-
Γειά σας,
Ολοι εμείς εδώ, μιλάμε ...ακαδημαϊκά, καταθέτοντας προσωπικές απόψεις και εμπειρίες με στόχο φυσικά, να βοηθήσουμε στην επιλογή σου, όμως φίλε 'rallye40', τελικά εσύ ...θα αποφασίσεις!!
Μήπως κατά βάθος, σου αρέσουν τα SUV, αλλά δεν τα χρειάζεσαι πραγματικά ;
Οι ανάγκες πολλές φορές είναι και ...υποβολιμαίες, κάποιοι άλλοι μας τις επιβάλλουν εντέχνως ! μας τις δημιουργούν και πολλοί ...τσιμπάμε!
Τώρα υπάρχουν τα 'test drive' (πέρασαν εκείνες οι εποχές που αγοράζαμε ...γουρούνι στο σακκί!! και μας έκαναν και χάρη ...που αγοράζαμε !!).
Σίγουρα μια δοκιμή και μάλιστα συγκριτική, θα σε πείσει, για το τελικό αποτέλεσμα, αφού λάβεις υπόψη σου και όσα αναφέρθηκαν εδώ.
Βασική προϋπόθεση όμως να βάλεις κάτω τα απαιτώ, χρειάζομαι, θέλω, μου αρέσουν και φυσικά μπορώ να τα πληρώσω, όπως έχουν πεί και άλλοι.
Τότε θα δείς έναν πιό ξεκάθαρο ...ορίζοντα!Φιλικά
Μάξιμος
-
Στην πίστα 4Χ4 της έθεσης αυτοκινήτου στο Ελληνικό, το CRV πέρασε ΟΛΑ τα εμπόδια εκτός απο την ψηλή ανηφόρα και τους βράχους (που δεν πήγαινε κανένα SUV). Μάλιστα επειδή είπα κάτι στον οδηγό, σταματούσε σε κάποια πολύ δυσκολα σημεία και ξαναξεκινούσε. Το έκανε και με τις δυο διαγώνιες ρόδες στον αέρα!
Βέβαια σε κάποια πολύ δύσκολα σημεία ακούμπησαν οι προφυλακτήρες και η εξάτμιση. Δεν έμεινε όμως πουθενα προς μεγάλη μου έκπληξη
Και ήμασταν και τέσσερα άτομα μέσα
Το πιο επίφοβο μέρος για να μείνεις είναι η άμμος και μια δαινομενικά αθώα πλαγια με χορτάρι.
Εντάξει και παχιά λάσπη
Μάλλον όμως τα όρια του αυτοκινήτου είνα πάνω απο τα όρια του οδηγού (και ιδιοκτήτη) -
Για μένα, η απάντηση στο ερώτημα 'ποιό SUV μέχρι τα 40Κ;' δεν μπορεί παρά να είναι μόνο μία: Forester, Ν/Α ή turbo.
Έχω οδήγησει το turbo μόνο σε ασφάλτο, όπου με την εξαίρεση των φρένων που -δικαιολογημένα έως έναν βαθμό- ψήθηκαν, μ'άρεσε αρκετά.
Έπαιρνε λίγο μεγαλύτερες κλίσεις από ένα καθαρό on road, αλλά κράταγε πολύ καλά.Με το ατμοσφαιρικό έκανα γύρω στα 3Κ χιλιόμετρα, τα περισσότερα εκτός δρόμου. Σε δύσκολα έως πολύ δύσκολα κομμάτια.
Συμπέρασμα: το αυτοκίνητο αντεπεξέρχεται ιδιαίτερα καλά. Η απόσταση του από το έδαφος [αν θυμάμαι καλά περίπου 200mm] είναι ικανοποιητική, η τετρακίνηση με δύο μπλοκέ [συνεκτικά] δουλεύει άψογα, οι γωνίες του είναι αρκετά καλές, οι πρόβολοί του δεν με προβλημάτισαν πουθενά, [ο μπροστινός δεν είναι καθόλου μεγάλος, μόνο ο πίσως ίσως ακουμπήσει σε πολύ μεγάλες γωνίες], τα κοντά έκαναν τη δουλειά τους, και το σημαντικότερο: σε πατημένους χωματόδρομους διασκεδάζεις με την ψυχή σου!
