-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
δε γίνεται αυτό γιατι ο αλλος (GTI) θα ξεκινησει με το στροφομετρο ψηλάΕμένα αν με περάσει GT θα το πουλήσω
Σωστο αυτο που λες..Βεβαια αν θεωρητικα βαλεις τουρμπινα με μεγαλυτερο θραστ, τοτε και απο πιο ψηλες στροφες αν ξεκινησεις θα χασεις απο το πολυ σπινιαρισμα.. Αλλα ο κομπρεσορας δινει μια φοβερη αισθηση..ασυγκριτη και με του τουρμπο..Δεν ξερω τωρα για το συνδυασμο και των δυο..Συγκριτικα το μονο συνδυαστικο επιχειρημα ειναι τα μπι τουρμπο που συναντας στα ΒΕ6 και ΒΕ8 μοτερ..
Παντως και το κομπρεσορ του ΤΖΙΤΙ ειναι της ψιλοπλακας αλλα για 14αρι μοτερ παει γαντι.. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
δε γίνεται αυτό γιατι ο αλλος (GTI) θα ξεκινησει με το στροφομετρο ψηλάΕμένα αν με περάσει GT θα το πουλήσω
Τι έχεις εσύ?
-
ΤΑΠΕΡ δε το λετε εσεις?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ΤΑΠΕΡ δε το λετε εσεις?Τάπερ το λέμε..
Αν δεν ξεκινήσεις με στροφές υποθέτω ότι θα σου φύγει στην αρχή το GT, μέχρι να μπει το Vtec, μετά θα τον μαζέψεις..
Σε στροφιλίκι πάντως δεν έχει τύχει το GT..
-
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
ΤΑΠΕΡ δε το λετε εσεις?
Τάπερ το λέμε..
Αν δεν ξεκινήσεις με στροφές υποθέτω ότι θα σου φύγει στην αρχή το GT, μέχρι να μπει το Vtec, μετά θα τον μαζέψεις..
Σε στροφιλίκι πάντως δεν έχει τύχει το GT..
θα βάλω τον συνοδηγό να του πιάσει κουβέντα και θα του αποσπάσω την προσοχή, όπως βλέπεις είμαστε 2...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ΤΑΠΕΡ δε το λετε εσεις?δεν σε περνάει με τίποτα το gt,
εχω μπει σε type-r,και σε καλή άσφαλτο,πιάνει τα 100 για πλάκα σε 6.5 δεύτερα... -
παντως το ταπερ στα μεγαρα ηταν το κατα τη γνωμη μου το ταχυτερο παντου εκτος απο ενα εβο που ειχε σκασει μυτη....
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
παντως το ταπερ στα μεγαρα ηταν το κατα τη γνωμη μου το ταχυτερο παντου εκτος απο ενα εβο που ειχε σκασει μυτη....Λες τότε που ήμουν και γω?
Τι EVO ήταν αυτό..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
παντως το ταπερ στα μεγαρα ηταν το κατα τη γνωμη μου το ταχυτερο παντου εκτος απο ενα εβο που ειχε σκασει μυτη....
Λες τότε που ήμουν και γω?
Τι EVO ήταν αυτό..
Ναι ρε παιδι..
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
MONMANΔεν αμφισβητώ εσένα, προς Θεού, τι κέρδος έχεις να πεις ψέματα;! Το νούμερο αμφισβητώ ή μάλλον πιο σωστά, το τι δείχνει ο μετρητής! Γιατί λίγο ύποπτο μου φαίνεται η πλειοψηφία των αυτοκινήτων 1.4 να έχει 0,6-0,7 στο ρελαντί και αυτοκίνητο 1.4 με κομπρέσορα να δείχνει 0,2...Ακόμα και το 0,5 ύποπτο για τα μάτια μου...
Νομίσω ότι στο ρελαντί ο κομπρέσσορας απεμπλέκεται και δεν λειτουργεί...
-
παιδια και ο κιν ΤSI θέλει κι αυτός 100αρα ?
-
Ρε παιδιά πιο λέτε τάπερ;;;
Το έχω δει και αλλού και δεν πήγε το μυαλό μου....Τελικά υπάρχει σαφή απάντηση στο αν απο σταση έστω και για λίγο το GT θα βγει μπροστά απο το GTI λόγω κομπρέσορα;;;
-
Κακίες, δεν υπάρχει τέτοιος όρος.
-
Το GT είναι πολύ βαρύ. Ήδη έχουν γίνει μετρήσεις από περιοδικά από στάση.
Γενικά παίζει στα επίπεδα ενός μαμά VTi και λίγο χειρότερο. Το TypeR είναι κολώνες μπροστά.
Για ρεπρίζ τα πράγματα είναι σίγουρα καλύτερα για το GT. Και πάλι όμως πρέπει να είναι πίσω από το CTR
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κακίες, δεν υπάρχει τέτοιος όρος.Με βαση αυτά που λένε να υποθέσω πως εννοούν TypeR;;;;
-
Ναι ντε...
-
όταν είσαι σε ένα τόπικ της VW το λένε ΤΑΠΕΡ.... από παλιά...
Εμένα προσωπικά δε με πειράζει καθώς όλα τα πράγματα πρεπει να εχουν το χιουμορ τους.
Επίσης το λένε και RS ως RΣ (από το σαρακάκης) -
dpolal
Ωπ...διάβασα για τον κινητήρα μπόλικα πραγματάκια...Ο ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης χρησιμεύει για να αποσυμπλέκει σταδιακά τον κομπρέσορα όταν αυτός γυρίσει με τόσες στροφές που δεν μπορεί να πάει άλλο. Άρα στο ρελαντί υπάρχει και γυρίζει, αλλά μόλις δοθεί εντολή από (βαθύ πάτημα) γκαζιού, έχει αμέσως δημιουργήσει πολλή υπερπίεση. Για τα νούμερα, θα πρέπει να περιμένετε να ξαναδιαβάσω το άρθρο.
johnkyr
Ο κινητήρας αυτός θέλει σίγουρα 100αρα, μια που έχει συμπίεση 10:1 και σχεδόν σταθερή πίεση 2,5 bar. Ο άμεσος ψεκασμός έχει την ιδιότητα να ψυχραίνει για μsec τον θάλαμο καύσης, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται βενζίνη πολλών οκτανίων για να μην έχουμε φαινόμενα προανάφλεξης. Και προανάφλεξη με 2,5 bar είναι λίγο άχαρο πράγμα...
Για το αν είναι μονόδρομος η χρήση καλής βενζίνης, ας μάθουμε από τα βιβλία της εταιρείας...
-
§
Μα δεν είπαμε ότι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού της VW θέλουν πολλά οκτάνια -μόνο- όταν η καύση είναι στρωματοποιημένη, ενώ όταν είναι ομογενοποιημένη (κάτι που εφαρμόζει τώρα η VW), το καύσιμο μπορεί να είναι 95 οκτάνια (κάτι που ισχύει στον 2.0TFSI) ;
Μάλλον ο καθένας λέει ό,τι του κατέβει και τελικά επικρατεί σύγχυση...
Δεν υπάρχει κανένας που να έχει πρόσβαση σε τεχνικά στοιχεία και να απαντήσει μια και καλή;
§
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)