό το αυτοκίνητο μπορώ να συνεχίζω το ψώνιο μου με τις μηχανές , εκτός δρόμου μαζί με την οικογένειά μου. (Είμαστε πλέον τρείς και δεν χωράμε στην Africa)
Εχω ήδη πάει Πάρνηθα,Οιτη,Αγραφα,Βαλια Κάλντα,Οχη,Ολυμπο και με έχει βγάλει άνετα στην άσφαλτο και ιδιάιτερα στο χώμα παντός είδους.
Ανεση => Απαιχτο
Δυνατότητες Εκτος Δρόμου => Μόνο πρόβλημα η σχετική αδύναμία του Δίσκου
Χώροι => Το Πρώτο -
Ο χρήστης snest έγραψε:
Με αυτό το αυτοκίνητο μπορώ να συνεχίζω το ψώνιο μου με τις μηχανές , εκτός δρόμου μαζί με την οικογένειά μου. (Είμαστε πλέον τρείς και δεν χωράμε στην Africa)
Εχω ήδη πάει Πάρνηθα,Οιτη,Αγραφα,Βαλια Κάλντα,Οχη,Ολυμπο και με έχει βγάλει άνετα στην άσφαλτο και ιδιάιτερα στο χώμα παντός είδους.
Ανεση => Απαιχτο
Δυνατότητες Εκτος Δρόμου => Μόνο πρόβλημα η σχετική αδύναμία του Δίσκου
Χώροι => Το ΠρώτοΓια ποιό αυτοκίνητο μιλάς ???
Είστε κάτοχοι SUV;