Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 27
    • Best 0
    • Groups 0

    cyclopas

    @cyclopas

    ΟΔΗΓΗΣΗ,ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    27
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location CIVIC 1.6 VTEC 2002

    cyclopas Unfollow Follow

    Latest posts made by cyclopas

    • RE: Ταξίδι προς Ρουμανία.... Δώστε πληροφορίες!!!

      Ο χρήστης 200sx έγραψε:
      1250χιλιόμετρα ε?!? Ποπο δεν τα λες και λίγα!! Μεγάλο ταξίδι! Δεν νομίζω να συμφέρει να πάω με το 200sx! Και πολλά θα κάψει και θα φοβάμαι μην το κλέψουν και ίσως να μου κάνει πιο δύσκολη την ζωή με τα χαρτιά! Θα προσπαθήσουμε να πάμε τότε με ένα Atos του φίλου μου! Έχουμε και ένα TDM 900 αλλα τόσα χλμ με μηχανή θα είναι μαρτήριο!
      Από όρια ταχύτητας είναι αυστηρά? Πηγαίνουμε με οτι λένε οι ταμπέλες αναγκαστηκά?
      Για Κραιόβα ξέρεις τίποτα φίλε?

      Τα ορια ειναι αυστηρα και στις 2 χωρες και ειναι και πολυ χαμηλα.Οι δρομοι τους ειναι δυο ρευματα ολα κι ολα και τα σημεια για προσπεραση λιγα.Το μεγαλυτερο οριο ειναι 90 εκτος ενα κομματι εθνικης 70 χιλιομετρων περιπου,μετα τα Σοφια που ειναι σαν την Εγνατια,εχει οριο 110 αλλα δεν εχει μπατσους και μονο εκει στην ουσια πας ταπα.Να ξερεις ακομα οτι μπατσους εχει και την νυχτα σε καποια σημεια.Εχει πολλα τουνελ και εκει πας με 80 γιατι πολλες φορες την στηνουν εξω απο τα τουνελ.Σου συστηνω αν πας να μην το κανεις με τη μια.Κοιμησου ενα βραδυ στις Σερρες.Απο Κραιοβα δεν ξερω γιατι περασα μεν 2 φορες απο εκει αλλα χωρις σταση.Το ξενοδοχειο που θα μεινεις να εχει οπωσδηποτε parking γιατι αν το αφησεις στο δρομο ειναι σαν σηκωνεις 1.8 πιεση στο NISSAN με μαμα πιστονια!!
      Αυτα για σημερα. Χωρα που βρηκες να κανεις τουρισμο! (εκτος κι αν εισαι ελευθερος οποτε ορμα)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cyclopas
    • RE: Ταξίδι προς Ρουμανία.... Δώστε πληροφορίες!!!

      Ο χρήστης 200sx έγραψε:
      Μια τρελή ιδέα μπήκε στη παρέα να πάμε Ρουμανία για διακοπές!!
      Θέλω να μου δώσετε πληροφορίες πως μπορώ να πάω οδικός και με αυτοκίνητο και με μηχανή!

      Πόσα χιλιόμετρα είναι από Αθήνα μέχρι Βουκουρέστη (ή Κραϊοβα γιατί εκεί πάμε);

      Τι έξοδα θα έχουμε από φόρους τελωνία και άλλα έξοδα;

      Αυτοκίνητο που δεν είναι εντελώς εργοστασιακό θα έχει κανένα πρόβλημα? Π.χ. εξάτμιση!

      Καμιά πληροφορία για το τι μας περιμένει να δούμε στην Ρουμανία?

      Κατι ακομα,αλλαξε λεφτα σε μαγαζι που γραφει ΕΧCHANGE γιατι οπουδηποτε αλλου σε γδερνουν.Οι πιο πολλοι Ρουμανοι ειδικα οι πιο νεοι μιλανε αγγλικα και τελος τα νομισματα τους τα αλλαξαν και κοψαν απο ολα 4 μηδενικα.Τωρα ενα χαρτονομισμα που γραφει 10 ειναι περιπου 3,5 ευρω.(παλια το ιδιο ηταν 100.000 lei !!)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cyclopas
    • RE: Ταξίδι προς Ρουμανία.... Δώστε πληροφορίες!!!

      Ο χρήστης 200sx έγραψε:
      Μια τρελή ιδέα μπήκε στη παρέα να πάμε Ρουμανία για διακοπές!!
      Θέλω να μου δώσετε πληροφορίες πως μπορώ να πάω οδικός και με αυτοκίνητο και με μηχανή!

      Πόσα χιλιόμετρα είναι από Αθήνα μέχρι Βουκουρέστη (ή Κραϊοβα γιατί εκεί πάμε);

      Τι έξοδα θα έχουμε από φόρους τελωνία και άλλα έξοδα;

      Αυτοκίνητο που δεν είναι εντελώς εργοστασιακό θα έχει κανένα πρόβλημα? Π.χ. εξάτμιση!

      Καμιά πληροφορία για το τι μας περιμένει να δούμε στην Ρουμανία?

      Εχω παει αρκετες φορες με το αμαξι στο Βουκουρεστι και εχω φτασει και μεχρι την Τιμισουαρα,παντα οδικως και παντα με την δουλεια.Απο Αθηνα ειναι περιπου 1250χιλ.Η διαδρομη σου ειναι Θεσ/νικη-Σερρες-Προμαχωνας.Απο εκει μπαινεις Βουλγαρια και πας για Σοφια.Ευτυχως εχει πολλες ταμπελες και οι δρομοι της βουλγαριας στην διαδρομη που θα κανεις ειναι πολυ καλοι.Εχει πολλους μπατσους αλλα ολοι μα ολοι οι Βουλγαροι σου κανουν σινιαλα οποτε δεν εχεις προβλημα.Αν παρ'ελπιδα σε σταματησουν με 10 λεβα καθαρισες.Στα Σοφια ειναι το μπερδεμα.Υπαρχει περιφεριακος αλλα πρεπει να τον ξερεις.Αν μπεις στο κεντρο απλα την ...τσισες,ασε που θα σπασεις το αμαξι σιγουρα στα καλντεριμια.Καλυτερα ξεκινα να ρωτας πριν μπεις στα Σοφια πως θα βγεις περιφεριακο(οταν λεμε περιφεριακο μην φανταστεις...!).Αφου βγεις με το καλο απο τα Σοφια ακολουθεις ταμπελες Τζουρτζου και Ρουσε(ειναι το χωριο διπλα στην γεφυρα που θα περασεις για να μπεις Ρουμανια).Με το που μπαινεις Ρουμανια ακολουθεις ταμπελες για Βουκουρεστι,στην ουσια δεν στριβεις πουθενα,ο δρομος σε παει μονος του(80χιλ περιπου).
      Τωρα στα συνορα τι γινεται.Στην βουλγαρια περνας ανετα.Διαβατηριο-πρασινη καρτα-ψιλοελεγχο στις αποσκευες και εφυγες.Διοδια δεν εχουν οποτε στα συνορα σε ρωταν ποσο θα κατσεις και πληρωνεις ενα πρασινο σηματακι που κολλας στο παρ-πριζ.Εχει για μια μερα,1 βδομαδα και ενα μηνα.Εσυ θα παρεις για μια μερα φυσικα και στον γυρισμο το ιδιο,εφοσον δεν θα διανυκτερευσεις στην Βουλγαρια(4 ευρω κανει νομιζω).Οταν μπαινεις ρουμανια υπαρχει πουστια που κανουν οι ρουμανοι και εχει γινει και εθνικο θεμα τον τελευταιο καιρο.ΔΕΝ σου λεν να πληρωσεις διοδια μπαινοντας για να σου βαλουν προστιμο οταν βγαινεις!! Εγω την πρωτη φορα που πηγα πληρωσα μετα απο 3 ωρες που με ταλαιπωρησαν 400 ευρω προστιμο!!!!!!!!! Γιαυτο μολις τα περασεις ολα και εισαι μεσα στην Ρουμανια πια στο πρωτο μεγαλο βενζιναδικο που θα δεις αμεσως μετα τα συνορα θα αγορασεις μια ΒΕΝΕΤΑ (ετσι λεγεται) για οσο θα κατσεις.ΠΡΟΣΟΧΗ μην τυχον και πεταξεις την αποδειξη της βενετας!! Θα την ζητησουν στο γυρισμο Σε καθε περιπτωση,αν ερθεις σε δυσκολη θεση, πες τους να κερασεις καφεδακι και βαλε διακριτικα στο διαβατηριο 10 ευρω. Προηγμενα συστηματα!! Αν ολα παν καλα τα συνορα πανε-ελα θα σου βγουν συνολο το πολυ 50-60 ευρω.Προβλημα με το φτιαξιμο δεν νομιζω να εχεις,δεν εχω ακουσει κατι ποτε.
      Το NISSAN στους δρομου της ρουμανιας θα υποφερει..Ειναι πολυ χαλια.Ειδικα οσο πιο βορεια πας τοσο το χειροτερο.Παντως γυρω απο το Βουκουρεστι κατι φτιαξαν.Η ρουμανια ειναι πολυ φθηνη σχεδον σε ολα.Μονο που τα καυσιμα εχουν ιδια τιμη με την Ελλαδα.Εχει παντως ομορφιες.Πολλα ποταμια και πολυ πρασινο.Εγω οταν ανεβηκα Τιμισουαρα πηγα απο τα Καρπαθια Οροι και μου αρεσε πολυ και η διαδρομη και τα τοπια.Να προσεχεις απελπιστικα πολυ για το που θα αφησεις το αμαξι το βραδυ,ειναι επιφοβο.Επισης να ξερεις οτι με μια σταση και χωρις καθυστερηση στα συνορα θελεις απο Θεσ/νικη 12 ωρες για Βουκουρεστι.
      Ελπιζω να βοηθησα λιγο,τα λεμε

