Τι τρυπες ανοιγονται στο αμαξι? Μπαινει πολυ τρυπανι?
Edit
μετα απο ψαξιμο στο δικτυο καταλαβα οτι ανοιγονται τρυπες στην πολλαπλη εισαγωγης για να μπουν τα μπεκ του υγραεριου. Πειτε μου οτι καθονται και ξεμονταρουν την πολλαπλη για να κανουν αυτο, ειδαλως δεν θελω να σκεφτομαι που πανε τα γρεζια....
Τρυπανε επισης λαμαρινα και πισω στο χωρο της δεξαμενης για βγουν οι σωληνες απο κατω να πανε στην μηχανη, εκει ενταξει, θελω να πιστευω οτι μονώνουν σωστα την τρυπα ωστε να μην μπαινουν νερα, αερας κτλ...Αυτα τα συμεπρασματα εβγαλα ψαχνοντας χωρις να εχω ιδεα περι τετοιων εγκαταστασεων...
Οι εμπειροι με το υγραεριο ας μας δωσουν παραπανω τεχνικες λεπτομερειες γυρω απο την εγκατασταση για το τι ακριβως γινεται....
Είναι αρχή μου και λέω: οι τρύπες που ανοίγουμε ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ, είναι + στην αξία του αυτοκίνητου.
Ενόσω οι τρύπες που ανοίγουμε κατά λάθος είναι -!.
Και βεβαίως όταν ξεζουμίζουμε τον μάστορα με εκπτώσεις, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. «το φτηνό κρέας το τρώνε οι σκύλοι».
Είναι ο λόγος που φώναζα στην ενότητα ( όχι σε σκιτσιδες, μα σε καταξιωμένους) και πήγαν να με φάνε.
Δυστυχώς φίλε, η εγκατάσταση δεν γίνετε με αυτοκόλλητα!!…
Antonis-team.
Δεν σε γνωρίζω αγαπητέ Antonis-team, ούτε έχω κάποια άποψη για την υγραεριοκίνηση.
Απλά ερευνώ και διαβάζω το post για ενημέρωση.
Εάν δέχεσαι καλοπροαίρετη κριτική, έτσι για την κριτική και για όχι κανένα άλλο λόγο.
Με εντυπωσιάζει που χαρακτηρίζεις άλλους ως 'Άσχετους','μη επαγγελματίες','patronized', κτλ. δίχως να τους γνωρίζεις.
Επίσης την μια φορά τα γραφόμενά σου είναι ανορθόγραφα και με όχι και την καλύτερη σύνταξη....και την άλλη παραπέμπουν σε ειδήμονα - επιστήμονα.
Κάτι μου φαίνεται σαν κείμενα από βιβλιογραφία μεταφρασμένη.
Επίσης έχεις άποψη για τα πάντα και μονοπωλείς το θέμα.