Όταν λέμε καλύτερη αίσθηση στο φρενάρισμα μάλλον δεν το έχεις πιάσει σωστά... Τα δισκόφρενα έχουν μεγαλύτερη αντοχή σε μεγάλες θερμοκρασίες και χάνουν λιγότερο σε αποτελεσματικότητα σε σχέση με τα ταμπούρα.Τα αυτοκίνητα που αναφέρεις δεν έχουν σχεδιαστεί για να τρέχεις,άσχετα με το τι κάνει ο χρήστης που θα τα αγοράσει.
Ο χρήστης CYCLOPAS έγραψε:
Τα περισσοτερα παλια αυτοκινητα που ειχαν πισω δισκους ειχαν εσωτερικο ταμπουρο για χειροφρενο.Merc. BMW,Audi,μεγαλα Opel,Volvo.Λογω ομως κοστους σιγα,σιγα το εγκαταλοιπουν και το πατημα της δαγκανας γινεται μηχανικα(οπως στα καρτ) για το χειροφρενο και μεσω του υδραυλικου συστηματος οταν παταμε φρενο.Το ταμπουρο οντως κανει καλυτερα χειροφρενα και το κυριοτερο μειονεκτημα ειναι η αισθηση που δινει στο ποδι σε σχεση με τον δισκο.Πιστευω οτι ενα καλοσχεδιασμενο ταμπουρο δεν υστερει σε σχεση με τον δισκο.Το θεμα ειναι ψυχολογικο πιο πολυ και βεβαια και το μαρκετινγκ παιζει το ρολο του.
Δηλαδη το picanto και το jazz παραδειγμα χρειαζονται δισκους πισω για να σταματησουν? Γιατι το 4θυρο civic εχει ακομα και το 1.6 πισω ταμπουρα και κανει μικροτερες αποστασεις ακινητοποιησης?
Τα καλοσχεδιασμένα ταμπούρα δεν υστερούν σε σχέση με τα δισκόφρενα;Να θέσω ένα ερώτημα;Αν όντως ίσχυε αυτό τότε πώς εξηγείς ότι ΟΛΑ τα σπόρ ακριβά αυτοκίνητα που όλοι θαυμάζουμε και έχουν υποδειγματικό φρενάρισμα που όλοι θα θέλαμε,έχουν δισκόφρενα και όχι ταμπούρα;Και μην πει κανείς ότι δεν έχουν ασχοληθεί πολύ με τα ταμπούρα γιατί τα μεγάλα φορτηγά ακόμα ταμπούρα φοράνε (και κάποια ακόμα και εμπρός).Γιατί να βελτιώσουν τα δισκόφρενα και να φτιάξουν κεραμικά δισκόφρενα και όχι κεραμικά ταμπούρα;
Όσο γι'αυτό που λες ότι εγκαταλείπεται αυτή η πατέντα με το εσωτερικό ταμπούρο,ακόμα όλα τα αυτοκίνητα που έχουν πέσει στην αντίληψή μου έχουν εσωτερικό ταμπούρο.(εννοείται όλα τα καινούρια).Έχεις κάποιο παράδειγμα στο μυαλό σου;