-
Σύμφωνα με τα λεγόμενα αυτού του φίλου δικηγόρου,τα χαρτιά του αυτοκινήτου με τα οποία γίνεται η μεταβίβαση του αυτοκινήτου στ' όνομά σου δεν πρέπει να εκδοθούν πριν να ελένξεις το αυτοκίνητο και για τη κατάστασή του αλλά και για το αν ο εξοπλισμός ανταποκρίνεται σ' αυτά που περιγράφει ο κατασκευαστής.Στη συνέχεια δίνεις την συγκατάθεσή σου προκειμένου να γίνει η μεταβίβαση και να βγούν οι πινακίδες.Αυτά βέβαια για την πλειοψηφία του κόσμου είναι άγνωστα.Ο συγκεκριμένος λόγω της ιδιότητάς του τα ήξερε.
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Τα κύρια προβλήματα αξιοπιστίας για την Ford Europe προέρχονται απ' το εργοστάσιο της Ισπανίας(απ' όπου προέρχονται τα Fiesta).Διάβασες ή άκουσες πουθενά προβλήματα για το Mondeo που κατασκευάζεται στην Γερμανία;
Δεν μπαίνουν όλα στον ίδιο κουβά.Συγγνωμη αλλα εδω εισαι τελειως λαθος.Το δικο μου Φιεστα ειναι κατασκευασμενο στην Κολωνια,Γερμανια και μεχρι προβλημα στα φρενα μου εχει βγαλει εκτος ολων των αλλων.Τα εχουμε πει και παλιοτερα στο Ford Forum.Δεν ειναι θεμα μονο που κατασκευαζεται ενα αμαξι.Αν του βαζεις πανω σκουριασμενους αξονες,οπου κι αν συναρμολογηθει,δεν εχει διαφορα.
Παντως πολυ θα ηθελα να ακουσω την γνωμη καποιων απο αυτους τους 4-5 που ψηφισαν οτι δεν υπαρχει προβλημα με το αμαξι του PAPAGN.Αν βεβαια εχουν το θαρρος της γνωμης τους...
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Σύμφωνα με τα λεγόμενα αυτού του φίλου δικηγόρου,τα χαρτιά του αυτοκινήτου με τα οποία γίνεται η μεταβίβαση του αυτοκινήτου στ' όνομά σου δεν πρέπει να εκδοθούν πριν να ελένξεις το αυτοκίνητο και για τη κατάστασή του αλλά και για το αν ο εξοπλισμός ανταποκρίνεται σ' αυτά που περιγράφει ο κατασκευαστής.Στη συνέχεια δίνεις την συγκατάθεσή σου προκειμένου να γίνει η μεταβίβαση και να βγούν οι πινακίδες.Αυτά βέβαια για την πλειοψηφία του κόσμου είναι άγνωστα.Ο συγκεκριμένος λόγω της ιδιότητάς του τα ήξερε.Αυτό ακριβώς είχε το καλοκαιρι του 1996 που πηγαμε να παραλάβουμε το ξαντια!! Πριν βγούν οι πινακίδες, μας φώναξαν να δούμε το αυτοκίνητο, μας εξήγησε ο πωλητής πως λειτουργεί (ανάρτηση κτλ) και μετα από 2 μέρες μας το παράδωσαν..
Δεν συμβαίνει ακόμα;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Σύμφωνα με τα λεγόμενα αυτού του φίλου δικηγόρου,τα χαρτιά του αυτοκινήτου με τα οποία γίνεται η μεταβίβαση του αυτοκινήτου στ' όνομά σου δεν πρέπει να εκδοθούν πριν να ελένξεις το αυτοκίνητο και για τη κατάστασή του αλλά και για το αν ο εξοπλισμός ανταποκρίνεται σ' αυτά που περιγράφει ο κατασκευαστής.Στη συνέχεια δίνεις την συγκατάθεσή σου προκειμένου να γίνει η μεταβίβαση και να βγούν οι πινακίδες.Αυτά βέβαια για την πλειοψηφία του κόσμου είναι άγνωστα.Ο συγκεκριμένος λόγω της ιδιότητάς του τα ήξερε.
Αυτό ακριβώς είχε το καλοκαιρι του 1996 που πηγαμε να παραλάβουμε το ξαντια!! Πριν βγούν οι πινακίδες, μας φώναξαν να δούμε το αυτοκίνητο, μας εξήγησε ο πωλητής πως λειτουργεί (ανάρτηση κτλ) και μετα από 2 μέρες μας το παράδωσαν..
Δεν συμβαίνει ακόμα;
Υπάρχουν και περιπτώσεις που σου φέρνουν αίτηση, συμπληρωμένη, χωρίς την υπογραφή σου. Φυσικά, στην αίτηση υπάρχει και η σφραγίδα-ημερομηνία-υπογραφή του αστυνομικού που βεβαιώνει τη γνησιότητα της υπογραφής που ΘΑ βάλεις. Οπότε τι ψάχνεις...
Το αυτοκίνητο συνήθως το βλέπεις πριν βγουν τα χαρτιά του μόνο αν το ζητήσεις, δε σε ειδοποιούν αν δεν τους το πεις. -
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Ακριβώς
Το ίδιο συμβαίνει με το Jetta το οποίο είναι επίσης made in Mexico και το έχουν ξεσκίσει στις ανακλήσεις στην Αμερική.
Όσο για την πενταετή εγγύηση μην τα κάνεις τόσο απλοικά τα πράγματα.Η Honda και η Mitsubishi δίνουν 7 χρόνια και η Fiat επίσης 5 χρόνια αλλά δεν πουλάνε.
Τα κύρια προβλήματα αξιοπιστίας για την Ford Europe προέρχονται απ' το εργοστάσιο της Ισπανίας(απ' όπου προέρχονται τα Fiesta).Διάβασες ή άκουσες πουθενά προβλήματα για το Mondeo που κατασκευάζεται στην Γερμανία;
Δεν μπαίνουν όλα στον ίδιο κουβά.Εδώ η Toyota ανεπίσημα παραδέχεται ότι το εργοστάσιο της Τουρκίας βγάζει πιό αξιόπιστα αυτοκίνητα απ' αυτά που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία.+1.
Aθανάσιε και τα 3πορτα φιέστα κατασκευάζονται στη Γερμανία.
-
Στό θέμα της πράδοσης ένος καινούργιου αυτοκινή του έχω να προσθέσω την δική μου εμπειρία από τη παραλαβή ενός οκτάβια 1600 οχι το 5 τον Γενάρι του 2006.
Το αυτοκίνητο το παραδώσανε στίς 6:30μμ διότι τότε προλάβαινε η νταλίκα και το αυτοκίνητο με το που βάλαμε το κλειδί άναψε αμέσως βλάβη στο ASR και δέν έπαιρνε σωστά τις ταχύτητες όπως καταλάβατε ξενέρωσα αμέσως.Απάντηση του πωλητή αύριο το πρωί να το πάτε στό συνεργείο, διάγνωση επειδή το αυτοκίνητο ήταν ακινητοποιημένο καιρό η μπαταρία ήταν αυτή που προκάλεσε την ένδειξη του ASR και το μηδένησαν με τον εγκέφαλο όσο γιά την δυσκολία των ταχυτήτων έχουν κάτσει οι βαλβολίνες και πρέπει να δουλευτούν τουλάχιστον 7500χλμ γιά να βγάλουν συμπέρασμα εάν φταίει κάτι άλλο.Εσείς μπορείτε να μου πείτε τι έλεγχο έκαναν πρίν το παραδόσουν από την στιγμή που σου χρεώνουν και το πλύσημο;
Το αυτοκίνητο δέν είναι δικόμου αλλά του ξαδέλφου μου διότι ΕΓΩ δέν θα το έπαιρνα κάν από την έκθεση,αποτέλεσμα ακόμη έχει πρόβλημα με το κούμπωμα των ταχυτήτων και το τρενάρουν να δουλέψουν οι βαλβολίνες -
Να σου προτεινω κατι....
Απο τι στιγμη που απο την FORD εχεις τετοια αντιμετωπιση, το αμαξι πλεον δεν σε ευχαριστει καθως και απο οτι καταλαβα δεν το εμπιστευεσαι πλεον, αλλα και εχεις παραδεχθει ,πολυ σωστα, την λαθος επιλογη σου, ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ.
Παρε την οικονομικη ζημια πανω σου τωρα που ειναι νωρις σπρωξτο σε καποιον η καντο ανταλλαγη και παρε ενα αλλο αυτοκινητο και μην χαλας το εαυτο σου αλλο....απο οτι φαινεται το θεμα θα τραβηξη και πιθανος να δικαιωθεις αλλα μεχρι τοτε εσυ θα εχεις ενα μηχανημα που δεν θα εμπιστευεσαι και θα σε προβληματιζει συνεχως.
Επομενως παρε την αποφαση και σταματησε το τωρα.
-
GTI_ το θέμα τόπου κατασκευής είναι τελικά μια ιστορία μπερδεμένη.Αυτό που έγραψα στηριζόταν στη σιγουριά μου(κακώς δεν μ' αρέσει να γράφω ανακρίβειες ) που προερχόταν απ' το γεγονός ότι αποδεδειγμένα όλες οι παλιές γενιές Fiesta που ερχόταν στην Ελλάδα ήταν made in Spain.Μπήκα στο club Ford και απ' ότι διάβασα ούτε κι αυτό που γράφεις είναι απόλυτο αφου βάσει του VIN τους πολλά παιδιά εκεί ανατρέπουν το δεδομένο π.χ. ότι το 5θ Focus κατασκευάζεται στην Ισπανία και το 3θ στην Γερμανία.
Τέλος πάντων το θέμα τελικά είναι ότι είναι να μην σου τύχει η στραβή γιατί μετά βάλεις κατά δικαίων και αδίκων και δεν μπορεί να σου πει και κανένας τίποτα. -
Φίλε μου τι να πω; Υπομονή; Κουράγιο; Δεν είναι ωραίο να δίνει και μετρητά κι όλας και όχι λίγα για να πάρεις ένα αυτοκίνητο καινούργιο για να έχεις για κάποια χρόνια το κεφάλι σου ήσυχο και να σου συμβαίνουν αυτά που περιγράφεις. Είναι άσχημο περιστατικό.
Φιλικά
Πάνος -
-
Οτι θα δικαιωθεις σε δικαστηριο ..το πιθανοτερο ειναι ΝΑΙ.
Απλα θα σου κοστισει και ψυχολογικα ολη αυτη η ιστορια περα απο την οικονομικη ζημια που εχεις υποστει.....
ΥΣ. Βεβαια μπορει η δευτερη να καλυφθει στο πολλαπλασιο οταν κερδισεις το δικαστηριο.....
Τι να σου πω ...υπομονη και καλα ξεμπερδεματα.
-
-
Ο Έλληνας τα παρατάει εύκολα (μάγκας του πεζοδρομίου) άρα τραβηξέτο όσο πάει και θα δικαιωθείς ακόμη και με εκπομπές τύπου Τριανταφυλόπουλου στό Ελληνιστάν μόνο με τέτοια μέσα καταφέρνεις κάτι.
-
Ο χρήστης PAPAGN έγραψε:
Ετσι είναι όπως τα λες. Εχεις δίκιο. Κόστος υπάρχει. Αλλά για το γμτ. Υπάρχει η ηθική ικανοποίηση που μετράει πιο πολύ. Κι από υπομονή??? Γαϊδουρινή!!Nα σε ρωτησω κατι......
Ειπες θα αλλαξεις τον αξονα....που ειναι σκουριασμενος και οτι αλλο χρειαζεται.....αυτα που θα βαλεις παλι της ford δεν θα ειναι??? ποιος σου εγγυαται οτι σε λιγους μηνες δεν θα οξειδωθουν και αυτα???
-
Ρε παιδιά με τόσα προβλήματα, εγω δεν εχω δει σε κανένα περιοδικά να λένε κάτι για την αξιοπιστία τους? (κακία?)
-
Ναι, γιατί το κάθε περιοδικό έχει απο ενα Μάβερικ (ευγενική προσφορά της εταιρίας) για 'δοκιμή μακρας διαρκείας'
Κι αν διαβάσετε διάφορα αρθράκια στις τελευταίες σελίδες το 'ανεβάζουν' στο φούλ -
Βρήκαμε παπά,να θάψουμε πέντε-έξι
-
Στα εκτος δρόμου
-
Ο χρήστης PAPAGN έγραψε:
Είμαι πολύ χαρούμενος με το καινούργιο μου Μάβερικ. Διέσχισε τον Ατλαντικό ( κολυμπώντας?? ) για να με βρεί. Γι αυτό θα δημοσιεύσω μερικές εικόνες του. ΜΙΛΑΝΕ.Υπάρχει σχετική θεματική ενότητα στα εκτός δρόμου. Εσεις θεωρείται φυσιολογική αυτή την εικόνα?Φίλε PAPAGN,
συγχαρητήρια καταρχήν που μπόρεσες και εντόπισες τις εν λόγω κακοτεχνίες της Ford. Δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί από εμάς που θα σκύψουν από κάτω από το αυτοκίνητο ή έστω θα κάτσουν να προσέξουν με λεπτομέρεια της όποιες αστοχίες όταν το αυτοκίνητο θα είναι 'σηκωμένο' στο συνεργείο.
Από εκεί και πέρα, έχε υπόψιν ότι εγώ, ως οδηγός ενός οικογενειακού RAV4, είχα αντιμετωπίσει α) ελλατωματικό μπροστινό διαφορικό (διαρροή), β) ελλατωματικό πίσω διαφορικό (διαρροή) και γ) στραβωμένες μπροστά δισκόπλακες. Και μιλάμε για TOYOTA, για τέρας δηλαδή αξιοπιστίας και μπλα, μπλα, μπλα!
Τι σου προτείνω?
Αυτό που είχα κάνει και εγώ! Πήγα, τους εξήγησα την κατάσταση, και δέχθηκαν να επιδιορθώσουν όλες τις βλάβες! Δεν ήταν πάντα πρόθυμοι ως όφειλαν, όμως ήταν συνολικά ευγενείς και εντάξει!
Επομένως, μην συγχίζεσαι με τις αστοχίες που βρήκες! Πήγαινε, μίλα πρώτα με έναν ανεξάρτητο μηχανικό, ώστε να σε υποψιάσει και να ενημερωθείς αν πραγματικά έχεις στα χέρια σου ένα πρόβλημα ή όχι, και μετά πήγαινε στην Ford και κάνε χρήση των δικαιωμάτων σου! Αν σου αρνηθούν, ξεκίνησε και ανέβαινε την σκάλα της ιεραρχίας, ώσπου να βρεις το δίκιο σου!
Αυτά από εμένα, και καλή τύχη!
-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Από εκεί και πέρα, έχε υπόψιν ότι εγώ, ως οδηγός ενός οικογενειακού RAV4, είχα αντιμετωπίσει α) ελλατωματικό μπροστινό διαφορικό (διαρροή), β) ελλατωματικό πίσω διαφορικό (διαρροή) και γ) στραβωμένες μπροστά δισκόπλακες. Και μιλάμε για TOYOTA, για τέρας δηλαδή αξιοπιστίας και μπλα, μπλα, μπλα!
Τι σου προτείνω?
Αυτό που είχα κάνει και εγώ! Πήγα, τους εξήγησα την κατάσταση, και δέχθηκαν να επιδιορθώσουν όλες τις βλάβες! Δεν ήταν πάντα πρόθυμοι ως όφειλαν, όμως ήταν συνολικά ευγενείς και εντάξει!
Δεν ήταν μέσα στην εγγύηση ?
Τί εννοείς ότι δεν ήταν 'πρόθυμοι' ?
o