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cyclopas
    • RE: CIVIC 05 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΡΕΜΑΡΓΙΕΡΑΣ?

      KI EΓΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΑΡΧΙΚΑ ΜΟΥ ΓΡΑΣΑΡΑΝ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛ. ΧΛΜ. ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ Η ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20000ΧΛΜ ΠΑΛΙ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΑΛΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΚΙΤ COILOVER NΑ ΗΣΥΧΑΣΩ.
      Ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΨΕΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΑΨΟΓΑ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cyclopas
    • RE: rover 214si

      Μεταχειρισμενο Rover με 170.000 χλμ? Εχω πειστει ηδη οτι δεν εισαι αυτοκινητας! Τα Rover ειναι αναξιοπιστα αυτοκινητα σε γενικες γραμμες και το 200αρι δεν αποτελει εξερεση.Το μοτερ μπορει να μην καιει λαδια αλλα υποφερει απο φλαντζα(την καιει ευκολα).Η επισκευη του ειναι ακριβη και εχει πολλα εργατικα γιατι για να αλλαξεις φλαντζα πρεπει να λυθει το μοτερ! Τα μπουζονια της κεφαλης περνανε ολο το μοτερ και το πιανουν σαντουιτς με το μπλοκ.Δεν λεμε για τα ηλεκτρικα του που και αυτα περνανε δυσκολες στιγμες...Αστο καλυτερα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cyclopas
    • RE: Δισκόφρενα vs. Ταμπούρα

      Τα περισσοτερα παλια αυτοκινητα που ειχαν πισω δισκους ειχαν εσωτερικο ταμπουρο για χειροφρενο.Merc. BMW,Audi,μεγαλα Opel,Volvo.Λογω ομως κοστους σιγα,σιγα το εγκαταλοιπουν και το πατημα της δαγκανας γινεται μηχανικα(οπως στα καρτ) για το χειροφρενο και μεσω του υδραυλικου συστηματος οταν παταμε φρενο.Το ταμπουρο οντως κανει καλυτερα χειροφρενα και το κυριοτερο μειονεκτημα ειναι η αισθηση που δινει στο ποδι σε σχεση με τον δισκο.Πιστευω οτι ενα καλοσχεδιασμενο ταμπουρο δεν υστερει σε σχεση με τον δισκο.Το θεμα ειναι ψυχολογικο πιο πολυ και βεβαια και το μαρκετινγκ παιζει το ρολο του.
      Δηλαδη το picanto και το jazz παραδειγμα χρειαζονται δισκους πισω για να σταματησουν? Γιατι το 4θυρο civic εχει ακομα και το 1.6 πισω ταμπουρα και κανει μικροτερες αποστασεις ακινητοποιησης?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cyclopas
    • RE: Χειμερινα Ελαστικα

      Eγω ειχα βαλει χειμερινα σε ενα Accent του 2000 που ειχα.Ηταν MATADOR σε 175-70-13.Τα περπατησα σε πολυ χιονι,σε παγο,σε γλιτσα και ενοιωθα σαν Σκανδιναβος rallyman!! Τρομερη συμπεριφορα,το πηγαινα συνεχεια με τις παντες και δεν χανοταν με τιποτα! Εμεινα πολυ ικανοποιημενος.Σαν τετοιο βεβαια ειχε γρηγορη φθορα στο στεγνο,αυξημενο θορυβο στα 130+,περιεργη συμπεριφορα στις γρηγορες στροφες αλλα για τον σκοπο που κατασκευαστηκε ηταν αψογο.
      Συνιστω σε ολους την χρηση χειμερινης τετραδας για τον χειμωνα και ξεχαστε τα προβληματα της αλυσιδας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cyclopas
    • RE: Τι λαστιχα "φορατε"?

      Eγω φοραω στο civic τα michelin pilot premacy 195/60/15 τα εχω εναμισι χρονο και εχω κανει 35000.Ειμαι πολυ ευχαριστημενος σε ολους σχεδον τους τομεις.Ανετα,φιλικα στο οριο(που δουλευουν συνηθως!) αρκετα ησυχα με πολυ καλο φρενο και στο βρεγμενο και επισης μου εχει κανει εντυπωση η αντοχη τους στα πεζοδρομια και γενικα στα χτυπηματα.Ουτε καρουμπαλα,ουτε σκισιματα...
      -Στο μονο τομεα που δεν με ικανοποιουν ειναι το πλαδαρο turn-in στις κλειστες και καποια ασαφεια σε καμπες των 140+ οπου οι διορθωσεις μεσα στη στροφη δεν σε εμπνεουν για παραπανω

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cyclopas
    • RE: Μικρα επαγγελματικα

      Eμενα η εταιρεια μου εχει δωσει ενα transit connect 1.8 diesel 75ps.Το σχημα του το κανει πολυ πρακτικο,αλλα το φαρδος του δεν αποτελει πλεονεκτημα για τα στενακια.Επισης το τιμονι του ισως κουρασει λιγο μεσα στην πολη γιατι ειναι λιγο βαρυ.Αυτο βεβαια μεταφραζεται σε πλεονεκτημα εξω απο αυτη.Γενικα εγω το απολαμβανω εκτος πολης λογω της εξαιρετικης του οδικης συμπεριφορας.Οταν ειναι εντελως αδειο ομως καποια στιγμη οι αναπηδησεις που προκαλουν ο αξονας με τα διπλα σουστοφυλλα θα κουρασουν...(Το ανταλλαγμα του μεγαλου οφελιμου-865κιλα το βασικο αμαξωμα)
      Για αξιοπιστια δεν μπορω ακομα να πω κατι γιατι εχει μονο 12000χλμ (απροβληματιστα) Για καποιους ειναι αρνητικο το οτι κατασκευαζεται στην Τουρκια...Ειδομεν
      Θα κραταω ενημερο το θεμα σε οτι αφορα το Fordaki

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cyclopas
    • RE: HYUNDAI FORUM

      Μπηκα εδω ως πρων ιδιοκτητης Accent 3d 2000.Διαβασα για τα διαφορα προβληματα και ειπα να γραψω και εγω αυτα που ειχα. Τα πρωτα 2000χλμ το εστρωσα προσεκτικα,αλλα μετα ειμουν κανιβαλος μπορω να πω.Το αυτοκινητο εκανε στα απονα χερια μου 50000χλμ 'δημοσιογραφικα' χιλιομετρα με πολλλυ στροφιλικι,πααααρα πολυ χειροφρενο και γενικως το αμαξακι αν ειχε στομα θα μ'εβριζε ολη μερα!! Απο την αλλη τα σερβις γινονταν με προσωπικη παρακολουθηση των μηχανικων(αλλοτε με το καλο,αλλοτε με φωνες) και εκανα οτι μπορουσα για να το διατηρω σε τελεια κατασταση απο ολες τις πλευρες.
      Το AFM μου καηκε και μενα στα 45000χλμ αλλα η αιτια ηταν οι φιλτροχοανες που χρησημοποιουσα και το υπερβολικο λαδι που τις εβαζα.Παρολα αυτα μου το αλλαξαν στην εγγυηση!
      Η πρωτη ζημια που μου εβγαλε ηταν κατεστραμενο σασμαν στις 18000χλμ,λογω σπασμενης φουρκετας.Αλλαχτηκε ολο το σασμαν στην εγγυηση μαζι με δισκο-πλατω και στο καινουργιο εγινε παλι επισκευη στο συστημα της φουρκετας.
      Εφαγα μια ηττα απο αυτο μπορω να πω...Μετα μου αλλαξαν την τροχαλια του στροφαλου γιατι ειχε οβαλισμο.Σε αλλο σερβις βρεθηκε και ενα αρπαγμενο ρουλεμαν τροχου,και αυτο εγγυηση.
      Απο καποιο σημειο και μετα καταλαβαινα οτι τα βεντιλατερ λειτουργουσαν χωρις λογο και το δοχειο υπερχειλισης του νερου ηταν μονιμα βρεγμενο...
      Εχοντας παντα τα ματια μου στα οργανα και ειδικα στης θερμοκρασιας ξερω με σιγουρια οτι το αυτοκινητο μου δεν ανεβασε ΠΟΤΕ θερμοκρασια.Και ομως ειχε καψει φλαντζα.....
      Αυτη την ηττα δεν μπορεσα να την αντεξω και το πουλησα τελικα!! Να σημειωσω οτι η επισκευη της φλαντζας εγινε στην εγγυηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cyclopas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr