Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 29
    • 30
    • 2 / 30
    Περί αυτοκίνησης
    13
    596
    4423
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pg220 last edited by

      Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
      και βεβαια ειναι δυνατον αφου με διαφορετικο kerb οπως το λεει προσκρουει το ενα και με διαφορετικο το αλλο. Το smart υπολογιζω θα ειναι γυρω στα 900 κιλα το kerb ενω της merc τουλαχιστον 300-400 πανω. Παιζει κυριο ρολο το βαρος με το οποιο προσκρουει το καθε αυτοκινητο. Οι συγκρουσεις προσομοιαζουν συγκρουσεις με ιδιου βαρους αυτοκινητο περιπου και οχι με ενα στανταρ βαρος.

      Που το λέει αυτό;
      Αλλά και πάλι η τελική εντύπωση μένει....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        georgetabs last edited by

        Κοινώς αν τρακάρει το Σμαρτ σε τοίχο, ή σε άλλο Σμάρτ και η Σε Κλάς σε τοίχο ή άλλη Σε, τότε το Σμάρτ μάλλον είναι πιο ασφαλές (αμανατίδης χωρίς ζώνη και καθίσματα με νάιλον σε κολώνα...) από ότι η Σε, αλλά αν τρακάρει το Σμαρτ ΜΕ την Σε, τότε η Σε είναι σαν να τράκαρε με λιγότερα από ότι στο κρας τεστ, ενώ το Σμαρτ με περισσότερα...
        Οπότε Νιβέα το Σμαρτ!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          corsair last edited by

          Ο χρήστης PG220 έγραψε:

          και βεβαια ειναι δυνατον αφου με διαφορετικο kerb οπως το λεει προσκρουει το ενα και με διαφορετικο το αλλο. Το smart υπολογιζω θα ειναι γυρω στα 900 κιλα το kerb ενω της merc τουλαχιστον 300-400 πανω. Παιζει κυριο ρολο το βαρος με το οποιο προσκρουει το καθε αυτοκινητο. Οι συγκρουσεις προσομοιαζουν συγκρουσεις με ιδιου βαρους αυτοκινητο περιπου και οχι με ενα στανταρ βαρος.

          Που το λέει αυτό;
          Αλλά και πάλι η τελική εντύπωση μένει....

          PG, ασε τις εντυπωσεις και στρωσου στο διαβασμα... Ενα ολοκληρο euroncap.com εχεις στην διαθεση σου το οποιο παρεχει παρα πολλες πληροφοριες... οπου εκει θα καταλαβεις αν ειναι σοβαρα η οχι (που ειναι). Ο enginekiller καλα στα ειπε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dimitrios2004 last edited by

            Ο χρήστης corsair έγραψε:

            και βεβαια ειναι δυνατον αφου με διαφορετικο kerb οπως το λεει προσκρουει το ενα και με διαφορετικο το αλλο. Το smart υπολογιζω θα ειναι γυρω στα 900 κιλα το kerb ενω της merc τουλαχιστον 300-400 πανω. Παιζει κυριο ρολο το βαρος με το οποιο προσκρουει το καθε αυτοκινητο. Οι συγκρουσεις προσομοιαζουν συγκρουσεις με ιδιου βαρους αυτοκινητο περιπου και οχι με ενα στανταρ βαρος.

            Που το λέει αυτό;
            Αλλά και πάλι η τελική εντύπωση μένει....

            PG, ασε τις εντυπωσεις και στρωσου στο διαβασμα... Ενα ολοκληρο euroncap.com εχεις στην διαθεση σου το οποιο παρεχει παρα πολλες πληροφοριες... οπου εκει θα καταλαβεις αν ειναι σοβαρα η οχι (που ειναι). Ο enginekiller καλα στα ειπε...

            1. Are large cars safer than small cars?
              

              In frontal impacts between cars, the occupants of the heavier car or the one with higher structures tend to fare better than those travelling in lighter lower cars. As these effects are currently impossible to overcome, Euro NCAP only makes comparisons within size categories. The rating of a car within its size category is a function of the quality of its safety design.

            2. Can results be compared between groups?
              

              Results should only be compared within the same group. The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars. A heavier car or one with a higher structure will tend to have an advantage if it impacts a smaller car. The Euro NCAP results cannot be used to predict the outcome of such crashes

            Ref: http://www.euroncap.com/content/faqs/faqs.php
            http://www.euroncap.com/content/test_pr ... ?area_ID=4

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • P
              pg220 last edited by

              Το διάβασα γρήγορα το faq και δεν τα είδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lkar last edited by

                http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=6

                Στην πυρά το Matiz!! απέτυχε σε crash test ουυυυυ 666!!! 😉

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gfon last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                  http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=6

                  Στην πυρά το Matiz!! απέτυχε σε crash test ουυυυυ 666!!! 😉

                  Αμαν τοσο χαλια ειναι....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    skullone last edited by

                    Τραγικό δεν είναι, αλλά δεν σου εξασφαλίζει ότι θα βγεις τελείως αλώβητος... Από κάτι Ford Explorer και κάτι Landwind είναι σίγουρα καλύτερο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      athanasios last edited by

                      Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

                      1. Are large cars safer than small cars?
                        In frontal impacts between cars, the occupants of the heavier car or the one with higher structures tend to fare better than those travelling in lighter lower cars. As these effects are currently impossible to overcome, Euro NCAP only makes comparisons within size categories. The rating of a car within its size category is a function of the quality of its safety design.

                      2. Can results be compared between groups?
                        Results should only be compared within the same group. The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars. A heavier car or one with a higher structure will tend to have an advantage if it impacts a smaller car. The Euro NCAP results cannot be used to predict the outcome of such crashes

                      Ref: http://www.euroncap.com/content/faqs/faqs.php
                      http://www.euroncap.com/content/test_pr ... ?area_ID=4

                      Αυτές οι δύο παράγραφοι λένε όλη την αλήθεια για την παθητική ασφάλεια σε πραγματικές συνθήκες.Δηλαδή ένα μεγάλο αυτοκίνητο(1300+ kg το ορίζουν οι Αμερικάνοι) έχει τις πιθανότητες με το μέρος του αφου στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα συγκρουστεί με μικρότερο αυτοκίνητο(αφου αυτή είναι η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους) εφ' όσον βέβαια έχει καλή παθητική ασφάλεια(4-5 αστέρια).Το αντίθετο ακριβώς ισχύει για τα μικρά αυτοκίνητα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        mirage last edited by

                        To πρώτο αμάξι με 5 αστέρια στην προστασία πεζών είναι η Citroen C6
                        http://www.euroncap.com/images/results/ ... asheet.pdf

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gfon last edited by

                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                          To πρώτο αμάξι με 5 αστέρια στην προστασία πεζών είναι η Citroen C6
                          http://www.euroncap.com/images/results/ ... asheet.pdf

                          Ωραιος η citroen .... 'μαζευει' το καπο για να μην χτυπησει τον πεζο.

                          Απο την αλλη μερια αν εχεις την κακη τυχη και σε χτυπησει Grand Cherokee την εβαζες ως πεζος...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trackler last edited by

                            μηπως ξερει κανεις ποσα αστερια εχει το mazda 6?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              mirage last edited by

                              Ο χρήστης trackler έγραψε:
                              μηπως ξερει κανεις ποσα αστερια εχει το mazda 6?

                              4 αστέρια
                              Ορίστε και το test http://www.euroncap.com/images/results/ ... asheet.pdf

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skullone last edited by

                                Για την C6, από αυτά που διάβασα στο datasheet: Δεν 'μαζεύει' το καπώ, αλλά το σηκώνει προς τα πάνω για να αποφευχθεί πρόσκρουση του πεζού στα μη παραμορφώσιμα τμήματα που έχει το αυτοκίνητο από κάτω απ'το καπώ (δηλαδή τον κινητήρα).

                                Καλό, πολύ καλό.

                                Αν κι εγώ προτιμώ να'χω τα γκαβά μου ανοιχτά για να μην τον χτυπήσω καν τον πεζό...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  archi last edited by

                                  Δεν είναι euroncap αλλά έχει μεγάλη ποικιλία από crash video:

                                  http://www.obitet.gazi.edu.tr/carpisma_ ... stleri.htm

                                  αυτό με όπισθεν σε κολωνάκι, τι ακριβώς εξετάζει;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    montecarlo last edited by

                                    Καινούργια Crash Test

                                    και έχουμε το όνομα του καινούργιου δολοφόνου: ** Chevrolet Aveo**

                                    http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=6

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      athanasios last edited by

                                      Εμ,γι' αυτό φωνάζουν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές.Ξοδεύουν ένα σωρό χρήματα για να συμορφωθούν στις απαιτήσεις ασφάλειας και περιβάλλοντος και τους έρχονται οι Κορεάτες(σε λίγο και οι Κινέζοι) με χαμηλότερο κόστος στους παραπάνω τομείς και άρα χαμηλότερες τιμές πώλησης και τους παίρνουν μερίδια της αγοράς παγκοσμίως.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        silencer51 last edited by

                                        Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                        Καινούργια Crash Test

                                        και έχουμε το όνομα του καινούργιου δολοφόνου: ** Chevrolet Aveo**

                                        http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=6

                                        Πραγματικά τραγικό αποτέλεσμα!

                                        Περίεργο, αν αναλογιστεί κανείς οτι τα υπόλοιπα κορεάτικα ειναι περίπου στα 3-4 αστέρια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          batman last edited by

                                          Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                          Καινούργια Crash Test

                                          και έχουμε το όνομα του καινούργιου δολοφόνου: ** Chevrolet Aveo**

                                          http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=6

                                          Ναι αλλά του πεζούς τους προστατεύει πιο πολύ και από την Alfa 159!!!!
                                          Να λέμε και τα καλά...
                                          Συμπέρασμα: Προτιμήστε να είστε μπροστά του και όχι μέσα του...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            απιστευτο αποτελεσμα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 2 / 30
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr