Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 315
    • 316
    • 48 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    53343
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      random last edited by

      Ο χρήστης coyote έγραψε:
      δε γίνεται αυτό γιατι ο αλλος (GTI) θα ξεκινησει με το στροφομετρο ψηλά

      Εμένα αν με περάσει GT θα το πουλήσω

      Σωστο αυτο που λες..Βεβαια αν θεωρητικα βαλεις τουρμπινα με μεγαλυτερο θραστ, τοτε και απο πιο ψηλες στροφες αν ξεκινησεις θα χασεις απο το πολυ σπινιαρισμα.. Αλλα ο κομπρεσορας δινει μια φοβερη αισθηση..ασυγκριτη και με του τουρμπο..Δεν ξερω τωρα για το συνδυασμο και των δυο..Συγκριτικα το μονο συνδυαστικο επιχειρημα ειναι τα μπι τουρμπο που συναντας στα ΒΕ6 και ΒΕ8 μοτερ..
      Παντως και το κομπρεσορ του ΤΖΙΤΙ ειναι της ψιλοπλακας αλλα για 14αρι μοτερ παει γαντι..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kid last edited by

        Ο χρήστης coyote έγραψε:
        δε γίνεται αυτό γιατι ο αλλος (GTI) θα ξεκινησει με το στροφομετρο ψηλά

        Εμένα αν με περάσει GT θα το πουλήσω

        Τι έχεις εσύ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          ΤΑΠΕΡ δε το λετε εσεις?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kid last edited by

            Ο χρήστης coyote έγραψε:
            ΤΑΠΕΡ δε το λετε εσεις?

            Τάπερ το λέμε..

            Αν δεν ξεκινήσεις με στροφές υποθέτω ότι θα σου φύγει στην αρχή το GT, μέχρι να μπει το Vtec, μετά θα τον μαζέψεις..

            Σε στροφιλίκι πάντως δεν έχει τύχει το GT..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                Ο χρήστης Kid έγραψε:

                ΤΑΠΕΡ δε το λετε εσεις?

                Τάπερ το λέμε..

                Αν δεν ξεκινήσεις με στροφές υποθέτω ότι θα σου φύγει στην αρχή το GT, μέχρι να μπει το Vtec, μετά θα τον μαζέψεις..

                Σε στροφιλίκι πάντως δεν έχει τύχει το GT..

                θα βάλω τον συνοδηγό να του πιάσει κουβέντα και θα του αποσπάσω την προσοχή, όπως βλέπεις είμαστε 2...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimitrios last edited by

                  Ο χρήστης coyote έγραψε:
                  ΤΑΠΕΡ δε το λετε εσεις?

                  δεν σε περνάει με τίποτα το gt,
                  εχω μπει σε type-r,και σε καλή άσφαλτο,πιάνει τα 100 για πλάκα σε 6.5 δεύτερα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    random last edited by

                    παντως το ταπερ στα μεγαρα ηταν το κατα τη γνωμη μου το ταχυτερο παντου εκτος απο ενα εβο που ειχε σκασει μυτη....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kid last edited by

                      Ο χρήστης Random1 έγραψε:
                      παντως το ταπερ στα μεγαρα ηταν το κατα τη γνωμη μου το ταχυτερο παντου εκτος απο ενα εβο που ειχε σκασει μυτη....

                      Λες τότε που ήμουν και γω?

                      Τι EVO ήταν αυτό..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        random last edited by

                        Ο χρήστης Kid έγραψε:

                        παντως το ταπερ στα μεγαρα ηταν το κατα τη γνωμη μου το ταχυτερο παντου εκτος απο ενα εβο που ειχε σκασει μυτη....

                        Λες τότε που ήμουν και γω?

                        Τι EVO ήταν αυτό..

                        Ναι ρε παιδι..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dpolal last edited by

                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                          MONMAN

                          Δεν αμφισβητώ εσένα, προς Θεού, τι κέρδος έχεις να πεις ψέματα;! Το νούμερο αμφισβητώ ή μάλλον πιο σωστά, το τι δείχνει ο μετρητής! Γιατί λίγο ύποπτο μου φαίνεται η πλειοψηφία των αυτοκινήτων 1.4 να έχει 0,6-0,7 στο ρελαντί και αυτοκίνητο 1.4 με κομπρέσορα να δείχνει 0,2...Ακόμα και το 0,5 ύποπτο για τα μάτια μου...

                          Νομίσω ότι στο ρελαντί ο κομπρέσσορας απεμπλέκεται και δεν λειτουργεί...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johnkyr last edited by

                            παιδια και ο κιν ΤSI θέλει κι αυτός 100αρα ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              ditz last edited by

                              Ρε παιδιά πιο λέτε τάπερ;;;
                              Το έχω δει και αλλού και δεν πήγε το μυαλό μου....

                              Τελικά υπάρχει σαφή απάντηση στο αν απο σταση έστω και για λίγο το GT θα βγει μπροστά απο το GTI λόγω κομπρέσορα;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Κακίες, δεν υπάρχει τέτοιος όρος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  maranx last edited by

                                  Το GT είναι πολύ βαρύ. Ήδη έχουν γίνει μετρήσεις από περιοδικά από στάση.

                                  Γενικά παίζει στα επίπεδα ενός μαμά VTi και λίγο χειρότερο. Το TypeR είναι κολώνες μπροστά.

                                  Για ρεπρίζ τα πράγματα είναι σίγουρα καλύτερα για το GT. Και πάλι όμως πρέπει να είναι πίσω από το CTR

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    ditz last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    Κακίες, δεν υπάρχει τέτοιος όρος.

                                    Με βαση αυτά που λένε να υποθέσω πως εννοούν TypeR;;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ναι ντε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        όταν είσαι σε ένα τόπικ της VW το λένε ΤΑΠΕΡ.... από παλιά...

                                        Εμένα προσωπικά δε με πειράζει καθώς όλα τα πράγματα πρεπει να εχουν το χιουμορ τους.
                                        Επίσης το λένε και RS ως RΣ (από το σαρακάκης)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          dpolal

                                          Ωπ...διάβασα για τον κινητήρα μπόλικα πραγματάκια...Ο ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης χρησιμεύει για να αποσυμπλέκει σταδιακά τον κομπρέσορα όταν αυτός γυρίσει με τόσες στροφές που δεν μπορεί να πάει άλλο. Άρα στο ρελαντί υπάρχει και γυρίζει, αλλά μόλις δοθεί εντολή από (βαθύ πάτημα) γκαζιού, έχει αμέσως δημιουργήσει πολλή υπερπίεση. Για τα νούμερα, θα πρέπει να περιμένετε να ξαναδιαβάσω το άρθρο.

                                          johnkyr

                                          Ο κινητήρας αυτός θέλει σίγουρα 100αρα, μια που έχει συμπίεση 10:1 και σχεδόν σταθερή πίεση 2,5 bar. Ο άμεσος ψεκασμός έχει την ιδιότητα να ψυχραίνει για μsec τον θάλαμο καύσης, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται βενζίνη πολλών οκτανίων για να μην έχουμε φαινόμενα προανάφλεξης. Και προανάφλεξη με 2,5 bar είναι λίγο άχαρο πράγμα...

                                          Για το αν είναι μονόδρομος η χρήση καλής βενζίνης, ας μάθουμε από τα βιβλία της εταιρείας...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • kubiak
                                            kubiak last edited by

                                            §

                                            Μα δεν είπαμε ότι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού της VW θέλουν πολλά οκτάνια -μόνο- όταν η καύση είναι στρωματοποιημένη, ενώ όταν είναι ομογενοποιημένη (κάτι που εφαρμόζει τώρα η VW), το καύσιμο μπορεί να είναι 95 οκτάνια (κάτι που ισχύει στον 2.0TFSI) ;

                                            Μάλλον ο καθένας λέει ό,τι του κατέβει και τελικά επικρατεί σύγχυση...

                                            Δεν υπάρχει κανένας που να έχει πρόσβαση σε τεχνικά στοιχεία και να απαντήσει μια και καλή;

                                            §

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 48 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr