-
Θετω αυτο το θεμα γιατι φανταζομαι οτι ολοι λιγο πολυ ειμαστε και επαγγελματιες. Χρειαζομαστε τα βανακια για να κανουμε τις δουλειες μας. Τι Βαν εχετε και ποσο ευχαριστημενοι ειστε τελικα απο αυτο μετα απο τη σκληρη χρηση που του εχετε κανει; Ειναι σκυλια τα doblo ή χειροτερα απο τα berlingo/partner και ποσο βολικα ειναι στα στενα της πολης τα kangoo transit connect; Τι σκεφτεστε να παρετε μελλοντικα;
-
Θετω αυτο το θεμα γιατι φανταζομαι οτι ολοι λιγο πολυ ειμαστε και επαγγελματιες. Χρειαζομαστε τα βανακια για να κανουμε τις δουλειες μας. Τι Βαν εχετε και ποσο ευχαριστημενοι ειστε τελικα απο αυτο μετα απο τη σκληρη χρηση που του εχετε κανει; Ειναι σκυλια τα doblo ή χειροτερα απο τα berlingo/partner και ποσο βολικα ειναι στα στενα της πολης τα kangoo transit connect; Τι σκεφτεστε να παρετε μελλοντικα;
-
Θετω αυτο το θεμα γιατι φανταζομαι οτι ολοι λιγο πολυ ειμαστε και επαγγελματιες. Χρειαζομαστε τα βανακια για να κανουμε τις δουλειες μας. Τι Βαν εχετε και ποσο ευχαριστημενοι ειστε τελικα απο αυτο μετα απο τη σκληρη χρηση που του εχετε κανει; Ειναι σκυλια τα doblo ή χειροτερα απο τα berlingo/partner και ποσο βολικα ειναι στα στενα της πολης τα kangoo transit connect; Τι σκεφτεστε να παρετε μελλοντικα;
-
Στέλιο,μές της πόλης τα στενά,θέλεις καί μικρό επαγγελματικό.
Τα Peugeot 206 καί Citroen C2 βγαίνουν καί επαγγελματικά,μήπως θα σέ βόλευαν καλύτερα αυτά; -
Πρεπει να υπαρχουν χωροι για κιβωτια και τα προαναφερθεντα ειναι μικρουλια για μικρα δεματακια. Μιλαμε απο berlingo και πανω εως transit. Τωρα τελευταια βεβαια μου γυαλισε το van of the year 2006 ανανεωμενο doblo. Απλα δεν ξερω απο αξιοπιστια πως παει. Ειδικα αυτος ο 1.3 multijet ειναι μουρλια για της πολης τα στενα. Δε πα να κουρευονται ο νομοθετες... οι νομοι υπαρχουν για να παραβιαζονται
-
Υπάρχει κανένα site για τιμές από επαγγελματικά ;
Στους 4Τ έχει μόνο τα ΙΧ...
Κοιτάζω για κάτι στο μέγεθος Doblo, Berlingo, Kangoo ..
-
Και στους 4τ εχει τιμες απο επαγγελματικα μετα το τελος των επιβατικων αλλα μεχρι εκει. Κατι περισσοτερο δεν λενε. Πρεπει να παρεις ειδικοτερο περιοδικο (Car & Truck π.χ) για να διαβασεις λεπτομερεις.
Μου κανει εντυπωση παντως πως κανεις δεν ασχολειται εδω μεσα με τα επαγγελματικα. Ολοι δοκτορες θα ναι.
-
Eμενα η εταιρεια μου εχει δωσει ενα transit connect 1.8 diesel 75ps.Το σχημα του το κανει πολυ πρακτικο,αλλα το φαρδος του δεν αποτελει πλεονεκτημα για τα στενακια.Επισης το τιμονι του ισως κουρασει λιγο μεσα στην πολη γιατι ειναι λιγο βαρυ.Αυτο βεβαια μεταφραζεται σε πλεονεκτημα εξω απο αυτη.Γενικα εγω το απολαμβανω εκτος πολης λογω της εξαιρετικης του οδικης συμπεριφορας.Οταν ειναι εντελως αδειο ομως καποια στιγμη οι αναπηδησεις που προκαλουν ο αξονας με τα διπλα σουστοφυλλα θα κουρασουν...(Το ανταλλαγμα του μεγαλου οφελιμου-865κιλα το βασικο αμαξωμα)
Για αξιοπιστια δεν μπορω ακομα να πω κατι γιατι εχει μονο 12000χλμ (απροβληματιστα) Για καποιους ειναι αρνητικο το οτι κατασκευαζεται στην Τουρκια...Ειδομεν
Θα κραταω ενημερο το θεμα σε οτι αφορα το Fordaki
Μικρα επαγγελματικα