Τιμονιά, γύρισμα, μένεις στο γκάζι [δε διανοείσαι να αφήσεις], ευθυγράμμιση, και έφυγες.Είναι πολύ ξεκούραστο στο ταξίδι, με καλή εργονομία και αρκετές πρακτικές θήκες. Οι διαστάσεις του είναι σχετικά μαζεμένες [όσο και το νέο RAV περίπου], και το κάνουν πολύ εύχρηστο στην πόλη, γενικώς το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό. Και στις δύο εκδόσεις.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον σκέφτεται SUV. -
...επιτρέψτε μου να διαφωνήσω στα περί μαζεμένων διαστάσεων και εύχρηστο στην πόλη.... Το Τerios ναι είναι μαζεμένο, το κοντό Vitara ναι, το Pinin ακόμα και το μακρύ οκ άντε και το RAV4 το προηγούμενο που ακόμα και το μακρύ ήταν σαν μικρομεσαίο αλλά να λέμε αυτοκίνητα 4,5 μέτρων μαζεμένα μου κακοφαίνεται κάπως...
-
Γειά σας,
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Στην πίστα 4Χ4 της έθεσης αυτοκινήτου στο Ελληνικό, το CRV πέρασε ΟΛΑ τα εμπόδια εκτός απο την ψηλή ανηφόρα και τους βράχους (που δεν πήγαινε κανένα SUV). Μάλιστα επειδή είπα κάτι στον οδηγό, σταματούσε σε κάποια πολύ δυσκολα σημεία και ξαναξεκινούσε. Το έκανε και με τις δυο διαγώνιες ρόδες στον αέρα!Εκεί ...κλείδωσε η επιλογή μου και το παράγγειλα.
Φιλικά
Μάξιμος
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...επιτρέψτε μου να διαφωνήσω στα περί μαζεμένων διαστάσεων και εύχρηστο στην πόλη.... Το Τerios ναι είναι μαζεμένο, το κοντό Vitara ναι, το Pinin ακόμα και το μακρύ οκ άντε και το RAV4 το προηγούμενο που ακόμα και το μακρύ ήταν σαν μικρομεσαίο αλλά να λέμε αυτοκίνητα 4,5 μέτρων μαζεμένα μου κακοφαίνεται κάπως...'Σχετικά' έγραψα.
Και άλλο 'μαζεμένο' άλλο 'μικρό'.
Και όταν στην κατηγορία των SUV υπάρχουν αυτοκίνητα που υπερβαίνουν τα 5μ., ναι, ένα RAV4 ή ένα Forester είναι σχετικά μαζεμένα, ή compact, αν θες.
Όσο για τα περί ευχρηστίας στην πόλη, το Forester, μιας και μιλάμε για αυτό, μου φάνηκε υπερεύχρηστο και υπερευέλικτο.
Δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα.
Αλλά, και ένα LC που είχα την ευκαιρία να οδηγήσω για λίγο μέσα στην πόλη, με εντυπωσίασε με την ευχρηστία και την οδηγησιμότητα, παρά τις ιδιαίτερα μεγάλες διαστάσεις του.Αλλά και πάλι όλα σχετικά είναι onyx, σε κάποιον άλλο μπορεί το Forester να φαίνεται 'τεράστιο και δύσχρηστο'...
-
Ενα 5πορτο LC είναι μικρότερο (ελάχιστα έστω) σε διαστάσεις απο μια 520, μπορεί ο όγκος να είναι μεγάλος λόγω ύψους αλλα στην πράξη δεν είναι πιο δυσκίνητο.
-
Nαι,έτσι είναι.
Τα SUV πιάνουν τον ίδιο χώρο στο δρόμο με τα υπόλοιπα επιβατικά. Διαφέρουν μόνο ως προς το ύψος.
Και για αυτό μου φαίνεται επιεικώς παράλογη όλη αυτή η υστερία αυτών που θέλουν τα SUV εκτός πόλης, και γιατί δήθεν καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από τα άλλα αυτοκίνητα.Είναι, επιπλέον σημαντικό, το ότι στην οδηγησιμότητα και την ευχρηστία ενός αυτοκινήτου συμβάλλουν και πολλοί άλλοι παράγοντες, εκτός των διαστάσεών του.
-
To RAV (5D) που έχω ειναι μικροτερο σε διαστασεις (εκτός ύψους) απο VW Golf
-
Όσο περνάει ο καιρός όλο και αλλάζω γνώμες. Κανονικά δε θέλει και πολύ ψάξιμο. Αλλά σκέφτομαι γιατί να δώσω 32000 ευρώ και να μη μου αρέσει μετά τι θα κάνω; Έχω αρχίσει να κοιτάω για μτχ RAV4 – CR-V - FORESTER.
Μόνο RAV4 βρίσκω από 2004 και μετά. Δε θέλω πιο παλιό. Προς τα κει λοιπόν κλείνω. Γύρω στα 24000 ευρώ είναι η πιο συμφέρουσα λύση. -
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Όσο περνάει ο καιρός όλο και αλλάζω γνώμες. Κανονικά δε θέλει και πολύ ψάξιμο. Αλλά σκέφτομαι γιατί να δώσω 32000 ευρώ και να μη μου αρέσει μετά τι θα κάνω; Έχω αρχίσει να κοιτάω για μτχ RAV4 – CR-V - FORESTER.
Μόνο RAV4 βρίσκω από 2004 και μετά. Δε θέλω πιο παλιό. Προς τα κει λοιπόν κλείνω. Γύρω στα 24000 ευρώ είναι η πιο συμφέρουσα λύση.Kαι παίρνεις και αμαξάρα... Το μόνο κακό είναι ότι έχουν στάνταρ ESP που δεν απενεργοποιείται και το διαφορικό στον πίσω άξονα δεν είναι LSD.
Ψάξε για έκδοση comfort αν έχουν σημασία για σένα, τα παραπάνω.
Για μένα έχουν και προτίμησα την έλειψη TRC, VSC, ηλιοροφής ηλεκτρονικού κλιματισμού κ.λ.π. προκειμένου να έχω LSD πίσω και να μη με ξενερώνουν τα ηλεκτρονικά.
Το κακό είναι ότι είναι σπάνια. Για να καταλάβεις πρέπει να έχω το δεύτερο comfort f/l στο Ηράκλειο. Το πρώτο το έχει κάποιος που δεν ήθελε ηλιοροφή με τίποτα... -
Πήγα σε δυο εκθέσεις το μεσημέρι και είδα δυο RAV4, αλλά ήταν εισαγωγής και τη κοπάνισα κατ’ ευθείαν. Ήταν του 2004 μετά το f/l αλλά ούτε που μπήκα στο κόπο να τα ψάξω. Το ένα ήταν κι αυτόματο με οροφές, δέρματα. Κλπ
Πρέπει να δουλέψω μέσω αγγελιών και αφού υπάρχουν τα ευρώ στο χέρι σίγουρα θα πετύχω καλή τιμή. Μια και δε το βιάζομαι έχω όλο το χρόνο με το μέρος μου. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Nαι,έτσι είναι.
Τα SUV πιάνουν τον ίδιο χώρο στο δρόμο με τα υπόλοιπα επιβατικά. Διαφέρουν μόνο ως προς το ύψος.
Και για αυτό μου φαίνεται επιεικώς παράλογη όλη αυτή η υστερία αυτών που θέλουν τα SUV εκτός πόλης, και γιατί δήθεν καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από τα άλλα αυτοκίνητα.Είναι, επιπλέον σημαντικό, το ότι στην οδηγησιμότητα και την ευχρηστία ενός αυτοκινήτου συμβάλλουν και πολλοί άλλοι παράγοντες, εκτός των διαστάσεών του.
Εμενα παντως με 1.89μ πλατος με δυσκολευει πολυ στην πολη γιατι ειναι πολυ πλατυ αν και στο μηκος ειμαι οσο ενα μεγαλο σενταν..
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
Nαι,έτσι είναι.
Τα SUV πιάνουν τον ίδιο χώρο στο δρόμο με τα υπόλοιπα επιβατικά. Διαφέρουν μόνο ως προς το ύψος.
Και για αυτό μου φαίνεται επιεικώς παράλογη όλη αυτή η υστερία αυτών που θέλουν τα SUV εκτός πόλης, και γιατί δήθεν καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από τα άλλα αυτοκίνητα.Είναι, επιπλέον σημαντικό, το ότι στην οδηγησιμότητα και την ευχρηστία ενός αυτοκινήτου συμβάλλουν και πολλοί άλλοι παράγοντες, εκτός των διαστάσεών του.
Εμενα παντως με 1.89μ πλατος με δυσκολευει πολυ στην πολη γιατι ειναι πολυ πλατυ αν και στο μηκος ειμαι οσο ενα μεγαλο σενταν..
Σε μήκος είσαι λιγότερο κι απο τα περισσότερα μεσαία!
Σε φτάνουν και τα hatschback σιγά σιγά!Σε πλάτος είσαι περίπου όσο και το νέο Focus.
Παραδόξως το Santa Fe I είναι από τα ελάχιστα SUV, που δείχνουν πολύ μεγαλύτερα, από ότι είναι στην πραγματικότητα. Προφανώς λόγω σχεδίασης.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Nαι,έτσι είναι.
Τα SUV πιάνουν τον ίδιο χώρο στο δρόμο με τα υπόλοιπα επιβατικά. Διαφέρουν μόνο ως προς το ύψος.
Και για αυτό μου φαίνεται επιεικώς παράλογη όλη αυτή η υστερία αυτών που θέλουν τα SUV εκτός πόλης, και γιατί δήθεν καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από τα άλλα αυτοκίνητα.Είναι, επιπλέον σημαντικό, το ότι στην οδηγησιμότητα και την ευχρηστία ενός αυτοκινήτου συμβάλλουν και πολλοί άλλοι παράγοντες, εκτός των διαστάσεών του.
Εμενα παντως με 1.89μ πλατος με δυσκολευει πολυ στην πολη γιατι ειναι πολυ πλατυ αν και στο μηκος ειμαι οσο ενα μεγαλο σενταν..
Σε μήκος είσαι λιγότερο κι απο τα περισσότερα μεσαία!
Σε φτάνουν και τα hatschback σιγά σιγά!Σε πλάτος είσαι περίπου όσο και το νέο Focus.
Παραδόξως το Santa Fe I είναι από τα ελάχιστα SUV, που δείχνουν πολύ μεγαλύτερα, από ότι είναι στην πραγματικότητα. Προφανώς λόγω σχεδίασης.
Συμφωνω εν μερει φιλε Παι Μει διοτι..
**Santa Fe I Ford Focus Ford Focus Wagon
Length 4500mm 4342mm 4473mm
Breadth 1890mm 1840mm 1840mm
Height 1730mm 1447mm 1447mm
Weight 2380kg 1690kg 1690kg **Παρατηρεις οτι το Σαντα ειναι κατα 15.8εκ και 2.7εκ. μακρυτερο απο τα φοκους και φοκους βαγκον!!!Μισο ποντο πιο πλατυ και απο τα δυο φοκους.ΚΑΙ 28.3 ποντους πιο ψηλο και απο τα δυο φοκους!!!!!Δεν συζηταω για το βαρος 690ΚΙΛΑ ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΑΝΤΑΦΕ!!!!!
Μπορει να μην καταλαμβανουν σε αριθμο τοσο μεγαλυτερες διαστασεις αλλα στους δρομους της Αθηνας και των μεγαλων πολεων εν γενει ειναι πολυ πιο δυσκινητα αμαξια στις μανουβρες, στο παρκιγκ και στην κινηση απο ενα απλο επιβατικο..15.8εκ ειναι συγκλονιστικα μεγαλη διαφορα σε μηκος ειδικα και αμα οδηγαει γυναικα μαμησε τα... Δε συζητω για τις μεταφορες βαρους των 690κιλων οταν προσπαθεις να ανεβεις τη Σκουφα και να τα κοιτας ολα απο 28.3εκ. ψηλοτερα...Ακομα και γω σαν ανδρας οδηγος μπορω να πω οτι αν και το οδηγω πολυ γρηγορα δεν εχω την ευελιξια ενος φοκους μεσα στην πολη..Αρα για αυτο ολοι εκτιμουν οτι τα τζιπ ανηκουν στη φυση και οχι στη ζουγκλα της πολης..
Και κατι ακομη...
Δεν οδηγω ΧΑΜΕΡ αλλα δεν μπορω να δεχθω οτι εχω τις ιδιες διαστασεις με ενα φοκους οταν στα περισσοτερα στενα χρειαζομαι να κανω 2πλομανουβρες για να περασω..Τελος δεν πρεπει να συνδυαζουμε την ευκολια με την οποια οδηγειται ενα μεγαλο οχημα(κατασκευαστικο πλεονεκτημα)με την ευκινησια του..
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
15.8εκ ειναι **συγκλονιστικα μεγαλη διαφορα **σε μηκος ειδικα και αμα οδηγαει γυναικα μαμησε τα...
Eξαρτάται τι συγκρίνεις...
Συγκρίνοντας τα δύο αυτοκίνητα, το Santa είναι μόλις 0,3% μακρύτερο από το Focus, μία διαφορά η οποία πολύ δύσκολα γίνεται αισθητή στο μάτι.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ σε γενικές γραμμές.
Ο κύκλος στροφής πόσο είναι στο Santa; -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
15.8εκ ειναι **συγκλονιστικα μεγαλη διαφορα **σε μηκος ειδικα και αμα οδηγαει γυναικα μαμησε τα...
Eξαρτάται τι συγκρίνεις...
Συγκρίνοντας τα δύο αυτοκίνητα, το Santa είναι μόλις 0,3% μακρύτερο από το Focus, μία διαφορά η οποία πολύ δύσκολα γίνεται αισθητή στο μάτι.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ σε γενικές γραμμές.
Ο κύκλος στροφής πόσο είναι στο Santa;Δεν ξερω για τον κυκλο στροφης,,,αλλα αν σε ενδιαφερει δες αυτο...
http://www.youtube.com/watch?v=IIP_X1rIPTI
Αξιζει...Τελος παντων η κατασταση ειναι λιγο δυσκολη πχ στις σφηνες και στα χωσιματα..δηλ. βλεπεις μια αδεια λωριδα στα ΔΞ και εσυ εισαι στην ΑΡ..Ωςπου να κανεις τη σφηνα εχει χωθει ο ΠαιΜει με το ραλλυ και τσουπ παει η τρυπα.. Κατα τα αλλα στο πισωπαρκαρισμα αν και το οδηγαω 2 χρονια..ακομα φοβαμαι μην ακουμπησω με τον ποπο μερικες φορες..
Στο νεο μου αμαξι δε θα εχω τετοιο προβλημα νομιζω... -
Αν στο βινεο που έδωσε ο ράντομ το αμάξι ειναι όπως βγηκε απ το εργοστάσιο τότε φαίνεται πολύ καλοστημένο suv για ασφάλτινη χρήση. Προσωπικά έπαθα πλάκα, σαν να βλέπω αυτοκινητο με πού μικρότερο υψος- κέντρο βαρους.
Ράντομ το focus σε περιμένει ρεεεεεεεε
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Αν στο βινεο που έδωσε ο ράντομ το αμάξι ειναι όπως βγηκε απ το εργοστάσιο τότε φαίνεται πολύ καλοστημένο suv για ασφάλτινη χρήση. Προσωπικά έπαθα πλάκα, σαν να βλέπω αυτοκινητο με πού μικρότερο υψος- κέντρο βαρους.Ράντομ το focus σε περιμένει ρεεεεεεεε
mpaaaaaaaaaaaa
-
Με τα πολλα αρρωστησα. Δε ξερω τι θελω τελικα. Πολυ δυσκολα θα βγαλω αποφαση.
Καλα τα suv αλλα τα δρομου καλυτερα. Καμια σχεση δεν εχουν. Τωρα για 5 βολτες το χρονο να δωσω τοσα ευρω?
CR-V καινούργιο η Cherokee 3.7 του 2004 με 25000 km?